oulun yksityiset hammaslääkärit

oululainen

Paljonko tarkastus maksaa ja mitä yksityistä oulussa suosittelisit? Missä on paras hinta/laatusuhde? Entä mistä on huonoja kokemuksia ja minkalaisia?

86

31680

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelakorvauksen jälkeen

      Tuohon hintaan kuuluvat siis tarkistus, rtg-kuvat, hammaskiven poisto, kiillotus ja fluoraus.

    • hoitsu 02

      Aariaan, siellä ainakin muutama suositeltava lääkäri!

      • kokenut henk.koht.

        Aaria on Oulun kallein hammaslääkäriasema, ilman mitään gredittiä. Ja hoito ja toimenpiteet ovat kuitenkin samat kuin muuallakin...

        Itse olen ollut todella tyytyväinen Hammas Saloniin ja sen tarjoamiin palveluihin. Paikka on pienempi, ja palvelu henkilökohtaisempaa. Henkilökunta on ollut mukavaa ja asiantuntevaa. Sinne uskaltaa mennä!

        Sieltä saa myös hinta-arvion suoraan suomenkielellä, eikä arvio heitä niin paljoa loppulaskusta, kuin esimerkiksi Aariassa on heittänyt.


      • oulun asukki
        kokenut henk.koht. kirjoitti:

        Aaria on Oulun kallein hammaslääkäriasema, ilman mitään gredittiä. Ja hoito ja toimenpiteet ovat kuitenkin samat kuin muuallakin...

        Itse olen ollut todella tyytyväinen Hammas Saloniin ja sen tarjoamiin palveluihin. Paikka on pienempi, ja palvelu henkilökohtaisempaa. Henkilökunta on ollut mukavaa ja asiantuntevaa. Sinne uskaltaa mennä!

        Sieltä saa myös hinta-arvion suoraan suomenkielellä, eikä arvio heitä niin paljoa loppulaskusta, kuin esimerkiksi Aariassa on heittänyt.

        http://xn--hammaslkrioulu-cibab.com/ pyytäkääs tuolta tarjous, tulee hyvää hoitoa ja halvalla!


      • Hyvähoito
        kokenut henk.koht. kirjoitti:

        Aaria on Oulun kallein hammaslääkäriasema, ilman mitään gredittiä. Ja hoito ja toimenpiteet ovat kuitenkin samat kuin muuallakin...

        Itse olen ollut todella tyytyväinen Hammas Saloniin ja sen tarjoamiin palveluihin. Paikka on pienempi, ja palvelu henkilökohtaisempaa. Henkilökunta on ollut mukavaa ja asiantuntevaa. Sinne uskaltaa mennä!

        Sieltä saa myös hinta-arvion suoraan suomenkielellä, eikä arvio heitä niin paljoa loppulaskusta, kuin esimerkiksi Aariassa on heittänyt.

        Aarialla on erittäin ammattitaitoiset ja ystävälliset hampaiden hoitajat. Laatu/hintasuhde on erittäin hyvä. Olen ollut Aarian asiakas pitkään, sen jälkeen kun eräs hammaslääkäriasema ?????


    • näistä joku

      Hammassalon, Furka hammaslääkäri Re Kinn
      valkealinnan hammaslääkärit Kei Alan.
      gallerian hammaslääkärit

    • seuraavaa

      Hammassalon, Ari Salo. Erittäin asiallinen ja hyvä hammaslääkäri. Hammassalonissa saa hyvän palvelun ja edullisempi mitä muut isot hammaslääkäriasemat. Kokemusta on keskustan hammaslääkäriasemista, ei kannata!

    • Hammassalon

      siellä on paras hinta/laatusuhde. Hyvät hammaslääkärit, pieni ja nykyaikainen vastaanotto. Ei kymmentä potilasta odottamassa odotushuoneessa vuoroa, kun on pieni vastaanotto. Ammattitaitoinen henkilökunta. Edulliset hinnat. Itse olen ollut asiakkaana monta vuotta. Vaihdoin isommalta hammaslääkäriasemalta pois ja kyllä on kannattanut.

      • Tepese

        Käsittääkseni muilla kuin hoitavalla hammaslääkärillä ei ole oikeutta koskea potilastietoihin. Eikö näin ole käynyt mikäli laskutusta on muutettu? Jos kokee tulleensa väärin kohdelluksi terveydenhuollon puolella niin yhteys Valviraan.


      • rautahampaat

        Kiitos Hammassalonin henkilökunnalle hyvästä kipeiden hampaitteni hoidosta. Ajan sain nopeasti,palvelu pelasi ja henkilökunta oli asiansa osaavaa! Suoosittelen.


      • Kauhukahva

        Eipä ole enää Ari salo Hammassalonissa. Piti käydä pettymässä. Hätäinen hoito tuotti paikan irtoamisen jo seuraavalla viikolla. Eikä tullut halvaksi! Että se siitä hinta-laatusuhteesta!
        Tietääkö kukaan missä Ari nykyään on?


      • Ei Hammas Saloniin!

        En suosittele Hammas Salonia! Minä kyllä jouduin maksamaan huomattavasti enemmän HammasSalonissa, kuin mitä oli hinnaksi arvioitu ensi käynnillä. Liekkö hinnat sitten nousseet?

        Paikkausajat ovat aina siellä myöhässä, eikä aikoja saa millään omaan aikatauluun sopivasti. Hammaskiven poistoa varten piti mennä eri ihmiselle, vaikkei minulla mitään hammaskiveä ole koskaan paljon ollut, ja sitä poistettiin tunti ilman mitään tuntuvaa tai näkyvää muutosta.

        Siellä kaupitellaan vaikka ja mitä. Valkaisua ym. oisin heidän mielestään tarvinnut, vaikka omasta mielestäni minulla ei ole tummat hampaat (alle kolmenkymmenen kun olen, ja aina hyvää huolta hampaistani pitänyt).

        Idea on, että rahat pois!


    • mistähän johtunee

      Jännää muuten, että esim hammaslääkäriasemien nettisivuilla ei ole mitään tietoja hinnoista. Andante on ainoa jonka sivuilta löysin hintaesimerkkejä. Lienevätkö muut sitten halvempia vai kalliimpia?

      • kertokaahan

        Tämä hintatietojen puutos kyllä tosiaan harmittaa! Voisivatko oululaiset siis kertoa kokemuksia missä lekurissa kävitte ja mikä oli hintaluokkaa?

        Itseäni kiinnostaisi erityisesti viisaudenhampaanpoisto, puudutus ja muutaman reiän paikkauksien kustannus..


      • Ardiana
        kertokaahan kirjoitti:

        Tämä hintatietojen puutos kyllä tosiaan harmittaa! Voisivatko oululaiset siis kertoa kokemuksia missä lekurissa kävitte ja mikä oli hintaluokkaa?

        Itseäni kiinnostaisi erityisesti viisaudenhampaanpoisto, puudutus ja muutaman reiän paikkauksien kustannus..

        käyntimaksu Kaijonharjun terveysasemalla oli ennen 7 euroa, siihen hoitomaksut päälle.

        nyt se on ilmeisesti 9 euroa. tarkastus 24 euroa, paikkaus 10 euroa. jos ei tehdä mitään 5 euroa.

        en tiedä, onko kallista.


      • reikäfgfg
        Ardiana kirjoitti:

        käyntimaksu Kaijonharjun terveysasemalla oli ennen 7 euroa, siihen hoitomaksut päälle.

        nyt se on ilmeisesti 9 euroa. tarkastus 24 euroa, paikkaus 10 euroa. jos ei tehdä mitään 5 euroa.

        en tiedä, onko kallista.

        Kun vaan pääsiski kunnalliselle mutta kun ei. 7 kk saa odotella ja sittenkin varmaan peruuvat.


      • ölli
        reikäfgfg kirjoitti:

        Kun vaan pääsiski kunnalliselle mutta kun ei. 7 kk saa odotella ja sittenkin varmaan peruuvat.

        tuiran terveysasemalle pääsi ennen kohtuuajassa mutta nyt elokuun alusta oli tyyli muuttunut lupasivat lähettää kirjeen n.puolen vuoden kuluttua


    • kävijä

      Ihana henkilökunta, tuntui turvalliselta olla siellä. Asiat selitettiin hyvin ja hinta-laatusuhde kohdallaan!

      • kauhukahva

        Höpön löpön! Taitaa olla firman omaa markkinointia! Ei kannata mennä tähän hölmöön! Kuka kehuu hammaslääkärissä käyntiä noin paljon???Minun paikat ei edes suussa pysyneet, vaikka muka niin hyvin tehdään.


      • viisurit veks
        kauhukahva kirjoitti:

        Höpön löpön! Taitaa olla firman omaa markkinointia! Ei kannata mennä tähän hölmöön! Kuka kehuu hammaslääkärissä käyntiä noin paljon???Minun paikat ei edes suussa pysyneet, vaikka muka niin hyvin tehdään.

        Ei todellakaan ole mitään omaa mainontaa (en ole "kävijä"-nimimerkki). Ite kävin tänään poistamassa yläviisurin eikä loppujen lopuksi sattunut juurikaan. Todella mukava oli se mieslääkäri, joka hampaan pois nyppäisi. Sanoisin, että todella tyytyväinen olen, ja kolmen viikon päähän laitettiin uusi aika ja loput kolme viisuria lähtee veks. Tyytyväinen olin Hammassaloniin, vaikken hammaslääkärreistä juurikaan tykkää -- pelkopotilas olen.

        Suosittelen Hammassalonia mielelläni :)


    • epäilevä_

      onko kellään kokemuksia kaakkurin smileatsa? melko edulliseslta vaikuttaa mutta kannataako käydä?

      • satunnainen__

        aika jännä että oulusta löytyy noin paljon hammaslääkäreitä? Riittääkö kaikille tosiaan asiakkaita?
        http://hammaslääkärioulu.com/hammaslaakarit-listattuna/ klikkailkaapa tuolta, löytyy hyvä lista myös yksityisille hammaslääkäreile


    • Arista tykkään enite

      Kyllä se taitaa omien kokemuksien mukaan olla kirkkaasti ykkönen tuo Hammassalonin Ari Salo. Rauhallinen, rento, erittäin hyvin potilaan toiveet huomioon ottava, helläkätinen hammaslääkäri. Jos kokee pelkoa hammaslääkärillä, Ari on sopiva hammaslääkäri sellaisellekin potilaalle.

    • Juurihoitamaton

      En suosittele Oulun Hammasbotniaa kenellekkään.
      Matkalla iski kova hammaskipu ja kävin kahdenkin hammaslääkärin luona ja molempien
      diagnoosi oli juurihoito.Ajan puutteen vuoksi en aloittanut hoitoa reissussa vaan
      päätin syödä kipulääkettä ja aloittaa juurihoidon vasta kotiin päästyäni.
      Tilasin ajan Hammasbotniasta nimen omaan juurihoitoon ja arvio oli noin 3 käyntiä ja 500e.
      Minulla oli tuoreet röntgenkuvat mukana ja kerroin muiden hammaslääkäreiden kommentit.
      Kuvat eivät kelvanneet,otettiin uudet kuvat ja lääkäri päätti niiden perusteella että juurihoitoa
      ei tarvita vaan pelkkä puhdistus, väliaikainen paikkaus,n.190e lasku ja tervetuloa viikon päästä uudelleen.
      Kipu hampaassa vain paheni ja toisella käynnillä hän myönsi että oli tehnyt väärän diagnoosin ja
      että tarvitsen juurihoidon !!!!
      Aloitettiin juurihoito ja kolmannen käynnin ( kesti vain 15min ja 130e !!!) jälkeen olin maksanut lähes 500e.
      Nyt kyselemään että kuinka montahan käyntiä vielä tarvitaan ja mitähän mahtaa maksaa.
      Arvio oli että vielä kolme käyntiä ja ainakin 350e....eli olisi tullut maksamaan lähemmäs 900e.
      Ja nyt lääkäri sanoi että hän oli ensimmäisellä käynnillä tehnyt alusta kruunulle eikä enään myöntänyt
      omaa virhettään.Alkoi tämä rahastus riittään tässä paikassa ja hammas kipeänä tilaamaan aikaa muualta....

      • kallista3

        Hammasbotniassa puoli tuntia maksoi 500€ hammaskivien poisto ja muuta pientä porausta. Sitten menin toiselle hammaslääkärille,hän sanoi että pitää hammaskivet poistaa. Kaksi viikkoa sitten oli hammaskivet poistettu,kyllä tuli kalliiksi. Heikkotasoista työtä?


      • Anonyymi
        kallista3 kirjoitti:

        Hammasbotniassa puoli tuntia maksoi 500€ hammaskivien poisto ja muuta pientä porausta. Sitten menin toiselle hammaslääkärille,hän sanoi että pitää hammaskivet poistaa. Kaksi viikkoa sitten oli hammaskivet poistettu,kyllä tuli kalliiksi. Heikkotasoista työtä?

        Minulla maksoi 20minuutia 500€


    • Voi ei

      Hammas-Aariassa lasku taisi olla kaksinkertainen arvioon verrattuna. En suosittele kenellekään.

      • Uusi Aarian asiakas

        Itselläni on hyviä kokemuksia Aariasta. Sain ajan jopa illalla klo 21 jälkeen kun hammas oli niin kipeä etten tiedä miten olisin seuraavaan päivään selvinnyt. Henkilökunta on osaavaa ja hommat hoitivat hienosti. Olen sittemmin täällä käynyt paikkauttaan kaikki hampaani. Olen tyytyväinen, en tosin ole muita katsellutkaan. Ei Aariassa minusta kovin kallista ole ja osaavat kyllä sanoa tarkalleen paljonko tulee maksamaan. Jokainen puudutuspiikki, paikkaus jne on hinnoiteltu ja sen kyllä kertovat. Mulla paikkauskäynti maksoi n. 200 euron luokkaa eli samaa kuin muuallakin. Jos tulee akuutti tarve hammaslääkäriin, se on mulle aivan sama mitä maksaa kunhan kipu lähtee ja se joka tarjoaa myös ilta-aikoja, saa minun asiakkuuden.


    • ODL hammaslääkärit

      Hintatietoja ODL hammaslääkärien palveluista, (suluissa kelakorvauksen suuruus), eli maksettava hinta esim. 58,50 - 20,40 = 38,10 e

      suun perustutkimus 58,50 e (20,40 e),
      infiltraatiopuudutus 19,50 e (6,00 e),
      suun alueen johtopuudutus 22,00 e (6,00 e),
      yhden pinnan täyte 60,50 e (20,40 e),
      kahden pinnan täyte 119,00 e (34,20 e),
      kolmen tai useamman pinnan täyte 139,00 e (39,00 e),
      parodontologinen hoito (hammaskiven poisto) 108,00 e (26,40 e),
      hampaiston ja leuan panoraamatomografiaa 82,00 e (16,16 e),
      ehkäisevä suun terveyedenhoito saman hoitokäy (fluoraus) 41,50 e (12,00 e)

      Henkilökunta osaava ja ystävällinen. Hoitoon pääsee nopeasti.

    • eeroppa
    • Aamu85

      Soittelin seitsemään yksityiseen keskukseen ja tarkastushinnat vaihtelevat välillä 50 - 100 euroa (Kelakorvauksen jälkeen). Tähän hintaan kuuluu tarkastus röngenkuvineen. Hintahaitari siis on aikamoinen.
      Joissain paikoissa ei osattu sanoa tarkkaa hintaa mikä tuntuu aina kummalliselta.

      Edullisin tarkastus oli Oulunsalon hammaslääkärikeskuksessa noin 51 e. Furkassa 65,15 e, Kastellin kruunu n. 70 e, Valkealinnan hammaslääkärit 74,40 e, Gallerian hammaslääkärit noin 80 e, Aaria noin 82 e, Oulun hammaslääkärikeskus noin 100 e. Näiden lisäksi muitakin yksityisiä on vaikka kuinka paljon.

      • tarkastus

        Hammaslääkäriasema Andantessa on tällä hetkellä 20 vuotis erikoistarjous eli 40e tarkastus ja 49e suuhygienistin tekemä puhdistus. Ei tainnut enään olla kauan voimassa mutta kannattaa hyödyntää vielä kun kerkeää. :) www.andante.fi


    • harjatkaa hampaat

      Aariassa yksi hampaan poisto johon oli kylläkin noussut mätä 220€..
      Huonoja kokemuksia siitä kun aukaistiin ien ja sattu niin maan perkeleesti, no aikani noiduskelin siinä penkissä niin otti vehkeet pois ja tuumasi että ei ois tarvinnu edes aukasta ientä että mätä olisi tullut pois lääkeillä ja hampaan kolosta.
      ja ikenen aukaisu oli eritelty laskuun 55€.

      • sammakko9

        Aariasta mullakin vain huonoja kokemuksia. En suosittele kenellekään! Viisurin poisto oli n. 400€. Kunnallisissa ei tarvitse montaa kymppiä moisesta maksaa.


    • ei ikinä enään tänne

      ei kannate mennä kiimingin hammaspaikkaan aivan järkyttävän riistoa hampaitten tarkastus ja parodontologinen hoito eli hammaskivenpoisto oli 145 € ja tarkastus oli ilman röntgen kuvia ja toimenpiteessä meni 20min vaan!!! en suosittele kellekkään kyseistä paikkaa..

    • kipeä poski
      • han8

        pelkopotilaana en suositteli hammasaholaa pelko valin paheni¨...sain panikkikohtauksen vaikka mainostivat erityiskohtelua pelkopotilaille hammashelmen helena piippo ihana pelko melkein tipotiessään ja pyytää voi esilääkitystä kyllä rauhoittaa


    • minjuska2

      Valkealinnan hammaslääkäri on hyvä!

    • galleristi3

      galleria on hyvä paikka

      • Hammasoulu

      • Ylsityinen
        Hammasoulu kirjoitti:

        Galleria on hyvä, samoin Furkan Sakki, tykkäsin myös Kaakkurin Smilesta! Kävin juuri ottaa suunpuhdistuksen alennettuun hintaan tarjouskamppis löytyy tuolta: http://www.tohtorille.fi/hammaslaakari/outi-sillanpaa/

        Tero Sakki on ollut myös minulle mieluisa ja Furkan hinnatkin ovat ihan ok. Tilat heillä on laadukkaat myös. Muista heidän lääkäreistään tiedän myös Kurttion joka on kanssa hyvä. Furkassa on varmaan hinta/laatusuhde ihan kohdallaan.


      • Rotuaariltapäivää
        Ylsityinen kirjoitti:

        Tero Sakki on ollut myös minulle mieluisa ja Furkan hinnatkin ovat ihan ok. Tilat heillä on laadukkaat myös. Muista heidän lääkäreistään tiedän myös Kurttion joka on kanssa hyvä. Furkassa on varmaan hinta/laatusuhde ihan kohdallaan.

        Peesaan tätä. Sijaintikin on itselle ihanteellinen, kun Keskustassa asun. Olen ollut palveluun tyytyväinen ja kuullut hyvää myös muilta.


    • jukkamatias

      Onko kenelläkään kokemuksia Gallerian hammaslääkäreistä?

      • hammaspeikko5

        Itse pidän Gallerian Pekka Kaupista, ammattilaisen oloinen kaveri. Heillä on hyvät tilat ja kuulemma laadukkaat välineet. Koulukadun hammaslääkäreitä olen myös käyttänyt, heiltä löytyy etenkin esteettisessä hammashoidossa hyviä tarjouksia. Varasin itelleni netistä hamapaiden valkasun alennuskoodilla: http://www.koulukadunhammas.fi.


    • Tympääntynyt

      Kastellin kruunussa rahastuksen makua ja hammaslääkäri todella ylimielinen. Minulla todettu erikoishammaslääkärillä eräs hampaisiin liittyvä vaiva, kastellin kruunussa hammaslääkäri sanoi naureskellen, että semmoista vaivaa hänen mielestään ei ole minulla! No enpä mene enää uudelleen.

      • koiujh

        onko tietoa voiko gallerian hammaslääkäristä saada maksuaikaa laskulle vai pitääkö heti maksaa?


      • pelkäävä

        Kääk, olen menossa sinne ja nyt alkoi pelottamaan. Kuka hammaslääkäri oli?


      • kruunussa

        Minä olen tykännyt Kastellin Kruunussa ainakin Katja Karimon porukasta. Kävitkö kummalla porukalla, siellähän on kaksi hoitoyksikköä.


      • Jukkis73

        Enpä olis niin varma. Kerran juovuspäissään puhuttiin hammaslääkärituttujeni kanssa asiasta ja vaikutti siltä että nimenomaan Oulussa on ylitarjontaa erikoishammaslääkäripalveluista mikä aiheuttaa sen että keksimällä keksitään ongelmia....


    • tarkastus+puhdistus

      Hammaslääkäriasema Andantessa taisi olla nyt erikoistarjous jossa 40e Tarkastus ja 49e suuhygienistin tekemä laaja hammaskivenpoisto. Voin kyllä suositella kyseistä hammaslääkäriasemaa! hyvä hinta laatu suhde palveluilla!

    • pera51

      Älkää ainakaan HammaSalonia kehuko. Itse ainakin vi**n pettynyt Joskus on voinut olla hyväkin Likekö henkilökunta vaihtunut? Minulla meni rahat Kankkulan kaivoon huonosta palvelusta. Kaikesta jäi pas**ka olo. Pelkkää rahastusta, ja oli niin kuin hautaustoimistossa olisi ollut. Ei hymyn häivää hammaslääkärillä eikä muillakaan. Menin kaverin suosituksesta, mutta pettynyt olen. Kaveri käynyt joskus kauan sitten varmaan silloin kun siellä oli osaava ammattikunta.

    • paikkaus

      Aapistien hammashoitolassa saa kandeilta hyvää ja halpaa hoitoa. :) Ja hoitoon pääsee nopeasti.

    • Tohtorille.fi

      Tohtorille.fi tarjoaa vapaan ajan lähes jokaiselle kellonajalle Oulussa, www.tohtorille.fi.

      • potilas99

        Saisivat listata myös toimenpiteiden hinnat esille.


    • jake4

      odl hammaslääkärit, siellä mika haanpään hoidettavaksi, ystävällinen ja hyvä. samaa ei voi sanoa aariasta, törkeää asiakaspalvelua lääkäri haataiselta

    • Hammas salo
      • yksäri vs julkinen

        Tästä lähin suosin yksityistä kun on kyse hampaiden tarkastuksesta! Kävin julkisella puolella hampaiden tarkastuksessa, ja lasku oli 40 € (10 € käyntimaksu ja 30 € tarkastus). Huomasin, että monella yksityisellä hammaslääkärillä on ilmoitettu, että suun tarkastus on 30 - 40 €, ja hoitoon pääsee samantien. Esimerkiksi Ville Partasella ja Päivi Jussilalla suun tarkastus on ilmoitettu olevan 40 € tuolla www.tohtorille.fi palvelussa.

        Tarkistuttamassa aion tästä lähin käydä yksärillä, ja jos jotain isompaa tulee, niin sit varmaan kannattaa pyrkiä julkiseen jonottaan.


    • missu 6

      Välttäkää ainakin HammasSalonia niin monelta murheelta säästytte;)

    • chhbj

      Kunnallinen on halvin.

    • panniikki

      Terve, oisko kellään tietoa tuosta Oulun hammaslääkärikeskus oy:stä ?
      http://www.oulunhammaslaakarikeskus.fi/

      Sinne soitin ja ainakin mukavan kuuloinen hoitaja, kun pelkopotilaaksi olen menossa.

      Hintoja muistaisko kukaan?
      Tulossa ainakin muutama varma juurihoito, kun eivät terveyskeskuksessa pystyneet päivystykseessä niitä laittamaan paniikkikohtauksien takia. Päätin sitten soitella yksityiselle ja tuolta varasivat samantien mulle ajan.

    • toripolliiisi

      Furka on hyvä! www.furka.fi hinta/laatu -suhde parhaiten balanssissa. Hyvät tilat, iloinen henkilökunta ja asiallinen laskutus.

      • Anonyymi

        Enpä sanoisi, että hyvä hinta-laatusuhde, jos hampaan reunan muutaman sekunnin hiomisesta veloitetaan 70€!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä sanoisi, että hyvä hinta-laatusuhde, jos hampaan reunan muutaman sekunnin hiomisesta veloitetaan 70€!

        No oisit hionu ite niin oisit päässy halvemmalla... Kyllä siinä maksetaan myös siitä että hammaslääkäri tarkistaa tilanteen, että ylipäänsä hiominen on mahdollista yms. Olen itse käynyt esim kurkkulääkärillä näyttämässä imusolmuketta, lääkäri pyöritti pahkuraa 20s keskusteltiin asiasta, kesti ehkä 4 Min ja hinta oli 140e.


    • jyri
    • leial
    • potipoit

      Minulla on ainakin hyviä kokemuksia Hammassalonista, voin suositella, henkilöstö oli positiivisella mielellä ja hinnatkin piti kutinsa. Heidän sivuillaan oli toimenpiteeni kuvattu hyvin: http://www.hammassalon.fi/juurihoito

      ja hammaslääkärikin kertoi koko ajan mitä on tekemässä seuraavaksi.

      • Tämäonkeskustelupalsta

        Tuon lafkankin mainoksia on ollut jo ajat keskustelupalstoilla muka asiakkaiden tekeminä. Nämä on niin typeriä


    • Vuosimalli60

      Furka on hyvä paikka, hintalaatusuhde kohillaan! Kävin vasta nuoremmalla mieslääkärillä, olikohan Antti? oli tosi kohtelias ja huomioi potilaan hyvin!

      • Taas

        Mainos...


      • Höhhuh

        Mistä päätellen? Kaikki nuo kommentit vaikuttaa mainokselta !


    • Jocain

      Riippuu varmaan vähän siitäkin mitä hammashoitoa hakee...

      Itse kävin Koulukadun Hammaslääkäreillä Arttu Yrjänällä. Hänellä on uuden "asiakkaan etu hinta" 85e joka sisälsi perusjutut:
      tarkastuksen, rontgenkuvauksen, hammaskiven ultraamisen ja putsaamisen ja fluorin. Asiansa tunteva ja hyvä käsittely oli. Eikä ollut kiire laskuttaan. Peukku siitä!

      Olin oikeastaan etsinyt kohtuuhintaista hampaiden valkaisua ja nyt olen menossa vielä heidän "Kauniit hampaat" pakettia ottamaan samaiseen paikkaan. Valkaisu vastaanotolla on heillä 220e.

      Sen perusteella, mitä muualta olen kysellyt, hinta on varsin kohtuullinen. Ottaen huomioon, että siihen sisältyy tarkastus ja hammaskiven poistokin.

      Parempi puoliskoni kävi jo valkaisussa. Hampaat vaalenivat tosi hyvin ja käsittely oli ollut helläkätistä. (mikä on myös raavaalle miehelle tärkeää)

      • Taasko

        Mainos


    • JPKj

      Mehiläinen omahammaslääkäri houkutteli edullisella tarkistuksella. Hintaa tuli yli 100 eur tunti huhuh. En voi suositella. Ekan kerran elämässä löytyi hammaskiveä ;)

      • Outo_harvinaisuus

        Sinulla on todella harvinainen suu ellei löydy hammaskiveä. Sitä kehittyy kaikille, et pysty estämään sitä kuin näkyviltä osilta. Ikenen alta et saa putsattua, joten olisiko nyt alkanut kehittymään hammaskiveä ikenen allekin.


      • Näinköon

        Mehiläisen omahammaslääkäri putosi minulta jatkosta. Suuhygienistin palvelu laskutus oli hinnaston korkein, (erittäin laaja ja erittäin vaikea). Samat henkilöt tekivät saman toimenpiteen edellisessä hammaslääkäriasemalla 54% edullisemmin.


    • Koiruu

      Kävin oralilla ja oli kyllä suolanen hinta hui! Pitäs löytää ens kerralla edullisempi vaihtoehto.. Onko enään mitään ns paikallista?

      • Pörje

        Aaria on.


      • Aapeli47

        Furka.


      • Sepeli7

        Furka on tosiaan ainoita oikeasti paikallisia isompia hammaslääkärikeskuksia Oulussa. Ja hinnastoltaan keskitasoa, ei mikään överikallis. Ite oon ainakin saanu rahalle vastinetta, kun oon käyny furkassa hampaita hoidattaan.


    • Hammas lohkesi ja kävin Andantessa paikkaamassa sen viikonloppuiltana, kesti 5 min (!) ja maksoi 160e. Paikka lähti alle viikossa pois. Ei jäänyt kovin hyvää kuvaa.

    • Tyytyväin

      Olen käynyt Dent Limingantullissa nuorella naishammaslääkärillä. Asiantunteva ja tällainen hammaslääkäripelkoinenkin on hengissä selvinnyt. Uudet tilat ja erittäin kilpailukykyiset hinnat. Voin lämpimästi suositella, jos tarve hampaiden huoltoon tulee.

    • tätioulusta

      Joo, älkää ainakaan menkö Andanteen!! Paikan omistaja Sinervo on todella "höselö", itse kävin siellä helmikuussa ja käynti kesti n 10min maksutapahtumineen, hän muka "tarkisti" hampaat (kolisutteli instrumentteja suussa minuutin) ja laittoi paikan, joka irtosi seuraavalla viikolla..En todellakaan mene enää enkä suosittele kenellekään. Furka on hyvä hammaslääkäriasema, samoin Gallerian hammaslääkärit.

    • oikeutta

      Aariaa en suosittele kenellekään!

    • Anonyymi

      Andante teki työn nopeasti ja super huonosti. Nyt ikenestä vuotaa verta eikä kiinteää ruokaa pysty syömään. Elämäni surkein hammaslääkärikokemus ja maksoi selvästi enemmän kuin muilla - HARMITTAA!

    • Anonyymi

      En voi mitenkään suositella Aaria. Hammaslääkäri haisi vanhalle viinalle! Ja siitä vielä piti maksaa ihan järjetön hinta

    • Anonyymi

      Olen käynyt Andantessa ja menen sinne jatkossakin. Voin suositella lääkäriä, jonka asiakkaana olen ollut, eli Joelia. Hän on ystävällinen, rauhallinen ja tarkka, mikä on itselleni on erityisen tärkeää. Työtä ei tehty vauhdilla vaan ajan kanssa.

      Monissa paikoissa lääkäri ja hoitaja höpöttävät koko ajan jotain henkilökohtaisia asioita samaan aikaan, kun tekevät työtä, joka vaatii tarkkuutta. Mielestäni he eivät keskisty työhönsä riittävästi eikä höpöttely minua ainakaan rentouta. Toki sitä voi jonkin verran jutella, mutta rajansa kaikella. Joel keskittyi työhönsä ja kertoi väliaikatietoja, mitä oli tekemässä. Myös hoitaja oli tosi hyvä työssään, eli kaikki sujui kuin ajatus.

      Olisi tärkeää, että jokainen löytäisi itselleen sen sopivan hammaslääkärin. kenen kanssa synkkaa ja keneen voi luottaa ja kenellä on siten sydän paikallaan, ettei hän halua vain tienata, kuten eräs:

      Ko. hammaslääkäriltä pyysin vain puruhampaan yhden kärjen hiontaa, sillä siitä irtosi todella pieni hitunen eikä hammas ollut mitenkään kipeä, vain vähän karkea. No hänpä päätti alkaa poraamaan oikein kunnolla. Tuloksena kahden hampaan paikka ja neljäs hampaan kärki poistettu kokonaan. Ja iso lasku, vaikka ei edes puudutettu, ja koko ajan hän höpötti omiaan, mitä oli syönyt edellisenä iltana ravintolassa ja mihin on menossa seuraavaksi syömään jne. Välillä hän sanoi minulle nauraen, että kyllä hän sitten huomaa, että mulla käy kipeää, kun vedet alkaa valua silmistäni. Just, tosi rauhoittavaa. Hän muistaakseni mainosti hoitavansa pelkopotilaita. :) Voi hyvänen aika.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1391
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1213
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      993
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      846
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      756
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      163
      628
    Aihe