riihimäen sosiaalitoimisto

risto reipas

onko ylimielistä porukkaa siellä töissä?

13

6466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoinen....

      varsinkin se paksu tantta siinä neuvonnassa ihan kun omistas koko laitoksen.. juoppo akka

      • Toimeentulotukea tarvitseva

        Onko näin?


    • katselemaan?

      miks haluat paikanpäälle mennä? jos tarttet jotain, niin tee kirjallinen hakemus ja rahat kolahtaa viikon kuluessa tilille.
      hakemuksen voi jättää sinne postilaatikkoon tai lähettää postissa.
      lomakkeet löytyy kaupungin sivuilta mutta vapaamuotoinen hakemuskin kelpaa.

    • käyn töissä

      En tiedä, koska käyn töissä ja elätän itseni.

      • öklkölökllökllöklk

        Olet siis idiootti.


      • Laiska tyhmä ja saamaton

        Pakko oli vastata tähän viestiin, vaikka onkin vanha keskustelu, kun alkoi niin sylettämään.

        Itsekin käyn töissä ja maksan pienestä palkastani veroa. Palkka nyt vaan sattuu olemaan niin pieni ettei millään riitä elämisen kustannuksiin, joten olen päätynyt hakemaan toimeentulotukea. Kas opiskelija kun ei saa edes asumistukea kesäksi.

        On siis naurettavaa leimata kaikki sossun asiakkaat pummeiksi, jos ei itse ole joutunut menettämään yöuniaan raha-asioiden takia. Jos joskus jäät työttömäksi, niin ehkä ääni kellossa muuttuu ja ymmärrät kunnioittaa myös niitä ihmisiä, jotka tälläkin hetkellä painiskelevat rahaongelmien kanssa. Työttömyyskään ei aina ole oma valinta.

        Jos veron maksaminen meidän kaikkien pummien toimeentulon takaamiseksi käy luonnon päälle, niin voithan aina muuttaa Monacoon. Oli vähän saarnaamisen makua tässä tekstissäni, mutta aina ei huumorintaju vaan riitä kaikenlaiseen panetteluun.


    • Pummit

      Ihan turhaan haukutte Riihimäen sossua ,olis parempi että työ kelpaisi teillekkin,sitä on kyllä tajolla olispa teilläkin muuta tekemistä kun ryyptä ja arvostella toisia.Nää yhteikunnan pummit- oikein vihloo tämä teidän käytös.

      • anna vinkki!

        Enkä muuten ryyppää. Suun soittajia riittää enempi sillä puolen, siis työssäkäyvissä....


      • ja vinkille kovat
        anna vinkki! kirjoitti:

        Enkä muuten ryyppää. Suun soittajia riittää enempi sillä puolen, siis työssäkäyvissä....

        vaatimukset: sellainen johon minäkin kelpaan :))) Hah.


      • kelan vaksi nhameensalo

        kivat sulle. ite olen kelassa töissä jä mun muori sai ekal kerral tyggärist hyvää työtä venäjän lennonjohdosta ja se on mielenkiintoita ja liksaa rupla kaupalla. ite en ollut päiväääkään työtön 12-67v aikana. n yt nautin 6749,80euron eläkettä. mee ittees saamaton pummi. työttömät on tyhmiä jlaiskoja. ps. mikä on lempi vene, purje vaiko troolari ym. itel vesiskootteri joka makso 6800e


      • sikapummi

        vihlo vaan issetteks. pummit rulaa .taidat olla väsyny työhös. ite nkelasta 1000kk


    • supatti90

      riihimäen sosiaalitoimi vie asiakkailta rahaa välistä. ne ei antanaut mulle sosiaalista apua. ja vuokra erääntyy. ja varsinkin kun hain kelalta takautuvaa asumistukee niin he veivät multa senkin rahan vaikka mulla ei ole mitään perittävää....

    • shhytjkkjuöoi

      Ja puhut paskaa...kyllä siihen on joku syy..maksa vuokrasi tai muuta veneen alle...

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      239
      2095
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      153
      1355
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1246
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      639
    Aihe