onko ylimielistä porukkaa siellä töissä?
riihimäen sosiaalitoimisto
13
6673
Vastaukset
- tietoinen....
varsinkin se paksu tantta siinä neuvonnassa ihan kun omistas koko laitoksen.. juoppo akka
- Toimeentulotukea tarvitseva
Onko näin?
- katselemaan?
miks haluat paikanpäälle mennä? jos tarttet jotain, niin tee kirjallinen hakemus ja rahat kolahtaa viikon kuluessa tilille.
hakemuksen voi jättää sinne postilaatikkoon tai lähettää postissa.
lomakkeet löytyy kaupungin sivuilta mutta vapaamuotoinen hakemuskin kelpaa. - käyn töissä
En tiedä, koska käyn töissä ja elätän itseni.
- öklkölökllökllöklk
Olet siis idiootti.
- Laiska tyhmä ja saamaton
Pakko oli vastata tähän viestiin, vaikka onkin vanha keskustelu, kun alkoi niin sylettämään.
Itsekin käyn töissä ja maksan pienestä palkastani veroa. Palkka nyt vaan sattuu olemaan niin pieni ettei millään riitä elämisen kustannuksiin, joten olen päätynyt hakemaan toimeentulotukea. Kas opiskelija kun ei saa edes asumistukea kesäksi.
On siis naurettavaa leimata kaikki sossun asiakkaat pummeiksi, jos ei itse ole joutunut menettämään yöuniaan raha-asioiden takia. Jos joskus jäät työttömäksi, niin ehkä ääni kellossa muuttuu ja ymmärrät kunnioittaa myös niitä ihmisiä, jotka tälläkin hetkellä painiskelevat rahaongelmien kanssa. Työttömyyskään ei aina ole oma valinta.
Jos veron maksaminen meidän kaikkien pummien toimeentulon takaamiseksi käy luonnon päälle, niin voithan aina muuttaa Monacoon. Oli vähän saarnaamisen makua tässä tekstissäni, mutta aina ei huumorintaju vaan riitä kaikenlaiseen panetteluun.
- Pummit
Ihan turhaan haukutte Riihimäen sossua ,olis parempi että työ kelpaisi teillekkin,sitä on kyllä tajolla olispa teilläkin muuta tekemistä kun ryyptä ja arvostella toisia.Nää yhteikunnan pummit- oikein vihloo tämä teidän käytös.
- anna vinkki!
Enkä muuten ryyppää. Suun soittajia riittää enempi sillä puolen, siis työssäkäyvissä....
- ja vinkille kovat
anna vinkki! kirjoitti:
Enkä muuten ryyppää. Suun soittajia riittää enempi sillä puolen, siis työssäkäyvissä....
vaatimukset: sellainen johon minäkin kelpaan :))) Hah.
- kelan vaksi nhameensalo
kivat sulle. ite olen kelassa töissä jä mun muori sai ekal kerral tyggärist hyvää työtä venäjän lennonjohdosta ja se on mielenkiintoita ja liksaa rupla kaupalla. ite en ollut päiväääkään työtön 12-67v aikana. n yt nautin 6749,80euron eläkettä. mee ittees saamaton pummi. työttömät on tyhmiä jlaiskoja. ps. mikä on lempi vene, purje vaiko troolari ym. itel vesiskootteri joka makso 6800e
- sikapummi
vihlo vaan issetteks. pummit rulaa .taidat olla väsyny työhös. ite nkelasta 1000kk
- supatti90
riihimäen sosiaalitoimi vie asiakkailta rahaa välistä. ne ei antanaut mulle sosiaalista apua. ja vuokra erääntyy. ja varsinkin kun hain kelalta takautuvaa asumistukee niin he veivät multa senkin rahan vaikka mulla ei ole mitään perittävää....
- shhytjkkjuöoi
Ja puhut paskaa...kyllä siihen on joku syy..maksa vuokrasi tai muuta veneen alle...
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722