Jokos olette saaneet tiedon pääsystä kyseiseen paikkaan? Lupasivat ilmoittaa ensi maanantaihin mennessä.
Kankaanpään Halpa-Halli
5
1366
Vastaukset
- djsjkdjjddjjdj
En ole saanut tietoa, en ole hakenut sinne töihin en ole ikinä kuullutkaan kyseisestä halpahallista.
Onko kiva paikka, minkälainen ilmapiiri onko palkkaus mitä luvataan? Onko pomot kivoja ja työkaverit rentoja? Mitä sieltä kannattaa ostaa? - Hölmöjen neuvoja
kannattaiskohan itse soitella perään? varmaan ovat valinneet ihmisiä jotka eivät kysele nettisivuilla: "sainko paikan"..
- :(!
hain itse myös kpään halpahalliin ja epäilyttää että miksi ei ole kuulunut mitään!!!??? lupasivatko he ilmoittaa jokatapauksessa vaikkei pääsisikkään????
- sanon
:(! kirjoitti:
hain itse myös kpään halpahalliin ja epäilyttää että miksi ei ole kuulunut mitään!!!??? lupasivatko he ilmoittaa jokatapauksessa vaikkei pääsisikkään????
ETTEIVÄT ilmota heille joita ei ole valittu!!!!
- kysytkö tosissasi TÄÄLTÄ?
Tyhmä olet kun et soita! Se on aktiivisuus jota työnantajat arvostavat. Jotkut voivat joko testata että soittaako kaveri perään jos ei luvattuna aikana soiteta.
Sitten kyselet täällä, että pääsetkö sinne! Aivan kuin koko suomi24 olisi tuonne hakenut. Avuttomuus ja tyhmyys lisääntyy pelottavaa vauhtia.
Tuolla menolla kohtalosi on jäädä työttömäksi. Me sitten maksamme sinun työkkärikorvauksesi, ja lueskelemme näitä kyselyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954