Lypsykone

Nimetön

Mieleni tekisi kokeilla miltä tuntuu lypsykone kullissa!?! Onko kukaan kokeillu? ei kehtaa minnekkään maatilalle mennä lehmän viereen ja työntää kullia vapaaseen lypsäjään. Saakohan niitä matkamalleja mistään enää käytettynä?

12

5199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karjakko

      Olehan varovainen se kone kun ei lopeta ennenkuin se säiliö on täynnä,mahtaa olla heppi tiukalla.

    • konetta.

      On meinaan imu sen verran voimakas. Taitais tehdä alkuu hyvin kipeää ja loppu oiskin tuskaa. Pitäisi tehdä järjestelmään joku sivusuoto kuten pölynimurin letkussa. Sitten homma vois onnistuakin.

    • Karjakko

      Minä voisin lypsää sut suulla, käsillä, pillulla, peppureiällä, tisujen välillä.

      Laita sp-osoitteesi tänne niin otan yhteyttä!

      • papparainen 63v

        lypsää minutkin jos sinulta aikaa riittää


      • vekkulimiesmäinen

      • Nuorihoikka
        papparainen 63v kirjoitti:

        lypsää minutkin jos sinulta aikaa riittää

        Minä voin vatkata sinut tyhjäksi ! 20v mies tampereen lähettyvillä


    • tarvita

      kun saat naisen /tytön tarpeeksi kuumaksi/lämpimäksi siinä ei koneita tarvita.Kyllä #tykyttää#.

    • asdsadasd

      oikeesti ei tunnu juurikaan miltään, imua on mutta tunne on vähän samanlainen kuin jonkin peniksen kehittäjän kanssa, sanoisin että melko karu.

    • helvetinkasitoista

      Itse olen käyttänyt lypsykonetta tyttö kaverin kaa.Ku hän ei ole niin halukas että joka kerta joutuisi imemään ratsastamaan ym.ym. ku kummallaki alkaa pillua penistä ja tissejä pakottamaan niin otetaan sellaiset lehmän catsuitit ja puetaan päälle ja kun töttöni rakastaa hoitaja leikkejä. Niin mennään sen hoito huoneeseen jossa on 2 hammaslääkärin tuolia joiden välissä on se vanhan ajan kannu lypsykone. Sit tyttökaveri vetää mut ja itsensä remmeilla kiinni tuoleihin ja käynnistää lypsykoneen ja mikäs siinä on maatessa lypsyri imee melko tasaisesti mutta siinä 10-14 orgasmin jälkeen se on aivan sairaan kipeetä varsinkin ku ei vaan laita kunnolla liukkaria väliin mutta eipä tarvi olla ku 2-3 varttia niin ei tarvi kysyä onko kusella käynti vähisä tuskallista.....

      • vuodesta2005

        itselle riittää 5 minuuttia ja kymmenenkin välillä menee ennen kuin eka mälli lähtee ja sitten pitää jo heti kone sammuttaa ekan kerran jälkeen. kokeilin kerran kun meni sellaisia 10 minuutin pätkiä joku 2-3 kertaa (välillä levätä kone irti) kun ei meinannu mälli lähtee ja sitten kun lähti niin oli limakalvoon tullu verinen patti ja tuli vähän vertakin ja tosi kipeä terskan pää. itse en voi konetta pitää 5-10 minuuttia pidempään.


    • vuodesta2005

      itselle riittää 5 minuuttia ja kymmenenkin välillä menee ennen kuin eka mälli lähtee ja sitten pitää jo heti kone sammuttaa ekan kerran jälkeen. kokeilin kerran kun meni sellaisia 10 minuutin pätkiä joku 2-3 kertaa (välillä levätä kone irti) kun ei meinannu mälli lähtee ja sitten kun lähti niin oli limakalvoon tullu verinen patti ja tuli vähän vertakin ja tosi kipeä terskan pää.

      • Anonyymi

        Mä rakensin itse lypsykoneen jolla pystyy imeen mulkkua 30-120 minuuttia imun ja hieronnan pystyy säätään eka pienellä imulla ja loppua kohti kovemmalla ja hyvää tekee !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe