Vilpillistä mainontaa.

rehellisyys maan perii

Ihmetyttää suuresti se kun Korpi-Weikko oy on mainostanut vuosia Weke-katiskaa "patentoituna mallina".Totuus on kuitenkin niin, ettei Weke-katiskalla ole eikä ole ollut koskaan yhtään patenttia. Vain hyödyllisyysmalli suojauksia, joka on aivan eri asia kuin patentti.Kansaa on juksattu vuosia.Jopa katiskoissa on metallikyltti,jossa teksti:"PAT" ja alla kaksi numerosarjaa, jotka eivät tietekään voi olla patentin numeroita, vaan ovat puhelinnumeroita.Jokainen voi päätellä mihin tällä vilpillä on pyritty, mutta näin on toimittu.

5

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilppi tai ei

      On tosiaan aivan eri asia onko patentti vai ei, luulisin ettei saa edes ilmoittaa jos kerran patenttia ei ole.
      Pitäisi olla vain että mallisuojattu.
      Toisenlaista mainontaa harrastetaan keskustelupalstoilla, siellä on eräs valmistaja joka pitää arvontaa, valitse testiviehe , tiedotuksia p....a vieheen testaajille, tiedotuksia muuten , kyselyjä, kuva joka sintistä joka kyseisellä tekeleellä on tullut, (pienet haenpuikkarit mukaanlukien), myyntiä ja ilmoituksessa aina että vain nämä , kaikkea potaskaa tuutin täydeltä.
      Ei viitsi enää lukea koko keskusteluja.
      Sirkus rajalta

      • Rentttu

        Herra vilppi tai ei - Älä puhu paskaa. Olet vain kateellinen paskiainen.


      • Järki hoi
        Rentttu kirjoitti:

        Herra vilppi tai ei - Älä puhu paskaa. Olet vain kateellinen paskiainen.

        Rentun kielenkäyttö kertoo "Rentusta" kaiken. Ei siis järjen häivää.Rehellisyys ja kateus on kaksi eri asiaa.Epärehellisyyttä on turha yrittää peitellä muka toisten kateuden varjolla.
        Rehellisyys on kaiken aitouden perusta. Epärehellisyys ja kateus kulkevat käsikädessä.


    • ei reilua

      Olen kuullut, että Kuluttajasuoja virasto olisi ko. yritystä asiasta huomauttanut, mutta asiaan ei ole mitenkään reakoitu.Mainoksessa saa tuotetta kehua, mutta ei valehdella. Esitetyt väitteet pitää tarvittaessa pystyä näyttämään toteen. Weke katiskan info sivulla kerrotaa "kalavalheiden ajan oleva ohi". Miten lienee muiden asioiden kohdalla?

    • metallikyltistä

      Minulla on kaksi Weke-katiskaa. Valmistaja on kertonut minulle, että kyseessä on numero, jonka perusteella voi tunnistaa oman katiskansa, jos esimerkiksi joku toinen nappaa sen käyttöönsä ja väittää omakseen. Eli kyseessä on juokseva valmistenumero. Tämähän on hyvä asia, koska katiskat maksoivat esim. viime kesänä 99 euroa kappale.

      Ainakin minun katiskoissani on eri numerosarjat.

      Olen ollut Veikon kanssa monesti puheissa, enkä muista hänen koskaan sanoneen, että itse katiska olisi patentoitu. Sen sijaan joitakin muistikuvia on, että esimerkiksi sille nielunsulkemissysteemille olisi joskus haettu mallisuojaa. Voin olla tässäkin väärässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe