HYVÄÄ ILTAA KAIKILLE!!!!

PITKÄVEDON YSTÄVÄ!!!!!

Tämä palsta on käsittääkseni tarkoittu pitkävetoa harrastaville pelaajille? Itse palasin tänne kotisuomeen tammikuussa tänä vuonna, ja vilpitön peluri kun olen, niin löysin tämänkin palstan. Luulin palstaa seuraamalla löytäväni joskus hyviäkin vihjeitä perusteluineen tai vahvistuksia omille peli-ideoilleni. Eipä tarvinnut kauaa palstaa seurata, kun huomasin, että palstalla vihjeitä antavat ovat onnettomia janareita; muutamaa nimimerkkiä lukuunottamatta. Huomasin nopeasti, että suurin osa palstalle kirjoittavista ovat syrjääntyneitä, teinejä, alkoholisteja tai muuten vaan ns. pöllöjä. Eri puolella maailmaa kiertäessäni tein sen huomion, että SUOMI on USAn, ja BRITANIAN jälkeen henkisesti vammaisin maa. Pitkävetovihjepalstoilla tosin SUOMI24 on ylivoimainmen ykkönen maailman surkeimmaksi vihjesivuksi. Maailmalla ko. palstoilla sai sai hyviä vihjeitä perusteluineen, mutta täällä näyttää olevan vallalla suosikkijoukkueiden pelaaminen vaikka 0 kertoimella. TÄTÄ IHMETTELEN: Palstalla haukutaan jatkuvasti maksullisia vihjepalveluita. Jos teillä, hyvät palstan käyttäjät on samanlainen laite kuin minulla edessänne, niin saatte tiedot ja vihjeet otteluista ilman maksullisiakin palveluita. Kuinka moni teistä osaa lyödä vetoa laskemalla ottelun odotusarvon. Vetoa tämäkin. Sain taas kaksarin kiinni 20:n panoksella lähdössä 8. Kerroin oli hyvä, ja palautti taskut täyteen.
Helmikuussa nimimerkki Manchester yritti saada palstaa kuosiin järjestämällä kilpailun. Asiallisuutta kesti hetken, mutta ennenkuin kisa oli loppunut, niin tärkeimmäksi asiaksi tuli taas tälläkin palstalla joidenkin nenättömien kalun pituus.
Olen ajatellut puhdistaa SUOMI24>Keskustelu>Vedonlyönti&rahapelit>Pitkävetopalstan ottamalla yhteyksiä vanhoihin kavereihini. He ovat johtavissa asemissa lafkoissa, jotka mainostavat ko.sivuilla. Lisäksi moni heistä omistaa ison pinkan kyseisen yrityksen osakkeita, ja tuskin he jaksavat jatkuvasti hyväksyä kyseisen yhtiön keskustelupalstoilla esiintyviä häiriköintejä. Joten : Varokaa köyhät palstalle häirikköviestejä kirjoittavat PELLET. Noutaja tuloo, ja jos Islantilaiset ostavat koko Elisan. Minne sitte lähetätte häirikköviestinne.HÄ?
Toinen vaihtoehto on tietysti häiriköintien lopettaminen ja itse asiaan syventyminen, eli pitkävetoon ja vedonlyöntiin yleensä. Olen ollut yhteydessä joihinkin ELISAA OMISTAVIIN, ja hekin ovat sitä mieltä, että kyseinen pitkävetopalsta ei enää palvele tarkoitustaan. Minusta olisi kuitenkin sääli lopettaa tätä palstaa, ja ehdotankin kaikkia "häiriköitä" miettimään, ennenkuin lähetätte viestinne palstalle. Olen saanut ajatukselleni järjestää Manchesterin aloittaman kisan tapaisen kilpailun Suomi-futiksen sarjojen alettua tukea vastaavanlaiseen kisaan.Muutama taho on jopa ollut asiallinen ehdotukselle ja jopa palkintoja on luvattu. Eräättahot ovat jopa pitäneet ideaa hyvänä, mutta kun palstana on ollut tämä, niin vaikeata on.
Aionkin myöhemmin ehdottaa, ett SUOMI24 perustaisi oman sivuston pelkästään rekisteröidyille pitkävedon, ja muunkin vedonlyönnin ysräville. Tarkoitan samanlaista rekisteröitymistä, kuin eri vedonlyöntitoimistoille. Silloin, luulisin, jäisi eräiden nimimerkkien päivittäisien kalujen koko tai toimiminen vihjeiden ulkopuolelle.

6

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadin kundi

      hieno idea et sillei hei.

    • Tour HOT

      YEAS HOT HOT

    • teppo-rentola

      Ilman Tepon ponnisteluja palsta olisi jo kuollut et sillei hei Sinun on aivan turha tulla tänne puolustelemaan maksullisia vihjepalveluita! Moneen kertaan nähty että ne ovat aivan perseestä hei! Kundi epäilee että olet Ammattivedon miehiä......

      • *****

        tai tämä uusi luonnonilmiö,mikä vitun ihmeiden ja pelintekijä nyt olikaan omasta mielestään,heh..sadetanssikin varmaan sujuu,on varmaan sellainen poppamies..hahaa..


    • Miksi roikut

      Jos kerta olet niin fiksu, kuin annat ymmärtää, niin miksi roikut tämän kaltaisella palstalla?
      Kirjoittele vedonlyönnistä vaikka rekisteröitymisen vaativaan Ylikerroin.comiin, siellä on tiukat moderaattorit, jotka huomauttaa heti, jos ei pysytä asialinjalla.
      YK.comin lisäksi ei ole oikein muita asiallisia suomalaisia vetofoorumeita, paitsi vihjeet.com. ,mutta aika hiljainen on sekin, ja joitakin muita, mutta varsin hiljaisia foorumeita.
      Tällaiselta avoimelta foorumilta on turha odottaa mitään asiallisuutta.
      Ja ainahan voit itse perustaa uuden foorumin, joka toimisi juuri sinun haluamallasi tavalla.

    • onkin

      Neljä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe