Minkälainen paikka Onnela on nykyään,kannattaako mennä?Kuullut vaan jonkun haukkuvan?
Onnela
7
1389
Vastaukset
- Kypä
Kyllä kait siel jonkun verran käy ihmisiä,mutta en tiedä onko suurin osa nuorta porukkaa,ei tarvii ainakaan jonotella.
- sinne
ihan itse tutustumaan. ties vaikka pitäisit paikasta. ja sitäpaitsi täällä nyt haukutaan kaikkea/kaikkia.
- M*:)
Tuntuu että niinä kertoina kun sinne on eksynyt on yli puolet porukasta ollut alaikäistä..
- nimp.
M*:) kirjoitti:
Tuntuu että niinä kertoina kun sinne on eksynyt on yli puolet porukasta ollut alaikäistä..
Mitenkäs voit olla varma että oikein YLI PUOLET ovat olleet alaikäisiä? Mun mielestä siinä on kyllä ovella portsarit jotka tarkistavat suurimmalta osalta sisääntulijoista henkilöllisyystodistukset. Oot vaan kade ku ollaan nuoria ja jaksetaan bailaa yömyöhälle ja ite oot tantta!
- ölopl
nimp. kirjoitti:
Mitenkäs voit olla varma että oikein YLI PUOLET ovat olleet alaikäisiä? Mun mielestä siinä on kyllä ovella portsarit jotka tarkistavat suurimmalta osalta sisääntulijoista henkilöllisyystodistukset. Oot vaan kade ku ollaan nuoria ja jaksetaan bailaa yömyöhälle ja ite oot tantta!
Mahtaakohan ne poket olla aina niin tarkkoja ovella, kyllä taitaa päästä alaikäiset tytöt ainakin sisälle.Ollaan turhan koppavia kun seistään oviaukossa.
- päläpäläplä
nimp. kirjoitti:
Niinpä eipä ne jokaiselta teinitytöltä ikää kysy,jos eivät puh. numeroa kaipaa.Jotkut pokeist on aikast yli flirttejä...
- ..käytös
päläpäläplä kirjoitti:
Niinpä eipä ne jokaiselta teinitytöltä ikää kysy,jos eivät puh. numeroa kaipaa.Jotkut pokeist on aikast yli flirttejä...
suoraan sanottuna muutenkin ihmetyttää aina toisinaan Salon Onnelassa. Muuten pidän paikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****604335- 852882
- 892151
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111482Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1781354Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231276Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841224- 261109
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171099- 121099