Siveysvyö miehelle

itsetyydyttäjä

Nyt on siveysvyön hankkiminen tullut ajankohtaiseksi. Mitä mallia suosittelisitte? Peniksen koko vaikuttanee jotain valintaan? Omani on seisokissa n. 13cm pitkä/11cm ympärysmitta. Itse olen miettinyt seuraavia malleja:
CB-2000 - Hygienian hoito helppoa
CB-6000 - Miellyttävä käyttää
Curve - Penikseni on luonnostaankin käyrä alaspäin, joten malli voisi "sopia" hyvin.

73

28031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse joudun käyttämään cb-2000 ja olen ihan tytyväinen sopii minulle hyvin.kun löytää vaan sopivat rinkulat kikkelin ympärille.helppo puhdistaa.ainoastaan haittana koen ison koon.

      • itsetyydyttäjä

        Tuntuuko cb-2000:n "ristikko" miltä, silloin kun kikkeli meinaa kovettu? cb-6000:n putken luulisi olevan vähän miellyttävämpi.

        Tarkoitatko isolla koolla, että se pullistelee vaatteiden alta vai on siinä liikaa tilaa kikkelille? Kääntyisiköhän Curve paremmin kivesten alle piiloon.


      • itsetyydyttäjä kirjoitti:

        Tuntuuko cb-2000:n "ristikko" miltä, silloin kun kikkeli meinaa kovettu? cb-6000:n putken luulisi olevan vähän miellyttävämpi.

        Tarkoitatko isolla koolla, että se pullistelee vaatteiden alta vai on siinä liikaa tilaa kikkelille? Kääntyisiköhän Curve paremmin kivesten alle piiloon.

        Itsestäni ainakin tuntuu CB-2000 paremmalta, ja vaikka se nyt housuissa tuntuukin isommalta kuin mitä luonnollisesti olen niin se on silti huomattavasti mukavampi kuin Curve. Meille hankittiin aikoinaan ensin tuo Curve ja se osoittautui sen malliseksi etten tuntenut sen pitämistä kauhean mukavaksi - se on sen verran isompi että olo on vähän epämukava ja istuessa varsinkin pehmeämpään tuoliin sen kärki painoi renkaita aika ilkeästi nivusiin.


      • itsetyydyttäjä kirjoitti:

        Tuntuuko cb-2000:n "ristikko" miltä, silloin kun kikkeli meinaa kovettu? cb-6000:n putken luulisi olevan vähän miellyttävämpi.

        Tarkoitatko isolla koolla, että se pullistelee vaatteiden alta vai on siinä liikaa tilaa kikkelille? Kääntyisiköhän Curve paremmin kivesten alle piiloon.

        tuntuuhan se vähän epämukavalta mutta silin tietää että seisohan se vielä kun naisen näkee.
        itse tunnen olevani naiseni orja joka pitää huolen koska lukko avautuu ja saa tyhjentää pussit joloin lopuu jöpötys kikkelissä.


      • itsetyydyttäjä
        rakula kirjoitti:

        tuntuuhan se vähän epämukavalta mutta silin tietää että seisohan se vielä kun naisen näkee.
        itse tunnen olevani naiseni orja joka pitää huolen koska lukko avautuu ja saa tyhjentää pussit joloin lopuu jöpötys kikkelissä.

        Päädyin cb-6000 malliin. Säätö vielä hieman kesken. Minulla on melko ohut pippeli, kondomeistakin pysyy vain erikoiskapeat paikallaan. Silti tuo isoin rengas vaikuttaa toimivimmalta. Kassit taas roikkuu niin etäällä, että pisin lukitustappi vaikutti parhaalta.

        Eli onko tähän jotain nyrkkisäätöä säätämiseen, tällaisella pikkupippelillä vaikuttaisi olevan isoimmat säädöt toimivimmat. Onko esim. hiertymävaaraa jos on liian löysä?


      • säätöihin
        itsetyydyttäjä kirjoitti:

        Päädyin cb-6000 malliin. Säätö vielä hieman kesken. Minulla on melko ohut pippeli, kondomeistakin pysyy vain erikoiskapeat paikallaan. Silti tuo isoin rengas vaikuttaa toimivimmalta. Kassit taas roikkuu niin etäällä, että pisin lukitustappi vaikutti parhaalta.

        Eli onko tähän jotain nyrkkisäätöä säätämiseen, tällaisella pikkupippelillä vaikuttaisi olevan isoimmat säädöt toimivimmat. Onko esim. hiertymävaaraa jos on liian löysä?

        Minulla meni viikkoja ennenkuin oikeat renkaat ja tapit löytyi. Pienten hiertymien ja mukavuustekijöiden kautta se oikea säätö löytyy. Suurista minäkin aloitin, mutta lopuksi aika pieni rengas ja lyhyt tappi on käytössä. Eli aika napakka paketti joka ei juurikaan pääse roikkumaan. Pallit puristuu putkilon molemminpuolin jotka pitää sen kehossa kiinni. Liukastetta joutuu lisäämään päivittäin.


      • itsetyydyttäjä
        itsetyydyttäjä kirjoitti:

        Päädyin cb-6000 malliin. Säätö vielä hieman kesken. Minulla on melko ohut pippeli, kondomeistakin pysyy vain erikoiskapeat paikallaan. Silti tuo isoin rengas vaikuttaa toimivimmalta. Kassit taas roikkuu niin etäällä, että pisin lukitustappi vaikutti parhaalta.

        Eli onko tähän jotain nyrkkisäätöä säätämiseen, tällaisella pikkupippelillä vaikuttaisi olevan isoimmat säädöt toimivimmat. Onko esim. hiertymävaaraa jos on liian löysä?

        Pippelini on melko ohut ja lyhyt seisokissa ja tietenkin vielä pienempi löysänä. Tosin se on hiukan kiilamallinen, eli juuresta melko paksu. Lisäksi kun kivekseni roikkuu hyvinkin alhaalla, seuraa siitä, ettei tuo laite oikein toimi minulla.

        Saan pippelin ulos seisokissa tai ilman ja runkkauksen jälkeen, on rasvan kanssa melko helppo laittaa sisään takaisin. Lisäksi yllä mainituista mittasuhteistani johtuen, saan liikuteltua cb:ä hieman seisokin aikanakin ja sainkin orgasmin vaikka laite oli paikoillaan.

        Lisävarusteena saatavat "turva"piikitkään tuskin olisivat minun tapauksessani mikään ratkaisu, ellei käytä niin pitkiä, että aiheuttaisivat taasen ongelmia hiertymien muodossa.

        Eli varmaan hyvä laite jos kivekset ei roiku kovin alhaalla, eikä pippeli ole aivan alamittainen. Voihan tuota minunlaisenikin käyttää seksileikeissä, mutta mikään siveyden varmistaja se ei siltikään ole. Eikä seisokissakaan tunnu "valitettavasti" pahalta kun ei paljoa pääse laite kasvamista rajoittamaan.


    • mukavampi

      Minulle hankittiin ensin cb-2000 ja pari vuotta myöhemmin cb-3000, joka on kaikin puolin mukavampi. Ero korostui, kun vanha värkki otettiin pienen korjaustoimen ajaksi käyttöön.

    • kolmetonninen

      Ja se taitaa olla aika samanlainen kuin tuo uudempi 6000. Hygienian hoitoon ne reiät ei oikein riitä. Pientä suihkussa kastelua ja liukasteen lisäämistä varten ihan ok. Mielestäni ovat enemmänkin ilmanvaihtoon. Meillä avataan kerran tai kaksi viikossa perusteeliseen pesuun. (Muija tekee sen "pientä" korvausta vastaan, ja hänen parhaaksi katsomanaan ajankohtana) Minulle jää putkilonpesu.
      Siitä olisinkin kysynyt, että millä muut käyttäjät pesevät/desinfioivat sen? Pelkkä saippua jättää pienen kusen hajun, kun joutuu nopeasti pesemään ja laittamaan takaisin päälle.
      Kysymukseen vastatakseni, niin nykyisen kokemuksen ja täällä luettujen tekstien peruusteella hankkisin noista tuon 6000.

      • uusi käyttäjä

        Kuinka pitkiä aikoja olette pitäneet ukkoa puutteessa? Ja onko vaarallista jos ei pääse purkautumaan esim.kerran kuukaudessa?
        Meillä on noin 2 viikkkoa maksimi. Sitten alkaa kuulemma "pussit pullistella" niin paljon että pää hajoaa. Itsehän se paljon vaikuttaa siihen milloin avataan, mutta minä kuitenkin teen lopullisen päätöksen.


      • Ukkoni lukossa
        uusi käyttäjä kirjoitti:

        Kuinka pitkiä aikoja olette pitäneet ukkoa puutteessa? Ja onko vaarallista jos ei pääse purkautumaan esim.kerran kuukaudessa?
        Meillä on noin 2 viikkkoa maksimi. Sitten alkaa kuulemma "pussit pullistella" niin paljon että pää hajoaa. Itsehän se paljon vaikuttaa siihen milloin avataan, mutta minä kuitenkin teen lopullisen päätöksen.

        Mieheni, nykyisin palvelijani on ollut jo yli vuoden lukittuna. Se aukaistaan vain pesua varten ja silloin hänen kätensä on sidottu selän taakse.
        Jos hän tekee kaikki kotityöt ja tehtävät erinomaisesti hän saa laueta kerran kuukaudessa. Tietenkin minun valvonnassa.

        Minä en hänen munaansa enää tarvitse. Hän osaa tyydyttää minut hyvin suullaan ja kielelään sekä dildoillani. Käytössä on myös strap on. Se hänen yllään saan vaikka koko viikonlopun.

        Toki haluan oikeaa isoa munaa. Sitä saan parilta rakastajaltani aina kun haluan. Tietenkin mieheni saa katsoa kun naimme. Pitähän hänelläkin olla huvia ja nautintoa, varsinkin kun hän saa nuolla paikkani puhtaaksi rakastajani limoista.


      • Tahtonainen
        Ukkoni lukossa kirjoitti:

        Mieheni, nykyisin palvelijani on ollut jo yli vuoden lukittuna. Se aukaistaan vain pesua varten ja silloin hänen kätensä on sidottu selän taakse.
        Jos hän tekee kaikki kotityöt ja tehtävät erinomaisesti hän saa laueta kerran kuukaudessa. Tietenkin minun valvonnassa.

        Minä en hänen munaansa enää tarvitse. Hän osaa tyydyttää minut hyvin suullaan ja kielelään sekä dildoillani. Käytössä on myös strap on. Se hänen yllään saan vaikka koko viikonlopun.

        Toki haluan oikeaa isoa munaa. Sitä saan parilta rakastajaltani aina kun haluan. Tietenkin mieheni saa katsoa kun naimme. Pitähän hänelläkin olla huvia ja nautintoa, varsinkin kun hän saa nuolla paikkani puhtaaksi rakastajani limoista.

        aikalailla samanlainen tyyli.Tosin mieheni ei koskaan tiedä milloin saa laueta.Joskus useasti viikossa,joskus on puoli vuottakin väliä.Ei ne pussit mihinkään poksahda.Mieheni saa tyydyttää minut halutasseni kielellään,sormillaan,dildolla.
        Pidän hänet kovassa kurissa 24/7 ja hän toimi piikanani nauttien siitä.Rankaisen häntä lähes päivittäin piiskalla jotta nöyryys ei unohtuisi.
        Hänellä ei ole mitään valtaa omaan elämäänsä,hän elää aivan kokonaan tahtoni ja oikkujeni mukaisesti.Parasta tässä on se,että me molemmat nautimme suuresti kun voimme toteuttaa itseämme.


      • huvittaa
        uusi käyttäjä kirjoitti:

        Kuinka pitkiä aikoja olette pitäneet ukkoa puutteessa? Ja onko vaarallista jos ei pääse purkautumaan esim.kerran kuukaudessa?
        Meillä on noin 2 viikkkoa maksimi. Sitten alkaa kuulemma "pussit pullistella" niin paljon että pää hajoaa. Itsehän se paljon vaikuttaa siihen milloin avataan, mutta minä kuitenkin teen lopullisen päätöksen.

        Minä merkkaan kalenteriin aina päivän lisää jos mies töppäilee käytöksellään tai rikkoo sovittuja sääntöjä. Sitten kun on saavutettu mekkaamaton päivä on orgasmi tiedossa. Minä tietysti päätän miten.
        Välillä on menty jopa yli kuukauden päähän. Mutta silloin olen keksinyt jotain millä voidaan pyyhkiä päiviä yli. Esim. ostamalla tai jollain runkkaustehtävällä, mutta saada ei saa.
        Joskus on mies niin kuuliainen että joka päivä pitäisi saada. Silloin on pakko keksiä jotain, mihin se ei suostu tai voi saavuttaa. Ja näistä heti päiviä tai viikkoja lisää. Suosikkini on antaa 2 tuntia aikaa runkata 8 orgasmia minun valvonnassa. Lähellä on ollut, mutta ei tule. Ja mihin se ei suostu on omaan suuhun laskeminen.
        Näillä saan takuuvarmasti merkattua viikon lukittuna.
        Sääntöä ei meilläkääm ole kuinka usein saa, mutta reilut kaksi viikkoa on ollut pisin aika. Ja orgasmin ei todellakaan tarvitse olla mikään suuri. Joskus kun olen sen luvannut käsin antaa, niin ehtona on että laitan sauvan surisemaan miehen takapuoleen. Lisäksi kun alkaa saada niin olen lopettanut ja antanut munan sykkiä yksinään. Näyttäisi ainakin aika vaisulta orkulta, mutta pääasia onkin että saadaan vähän tyhjennettyä. Hauskaa tämä on ja täältä löytyy aina uusia juttuja.


      • Lisää
        Ukkoni lukossa kirjoitti:

        Mieheni, nykyisin palvelijani on ollut jo yli vuoden lukittuna. Se aukaistaan vain pesua varten ja silloin hänen kätensä on sidottu selän taakse.
        Jos hän tekee kaikki kotityöt ja tehtävät erinomaisesti hän saa laueta kerran kuukaudessa. Tietenkin minun valvonnassa.

        Minä en hänen munaansa enää tarvitse. Hän osaa tyydyttää minut hyvin suullaan ja kielelään sekä dildoillani. Käytössä on myös strap on. Se hänen yllään saan vaikka koko viikonlopun.

        Toki haluan oikeaa isoa munaa. Sitä saan parilta rakastajaltani aina kun haluan. Tietenkin mieheni saa katsoa kun naimme. Pitähän hänelläkin olla huvia ja nautintoa, varsinkin kun hän saa nuolla paikkani puhtaaksi rakastajani limoista.

        Kertokaa arvon naiset lisää. Olisi kiva lukea mihin on lupautunut. Meillä on siveysvyö tilauksessa jotta olisin nöyrä palvelija Rouvalleni!


      • tiukkana
        uusi käyttäjä kirjoitti:

        Kuinka pitkiä aikoja olette pitäneet ukkoa puutteessa? Ja onko vaarallista jos ei pääse purkautumaan esim.kerran kuukaudessa?
        Meillä on noin 2 viikkkoa maksimi. Sitten alkaa kuulemma "pussit pullistella" niin paljon että pää hajoaa. Itsehän se paljon vaikuttaa siihen milloin avataan, mutta minä kuitenkin teen lopullisen päätöksen.

        Minä pidän lukittuna niin pitkään kuin haluan. En anna miehen vaikuttaa asiaan. Kielletty myös koko asiasta puhuminen rangaistuksen uhalla. Kuukauden on meillä ollut putkeen lukossa. Mutta käytännössä avaan useammin, ilman mitään säännönmukaisuutta. Mies kun on tottunut saamaan aika usein, jos ei muuten niin omin käsin. Silloin lyhytkin aika saa jo ihmeitä aikaan. Meillä on miehestä tullut uskomattoman hyvä hieroja. Käyn alasti makaamaan ja minut hierotaan päästä varpaisiin molemmin puolin. Joskus saa alapäätäkin nuolla, mutta loppuun teen itse ilman miestä. Lisäksi hierojakin on alasti lukuunottamatta pientä miehen tekemää kangaspussia, johon munat laitetaan. Sillä siitäkin tulee rangaistus jos näen sen härvelin ilman että haluan niin.


      • lääkis
        uusi käyttäjä kirjoitti:

        Kuinka pitkiä aikoja olette pitäneet ukkoa puutteessa? Ja onko vaarallista jos ei pääse purkautumaan esim.kerran kuukaudessa?
        Meillä on noin 2 viikkkoa maksimi. Sitten alkaa kuulemma "pussit pullistella" niin paljon että pää hajoaa. Itsehän se paljon vaikuttaa siihen milloin avataan, mutta minä kuitenkin teen lopullisen päätöksen.

        ei pussit täyty spermaa on kivesten sisällä ja lisäkivekset tuottavt nestettä joka lauetessa sekoittuu kivesten spermaam jotta lasti olisi mahdollisemman suuri ja jotain päätyisi perille asti.ainoo haitta pitkistä purkuväleistä on se että treenin puutteessa mieskunto saattaa laskea mutta teitä tyttöjä se ei taida huolettaa ainakaan puheista päätellen vai !!???


      • kehittynyt
        lääkis kirjoitti:

        ei pussit täyty spermaa on kivesten sisällä ja lisäkivekset tuottavt nestettä joka lauetessa sekoittuu kivesten spermaam jotta lasti olisi mahdollisemman suuri ja jotain päätyisi perille asti.ainoo haitta pitkistä purkuväleistä on se että treenin puutteessa mieskunto saattaa laskea mutta teitä tyttöjä se ei taida huolettaa ainakaan puheista päätellen vai !!???

        entisestään kun on alettu käyttämään siveysvyötä.
        Miehellähän on nyt se aina mielessä kun saanti on rajoitettu ja vyö muituttaa aina kun yrittää stondata.Näin naisen kannalta seksi on parantunut
        kun mies on oppinut muutakin kuin tyydyttämän itsensä.Ihan oikesti hän on oppinut huomioimaan
        naistaan.


      • wannabe2
        kehittynyt kirjoitti:

        entisestään kun on alettu käyttämään siveysvyötä.
        Miehellähän on nyt se aina mielessä kun saanti on rajoitettu ja vyö muituttaa aina kun yrittää stondata.Näin naisen kannalta seksi on parantunut
        kun mies on oppinut muutakin kuin tyydyttämän itsensä.Ihan oikesti hän on oppinut huomioimaan
        naistaan.

        Niin keskusteluja on ollut vyön hankkimisesta, mutta vaimolla epäilyksiä huomion kasvamisesta häntä kohtaan. Kerrot, että saamasi huomio on kasvanut ja ajatukset ovat muualla. Mitkä asiat ovat muutteet ja miten? Avaatko hiukan ymmärryksen lisäämiseksi. Toki kun itsetyydytys on vähentynyt ja sinä hallitset tilannetta, niin pidätkö miestäsi "piinassa pitkään"?


    • tottelevainen M

      vähän kuinka tässä käy? kerroin Vaimolle CB:stä ja haaveistani olla lukittu! täytyy myöntää että vaimon ilme oli aika hämmästyny,mutta ei kuitenkaan tyrmänny asiaa... aiko harkita. esittelin hänelle kyllä myös Elise Suttonin sivut,joten saa nähdä mitä tästä seuraa ja ottaako hän sieltä vinkkiä muuhunki elämään! mitä muuten olette mieltä Elisen "jutuista"? :)
      on se vaan kumma miten vaikeaa voi olla puhua tällasesta asiasta vaimolle,vaikka ollaan oltu naimisissa 12v?!

      • Itsetyydyttäjä

        Jos päätätte aloittaa siveysvyön käytön, kannattaa avaimet pitää aluksi lukitulla. Vaikka ajatus niiden antamisesta vaimolle heti alkuunsa tuntuukin varmasti kiihottavalta. Alkuun kestää näemmä aikansa löytää oikean kokoiset renkaat ja tapit. Näitä on helpompi testailla, kun pääsee vapaasti räpläämään laitetta.

        Mikäli tulee hiertymiä tottumuksen puutteesta tai "vääränlaisesta" käytöstä, mitä se sitten onkaan, on syytä pitää heti alkuunsa joitakin välipäiviä, jotta hiertymät pääsevät parantumaan. Kyllä sitä munaa sitten ehtii lukkojen takana pitämään kunhan alkuun on päästy. Mahdollisesti jopa enemmän kuin arvaatkaan.

        Hygieniasta sanoisin taas, että kyllä mielestäni kerta viikossa on ehdoton minimi pesukeroissa. Ainakin CB-6000:lla. Vaikka jotkut kai pitääkin pidempiäkin aikoja.


      • tottelevainen M

        napsahti lukko kiinni! Vähän sekava fiilis... Vaimo tilas cb:n ja viikonoppuna jouduin pitämään eka kerran. olen lukossa tosin vaan illat ja yöt,päivät olen vapaana. Viime yö oli ensimmäinen ja aika tuskainen. Seisokki sattu aika saatanasti!!!


      • Kommenttia.?
        tottelevainen M kirjoitti:

        napsahti lukko kiinni! Vähän sekava fiilis... Vaimo tilas cb:n ja viikonoppuna jouduin pitämään eka kerran. olen lukossa tosin vaan illat ja yöt,päivät olen vapaana. Viime yö oli ensimmäinen ja aika tuskainen. Seisokki sattu aika saatanasti!!!

        Miten on elämä alkanut sujua? Joko sääföt ovat löytyneet? Miten on päiväaskareet muuttuneet? Voi kun pääsisi itsekin moiseen tilanteeseen... MILLÄ PIRULLA SAA VAIMOLLE SANOTTUA TAI EDES VIHJATTUA MOISESTA LEIKISTÄ / ELÄMÄNTAVAN MUUTOKSESTA ! ? ! ?


      • vaikka tämä
        Kommenttia.? kirjoitti:

        Miten on elämä alkanut sujua? Joko sääföt ovat löytyneet? Miten on päiväaskareet muuttuneet? Voi kun pääsisi itsekin moiseen tilanteeseen... MILLÄ PIRULLA SAA VAIMOLLE SANOTTUA TAI EDES VIHJATTUA MOISESTA LEIKISTÄ / ELÄMÄNTAVAN MUUTOKSESTA ! ? ! ?

        vaimollesi luetavaksi.

        http://www.esnips.com/doc/7e00a874-45e9-4efc-9481-44049 639e0be/Orgasmikontrolli


      • aiheeksi
        vaikka tämä kirjoitti:

        vaimollesi luetavaksi.

        http://www.esnips.com/doc/7e00a874-45e9-4efc-9481-44049 639e0be/Orgasmikontrolli

        Sain aikaiseksi ainakin asian tiedottamisen viikonloppuna. Täältä päivittäin mm näitä sivustoja lukeneena olen aikaisemminkin törmännyt kyseiseen kirjoitelmaan.

        Etsimme yhdessä nettikaupoista uusia piristyslaitteita elämäämme ja törmäsimme "vahingossa" cb-6000: seen. Tietysti klikkasin linkin auki ja esitin hämmästynyttä laitteen kuvan nähdessäni ja aloin etsiskelemään käyttäjien kokemuksia ja tarinoita laitteesta ja löysimme itsemme tältä keskustelupalstalta. Muutaman kommentin luin ääneet, sellaiset "Elämä muuttuu naisen kannalta uskomattoman ihanaksi"- tyyliset. Vaimo ihmetteli että miten se niin voi muuttaa yms. No, kerroin mielipiteeni että kyllä siinä varmaan moni mies muuttuu, kun ei saa/pysty edes koskea omaan vehkeeseen ilman toisen lupaa! Pakkohan siinä oli mainita, että kyllä tuollaista olisi kiva kokeilla, vaikka sitten ihan kokeilumielessä... Saas nähdä mihin homma johtaa...

        Jos homma johtaisi siihen, että käyttö alkaisi meilläkin, niin seuraavat asia arvuuttaisi minua miehenä:

        Kuinka laite puetaan, ensin rengas, sitten tapit jne?

        Onko laite alun totuttelun jälkeen OIKEASTI mahdollista "unohtaa", eli sitä pystyy pitämään hampaita kiristämättä? Pystyykö urheilemaan mitään, vai pitääkö laite ottaa pois siksi aikaa?

        Pitääkö karvat ajaa pois myös 6000:ssa? Tiedän, että mukavempi olisi ilman, muta...

        Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.


      • alapään
        aiheeksi kirjoitti:

        Sain aikaiseksi ainakin asian tiedottamisen viikonloppuna. Täältä päivittäin mm näitä sivustoja lukeneena olen aikaisemminkin törmännyt kyseiseen kirjoitelmaan.

        Etsimme yhdessä nettikaupoista uusia piristyslaitteita elämäämme ja törmäsimme "vahingossa" cb-6000: seen. Tietysti klikkasin linkin auki ja esitin hämmästynyttä laitteen kuvan nähdessäni ja aloin etsiskelemään käyttäjien kokemuksia ja tarinoita laitteesta ja löysimme itsemme tältä keskustelupalstalta. Muutaman kommentin luin ääneet, sellaiset "Elämä muuttuu naisen kannalta uskomattoman ihanaksi"- tyyliset. Vaimo ihmetteli että miten se niin voi muuttaa yms. No, kerroin mielipiteeni että kyllä siinä varmaan moni mies muuttuu, kun ei saa/pysty edes koskea omaan vehkeeseen ilman toisen lupaa! Pakkohan siinä oli mainita, että kyllä tuollaista olisi kiva kokeilla, vaikka sitten ihan kokeilumielessä... Saas nähdä mihin homma johtaa...

        Jos homma johtaisi siihen, että käyttö alkaisi meilläkin, niin seuraavat asia arvuuttaisi minua miehenä:

        Kuinka laite puetaan, ensin rengas, sitten tapit jne?

        Onko laite alun totuttelun jälkeen OIKEASTI mahdollista "unohtaa", eli sitä pystyy pitämään hampaita kiristämättä? Pystyykö urheilemaan mitään, vai pitääkö laite ottaa pois siksi aikaa?

        Pitääkö karvat ajaa pois myös 6000:ssa? Tiedän, että mukavempi olisi ilman, muta...

        Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.

        kautta opittua. Laitteen asentamisen oppii kyllä. Oikeaa mitoitusta voi sen sijaan joutua alussa hakemaan pitkäänkin. Päivisin laitte ei tuota kipua. Joskus voi vähän nipistää, kun iho jää kovan muovin puristuseen, mutta yleensä siitä selviää pienellä asennon korjuksella. Laitteen tosiaankin unohtaa, kun keskittyy tekemään jotain. Peniksen liikkuminen putken sisällä tuottaa jänniä tuntemuksia, jotka vie ajatuksen välittömästi avaimenhaltiaan. Aamuöiset stondikset voi sen sijaan olla kivuliaita. Etenkin, jos rengas on liian pieni. Pieni kipu tai epämukavuus kuuluu asiaan, mutta jos kipu on sietämätön, säädöt eivät ole kohdallaan. Yleinen ongelma on se, että peniksen saa vedettyä ulos laitteesta. Meillä on käytössä omatekoinen "KSD-G2", joka tekee ulosvetämisen hankalaksi ja takaisin työntämisen mahdottomaksi. Karvoja ei tarvitse ajella. Asentaessa osien väliin jääneet karvat nipistelee, mutta muuta haittaa niistä ei ole. Liikuntaa voi harjoittaa normaalisti. CB ei haittaa juoksemista, pyöräilyä tms. Kontaktilajit ja äkkinäisiä rajuja ponnistuksia vaativat lajit voi olla ongelma.
        Alapään hygieniaa ei saa lukittuna unohtaa. 500ml lääkeruisku on kätevä apuväline päivittäisessä alapesussa. Viikottainen perusteellinen pesu on osoittautunut riittäväksi, kun paikat pitää puhtaina. Pitemmillä ajanjaksoilla putken sisään alkaa kertyä karstaa, jota ei saa laitetta irrottamatta pois.


      • informaatiosta...
        alapään kirjoitti:

        kautta opittua. Laitteen asentamisen oppii kyllä. Oikeaa mitoitusta voi sen sijaan joutua alussa hakemaan pitkäänkin. Päivisin laitte ei tuota kipua. Joskus voi vähän nipistää, kun iho jää kovan muovin puristuseen, mutta yleensä siitä selviää pienellä asennon korjuksella. Laitteen tosiaankin unohtaa, kun keskittyy tekemään jotain. Peniksen liikkuminen putken sisällä tuottaa jänniä tuntemuksia, jotka vie ajatuksen välittömästi avaimenhaltiaan. Aamuöiset stondikset voi sen sijaan olla kivuliaita. Etenkin, jos rengas on liian pieni. Pieni kipu tai epämukavuus kuuluu asiaan, mutta jos kipu on sietämätön, säädöt eivät ole kohdallaan. Yleinen ongelma on se, että peniksen saa vedettyä ulos laitteesta. Meillä on käytössä omatekoinen "KSD-G2", joka tekee ulosvetämisen hankalaksi ja takaisin työntämisen mahdottomaksi. Karvoja ei tarvitse ajella. Asentaessa osien väliin jääneet karvat nipistelee, mutta muuta haittaa niistä ei ole. Liikuntaa voi harjoittaa normaalisti. CB ei haittaa juoksemista, pyöräilyä tms. Kontaktilajit ja äkkinäisiä rajuja ponnistuksia vaativat lajit voi olla ongelma.
        Alapään hygieniaa ei saa lukittuna unohtaa. 500ml lääkeruisku on kätevä apuväline päivittäisessä alapesussa. Viikottainen perusteellinen pesu on osoittautunut riittäväksi, kun paikat pitää puhtaina. Pitemmillä ajanjaksoilla putken sisään alkaa kertyä karstaa, jota ei saa laitetta irrottamatta pois.

        Oli oikein mukava lukea, ettei karvoja tarvitse ajella! On se vaan kumma, kuinka mieli tekisi laitteen käyttö aloitella (pitää tosin ensin saada vaimo suostuteltua), mutta silti arveluttaa laittaa moinen laite paikoilleen!

        Hoitaako teillä emäntä pesut, vai hoidatko itse? Tuntuu siltä, että joka toinen päivä pitäisi pesut suorittaa, mutta tuntuu että silloin pitäisi pyytää koko ajan avainta sen haltijalta, jolloin kokoo juttu menettää hieman merkitystään... Tuskin emäntäkään haluaa haistella...

        Mitä välinettä itse käytät? Itsellä suunnittelilla tuo 6000- malli.

        Stondiksen aikana voisin kuvitella laitteen venyttävän kasseja pois päin kehosta, joka mahtaa tuntua pahalta!?

        Ilmeisesti kovin tiukkoja vaatteita (edes farkkuja tms) ei enää pysty pitämään niin, että ei paljastuisi? Vai olenko oikeassa?

        Se vajaa 200 euroakin kun on aika iso raha heittää pois niin että ei olekaan tehnyt hyvää ostosta... Lääh, en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä!


      • fiiliksen
        informaatiosta... kirjoitti:

        Oli oikein mukava lukea, ettei karvoja tarvitse ajella! On se vaan kumma, kuinka mieli tekisi laitteen käyttö aloitella (pitää tosin ensin saada vaimo suostuteltua), mutta silti arveluttaa laittaa moinen laite paikoilleen!

        Hoitaako teillä emäntä pesut, vai hoidatko itse? Tuntuu siltä, että joka toinen päivä pitäisi pesut suorittaa, mutta tuntuu että silloin pitäisi pyytää koko ajan avainta sen haltijalta, jolloin kokoo juttu menettää hieman merkitystään... Tuskin emäntäkään haluaa haistella...

        Mitä välinettä itse käytät? Itsellä suunnittelilla tuo 6000- malli.

        Stondiksen aikana voisin kuvitella laitteen venyttävän kasseja pois päin kehosta, joka mahtaa tuntua pahalta!?

        Ilmeisesti kovin tiukkoja vaatteita (edes farkkuja tms) ei enää pysty pitämään niin, että ei paljastuisi? Vai olenko oikeassa?

        Se vajaa 200 euroakin kun on aika iso raha heittää pois niin että ei olekaan tehnyt hyvää ostosta... Lääh, en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä!

        Minulla kuume kesti muutaman kuukauden. Nyt on ollut cb3000 jo muutaman vuoden. Ihan älyttömän hintaisia muovinpaloja, mutta jospa hinta motivoi vaimosi käyttämään sitä koko rahan edestä :-) Minä en uskaltanut kertoa hintaa. Lähetin vaan kuvia ”vitsikkään” selityksen kera sähköpostissa. Vaimo naureskeli ja käski heti hankkimaan sellaisen. Ei varmaan ihan vakavissaan, koska hämmästyi perinpohjaisesti saadesaan muutaman viikon päästä avaimensa.
        Mieti vaan. Lopulta menet sinäkin ostoksille!

        Alapää pitää pestä päivittäin ja vaikka useamminkin. Hajut kyllä lähtee vedellä ja saippualla. Sillä perusteella en saa avainta haltuuni. Itse laite on syytä irrottaa kerran viikossa puhdistusta varten. Yleensä pesen itse itseni saunassa, tai jos joku pesee jonkun, niin minä naiseni lukittuna. Viikko on sitten etukäteen ajatellen aika pitkä aika.

        Ei mitään älyttömän kireitä housuja varmaan voi pitää, mutta kyllä minä farkkuja käytän ja ylipäätään samanlaisia vaatteita kuin ennenkin. Yleensä pidän myös jotain vaimon sidettä tippoja imemässä. Sekin pehmentää ulkonäköä. Ei laitetta kukaan huomaa. Lukko voi kolahdella, jos sitä ei jotenkin kiinnitä, mutta 6k:n lukossa taitaa olla pehmuste.

        Stondikset tuntuu pahalle, jos on huonot säädöt. Kun sovitukset on kohdallaa, niin erektio alkaa pikkuhiljaa tuntua epämiellyttävälle ja lopulta polttamaan, jos ei pidä varaansa. Rakastelessa ei ole mukava hillitä itseään. Tietyn ”alennusvaihteen” oppii pitämään päällä, mutta siihen ei koskaan totu. Aamuseisokit joskus sattuu. Silloin tuntuu kuin kassit olisi tulessa. Se menee kuitenkin nopesti ohi, kun saa alakerran rauhoittumaan. Eilen heräsin siihen viideltä. Tänään pääsin vähällä. Herätyskelloa ei silti tarvita.


      • fiilis....
        fiiliksen kirjoitti:

        Minulla kuume kesti muutaman kuukauden. Nyt on ollut cb3000 jo muutaman vuoden. Ihan älyttömän hintaisia muovinpaloja, mutta jospa hinta motivoi vaimosi käyttämään sitä koko rahan edestä :-) Minä en uskaltanut kertoa hintaa. Lähetin vaan kuvia ”vitsikkään” selityksen kera sähköpostissa. Vaimo naureskeli ja käski heti hankkimaan sellaisen. Ei varmaan ihan vakavissaan, koska hämmästyi perinpohjaisesti saadesaan muutaman viikon päästä avaimensa.
        Mieti vaan. Lopulta menet sinäkin ostoksille!

        Alapää pitää pestä päivittäin ja vaikka useamminkin. Hajut kyllä lähtee vedellä ja saippualla. Sillä perusteella en saa avainta haltuuni. Itse laite on syytä irrottaa kerran viikossa puhdistusta varten. Yleensä pesen itse itseni saunassa, tai jos joku pesee jonkun, niin minä naiseni lukittuna. Viikko on sitten etukäteen ajatellen aika pitkä aika.

        Ei mitään älyttömän kireitä housuja varmaan voi pitää, mutta kyllä minä farkkuja käytän ja ylipäätään samanlaisia vaatteita kuin ennenkin. Yleensä pidän myös jotain vaimon sidettä tippoja imemässä. Sekin pehmentää ulkonäköä. Ei laitetta kukaan huomaa. Lukko voi kolahdella, jos sitä ei jotenkin kiinnitä, mutta 6k:n lukossa taitaa olla pehmuste.

        Stondikset tuntuu pahalle, jos on huonot säädöt. Kun sovitukset on kohdallaa, niin erektio alkaa pikkuhiljaa tuntua epämiellyttävälle ja lopulta polttamaan, jos ei pidä varaansa. Rakastelessa ei ole mukava hillitä itseään. Tietyn ”alennusvaihteen” oppii pitämään päällä, mutta siihen ei koskaan totu. Aamuseisokit joskus sattuu. Silloin tuntuu kuin kassit olisi tulessa. Se menee kuitenkin nopesti ohi, kun saa alakerran rauhoittumaan. Eilen heräsin siihen viideltä. Tänään pääsin vähällä. Herätyskelloa ei silti tarvita.

        Tuota lukkoasiaa mietinkin, että miten se pitäisi kiinnittää, ettei vaan kolahtele vaikka sittarin kassajonossa... :)

        Tuossa kun olen noita tuoteselosteita lueskellut noista 6k- malleista, huomasin että niissä lukkoon on vain yksi avain!? Tietysti yksi vaan riittää, mutta jos... 3k- mallissa on kuitenkin 2 avainta. Silti tuo 6k kiinnostaisi jostain syystä enemmän.

        Jotenkin vaan tuntuu, että hirveä hinku tosiaan olisi käyttö aloittaa, mutta JOS käyttö alkaa, ei se sitten kuitenkaan ole niin "mukavaa", eikä emäntä siitä kuitenkaan oikein innostu. Epäilen hänen osaamistaan tilanteeseen nähden. Voin toki olla väärässäkin! Se kun selviäisi!

        Se viimeinen silaus kun vaan tulisi jostain! Olisi pitänyt tuo kontrollisivu (teksti) löytää silloin kun asiasta oli edes vähän puhetta! Nyt on vaikea mennä uudestaan moisille sivuille ilma, että innostusta ei aivan suoranaisesti näyttäisi. Jotenkin sitä odottaa emännältä juuri sellaista "ostetaan ja kokeillaan"- kommenttia, mutta kun sitä ei taida tulla. On se vaan niin noloa olla näin ujo! Seurusteltu ollaan kuitenkin jo melkein 10 vuotta! Se kun saattaisi kuitenkin piristää seksielämää! Luulisi sen olevan hyvä syy, ainakin kokeilla...


      • herätys
        fiilis.... kirjoitti:

        Tuota lukkoasiaa mietinkin, että miten se pitäisi kiinnittää, ettei vaan kolahtele vaikka sittarin kassajonossa... :)

        Tuossa kun olen noita tuoteselosteita lueskellut noista 6k- malleista, huomasin että niissä lukkoon on vain yksi avain!? Tietysti yksi vaan riittää, mutta jos... 3k- mallissa on kuitenkin 2 avainta. Silti tuo 6k kiinnostaisi jostain syystä enemmän.

        Jotenkin vaan tuntuu, että hirveä hinku tosiaan olisi käyttö aloittaa, mutta JOS käyttö alkaa, ei se sitten kuitenkaan ole niin "mukavaa", eikä emäntä siitä kuitenkaan oikein innostu. Epäilen hänen osaamistaan tilanteeseen nähden. Voin toki olla väärässäkin! Se kun selviäisi!

        Se viimeinen silaus kun vaan tulisi jostain! Olisi pitänyt tuo kontrollisivu (teksti) löytää silloin kun asiasta oli edes vähän puhetta! Nyt on vaikea mennä uudestaan moisille sivuille ilma, että innostusta ei aivan suoranaisesti näyttäisi. Jotenkin sitä odottaa emännältä juuri sellaista "ostetaan ja kokeillaan"- kommenttia, mutta kun sitä ei taida tulla. On se vaan niin noloa olla näin ujo! Seurusteltu ollaan kuitenkin jo melkein 10 vuotta! Se kun saattaisi kuitenkin piristää seksielämää! Luulisi sen olevan hyvä syy, ainakin kokeilla...

        Ei ole mikään ihme, että aiheesta puhuminen nolostuttaa. Masturbointi on melkeinpä pakko ottaa puheeksi CB:n yhteydessä. Ei siitä meilläkään aikaisemmin juteltu.
        Jokainen mies osaa kuvitella mitä tapahtuu, kun tulee lukituksi ja luulisi, että kaikki naiset niistä muutoksista tykkää, mutta on turha odottaa, että nainen ymmärtäisi miltä miehestä tuntuu. Koita olla viikko laukeamatta ja hoitele vaimosi muutaman kerran ilman omaa tyydytystä, jos pystyt. Sillä tavalla pääsette makuun.


      • se .
        herätys kirjoitti:

        Ei ole mikään ihme, että aiheesta puhuminen nolostuttaa. Masturbointi on melkeinpä pakko ottaa puheeksi CB:n yhteydessä. Ei siitä meilläkään aikaisemmin juteltu.
        Jokainen mies osaa kuvitella mitä tapahtuu, kun tulee lukituksi ja luulisi, että kaikki naiset niistä muutoksista tykkää, mutta on turha odottaa, että nainen ymmärtäisi miltä miehestä tuntuu. Koita olla viikko laukeamatta ja hoitele vaimosi muutaman kerran ilman omaa tyydytystä, jos pystyt. Sillä tavalla pääsette makuun.

        Millä ihmeellä sen stondiksen saa loppumaan! Ajatusmaailma on kuitenkin sen verran vilkas, että ajatuksen voimalla stondis on valmis! Mitä sitten kun näkee naisen kasulla niin alkaa kalu kovettua. Sitten istumaan bussipysäkille ja miettimään linja- autoja tms epäeroottista hetkeksi?

        Mitä sitten kun tulee stondis, eikä ole mahdollista pysähtyä esim istumaan? Jos alkaa kävellessä vääntelehtimään, huomaa joku varmasti!

        Miten on muuten laitteen näkymättömyyden laita? Onko kenenkään laite tullut huomatuksi?

        MILTÄ SE LAITE TUNTUU PITÄÄ ERI TILANTEISSA???

        Kaikesta huolimatta meillä se vaan taitaa jäädä haaveeksi... Ikävä kyllä!


      • Säädöistä
        fiiliksen kirjoitti:

        Minulla kuume kesti muutaman kuukauden. Nyt on ollut cb3000 jo muutaman vuoden. Ihan älyttömän hintaisia muovinpaloja, mutta jospa hinta motivoi vaimosi käyttämään sitä koko rahan edestä :-) Minä en uskaltanut kertoa hintaa. Lähetin vaan kuvia ”vitsikkään” selityksen kera sähköpostissa. Vaimo naureskeli ja käski heti hankkimaan sellaisen. Ei varmaan ihan vakavissaan, koska hämmästyi perinpohjaisesti saadesaan muutaman viikon päästä avaimensa.
        Mieti vaan. Lopulta menet sinäkin ostoksille!

        Alapää pitää pestä päivittäin ja vaikka useamminkin. Hajut kyllä lähtee vedellä ja saippualla. Sillä perusteella en saa avainta haltuuni. Itse laite on syytä irrottaa kerran viikossa puhdistusta varten. Yleensä pesen itse itseni saunassa, tai jos joku pesee jonkun, niin minä naiseni lukittuna. Viikko on sitten etukäteen ajatellen aika pitkä aika.

        Ei mitään älyttömän kireitä housuja varmaan voi pitää, mutta kyllä minä farkkuja käytän ja ylipäätään samanlaisia vaatteita kuin ennenkin. Yleensä pidän myös jotain vaimon sidettä tippoja imemässä. Sekin pehmentää ulkonäköä. Ei laitetta kukaan huomaa. Lukko voi kolahdella, jos sitä ei jotenkin kiinnitä, mutta 6k:n lukossa taitaa olla pehmuste.

        Stondikset tuntuu pahalle, jos on huonot säädöt. Kun sovitukset on kohdallaa, niin erektio alkaa pikkuhiljaa tuntua epämiellyttävälle ja lopulta polttamaan, jos ei pidä varaansa. Rakastelessa ei ole mukava hillitä itseään. Tietyn ”alennusvaihteen” oppii pitämään päällä, mutta siihen ei koskaan totu. Aamuseisokit joskus sattuu. Silloin tuntuu kuin kassit olisi tulessa. Se menee kuitenkin nopesti ohi, kun saa alakerran rauhoittumaan. Eilen heräsin siihen viideltä. Tänään pääsin vähällä. Herätyskelloa ei silti tarvita.

        Mikä se paras säätösääntö sitten oikein on? Ei kuuluisi heilua eikä liikkua, mutta ei myöskään puristaa?

        Heiluessa tulee ihottumaa ja rakkuloita, mutta puristaessa puristaa jne?

        Olisi kuva tuntea, miltä putken pitäminen tuntuu... Ihmettelen vaan kovastu, miten vehkeen saa mahdutettua tuohon laitteeseen! Jääpaloilla?!


      • löytyy
        Säädöistä kirjoitti:

        Mikä se paras säätösääntö sitten oikein on? Ei kuuluisi heilua eikä liikkua, mutta ei myöskään puristaa?

        Heiluessa tulee ihottumaa ja rakkuloita, mutta puristaessa puristaa jne?

        Olisi kuva tuntea, miltä putken pitäminen tuntuu... Ihmettelen vaan kovastu, miten vehkeen saa mahdutettua tuohon laitteeseen! Jääpaloilla?!

        Turha miettiä liikaa. Tuhannet miehet käyttää näitä. Todennäköisesti käy sullekin, jos oot normaalikokoinen.


      • jakamista
        löytyy kirjoitti:

        Turha miettiä liikaa. Tuhannet miehet käyttää näitä. Todennäköisesti käy sullekin, jos oot normaalikokoinen.

        Kovin kuulostavat tutulta nuo kokemukset minullakin.

        Aamustondikset tekevät välillä niiiin kipeää, kun se taempi rengas kalun ja kivespussien ympärillä kiristää. Siihen auttaa ainakin kusella käyminen ja ehkä joskus myös patjaa vasten väkisin alas vääntäminen. Joskus on joutunut kolmekin kertaa käymään kusella aamuyöstä, kun aina herää uuteen seisokkiin. Onneksi sitä aina jonkun tipan saa puserrettua niin, että stondis pehmenee.

        Vaatteiden alta näkyminen minuakin joskus aikanaan huoletti, mutta sitten kun CB:tä tottuu käyttämään, ei sitä huomaa enää itsekään. Oma CB on monet kerrat koeteltu lentokentän turvatarkastuksissa eikä sitä sielläkään huomata. Vaikka metallinilmaisinportti usein piippaakin, niin ei ne sentään sepalusta puristele.

        Osien sovitusta voi tosiaan joutua vähän hakemaan, mutta sekin selviää kokeilemalla. Itse käytin ensisovitusten jälkeen vähän liian löysiä säätöjä ja sittenhän CB oli talvisella juoksulenkillä yhtäkkiä housunpuntissa irrallaan. Nopeasti siinä sitten löytyi sellainen säätö, että pysyy paikallaan niin kauan kunnes avaimenhaltija avaa lukon.

        Hygienia hoituu tosiaan suihkulla ihan riittävän hyvin. Parhaiten puhdistus itsellä onnistuu, jos saa suihkuun vähän enemmän painetta. Sieltä kärjen aukosta kun painaa vettä paineella sisään, niin se huuhtelee hyvin.

        Mitähän muuta tässä on tullut esille. Niin joskus niiden muoviosien väliin tosiaan jää nahka ja se nipistää kipeästi. Periaatteessa sen saa estettyä käyttämällä sopivankokoisia välirenkaita (prikkoja), mutta aina se tuppaa jäämään vähän löysäksi eikä siihen isoa rakoa tarvita, kun ohut, herkkä iho jo menee väliin.

        Suosittelen kyllä houkuttelemaan naisen kokeiluun. Tosin sitten voi käydä niinkuin minulla. Nainen pääsee niin hyvin suuseksin makuun, ettei ihan joka viikko välitä kaivaa avainta esille. Pidätelty ja padottu mies on kuitenkin niin halukas nuolija, että ei sitä kannata päästää turhaan purkamaan paineitaan.


      • säädöistä-
        jakamista kirjoitti:

        Kovin kuulostavat tutulta nuo kokemukset minullakin.

        Aamustondikset tekevät välillä niiiin kipeää, kun se taempi rengas kalun ja kivespussien ympärillä kiristää. Siihen auttaa ainakin kusella käyminen ja ehkä joskus myös patjaa vasten väkisin alas vääntäminen. Joskus on joutunut kolmekin kertaa käymään kusella aamuyöstä, kun aina herää uuteen seisokkiin. Onneksi sitä aina jonkun tipan saa puserrettua niin, että stondis pehmenee.

        Vaatteiden alta näkyminen minuakin joskus aikanaan huoletti, mutta sitten kun CB:tä tottuu käyttämään, ei sitä huomaa enää itsekään. Oma CB on monet kerrat koeteltu lentokentän turvatarkastuksissa eikä sitä sielläkään huomata. Vaikka metallinilmaisinportti usein piippaakin, niin ei ne sentään sepalusta puristele.

        Osien sovitusta voi tosiaan joutua vähän hakemaan, mutta sekin selviää kokeilemalla. Itse käytin ensisovitusten jälkeen vähän liian löysiä säätöjä ja sittenhän CB oli talvisella juoksulenkillä yhtäkkiä housunpuntissa irrallaan. Nopeasti siinä sitten löytyi sellainen säätö, että pysyy paikallaan niin kauan kunnes avaimenhaltija avaa lukon.

        Hygienia hoituu tosiaan suihkulla ihan riittävän hyvin. Parhaiten puhdistus itsellä onnistuu, jos saa suihkuun vähän enemmän painetta. Sieltä kärjen aukosta kun painaa vettä paineella sisään, niin se huuhtelee hyvin.

        Mitähän muuta tässä on tullut esille. Niin joskus niiden muoviosien väliin tosiaan jää nahka ja se nipistää kipeästi. Periaatteessa sen saa estettyä käyttämällä sopivankokoisia välirenkaita (prikkoja), mutta aina se tuppaa jäämään vähän löysäksi eikä siihen isoa rakoa tarvita, kun ohut, herkkä iho jo menee väliin.

        Suosittelen kyllä houkuttelemaan naisen kokeiluun. Tosin sitten voi käydä niinkuin minulla. Nainen pääsee niin hyvin suuseksin makuun, ettei ihan joka viikko välitä kaivaa avainta esille. Pidätelty ja padottu mies on kuitenkin niin halukas nuolija, että ei sitä kannata päästää turhaan purkamaan paineitaan.

        Mikä se oikea säätö sitten on? Pitääkö sen pysyä aivan täysin paikoillaan, vai saako se vähän kuitenkin liikkua? Ei tietty varmaan ole hyvä sekään, jos se oikein puristaa, mutta aika kompakti tulisi paketin olla, vai?

        Tuleeko sieltä nesteet ihan ok ulos siitä pään reiästä? Meinaan vaan ettei nahka mene rullalle ja suihki siten "ympäri koteloa" ? Haiseehan tuo kuitenkin...


      • yritystä....
        fiiliksen kirjoitti:

        Minulla kuume kesti muutaman kuukauden. Nyt on ollut cb3000 jo muutaman vuoden. Ihan älyttömän hintaisia muovinpaloja, mutta jospa hinta motivoi vaimosi käyttämään sitä koko rahan edestä :-) Minä en uskaltanut kertoa hintaa. Lähetin vaan kuvia ”vitsikkään” selityksen kera sähköpostissa. Vaimo naureskeli ja käski heti hankkimaan sellaisen. Ei varmaan ihan vakavissaan, koska hämmästyi perinpohjaisesti saadesaan muutaman viikon päästä avaimensa.
        Mieti vaan. Lopulta menet sinäkin ostoksille!

        Alapää pitää pestä päivittäin ja vaikka useamminkin. Hajut kyllä lähtee vedellä ja saippualla. Sillä perusteella en saa avainta haltuuni. Itse laite on syytä irrottaa kerran viikossa puhdistusta varten. Yleensä pesen itse itseni saunassa, tai jos joku pesee jonkun, niin minä naiseni lukittuna. Viikko on sitten etukäteen ajatellen aika pitkä aika.

        Ei mitään älyttömän kireitä housuja varmaan voi pitää, mutta kyllä minä farkkuja käytän ja ylipäätään samanlaisia vaatteita kuin ennenkin. Yleensä pidän myös jotain vaimon sidettä tippoja imemässä. Sekin pehmentää ulkonäköä. Ei laitetta kukaan huomaa. Lukko voi kolahdella, jos sitä ei jotenkin kiinnitä, mutta 6k:n lukossa taitaa olla pehmuste.

        Stondikset tuntuu pahalle, jos on huonot säädöt. Kun sovitukset on kohdallaa, niin erektio alkaa pikkuhiljaa tuntua epämiellyttävälle ja lopulta polttamaan, jos ei pidä varaansa. Rakastelessa ei ole mukava hillitä itseään. Tietyn ”alennusvaihteen” oppii pitämään päällä, mutta siihen ei koskaan totu. Aamuseisokit joskus sattuu. Silloin tuntuu kuin kassit olisi tulessa. Se menee kuitenkin nopesti ohi, kun saa alakerran rauhoittumaan. Eilen heräsin siihen viideltä. Tänään pääsin vähällä. Herätyskelloa ei silti tarvita.

        Vihdoin sain tilaisuuden käydä surffaamassa muutaman liikkeen sivuja ja taas sattumalta silmiini osui cb-6000. Nyt löytyi orgasmikontrollitekstikin ja luin sieltä "parhaat palat" ääneen.

        Sanoin huokaisten sen jälkeen että eiköhän kokeilla! Vastauksen sain, "en tiedä"!

        Pari kertaa sanoin että eiköhän kokeilla ja että olisi kiva kokeilla miten mies muuttuu, ja edelleen vastaus, en tiedä pitäisikö.

        Ei siis kuitenkaan suoraa tyrmäystä asialle! Mahtaako tämä tästä johonkin johtaa... Sitä odotellessa!


      • wannabe2
        yritystä.... kirjoitti:

        Vihdoin sain tilaisuuden käydä surffaamassa muutaman liikkeen sivuja ja taas sattumalta silmiini osui cb-6000. Nyt löytyi orgasmikontrollitekstikin ja luin sieltä "parhaat palat" ääneen.

        Sanoin huokaisten sen jälkeen että eiköhän kokeilla! Vastauksen sain, "en tiedä"!

        Pari kertaa sanoin että eiköhän kokeilla ja että olisi kiva kokeilla miten mies muuttuu, ja edelleen vastaus, en tiedä pitäisikö.

        Ei siis kuitenkaan suoraa tyrmäystä asialle! Mahtaako tämä tästä johonkin johtaa... Sitä odotellessa!

        Samanlainen tilanne on myös meidän talossa. Joitakin viikkoja sitten keskustelimme siveysvyöstä ja sen hankkimisesta sekä vaikutukista. Hyvä keskustelu ja sen lisäksi annoin tuon saman tekstin hänelle luettevaksi - orgasmikontrolli. Kovasti hänen kiinnostui aiheesta ja varsinkin kohdata "mies muuttuu.. jne. Mutta miten loppujen lopuksi. Tuota osaa kun saisi vietytä eteenpäin jotenkin. Nyt on viikkoja kulunut ja tilanne on sama ... "No en tiedä - katsellaan".

        Täytyy jaksaa vain keskustella asiasta asiallisesti niin eiköhän se siitä jotain päivänä onnistu


      • Asiasta juttua...
        wannabe2 kirjoitti:

        Samanlainen tilanne on myös meidän talossa. Joitakin viikkoja sitten keskustelimme siveysvyöstä ja sen hankkimisesta sekä vaikutukista. Hyvä keskustelu ja sen lisäksi annoin tuon saman tekstin hänelle luettevaksi - orgasmikontrolli. Kovasti hänen kiinnostui aiheesta ja varsinkin kohdata "mies muuttuu.. jne. Mutta miten loppujen lopuksi. Tuota osaa kun saisi vietytä eteenpäin jotenkin. Nyt on viikkoja kulunut ja tilanne on sama ... "No en tiedä - katsellaan".

        Täytyy jaksaa vain keskustella asiasta asiallisesti niin eiköhän se siitä jotain päivänä onnistu

        Nyt kysyin uudestaan ja vastauksena oli että en oikein tiedä, en halua vaan nauttia yksin jne. Ja on niin pirun kalliskin... Ei siis onnistu, keinot on loppu. Miten voisi suostutella?! Tuntuu että keinot on käytetty... Ideoita?


      • AikuisetMiehet...
        se . kirjoitti:

        Millä ihmeellä sen stondiksen saa loppumaan! Ajatusmaailma on kuitenkin sen verran vilkas, että ajatuksen voimalla stondis on valmis! Mitä sitten kun näkee naisen kasulla niin alkaa kalu kovettua. Sitten istumaan bussipysäkille ja miettimään linja- autoja tms epäeroottista hetkeksi?

        Mitä sitten kun tulee stondis, eikä ole mahdollista pysähtyä esim istumaan? Jos alkaa kävellessä vääntelehtimään, huomaa joku varmasti!

        Miten on muuten laitteen näkymättömyyden laita? Onko kenenkään laite tullut huomatuksi?

        MILTÄ SE LAITE TUNTUU PITÄÄ ERI TILANTEISSA???

        Kaikesta huolimatta meillä se vaan taitaa jäädä haaveeksi... Ikävä kyllä!

        Ikävä kyllä?!? Kuka tohonkin vapaaehtosesti suostuis?


    • lukossa juhannnus

      Meidän piti lähteä juhannukseksi mökille yhdessä.
      Nyt vaimoni sanoikin, että hän ei ole alkuunkaan tyytyväinen viime aikaiseen käyttäytymiseeni. Hän sanoi, että minä saa jäädä kotiin arestiin koko juhannukseksi. Hän laatii minulle tehtävälistan ja kaikki tehtävät on tehtävä juhannuksen aikana.
      Naureskellen hän sanoi vielä, että taitaa pitää aika kiirettä tehdä ne kaikki. En vielä tiedä mitä hän on suunnitellut.

      Itse hän sanoi lähtevänsä muutaman kaverin kanssa mökillemme. Kaverin, se kuulosti siltä, että mukana on muitakin kuin pelkkiä tyttökavereita.

      • tottelevainen M

        tylyä! :) Juhannus on kuitenki vuoden ykkös juhlia! Saa nähä miten meillä on lukko kiinni. Ja jääkö juhannussauna miesporukalla väliin... Lukon kans ei kuitenkaan voi saunaan,vois aiheuttaa hieman ihmettelyä ja kysymyksiä!
        Miten muuten,kuinka pian lukkoon tottuu,siis niin että voi pitää päiväkausia?


      • miettinyt....
        tottelevainen M kirjoitti:

        tylyä! :) Juhannus on kuitenki vuoden ykkös juhlia! Saa nähä miten meillä on lukko kiinni. Ja jääkö juhannussauna miesporukalla väliin... Lukon kans ei kuitenkaan voi saunaan,vois aiheuttaa hieman ihmettelyä ja kysymyksiä!
        Miten muuten,kuinka pian lukkoon tottuu,siis niin että voi pitää päiväkausia?

        Samaa on tullut mietittyä! Ja suurin miettimisen aihe on ollut se, kuinka kertoa vaimolle asiasta, että meilläkin alkaisi välineen käyttö! Vaikea asiaa ottaa esille kylmiltään, vaikea on kertoa syitäkään asiaan, kun syyt ovat lähinnä fantasiapohjaisia! Tietysti fantasiaa kokeilemalla tulisi selväksi, että olisiko käyttö muodostumassa kokeilun kautta pidempiaikaiseksi tai kenties elämäntavaksi! Voisiko joku ystävällisesti kertoa miten olette asiasta puolisollenne kertoneet ja mitkä ovat olleet reaktiot? Olisin erittäin kiitollinen tiedoista. Josko tätä kautta löytäisin keinon päästä kokeilemaan fantasiaani...


      • miettinyt...
        miettinyt.... kirjoitti:

        Samaa on tullut mietittyä! Ja suurin miettimisen aihe on ollut se, kuinka kertoa vaimolle asiasta, että meilläkin alkaisi välineen käyttö! Vaikea asiaa ottaa esille kylmiltään, vaikea on kertoa syitäkään asiaan, kun syyt ovat lähinnä fantasiapohjaisia! Tietysti fantasiaa kokeilemalla tulisi selväksi, että olisiko käyttö muodostumassa kokeilun kautta pidempiaikaiseksi tai kenties elämäntavaksi! Voisiko joku ystävällisesti kertoa miten olette asiasta puolisollenne kertoneet ja mitkä ovat olleet reaktiot? Olisin erittäin kiitollinen tiedoista. Josko tätä kautta löytäisin keinon päästä kokeilemaan fantasiaani...

        Olen myös pikku hiljaa "manipuloinut" asiaa eteenpäin. Aluksi kysyin, että huomioinko toista tarpeeksi ? Vastaus oli, etten. Kerroin lukeneeni millä siihen voisi saada parannusta (CB). Asia oli pitkään muhimoimassa ja kerran aloittaessamme seksin kerroin rehellisesti, että olin masturboinut eikä minun nyt tekisi mieli. Siitäkös riita alkoi ja vaimoni sanoi, että taidan sittenkin tarvita siveysvyön.
        Kesän tullessa olen vilkuillut muita naisia ja niin, että vaimoni on sen huomannut - nyt vain odotan milloin "pinna palaa" ja se hankitaan....


      • Lukittuna
        miettinyt... kirjoitti:

        Olen myös pikku hiljaa "manipuloinut" asiaa eteenpäin. Aluksi kysyin, että huomioinko toista tarpeeksi ? Vastaus oli, etten. Kerroin lukeneeni millä siihen voisi saada parannusta (CB). Asia oli pitkään muhimoimassa ja kerran aloittaessamme seksin kerroin rehellisesti, että olin masturboinut eikä minun nyt tekisi mieli. Siitäkös riita alkoi ja vaimoni sanoi, että taidan sittenkin tarvita siveysvyön.
        Kesän tullessa olen vilkuillut muita naisia ja niin, että vaimoni on sen huomannut - nyt vain odotan milloin "pinna palaa" ja se hankitaan....

        Tuohan on erinomainen keino saada vaimo CB:lle suosiolliseksi. Jatka vain runkkaamista ja valita, että et jaksa rakastella. Yritä jopa jäädä kiinni runkkaamisesta.
        Samoin katsele vapaasti kaupungilla hehkeitä naisia. Ja niin, että vaimosi sen selkeästi huomaa. Illalla taas runkkaa ja valittele väsymystä ja sen sellaista.
        Kyllä varmaan saat CB:n. Mutta muista sen tuomat "velvoitteet" ja rajoitukset. Anna avain vaimollesi ja kerro, että vain hän voi avata CB:n.

        Onnea yrityksellesi


      • vilvir

        Pakko nyt kirjoittaa tänne ja kertoa omista kokemuksistamme.

        Meillä homma alkoi parisen vuotta sitten. Seksielämämme ei ollut sitä aktiivisinta ja se oli sitä perusjuttua: nuolin vaimoa ja hän vähän kädellä avitti munaani pystyyn, jonka jälkeen oli lähetyssaarnaajan vuoro. Hän ei ole pitänyt suihinotosta koskaan enkä ole sitä saanut sen jälkeen kun kerran vahingossa laukesin hänen suuhunsa. Jos olisin silloin tiennyt mitä se merkitsi, niin olisin vetäytynyt ajoissa. Ei me toki aina päästy edes lähetyssaarnaajaan asti, vaan nuolin vaimolleni orgun tai kaksi, jonka jälkeen hän joko alkoi nukkua tai runkkasi multa mällit vatsalleni.
        Turha kai mainita, että ei toi kovinkaan paljoa tyydyttänyt ja hain netistä apuja. Siinä sitten tuli runkattua kerta jos toinenkin. En tyytynyt pelkkään tissin tai pillun kuvaan vaan hain vähän rankempaa juttua. Siinä tuli vastaan myös sivyesvyökin. Vaimo oli kyllä tietoinen nettiseksista ja omasta kädestä ja useaan otteeseen kertoikin, että ei pidä siitä. Harvat seksikerrat vaihtoivat luennetta. Sain edelleen nuolla häntä. Ei siinä mitään, sillä pidin siitä ja pidän yhäkin. Tämän jälkeen sain runkata itseltäni lastit päälleni hänen katsellessa. Hän siis katsoi ihan mielellään, kai.

        Jossain vaiheessa kuullessani taas runkkailustani sanoin, että joko pitää harrastaa seksiä useammin tai sitten pitää hankkia siveysvyö. Seuraavana päivänä laitoin hänelle sähköpostilla orgasminkontrollitekstin. Illalla meillä oli mielenkiintoinen keskustelu, joka lopulta johti siihen, että tilataan ja
        katsotaan miten käy. Arpa oli heitetty. CB-2000 tuli nopsaan ja siitä se sitten alkoi. Alkuun sillä oli ihan positiivinen vaikutus. Kokeiltiin yhdessä mikä sopii parhaiten ja seksielämäkin virkistyi ihan kivasti, mutta vain joksikin aikaa ja "arki" alkoi. Sovittelun jälkeen löytyi hyvä yhdistelmä, mutta ongelmana oli joko se, että sain munani pois ja takaisin vaikka laite oli paikoillaan tai sitten se hiersi kivesten takaa ihon vereslihalle. Ongelma onneksi ratkesi tilaamalla piikit siihen. Piikit ovat aivan loistavat ja ne olisi pitänyt tilata heti. Testinä kokeilin vapauttaa munaani piikeistä ja se onnistui, mutta ei ollut mitään jakoa saada sitä takaisin häkkiin. Piikit estävät myös tehokkaasti seisonnan. Pienimmät piikit mahdollistavat pienen jäykistymisen, mutta jo keskikokoisilla tuntuu kipua. Olen ollut tyytyväinen CB-2000:teen eikä päivitys ole tullut tarpeelliseksi.

        Meillä siveysvyö on ehkä enemmän yhteinen ilo kuin minun kiusani. Kumpikin meistä on hyvin selvillä omasta "roolista" ja olemme sopeutuneet siihen. Olemme erikseen kuin yhdessäkin selailleet netin varmaankin läpi erilaisista siveysvyöaiheista.

        Osa näistä on ollut sellaisenaakin käyttöönotettavissa, osa sovellettavissa ja osa on täyttä roskaa. Teimme alkutaipaleella säännöt ja niissä olemme pysyneet. Mitä nyt vähän niitä on tullut matkan varrella muutettua. Perusperiaate on se, että siveysvyö on aina päällä ja avain on vaimolla. Vyö otetaan kerran pari pois viikossa pesua varten ja urheilua varten. vaimostani on tullut todellinen personal trainerini, sillä esim. lenkkimatkani käydään läpi etukäteen ja sille kellotetaan aika. En saa ottaa vyötä puheeksi ellei se hierrä tai muuta vastaavaa. Vaimollani on täysi päätäntävalta laukeamiseni suhteen. Kerran viikossa lisäksi minulla on mahdollisuus "voittaa" laukeaminen.

        Otimme kaksi korttipakkaa, joista nostan yhden kortin kerran viikossa. Mikäli se on rouva, niin saan laueta. Käytön jälkeen siihen kirjoitetaan käytetty. kahdeksan osuman jälkeen otetaan uusi
        pakka. Yritin laajentaa sen koskemaan kaikkia kuvakortteja, mutta turhaan. Näitä laukeamisia vaimoni ei voi kieltää, mutta tavan hän määrää. Tämä on todella vähän, mutta näiden lisäksi tulevat luonnollisesti vaimoni sallimat/määräämät laukeamiset.
        Netistä löytyi toinenkin kiva peli, mutta se perustui aisankannattamiseen vaimoni halunnut lähteä siihen. Kieltämättä se kiihoitti, mutta perempi näin.

        Vyön myötä olemme keskustelleet mieltymyksistääne enemmän ja virikkeita on haettu netistä. Seksielämämme on piritynyt kaikesta huolimatta tai ainakin muuttunut molempia tyydyttäväksi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että saisin laueta kovinkaan usein tai sanotaan, että se on vaihtelevan satunnaista. Olen tähän tyytyväinen, vaikka voisi sitä useamminkin laueta. Mainitsin tästä kerran vaimolleni ja hauskaksi (?) asian teki se, että hän sanoi jo odottaneensa tuota.

        Sain tähän liittyen tehtävän. Pakka kortsuja ja tehtävänä saada niistä kymmeneen sisältöä aikaiseksi ja kaikki laukeamiset oli videokuvattava. Vaimoni lähti tyttöystäviensä kanssa viettämään lauantai-iltaa ulos, joten aikaa oli. Meillä on aika mielenkiintoinen video olemassa. Muna oli todella hellänä ja toivoin seuraavassa viikkoarvonnassa, että en noistaisi ruovaa. En nostanut.

        Vaimoni ei näe itseään minään nahka-asuun pukeutuvana dominana, joten bondageen liittyvät jutut eivät ole olleet itsestään selviä. Alun jälkeen niistä normaalit ovat olleet lähes arkipäivää. Sitominen kuuluu näihin. vaimoni voi hyvin sitoa minut arki-iltaisin ja jättää siihen tunniksi tai reiluksi. Olen saanut ommella myös itselleni hupun, koska unilaput eivät pysyneet riittävän hyvin päällä. Suukapulaa emme ole ostaneet, vaikka jotain on seksiliikkeestä jäänytkin matkaan. Suukapulan virkaa on, silloin kun se on laitettu, toimittanut vaimoni pikkarit
        (pyykkikorista tai jalasta, ei kertaakaan puhtaat) ja teippi. Muutamia kertoja käteni on kytketty käsiraudoilla selän taakse siksi aikaa kun vaimoni oli illanvietossa, joten periaatteessa olin vapaa vaikka katsomaan teeveetä, mutta...
        Kerran olen saanut, kun sitä useampaan kertaa pyysin, piiskaa. Sovittiin miten mennään ja mihin asti. Vaimoni sitoi minut sänkyyn kiinni ja pari tyynyä alle, jotta pylly nousisi sopivasti esiin. Suuhuni laitettiin myös suukapula, joka oli hyvä idea. Jäin siinä odottamaan ensimmäistä iskua, jota ei tullut, sillä vaimoni oli päättänyt minun odottaa vähän aikaa. Lopulta pääsimme itse asiaan ja sanotaan vaikka näin, että tämä oli riittävä. Olimme sopineet, että vyötä käytetään niin kauan, että pylly on kunnolla punainen, vaikka rimpuilisin. Näin tein ja koetin myös äännellä, turhaan. Takamus oli todella kipeä muutaman päivän eikä juurikaan tehnyt mieli istua. Se oli ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen kerta.

        Siveysvyö ei tarkoita meillä sitä, että olisin vaimoni orja tai palvelija. Kotityöt teemme kuten ennenkin, lähes puoliksi ja kaupassa käy kumpikin jne. Tämä ei siis kuitenkaan pois sulje sitä, että jos vaimoni haluaa esim. hieronnan, niin hieron häntä tai jos hän haluaa lähteä shoppailemaan, jota inhoan, niin lähden tarvittaessa mukaan. Niinikään television kaukosäädin on vaimoni hallussa. Onneksi hän pitää myös jalkapallosta ;-)
        Koska tässä on kuitenkin pohjimmiltaan kyseessä kieltäytyminen ja toisen tahtoon alistuminen, on meillä myös käytössä erilaisia rangaistuksia erilaisista mokista. Näistä ei ole olemassa mitään sovittua käytäntöä, vaan niitä tulee tilanteen mukaan. Pidempi tauko laukeamisissa, nurkassa seisominen, jalkarahina toimiminen, kotitöiden siirtyminen minun hoidettavaksi jne.

        Kaikkiin rangaistuksiin liittyy myös sakko 2-10 euroa. Vastaavasti laukeamisiini liittyy toimenpidemaksu, jonka suuruus liittyy tavasta. Oma käsi 10 e, vaimon käsi 20 e, pillu 50 e, suu/anaali 100 e (tätä en ole kertaakaan saanut/maksanut). Rahat eivät mene vaimolleni, vaan yhteiseen lomakassaan. Näppärä tapa säästää.

        Kuten aikaisemmin kerroin, niin seksielämämme on molempia enemmän tyydyttävä. En ihan päivittäin tyydytä vaimoani suullani tai dildoilla, mutta usein kuitenkin. Pidän siitä eikä oma tyydytys tunnu aina tarpeelliselta. Kieltämättä muna osoittaa elonmerkkejä ja kivuliaita sellaisia. Dildot ovat olleet ahkerassa käytössä, sillä niitä käytetään lähes yhtä ahkerasti anuksessani kuin pillussa. Alkuun se oli nöyryyttävää, mutta siihenkin tottuu. Toinen nöyryyttävä ja kiihoittava asia on tullut myös kuvioihin. Se juontaa juurensa siitä toisesta ei käytössä olevasta viikkopelistä. Jos pääsen naimaan, niin saa myös laueta sinne. Tämä tarkoittaa sitä, että nuolen pillun jälkeen päin puhtaaksi. Nykyään vaimoni istuu aktin jälkeen kasvoilleni.

        Kuinka usein laukean? Ehkä keskimäärin kerran viikossa. Se siis riippuu ihan vaimostani. "Paras" oli se kymmenen päivässä ja pisin tauko on ollut vajaat kolme kuukautta. Pussit olivat täynnä.
        Kortti on ollut suosiollinen kahdesti. Ikävin kokemus oli ehdottamasti se, kun vaimoni lähti ulkomaille kuukaudeksi työmatkalle ja jäin kotiin. Olimme sopineet, että avain on mahdollista saada vaimoni työkaverilta, mutta vain hätätilanteessa. Tätä ei tullut, sillä en ollut varma mitä vaimoni oli kertonut työkaverilleen. Olemme kuitenkin melko läheisiä perhetuttuja, joten näemme usein, myös työmatkan
        aikana. Tuntui, että hän tiesi, sillä hän oli pukeutunut melko provosoivasti, kireä toppi ja stringit vilkkuivat housuista. Jälkeenpäin ajatellen, niin aika normaalit olivat hänen vaatteensa.
        Tällä hetkellä on menossa kuiva kausi, sillä vaimoni on mökillä ja itse olen töissä. Edellisestä kerrasta on jo puolitoista kuukautta ja pahaa pelkään, että nyt rikotaan ennätys.

        Olen halukas vaihtamaan mielipiteitä muiden kanssa vaikka sähköpostitse. Myös uusia ideoita otetaan vastaan.


    • Täysjärkinen ei suostu

      En usko kenenkään miehen suostuvan noihin tarinoissa mainittuihin alistumisiin, eikä tuo lelu pippelissä kovin kauan voi olla aiheittamatta pysyviä vaurioita. Tosi älytöntä ja lammasmaista !! Eikä vakuudeksi ole missään amatöörikuvia !!!. EN USKO !!

      • Kannattaa uskoa

        Miesten siveysvyö ei kuulu joka kodin varustuksiin ja osa jutuista lienee keksittyjä, mutta ei niitä sadan euron siveysvöitä mainostettaisi, ellei niitä joku ostaisi ja tietysti käyttöä varten. Meitä on niin monenlaisia ja monenlaisista asioista nauttivia. Yhtä epäuskottavaa on, että joku aviomies olisi niin uskollinen, ettei koskaan katsele vieraita naisia sillä silmällä. Kuitenkin sellaiseksi itseään väittäviä on vaikka kuinka paljon.

        Mitä tulee amatöörikuviin niin eipä niitä julkisuudessa näy mistään muustakaan seksiasiasta. Ei kukaan ole niin hullu, että esim. nettiin lähettäisi itsestään ja vaimostaan alastonkuvia saati yhdyntäkuvia, vaikka niitä on pareilla määrättömästi. Kysele lukuja esim. filmikehittämöistä. Ja nyt digiaikana niitä on tullut paljon lisää, kun ei tarvitse lähettää negatiiveja kehitettäväksi.



      • videoooo

      • Kannattaa uskoa
        subi kirjoitti:

        Jos niitä kuvia kaipaat niin käypä katsomassa sellainen sivusto kuin Lock'n'Keep, jäsenten omakuvia on osoitteessa http://www.locknkeep.com/LocknKeep/21/pic_members.asp

        Ihmiset ajattelevat vähän eri tavoin. Jos pyydetään julkaistavaksi kuvia, minä oletan, että niissä näkyvät myös kasvot. Pelkkiä kullin ja vitun kuvia riittää maailman loppuun asti, mutta olen ymmärtänyt, että naiset eivät edes halua katsella sellaisia.

        Olemme harrastaneet kolmansia miehiä aika paljon ja pyytäneet joka kerta kuvan vastauksen mukaan. Yleensä vastaaminen loppuun siihen. Vaimoni sanoi, että polta kaikki sellaiset vastaukset, joissa mies ei uskalla näyttää kuin kullinsa. Nekin kuvat olivat lähes poikkeuksetta epäteräviä. Pelkkä passikuva kiihottaa naista enemmän kuin saman kokoinen kuva jalkovälistä.

        Sorry että annoin tekstissäni hiukan turhan lavean käsityksen.


      • nimet-ön

    • Vaimo 40

      On se kiva kapine tuo mieheni siveysputki.Se on saanut ihmeitä aikaan mieheni käytöksessä.On muuttunut kiltiksi ja huomaavaiseksi.On myös oppinut monipuoliseksi rakastajaksi,huomioimaan vaimonsa tarpeet.Aukaisen lukon aina omien halujeni mukaan mutta hän on aina halukas tyydyttämään minut ilman että lukkoa aukaisen.Hän on oppinut mm.hyväksi kielimieheksi.Kontroloin hänen saamisiaan ja pidän häntä pienessä puutteessa jatkuvasti.Se on hänelle juhlapäivä kun putki avataan muuta kuin pesua varten.Sitä hän ei tiedä koskaan etukäteen.Puhuminen aiheesta on ankarasti kellettyä.Siitä seuraa aina rangaistus,aika pitenee,kotityöt lisääntyvät ym.Kaikesta muustakin tottelemattomuudesta selibaatti helposti pitenee.Onhan se joskus hankalaa ja kiusallista lukossa olo mieheni kannalta,hän kuitenkin kestää sen kuin mies.On pakko.Olisin utelias kuulemaan naisten kokemuksia aiheesta.

      • kade2

        Jep! Olisin mielelläni tuossa tilanteessa, mutta mutta. Tämän vuoksi kuulisin miellelläni miten kaikki alkoia ja etene tähän pisteeseen.


      • tiedustelen...

        Minkälaisia rangaistuskeinoja käytäy / käytätte?


      • mitenhän
        kade2 kirjoitti:

        Jep! Olisin mielelläni tuossa tilanteessa, mutta mutta. Tämän vuoksi kuulisin miellelläni miten kaikki alkoia ja etene tähän pisteeseen.

        Miten saatte laitettua välineen takaisin paikoilleen esim. puhdistuksen jälkeen, jolloin kalu seisoo ja mies muutenkin voi vastustella uudelleenlukitsemista? Tai äärimmillään, miten saatte sen takaisin päälle kun mies on saanut orgasminsa ja vastustelee kovasti laitteen takaisinpanoa?


      • selän taakse
        mitenhän kirjoitti:

        Miten saatte laitettua välineen takaisin paikoilleen esim. puhdistuksen jälkeen, jolloin kalu seisoo ja mies muutenkin voi vastustella uudelleenlukitsemista? Tai äärimmillään, miten saatte sen takaisin päälle kun mies on saanut orgasminsa ja vastustelee kovasti laitteen takaisinpanoa?

        postimyynnistä saa kunnollisia saranamallin käsirautoja, asennat niin että avaimenreikä ylöspäin= kyynärpäiden puolelle niin pitää olla aika fakiiri ennenkuin pystyy itse avaamaan. Pari tuntia raudoitettuna niin eiköhän ala CB mahtumaan.


    • Ei rangaistus

      Puolisen vuotta sitten hankittiin miehelleni siveysvyö. Se ei suinkaan ole kurinpitoväline vaan puhtaasti seksuaaliseen kiihottamiseen. Aikaisemmin tyydytin hänet noin kolme kertaa viikossa, ja nyt saattaa mennä yli viikon, ettei hän pääse laukeamaan kertaakaan. Minut hän tyydyttää erinomaisesti suulla, sormilla tai tekopeniksellä aina kun haluan. Kohokohdat ja oikeastaan parisängyssä sovittu syy siveysvyöhön konkretisoittuu joka toinen lauantai. Silloin jätän mieheni kotiin ja lähden ravintolakierrokselle. Aika usein kierros venyy aamuun asti, ja mieheni kiusaksi soittelen jo ravintolasta väliaikatietoja. Kun tulen kotiin, hän odottaa eteisessä alapää paljaana ja kerron yön tapahtumista, ja saahan hän tunnustella sormellaan josko löytyisi jotain kiinnostavan liukasta. Tähän asti ainakin on kaikki mennyt oikein hyvin, joten eiköhän jatketa.

      • B-mies

        Kumpa vaimonikin suostuisi tähän leikkiin. Hän ei vaan näytä haluavan muita miehiä. Ehkä olisi syytä olla onnellinen asiasta, mutta kun tämä fetissi ei päästä irti! Mutta pikkuhiljaa siirrytään koko ajan oikeseen suuntaan =)

        Miten teillä asia on vaikuttanut suhteeseenne muuten? Onko mustasukkaisuusriitoja tms.?


      • Ei rangaistus

        Mustasukkaisuus ei ole ollut ongelma tähänkään asti, sillä meillä on käynyt miehiä naimassa minua oman siippani katsellessa ja olen käynyt aikaisemminkin yksin ravintolassa.

        Koko siveysvyöasia lähti liikkeelle siitä, että poissaollessani mieheni tietysti katselee nettiä ja videoita ja hyväilee kulliaan ja runkkaa joskus loppuunkin asti. Halusin rajoittaa hänen itsensähyväilyt. Hän saa tietysti edelleenin katsella pornoa ja vieraiden naisten kuvia, kun itse olen ravintolakierroksella, mutta nyt on estolaite päällä eikä hän voi kosketella kulliaan saati laueta.

        Olemme puhuneet siitäkin, että hän nuolisi minut puhtaaksi, mutta hän ei ole siitä ihastunut ja on tehnyt sen vain yhden kerran kotona vieraan laskettua spermat sisälleni. Pari viikkoa sitten, kun tulin aamuyöstä kotiin ja mies oli ollut kauan ilman ja kiimainen, sanoin haluavani hänet nuolemaan pilluni puhtaaksi. Hän ei myöntänyt eikä kieltänyt, joten lähiaikoina sekin tulee tapahtumaan. Meillä siveysvyö on antanut vauhtia seksielämäämme, eikä kummallakaan ole mitään sitä vastaan.


      • B-mies
        Ei rangaistus kirjoitti:

        Mustasukkaisuus ei ole ollut ongelma tähänkään asti, sillä meillä on käynyt miehiä naimassa minua oman siippani katsellessa ja olen käynyt aikaisemminkin yksin ravintolassa.

        Koko siveysvyöasia lähti liikkeelle siitä, että poissaollessani mieheni tietysti katselee nettiä ja videoita ja hyväilee kulliaan ja runkkaa joskus loppuunkin asti. Halusin rajoittaa hänen itsensähyväilyt. Hän saa tietysti edelleenin katsella pornoa ja vieraiden naisten kuvia, kun itse olen ravintolakierroksella, mutta nyt on estolaite päällä eikä hän voi kosketella kulliaan saati laueta.

        Olemme puhuneet siitäkin, että hän nuolisi minut puhtaaksi, mutta hän ei ole siitä ihastunut ja on tehnyt sen vain yhden kerran kotona vieraan laskettua spermat sisälleni. Pari viikkoa sitten, kun tulin aamuyöstä kotiin ja mies oli ollut kauan ilman ja kiimainen, sanoin haluavani hänet nuolemaan pilluni puhtaaksi. Hän ei myöntänyt eikä kieltänyt, joten lähiaikoina sekin tulee tapahtumaan. Meillä siveysvyö on antanut vauhtia seksielämäämme, eikä kummallakaan ole mitään sitä vastaan.

        Tuo kuullostaa niin kiihottavalta. Onko miehesi sitten koskaan nuollut omia lasteja sisältäsi? Ehkä se olisi helpompi aloitus, vai saako hän ylipäänsä tulla sisällesi?

        Miten teillä hoidetaan turvallisuus? Tarkoitan nyt siis vieraitten miesten terveyttä? Jos paljaalla mennään, niin riski sukupuolitauteihin on selvä. Vai onko kenties kyseessä vakiomiehet? Jos on, niin miten tunteet pysyvät pelistä ulkona? Vai onko rakastuminen sallittua? Minusta se olisi jo aika riskipeliä suhteen kannalta.


      • Ei rangaistusta
        B-mies kirjoitti:

        Tuo kuullostaa niin kiihottavalta. Onko miehesi sitten koskaan nuollut omia lasteja sisältäsi? Ehkä se olisi helpompi aloitus, vai saako hän ylipäänsä tulla sisällesi?

        Miten teillä hoidetaan turvallisuus? Tarkoitan nyt siis vieraitten miesten terveyttä? Jos paljaalla mennään, niin riski sukupuolitauteihin on selvä. Vai onko kenties kyseessä vakiomiehet? Jos on, niin miten tunteet pysyvät pelistä ulkona? Vai onko rakastuminen sallittua? Minusta se olisi jo aika riskipeliä suhteen kannalta.

        Tottakai mieheni saa laueta sisälleni. Olisihan se aika ikävää, kun hän on joutunut odottamaan naimista pari viikkoa tai kauemminkin, ja sitten pakottaisin hänet vetämään kullinsa ulos juuri parhaalla nautinnon hetkellä. Ei tarkoitus ole kiduttaa häntä.

        Se turvallisuus on kyllä ongelma. Kysyn sitä aina vierailta miehiltä, ja muutama on kaivanut kumin esille ei suinkaan siksi, että tietäisi sairastavansa jotain, vaan koska on lähiaikoina ollut usean eri naisen kanssa.

        Minulla on hyvä aviomies. Ei tässä touhussa ole pelkoa varsinaisesta rakastumisesta, jonkinlaisesta ehkä kuitenkin. Yhden miehen kanssa naimme aika usein, jos satumme tapaamaan ravintolassa. Koskaan ei ole suoranaisesti tehty treffejä, mutta hänen kanssaan ehdin kotiin vasta sunnuntaina iltapäivällä. Rajan vetäminen pelkän paritelusuhteen, mukavan miehen ja rakastumisen välillä on tietysti hankalaa, mutta eipä ole tullut vastaan aviomieheni voittanutta.


      • b-mies
        Ei rangaistusta kirjoitti:

        Tottakai mieheni saa laueta sisälleni. Olisihan se aika ikävää, kun hän on joutunut odottamaan naimista pari viikkoa tai kauemminkin, ja sitten pakottaisin hänet vetämään kullinsa ulos juuri parhaalla nautinnon hetkellä. Ei tarkoitus ole kiduttaa häntä.

        Se turvallisuus on kyllä ongelma. Kysyn sitä aina vierailta miehiltä, ja muutama on kaivanut kumin esille ei suinkaan siksi, että tietäisi sairastavansa jotain, vaan koska on lähiaikoina ollut usean eri naisen kanssa.

        Minulla on hyvä aviomies. Ei tässä touhussa ole pelkoa varsinaisesta rakastumisesta, jonkinlaisesta ehkä kuitenkin. Yhden miehen kanssa naimme aika usein, jos satumme tapaamaan ravintolassa. Koskaan ei ole suoranaisesti tehty treffejä, mutta hänen kanssaan ehdin kotiin vasta sunnuntaina iltapäivällä. Rajan vetäminen pelkän paritelusuhteen, mukavan miehen ja rakastumisen välillä on tietysti hankalaa, mutta eipä ole tullut vastaan aviomieheni voittanutta.

        Hmm.. Jos meidän suhde etenee tuolle asteelle, niin uskoisin että lastin nuoleminen (oman ja vieraan) sekä vakimiehen paremmuudella pilkkaaminen voisi olla varsin kiihoittava lisä. Tosin ehkä se ei toisaalta koskaan sinne asti etene, mene ja tiedä.

        Oletko koskaan ajatellut jotain pidempää reissua, esim vakimiehesi kanssa viikonlopuksi? Onko aviomiehesi tällaiseen suostuvainen, vai meneekö ehkä jo yli hänenkin kestokyvyn?


      • Ei rangaistus
        b-mies kirjoitti:

        Hmm.. Jos meidän suhde etenee tuolle asteelle, niin uskoisin että lastin nuoleminen (oman ja vieraan) sekä vakimiehen paremmuudella pilkkaaminen voisi olla varsin kiihoittava lisä. Tosin ehkä se ei toisaalta koskaan sinne asti etene, mene ja tiedä.

        Oletko koskaan ajatellut jotain pidempää reissua, esim vakimiehesi kanssa viikonlopuksi? Onko aviomiehesi tällaiseen suostuvainen, vai meneekö ehkä jo yli hänenkin kestokyvyn?

        Eikö se jo ole oikeastaan viikonloppujuttu, kun lähden lauantai-iltana kotoa ja tulen takaisin sunnuntaina iltapäivällä. Välillä soittelen miehelleni, mitä ollaan tekemässä tai mitä juuri tehtiin.

        Kesä on villiä aikaa, ja sopivan tilaisuuden tullen miehelläni on tilaisuus nuolla minut puhtaaksi vieraista mehuista. Se selviää aikanaan.

        Lukiessani tekstiäsi tuli mieleen sellainenkin ajatus, että kutsuisin meille vieraan miehen. Oma mieheni saisi olla eri huoneessa vyö kiinnitettynä ja alapää paljaana, ja huutaisin hänet sitten makuuhuoneeseen, kun ensimmäinen laukeaminen olisi valmis, ja hän siinä alapää paljaana vieraan nähden nuolisi "lämpimäiset" huuliltani ja aukosta puhtaaksi. Ja tietysti vieraan kalukin pitäisi puhdistaan spermasta ja minun limoistani. Joudunhan ehkä muuten itse suukottelemaan likaista kalua. Näppärintä on puhdistaa se imemällä, ja pehmenevä siitin mahtuu hyvin suuhun. Sitten hän saisi mennä pois ja tulla uudestaan, kunhan taas olisi uutta mehua maisteltavaksi.

        Tai sitten vielä jännittävämpää. Kun olisimme puhtaat, aukaisisin siveysvyön, ja mieheni joutuisi siinä minun ja vieraan miehen edessä runkkaamaan itselleen orgasmin ja roiskimaan mehunsa snapsilasiin ja juomaan sen. Me katselisimme hänen puuhailujaan ja hyväilisimme ja suukottelisimme toisiamme ja valmistautuisimme uutta yhdyntää varten.

        Tämä loppu nyt oli fantasiaa, joka tuli mieleeni kirjoittaessani vastausta. Siitä kuitenkin ehkä jotain voisi toteuttaa jo syksyn aikana.


      • B-mies
        Ei rangaistus kirjoitti:

        Eikö se jo ole oikeastaan viikonloppujuttu, kun lähden lauantai-iltana kotoa ja tulen takaisin sunnuntaina iltapäivällä. Välillä soittelen miehelleni, mitä ollaan tekemässä tai mitä juuri tehtiin.

        Kesä on villiä aikaa, ja sopivan tilaisuuden tullen miehelläni on tilaisuus nuolla minut puhtaaksi vieraista mehuista. Se selviää aikanaan.

        Lukiessani tekstiäsi tuli mieleen sellainenkin ajatus, että kutsuisin meille vieraan miehen. Oma mieheni saisi olla eri huoneessa vyö kiinnitettynä ja alapää paljaana, ja huutaisin hänet sitten makuuhuoneeseen, kun ensimmäinen laukeaminen olisi valmis, ja hän siinä alapää paljaana vieraan nähden nuolisi "lämpimäiset" huuliltani ja aukosta puhtaaksi. Ja tietysti vieraan kalukin pitäisi puhdistaan spermasta ja minun limoistani. Joudunhan ehkä muuten itse suukottelemaan likaista kalua. Näppärintä on puhdistaa se imemällä, ja pehmenevä siitin mahtuu hyvin suuhun. Sitten hän saisi mennä pois ja tulla uudestaan, kunhan taas olisi uutta mehua maisteltavaksi.

        Tai sitten vielä jännittävämpää. Kun olisimme puhtaat, aukaisisin siveysvyön, ja mieheni joutuisi siinä minun ja vieraan miehen edessä runkkaamaan itselleen orgasmin ja roiskimaan mehunsa snapsilasiin ja juomaan sen. Me katselisimme hänen puuhailujaan ja hyväilisimme ja suukottelisimme toisiamme ja valmistautuisimme uutta yhdyntää varten.

        Tämä loppu nyt oli fantasiaa, joka tuli mieleeni kirjoittaessani vastausta. Siitä kuitenkin ehkä jotain voisi toteuttaa jo syksyn aikana.

        No, nyt meillä on CB-3000 käytössä. Vaimokin sai vierasta miestä toissaviikonloppuna, eli eteenpäin mennään.

        Pitää nyt kattoa miten pitkälle vaimo haluaa viedä tämän leikin.


      • Ei rangastus
        B-mies kirjoitti:

        No, nyt meillä on CB-3000 käytössä. Vaimokin sai vierasta miestä toissaviikonloppuna, eli eteenpäin mennään.

        Pitää nyt kattoa miten pitkälle vaimo haluaa viedä tämän leikin.

        Miltä tuntui olla "kykenemätön", kun vaimo oli vieraissa? Pääsitkö edes nuolemaan pillua?

        Sovin tapaamisesta jo tutun miehen kanssa mökkikylässä, kun oltiin lomamatkalla. Säännöt olivat kaikille selvät. Jätin mieheni lukittuna meidän mökkiin, ja hyväilimme toisiamme ennen lähtöä ja puristelin kevyesti kiveksiä. Sitten otin pikkarit pois hänen nähtensä ja lähdin respaan. Kauan ei juteltu miehen kanssa, kun lähdimme hänen mökilleen. Ensimmäisen naimisen jälkeen istuimme terassilla drinkki kädessä ja pyyheliinat ympärillä, ja näin mieheni katselevan meitä. Se oli selvä merkki, että nyt oli aloitettu. Ilta meni niinkuin arvata saattaa. Aamulla naimisen jälkeen lähdin hakemaan uimapukua. Mieheni kyseli jotakin, ja käskin hänen työntää pari sormea sisälleni ja maistaa sitten, mitä olimme saaneet aikaan.

        Puolelta päivin tulin takaisin. Mieheni työnteli taas sormia sisälleni ja maisteli, mutta aukaisin lukon ja naimme oikein kunnolla. Nyt, ensimmäisen kerran, painoin hänen päänsä jalkoväliini ja mieheni sai nuolla sekä omaa että vieraan mehua. Siitä taitaa nyt tulla tapa.


      • sperma ei kaikille Miehille...
        Ei rangastus kirjoitti:

        Miltä tuntui olla "kykenemätön", kun vaimo oli vieraissa? Pääsitkö edes nuolemaan pillua?

        Sovin tapaamisesta jo tutun miehen kanssa mökkikylässä, kun oltiin lomamatkalla. Säännöt olivat kaikille selvät. Jätin mieheni lukittuna meidän mökkiin, ja hyväilimme toisiamme ennen lähtöä ja puristelin kevyesti kiveksiä. Sitten otin pikkarit pois hänen nähtensä ja lähdin respaan. Kauan ei juteltu miehen kanssa, kun lähdimme hänen mökilleen. Ensimmäisen naimisen jälkeen istuimme terassilla drinkki kädessä ja pyyheliinat ympärillä, ja näin mieheni katselevan meitä. Se oli selvä merkki, että nyt oli aloitettu. Ilta meni niinkuin arvata saattaa. Aamulla naimisen jälkeen lähdin hakemaan uimapukua. Mieheni kyseli jotakin, ja käskin hänen työntää pari sormea sisälleni ja maistaa sitten, mitä olimme saaneet aikaan.

        Puolelta päivin tulin takaisin. Mieheni työnteli taas sormia sisälleni ja maisteli, mutta aukaisin lukon ja naimme oikein kunnolla. Nyt, ensimmäisen kerran, painoin hänen päänsä jalkoväliini ja mieheni sai nuolla sekä omaa että vieraan mehua. Siitä taitaa nyt tulla tapa.

        Eli jos miehesi nauttii toisen miehen sperman mausta ja nuolemisesta, miksi et pakota häntä homosuhteeseen, hän voisi nauttia, sinä jäisit tosin siinä tapauksesa ilman.
        Olethan Key Holder !!!


    • malleja.?

      Onko kenelläkään kokemuksia muista malleista / valmistajista kuin suosta CB- sarjasta? Olisi kiva kuulla kokemuksia muista malleista. Harkinnassa siirtyä CB2000:sta hieman järeämpään malliin...

      • Jussa61

        Onko kelläkään kokemusta Latowskin uudesta metallisesta siveysvyöstä?

        www.latowski.de/latowskiFlash/410.htm

        Vaimoni on päättänyt hankkia minulle tällaisen. Vyö on komea ja kokonaan metallia. Sitä voi kuulemma pitää myös pitemmän aikaa yhtäjaksoisesti päällä.


      • on.........
        Jussa61 kirjoitti:

        Onko kelläkään kokemusta Latowskin uudesta metallisesta siveysvyöstä?

        www.latowski.de/latowskiFlash/410.htm

        Vaimoni on päättänyt hankkia minulle tällaisen. Vyö on komea ja kokonaan metallia. Sitä voi kuulemma pitää myös pitemmän aikaa yhtäjaksoisesti päällä.

        Joko on kokemuksia jaettavaksi asti?


    • femm

      Mieheni killeli on supistunut lukituksen aikana (noin 2 vuotta) joten päivitin laitteeen S-malliin.Se pysyy paremmin paikoillaan,vaatii kyllä lukkorenkaiden käyttöä.Miehestäni on tullut ihana kotiorja "kokeilun" aikana.Alunperin hän ehdotti jotta saisi alkaa käyttää siveysvyötä seksi leluna,eipä arvannut miten siinä sitten kävi.Olen antanut hänelle luvan laueta neljännesvuosittain mutta nyt olen ajatellut että kaksi kertaa vuodessa riittää.

      • NääinOn

        Ennemmin vaikka Kuolema!!!


    • Käsittämätöntä.

      Muutama kysymys teille kaikille:

      1) Oletteko te ihan tosissanne?
      2) Oletteko te ihan terveitä?
      3) Minkä ihmeen takia aikuiset ihmiset kiusaavat itseään?

    • vyöhön

      mistäköhän isompia u renkaita cb-6000:n?

    • terveysriski

      Ainakin vilkkaimmat viestijät täällä näyttävät käytännössä kieltävän seksin tai laukeamisen mieheltään, kun ovat tuon siveysvyön kanssa päässyt vauhtiin.

      Kannattaa muistaa että ainakin biologiassa toimii sääntö: jos et käytä sitä - menetät sen (eli "use it, or you lose it").

      Eturauhasvaivat tunnetaan vanhan kansan keskuudessa vanhojenmiesten ja erityisesti vanhojenpoikien sairautena.
      Ja jotain perää siinä luultavammin on, koska eturauhasvaivoissa lääkärit tietävät suositella seksin, tai ainakin laukeamisten lisäämistä. Wikipediassa mainittiin kerta viikossa yhtenä laukeamistiheys esimerkkinä.

      Eli voisi kuvitella, jos laukeamistiheys jää kuukausittaiseksi tai vuosittaiseksi, niin ainakin eturauhavaivojen esiintyistodennäköisyys kasvaisi.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Eturauhasen_tulehdus

      Ennaltaehkäisy

      Yleisesti ennaltaehkäisynä on lämpimien vaatteiden käyttö ja kylmien istuinalustojen välttäminen. Esimerkiksi kylmällä kivellä ei pidä istua lainkaan, eturauhastulehdukset lisääntyvätkin tutkimusten mukaan juuri syksyisin miesten lähtiessä hirvimetsälle. Varusmiehillä virtsarakon ja eturauhasen tulehdusta esiintyy samoista syistä syksyisin.

      Seuraavat neuvot erityisesti jatkuvista vaivoista kärsiville: Seksi tai Masturbointi: Esimerkiksi viikoittainen siemensyöksy puhdistaa eturauhasen epäpuhtauksista ja mahdollisesti eturauhasen tiehyitä tukkivasta liian paksusta ja happamasta siemennesteestä. Virtsan happamuus ja sakeus voivat edesauttaa tulehdusten syntyä, joten runsaampi nesteen nauttiminen alentaa toistuvaa tulehdusriskiä. Virtsarakko on syytä tyhjentää säännöllisesti, vaikka välitöntä virtsaamisen tarvetta ei tuntuisikaan. Tupakointi lisää kaikkien tulehdusten mahdollisuutta, joten tupakointi kannattaa lopettaa. Ummetuksen välttäminen kuitupitoisella ruokavaliolla, riittävällä nesteen nauttimisella ja liikunnan harrastamisella auttaa paljon.
      Hoidot

      Hoidoista on tehokkaimpialähde? päivittäinen siemensyöksy tai eturauhasen lypsäminen, joka on syytä jättää lääkärin tai sairaanhoitajan tehtäväksi; eturauhanen voi ärtyä tai vahingoittua vääristä otteista. Lääkäri voi infektion hoidoksi määrätä antibioottikuurin, jonka kesto on kolmesta kuukaudesta vuosiin. Kipulääkitys ja lantion alueen lihaksia rentouttavat lääkkeet auttavat särkyyn ja nopeuttavat parantumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe