Huomasin tuossa Tikkurilan Vero modassa käydessä, että sielläkin oli äitiysvaatteita. Valikoima oli melko pieni, mutta osaisiko kukaan neuvoa onko muualla pääkaupunkiseudun vero moda liikkeissä tuota kyseistä mallistoa. Malliston nimeä en kyllä muista.
Vero modan
4
1229
Vastaukset
- ............
enpä ole huomannut, ja tarkkaan olen mallistoa muuten tutkaillut.. jännä, että Tikkurilassa on äitiysvaatteita( itse en ole huomannut). Vaateketjuissa isoimmat liikkeet (eli Jumbo ja Itis) saavat aina täydellisen valikoiman tuotteita eli noista isoimmista kannattaa kysyä. Tikkurilahan on suht pieni valikoimiltaan.. Voithan aina soittaa liikkeisiin.
- JVMda
Jumbon Vero Modaan tulossa samaa Mamalicious-äitiysvaate mallistoa.
- ---
malliston nimi on mamalicious muissa vero moda liikkeistä ei kyseistä merkkiä löydy sen sijaan stockmannit myyvät kyseisen merkin äitiysvaatteitä. valikoima ei stokkallakaan ole pajoa suurempi. Tuotteita tippuu pikkuhiljaa aina lisää ihan kysynnän mukaan.
- Tietoa
Jumbon Vero Modasta löydät Mamalicious - äitiysvaatemalliston tuotteita. Siellä on paljon erilaisia malleja juhlaan ja arkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun48617915Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi452135Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3271605Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2571432Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671134- 511021
- 1011003
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l14944- 67849
- 35793