Hymy.in parturi

mitä mieltä?

Ajattelin kysellä, että onko kellään kokemusta Hymy in nimisen parturi-kampaamon palveluista??

Onko tullut sellainen leikkaus kuin olet halunnut, ja onko työntekijät ammattitaitoisia??

Tilasin sinne ajan, ja haluaisin tietää..

13

3037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metu

      itse olen henkilökohtaisesti tykännyt hymy inistä. olen aina saanut sellaisen leikkauksen ja värjäyksen kun olen halunnut

      • alkuper.

        Totesin sen itsekkin tänään..kävin leikkaamassa hiukseni ja sain juuri sellaiset hiukset kuin halusin ja palvelu oli erittäinb ystävällistä...

        Tiedämpähän nyt mihin parturiin menen seuraavallakin kerralla..ja voin todellakin suositella jos joku etsii vielä omaansa..:D


    • kilpailu

      noin kovaa kun täällä mainostetaan?

      • taitaa..

        Olla, pitäisi jonkun sortin kielto olla näillä sivuilla.... Varsinkin kun viesteissä aletaan haukkumaan toisia parturikampaajia ihan urakalla.


      • alkup.
        taitaa.. kirjoitti:

        Olla, pitäisi jonkun sortin kielto olla näillä sivuilla.... Varsinkin kun viesteissä aletaan haukkumaan toisia parturikampaajia ihan urakalla.

        Mielestäni ei ainakaan ole mistään toisten parturien haukkumisesta ollut kysymys ainakaan tässä viestissä..kunhan vain kehaisin yhtä jolla satuin käymään..varmasti on muitakin hyviä partureita..

        Jokainen valitsee oman arturinsa palvelun ja tuloksen perusteella, ja kaikki varmasti kehuvat omaa parturiaan...tuskin se mitään uutta on...


      • täällä,.,.
        alkup. kirjoitti:

        Mielestäni ei ainakaan ole mistään toisten parturien haukkumisesta ollut kysymys ainakaan tässä viestissä..kunhan vain kehaisin yhtä jolla satuin käymään..varmasti on muitakin hyviä partureita..

        Jokainen valitsee oman arturinsa palvelun ja tuloksen perusteella, ja kaikki varmasti kehuvat omaa parturiaan...tuskin se mitään uutta on...

        on ollut monenlaista kirjoitusta. Tää ei todellakaan ole oikea paikka tulla vertailemaan eri liikkeitä. Just sen takia kun yks sanoo toista ja toinen toista. Aiemmin joku kysyi täällä aivan samanlaista juttua. Ilmoitti viestissä ETTEN MENE SIIHEN ENKÄ SIIHEN PARTURIIN, no eikö joku ala miettiä että mikähän on noissa vikana. Tiedän että Iisalmessa on paljon parturikampaamoita ja kyllä kaikki osaavat asiansa, ei homma muuten toimi!!!!!!!! Kokeilemalla sen tietää.
        terveisin 220km iisalmesta


      • mitäs kuuluu
        täällä,.,. kirjoitti:

        on ollut monenlaista kirjoitusta. Tää ei todellakaan ole oikea paikka tulla vertailemaan eri liikkeitä. Just sen takia kun yks sanoo toista ja toinen toista. Aiemmin joku kysyi täällä aivan samanlaista juttua. Ilmoitti viestissä ETTEN MENE SIIHEN ENKÄ SIIHEN PARTURIIN, no eikö joku ala miettiä että mikähän on noissa vikana. Tiedän että Iisalmessa on paljon parturikampaamoita ja kyllä kaikki osaavat asiansa, ei homma muuten toimi!!!!!!!! Kokeilemalla sen tietää.
        terveisin 220km iisalmesta

        Jyväskylään tai Raaheen tai Joensuuhun tai Ouluun tai sinne 220 km:n piähän


      • ;),.,
        mitäs kuuluu kirjoitti:

        Jyväskylään tai Raaheen tai Joensuuhun tai Ouluun tai sinne 220 km:n piähän

        No kerrankin aurinkoinen päivä. Mutta noista ei osunu mikään, täällä ollaan länsi-suomessa kylläkin.

        Kiitos vain kysymästä :=)

        Ps. 210,8 km tarkalleen, heh


    • teatraalista

      tämä "omaatteko kokemusta TÄSTÄ parturista?..." aina tasaisin väliajoin.Pelottaako teitä hiustenleikkaus vai mistä moinen vatvominen?Hellanlettas sentään.Menkää nyt hyvät ihmiset asiakkaaksi ja kertokaa sitten mitä näkyi.Aargh!!

      • juuputi

        vanha kikka työntejijät kyseisestä liikkeestä kehuvat jotta mainostus kustannukset eivät nousisi. Kato tällail saa ilmatteeks.Kävin muuten siellä enkä mene enää ikinä


      • alkup.
        juuputi kirjoitti:

        vanha kikka työntejijät kyseisestä liikkeestä kehuvat jotta mainostus kustannukset eivät nousisi. Kato tällail saa ilmatteeks.Kävin muuten siellä enkä mene enää ikinä

        Itse en ainakaan ketään parturia solvannut enkä aiokkaan.. Tänne juuri muuttaneena halusin vain tiedustella että mitkä parturit ovat mielestänne hyviä...Kaikki parturit eivät osaa leikata tiettyä hiumallia tai tietyntyyppistä hiusta välttämättä ollenkaan..

        Ja tuskin kukaan haluaa hakuammunnalla mennä johonkin parturiin, ja tietää että siinä on se mahdollisuus että hiukset ovat aivan muuta mitä olit toivonut...itselläni kun siitä on muualta suomesta kokemusta...

        Parturit ansaitsevat tehdyillä kampauksillaan ja leikkauksillaan niitä tyytyväisiä asiakkaita jotka kehuvat parturia jollekkin toiselle...niin se parturien maine on aina kulkenut..

        Turha siitä on alkaa purnaamaan jos joku haluaa kysyä hyviä vinkkejä..se ei ole kiellettyä..eikä myöskään jonkun parturin kehuminen ole kiellettyä...solvaaminen kyllä mielestäni on todella epäkohteliasta varsinkin kyseisen liikkeen nimi mainittaessa, mutta itse en ainakaan sitä ole harrastanut enkä harrasta...


      • ihan oikeasti asiakas
        alkup. kirjoitti:

        Itse en ainakaan ketään parturia solvannut enkä aiokkaan.. Tänne juuri muuttaneena halusin vain tiedustella että mitkä parturit ovat mielestänne hyviä...Kaikki parturit eivät osaa leikata tiettyä hiumallia tai tietyntyyppistä hiusta välttämättä ollenkaan..

        Ja tuskin kukaan haluaa hakuammunnalla mennä johonkin parturiin, ja tietää että siinä on se mahdollisuus että hiukset ovat aivan muuta mitä olit toivonut...itselläni kun siitä on muualta suomesta kokemusta...

        Parturit ansaitsevat tehdyillä kampauksillaan ja leikkauksillaan niitä tyytyväisiä asiakkaita jotka kehuvat parturia jollekkin toiselle...niin se parturien maine on aina kulkenut..

        Turha siitä on alkaa purnaamaan jos joku haluaa kysyä hyviä vinkkejä..se ei ole kiellettyä..eikä myöskään jonkun parturin kehuminen ole kiellettyä...solvaaminen kyllä mielestäni on todella epäkohteliasta varsinkin kyseisen liikkeen nimi mainittaessa, mutta itse en ainakaan sitä ole harrastanut enkä harrasta...

        Mielestäni palvelu, hinta ja lopputulos on kaikin puolin kohdallaan kyseisessä liikkeessä.


      • pullapella
        alkup. kirjoitti:

        Itse en ainakaan ketään parturia solvannut enkä aiokkaan.. Tänne juuri muuttaneena halusin vain tiedustella että mitkä parturit ovat mielestänne hyviä...Kaikki parturit eivät osaa leikata tiettyä hiumallia tai tietyntyyppistä hiusta välttämättä ollenkaan..

        Ja tuskin kukaan haluaa hakuammunnalla mennä johonkin parturiin, ja tietää että siinä on se mahdollisuus että hiukset ovat aivan muuta mitä olit toivonut...itselläni kun siitä on muualta suomesta kokemusta...

        Parturit ansaitsevat tehdyillä kampauksillaan ja leikkauksillaan niitä tyytyväisiä asiakkaita jotka kehuvat parturia jollekkin toiselle...niin se parturien maine on aina kulkenut..

        Turha siitä on alkaa purnaamaan jos joku haluaa kysyä hyviä vinkkejä..se ei ole kiellettyä..eikä myöskään jonkun parturin kehuminen ole kiellettyä...solvaaminen kyllä mielestäni on todella epäkohteliasta varsinkin kyseisen liikkeen nimi mainittaessa, mutta itse en ainakaan sitä ole harrastanut enkä harrasta...

        ole sitten se paras.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe