Piilolinssit netistä

Likinäköinen

Tilasin toukokuussa www.piilolinssit.fi osoitteesta piilolinssit ja maksoin ne samalla. Nyt heinäkuussa ei tilauksesta ole kuulunut mitään eikä asiakaspalvelu ole vastannut kahteen sähköpostikyselyyni. Puhelinnumeroa ei löytynyt tästä yriyksestä. Olen miettinyt josko tekisin poliisille esitutkinta pyynnön jos ei muu auta.
Kysynkin onko kellään kokemuksia kyseisestä nettifirmasta?

17

6316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkastaja...

      Liekö sattumaa, mutta firman toimitusjohtajaksi kaupparekisteriin on merkitty samanniminen henkilö, joka tuomittiin vuonna 2006 törkeästä veropetoksesta ja kirjanpitorikoksista kolmeksi ja puoleksi vuodeksi ehdottomaan vankeuteen.

      Osoite www.piilolinssit.fi ei näyttäisi olevan enää toiminnassa.

    • Likinäköinen

      Korjausta eli yllä oleva nettiosoite oli se mistä tilasin..:)

      • Kahjoensuu

        Mainitsemallasi sivulla ei näytä olevan minkäänlaisia yhteystietoja tai tietoa firmasta. Haiskahtaa. Viittaan myös em. viestiin talousrikollisesta, joka saattaa yhä vaikuttaa näissä "bisneksissä".


      • YHTEYSTIEDOT

        Kyseisellä firmalla on hyvät sivut netissä ja sieltä löytyy myös yhteydenottotiedot. Jos olet rekisteröinyt itsesi saat myös puhelin numeron.

        Kyseinen firma löytyy osoitteesta:

        www.piilolinssitilaus.fi/template_page.asp?lang=1&sua=1&=7

        Saattaa sivusto toki aueta lyhyemmälläkin osoitteella, mutta tuollainen ainakin pitäisi toimia.


      • Likinäköinen
        YHTEYSTIEDOT kirjoitti:

        Kyseisellä firmalla on hyvät sivut netissä ja sieltä löytyy myös yhteydenottotiedot. Jos olet rekisteröinyt itsesi saat myös puhelin numeron.

        Kyseinen firma löytyy osoitteesta:

        www.piilolinssitilaus.fi/template_page.asp?lang=1&sua=1&=7

        Saattaa sivusto toki aueta lyhyemmälläkin osoitteella, mutta tuollainen ainakin pitäisi toimia.

        Tilaustietoni ja yhteystietoni löytyy sieltä.Mut ei minulla ainakaa puhelinnumeroa näy asiakaspalveluun. Rekisterinpitäjän känny näyttää olevan rekisteriselosteessa oiskos se sit? Ei ainaskaa sähköpostiin ole vastattu...tiedä sit mistä johtuu....


    • Likinäköinen

      Otsikossa oleva nimi oli tiliotteella maksun saajana..

      • OPASTUSTA

        Hae firman pääsivu www.piilolinssitilaus.fi

        Vie hiirellä nuoli YHTEYDENOTTO-otsikon päälle.

        Valitse ilmestyvä alempi otsikko TILAUKSIIN LIITTYVÄT TIEDUSTELUT

        Sieltä paljastuu seuraava ohjeistus:

        "Kaikilla rekisteröityneillä ja tilauksen tehneillä asiakkaillamme on mahdollisuus seurata tilauksiaan online-palvelun kohdassa "omat tilaukseni". Näet tilauksesi tämän hetken tilan, minkä lisäksi pääset ottamaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme kyseisen tilauksen osalta.

        Tuollainen ohjeistus siis löytyy. Oletko katsonut, missä tilauksesi tällä hetkellä sijaitsee? Vai oletko jo saanut sen?


      • Likinäköinen
        OPASTUSTA kirjoitti:

        Hae firman pääsivu www.piilolinssitilaus.fi

        Vie hiirellä nuoli YHTEYDENOTTO-otsikon päälle.

        Valitse ilmestyvä alempi otsikko TILAUKSIIN LIITTYVÄT TIEDUSTELUT

        Sieltä paljastuu seuraava ohjeistus:

        "Kaikilla rekisteröityneillä ja tilauksen tehneillä asiakkaillamme on mahdollisuus seurata tilauksiaan online-palvelun kohdassa "omat tilaukseni". Näet tilauksesi tämän hetken tilan, minkä lisäksi pääset ottamaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme kyseisen tilauksen osalta.

        Tuollainen ohjeistus siis löytyy. Oletko katsonut, missä tilauksesi tällä hetkellä sijaitsee? Vai oletko jo saanut sen?

        Asian tila on koko ajan ollut "käsittelyssä",yhteystietoni,maksutietoni kyllä löytyvät ihan oikein..Juu,eli nuo kertomasi asiat kyllä löytyy sieltä .. Mut ei sieltä mitään muuta yhteystietoja yritykseen tule kuin sähköpostiosoite josta nyt ei ole vielä vastattu..


      • Likinäköinen
        Likinäköinen kirjoitti:

        Asian tila on koko ajan ollut "käsittelyssä",yhteystietoni,maksutietoni kyllä löytyvät ihan oikein..Juu,eli nuo kertomasi asiat kyllä löytyy sieltä .. Mut ei sieltä mitään muuta yhteystietoja yritykseen tule kuin sähköpostiosoite josta nyt ei ole vielä vastattu..

        Pistin tuos viikko sitten vielä kyselyn mutta eipäs siihen ole vastailtu..nyt taidan sitten jättää asian ihan kuluttaja-asiamiehelle. Saavat pähkäillä siellä mikä on parhaaksi tehdä.


      • linssilude77
        Likinäköinen kirjoitti:

        Pistin tuos viikko sitten vielä kyselyn mutta eipäs siihen ole vastailtu..nyt taidan sitten jättää asian ihan kuluttaja-asiamiehelle. Saavat pähkäillä siellä mikä on parhaaksi tehdä.

        sama juttu 24.7 oon prkles menny tilaamaan kyseisestä firmasta linssit ~50ekee meni.. mitään ei oo kuulunu :( firma vissiin kuopattu? mistä rahat takas?


    • huijattu

      Tilasin 7.7.08 piilolinssejä Piilolinssitilaus.fi:stä. Maksoin tilaukseni samalla. Linssejä en koskaan saanut, viesteihini ei vastata... firma on huijausta, levittäkää tietoa. Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ainakin ensin ja kysyn, miten menettelisin. firmalla ei ole postiosoitetta eikä puhelinta. Tunnen itseni idiootiksi!!!!

    • Leiu

      Samoja kokemuksia täällä. Linssit tilasin 15.7, enkä niitä ole vieläkään saanut. Laitoin jälleen kerran mailia (ties kuinka monennen kerran), jossa kerroin ottavani kuluttaja-asiamieheen yhteyttä, mikäli tilanne ei selviä.

      • Rimuli

        Oletteko ottaneet yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Haluaisin tietää miten he reagoivat ja tehdä oman ilmoituksen. Itse olen tilannut linssit elokuussa ja hiljaista on ollut sekä lähetyksen että viesteihin vastaamisen kanssa.


    • Tietoa.....

      WWW.piilolinssitilaus.fi domainin omistajaksi on merkitty fi-verkkotunnuspalvelun (http://domain.ficora.fi/) mukaan DreamNet Solutions Oy. Dreamnet Solutionsin kotisivu on YTJ:n (ytj.fi) mukaan www.dreamnet.fi.

      Sekä www.Pilolinssitilaus.fin että www.piilolinssimyynti.comin verkkokauppasivujen alalaidassa lukee "powered by Dreamnet" ja linkistä aukeaa www.Dreamnet.fi, joka on merkitty DreamNet Solutionsin kotisivuksi.

      Kerroit että ”laskua” maksaessasi maksun saajaksi oli merkitty yritys nimeltä Dreamnet Sales. DreamNet Sales Oy:n yhteystiedot ovat Patentti- ja rekisterihallituksen ja verohallinnon yhteisen yritystietojärjestelmän (www.ytj.fi) mukaan seuraavat:

      Päätoimiala: Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus
      Postiosoite ja käyntiosoite: Rantalinna, Rantakatu, 65100 VAASA
      Puhelin: 06 3170001
      Matkapuhelin: 040-759 8001
      Sähköposti: [email protected]

      Www.piilolinssimyynti.com sivut omistava Kp-Enterprices on konkurssissa. Itseltäni ja monelta muulta jäi piilolasit saamatta, ja rahoja ei ole palautettu. Palvelu toimi loistavasti monta vuotta, kunnes sitten kusetettiin asiakkaita oikein kunolla. Aiheesta keskustelua täällä.: http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000201&posting=22000000041584555

      Ilmaisesti siis näitä ongelmia on vähän muissakin nettikaupoissa…
      Älkää ikinä maksako mitään etukäteen, vaikka olisi miten ”luotettava” yritys!

      • mlmmu

        Tilasin www.varillisetlinssit.com verkkokaupasta pari kappaletta tehottomia linssejä ja pari viikkoa sitten kun palautin ne niin eipä rahoja kuulu! olen lähettänyt jo kaksi kertaa s. postia ja tänää soitin kuluttaja-asiamiehelle, hän neuvoi vielä lähettämää uuden viestin ja sitten jos mitään ei tapahdu niin kuluttaja-asiamiehet saavat ruveta hoitaan asiaani. Älkää hyvät kanssaihmiset tilatko kyseisestä paikasta, jos tulettekin toisiin aatoksiin niin lainmukainen palautusoikeus ei oikein pelitä.


      • naksu123
        mlmmu kirjoitti:

        Tilasin www.varillisetlinssit.com verkkokaupasta pari kappaletta tehottomia linssejä ja pari viikkoa sitten kun palautin ne niin eipä rahoja kuulu! olen lähettänyt jo kaksi kertaa s. postia ja tänää soitin kuluttaja-asiamiehelle, hän neuvoi vielä lähettämää uuden viestin ja sitten jos mitään ei tapahdu niin kuluttaja-asiamiehet saavat ruveta hoitaan asiaani. Älkää hyvät kanssaihmiset tilatko kyseisestä paikasta, jos tulettekin toisiin aatoksiin niin lainmukainen palautusoikeus ei oikein pelitä.

        DreamNet Sales Oy, Vaasa
        Y: 19268138
        KHV 24.06.2010 Pohjanmaan käräjäoikeus, Hakija: Työeläkevakuutusyhtiö
        Varma


      • ............
        naksu123 kirjoitti:

        DreamNet Sales Oy, Vaasa
        Y: 19268138
        KHV 24.06.2010 Pohjanmaan käräjäoikeus, Hakija: Työeläkevakuutusyhtiö
        Varma

        Itse olen tilannut jo vuodesta 2005 piilolinssejä osoitteesta www.lenses4net.com

        Tottakai olen aina vuosittain käyny silmätarkistuksissa yms optikolla, sehän täytyy ehdottomasti kuitenkin hoitaa siellä, mutta piilarit tosiaan ovat vaan niin paljon edullisemmat netistä ostettaessa :)

        Yhden ainoan kerran on ollut tilauksen kanssa ongelmia, kävin kauhealla kiireellä kerran hakemassa paketin postista enkä katsonut sitä sen enempää. Kotona huomasin että toiset piilolinssit olivat pussista kadonneet ja pussi repsotti vähän aukikin. Tein reklamaation postiin, lähetin sen sähköpostilla firmaan että nyt on käynyt näin ja vaadin saada uudet. Luotettava asiakas kun kuitenkin olen ollut monta vuotta, he lähettivät mulle ilmaiseksi uudet :) Eli olen ollut kyllä siihen palveluun tyytyväinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      204
      12969
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      291
      1985
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      75
      1344
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1047
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      952
    6. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      877
    7. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      34
      858
    8. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      40
      845
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      834
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      47
      801
    Aihe