Miten saan kirjoitussuojauksen pois?

summer.i.

Mulla kävi nyt niin kun löysin jostakin ohjeet kuinka siirtää ostetulta dvd:ltä creative Zeniin että menin levyn resurssienhallintaan ja sieltä kopioin sen zeniini. Nyt kun totesin ettei leffa näy zenissä yritin poistaa sitä. Kun klikkaan poista tulee ettei voi poistaa koska on kirjoitussuojaus ja se pitää saada pois päältä. Miten teen sen? auttakaa joku ja äkkiä!!!1

10

3544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy resurssinhalintaan

      tavallisena usb levyasemana, joten klikkaa hiiren oikealla napilla tiedostoa ja valitse Settings tai Preferences, riippuen mikä käyttis sulla on. Sitten sulle aukeaa ikkuna, mistä voi valita onko tiedosto kirjoitussuojattu (Write protected) vai ei.

      • summer.i.

        klikattaessa oikeella hiiren painikkeella sen päältä et resurssienhallinta, avaa, luo soittoluettelo, leikkaa, kopioi, liitä poista, nimeä uudelleen ja ominaisuudet


      • summer.i.

        eli siis joo windows vista tässä on


      • osastoon,
        summer.i. kirjoitti:

        klikattaessa oikeella hiiren painikkeella sen päältä et resurssienhallinta, avaa, luo soittoluettelo, leikkaa, kopioi, liitä poista, nimeä uudelleen ja ominaisuudet

        siellä on täppä joka liittyy kirjoitussuojaukseen. Mullakin on vista mutta på engelska, eli mulla Attributes: Read only.


      • summer.i.
        osastoon, kirjoitti:

        siellä on täppä joka liittyy kirjoitussuojaukseen. Mullakin on vista mutta på engelska, eli mulla Attributes: Read only.

        ..että yleiset, viittaukset ja tiedot. siinä yleisessä näkyy nimi, tyyppi, sijainti ja koko. viittauksissa lukee joku arvo mutta ei mitään muuta. sitten tiedoissa lukee alkuperäinen tiedostonimi ja koko ja joku luku. Nämä tiedostot mitkä nyt täytyisi poistaa ovat kaikki eri muotoa: BUP,IFO tai VOB- tiedostoja.


      • summer.i.

        kopioin zenistä tiedoston koneeelle. koneelta sen voi poistaa ja siirtää ja myös laittaa kirjoitus suojaukset pois mutta jostain syystä tämä ei onnistu samalla lailla zenissä. Toivoisin että nyt löytyisi joku nero joka tietäisi tämän homman ja osaisi auttaa ettei tarvitsisi viedä laitetta korjaukseen sillä eihän tämän nyt pitäisi kovin hankalaa loppujen lopuksi olla, vai? :/


      • Ti3tämätön
        summer.i. kirjoitti:

        kopioin zenistä tiedoston koneeelle. koneelta sen voi poistaa ja siirtää ja myös laittaa kirjoitus suojaukset pois mutta jostain syystä tämä ei onnistu samalla lailla zenissä. Toivoisin että nyt löytyisi joku nero joka tietäisi tämän homman ja osaisi auttaa ettei tarvitsisi viedä laitetta korjaukseen sillä eihän tämän nyt pitäisi kovin hankalaa loppujen lopuksi olla, vai? :/

        Mulla on sama ongelma ja sama laite!


    • ärsyttävä probleemi

      Sama ongelma ja sama vekotin.

    • johannees

      Mul olis niikusta probleema yritän kopioida tiedostoon mut on kirjoitussuojus auttakaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe