Mistä löytyy naapurin verotustiedot?

Utelias

Ennen sonera ZEDissä oli palvelu jossa sai tilattua tekstiviestinä yksityishenkilöiden verotustietoja, mutta se näkyy olevan lakkautettu. Onko vastaavaa palvelua missään?

9

17673

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä

      haluat tietää naapurisi verotiedot? Oletko jotenkin kateellinen naapureillesi? Onko sillä väliä miten paljon naapurisi on maksanut veroja, tienannut tai miten paljon hänellä on varallisuutta?

      No tässä kuitenkin informaatiota. Kunhan verotus valmistuu 31.10.2003 niin seuraavana päivänä tietyt verotiedot ovat julkisia.Kyseessä on rekisteriseloste verotuksen julkisista tiedoista(lähde www.vero.fi). Rekisteriselosteesta käy ilmi seuraavat asia(verovelvollisen tiedoista): kunta, verovelvollisen nimi ja syntymävuosi, valtion verotus: verotettava ansiotulo, pääomatulo, varallisuus, tulo- ja varallisuusvero, kunnallisverotuksen verotettava tulo, kunnallisvero, verot ja maksut yhteensä, ennakot yhteensä, veronpalautus/jäännösvero. Verotuksen julkisten tietojen luettelo tulee julkiseksi ja nähtäville verotoimistoon 1.11.2003. Luettelosta annetaan tietoja laissa säädetyin edellytyksin(laki viranomaisten toiminnan julkisuudesta 621/1999 16§).

      • Utelias

        Tarvitsen siksi että haen erästä työpaikkaa ja haluan tietää paljonko vastaavassa työssä oleva henkilö samassa firmassa tienaa. Osaa vähän miettiä mitä kannattaa pyytää.


      • Ihmettelijä
        Utelias kirjoitti:

        Tarvitsen siksi että haen erästä työpaikkaa ja haluan tietää paljonko vastaavassa työssä oleva henkilö samassa firmassa tienaa. Osaa vähän miettiä mitä kannattaa pyytää.

        saattaa olla useampia työnantajia eikä verotustiedoista löydy erittelyjä kuinka paljon hän on tienannut kultakin työnantajalta.


      • utelias
        Ihmettelijä kirjoitti:

        saattaa olla useampia työnantajia eikä verotustiedoista löydy erittelyjä kuinka paljon hän on tienannut kultakin työnantajalta.

        Sitäpaitsi kyllä minulla on oikeus tietää toistenkin tulot.


      • getalife
        utelias kirjoitti:

        Sitäpaitsi kyllä minulla on oikeus tietää toistenkin tulot.

        tyhmä älytön häriiintynyt mieli !! get a life !!


    • maaninka

      Mitäs tuota kiertelet; olen kiinnostunut mistä mulkeronaapurini rahansa saa, kun pihalla seisoo 100 000 kärry, 170m2 rivari, on mökit ja pelit, ulkomaan lomamatkoja tuntuu olevan, kaksi koiraa pari lasta ja eukko kotona (ilm sairaseläkkeelle keplotellut); maratonkunto, oikeesti. joka vuosi naisten kympillä ja Helsingin ja Tukholman ja New York maraton ohjelmassa.
      Vieraita käy ja komeat tarjoilut ja viina virtaa. Osti purjeveneenkin ...

      olen kateellinen ja ihmettelen, kun itse kärvistelen kk palkalla puolet pienenmmässä kämpåsså naapurina, molemmat olemme duunissa - eikä rahat riitä, emme käy missään eikä ole mökkiä, autokin vanha rousku, lapset ovat toki jo omillaan.
      ELäke parin vuoden päässä ja niin pieni että se rouskukin joudutaan myymään ...! Että repikää siitä ...!

      Kaarlo Maaninka

    • raikasmiesnokialta

      Utelias, olet kateellinen kun naapurillasi on rahaa ja itselläsi ei. Isäni opetti jo aikoinaan, että ei poika heilastella köyhien kanssa, siitä ei ole kun harmia.

    • Ollila22
    • ********

      Verovuoden 2012 tuloverotuksen julkiset tiedot ovat nähtävillä verotoimistojen asiakaspäätteillä perjantaina 1.11.2013.

      Lista toimipisteistä, joissa tiedot ovat nähtävillä:

      http://www.vero.fi/download/noname/{F942817F-BA3A-43E5-B537-45BEE13AB923}/8828

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe