Kenelle hammaslääkärille kannattaa poiketa Järviseudulla? Pelkään mielettömästi hammaslääkärillä käyntiä, mutta pakko on mennä.
Hammaslääkäri?
7
739
Vastaukset
- mene vain
Turha pelätä hammaslääkäriä, mene vain rohkeasti.
Minulla oli myös paha kammo hammaslääkäriä kohtaan mutta sanoin sen suoraa ja he osasivat toimia sen mukaan.
Useamman kerran homma piti keskeyttää kunnes opin luottamaan siihen, että nykyaikaiset puurutukset ja koneet eivät todellakaan satu.
Aloin myös ajatella, että en kyllä ole kuullut kenenkään "kuukahtaneen" käyntiin hammaslääkärillä.
Perhosia on edelleen vatsassa kun pitää mennä mutta tiedän homma on ohi nopeasti mitä penempi reikä sen parempi.
Mene ja kerro ongelmastasi, et ole ainoa meitä on useita.- Sinnuli
Niin, olen vasta Etelä-Pohjanmaalle muuttanut, joten en todellakaan tiedä, kenelle ajan tilaisin/pääsisin. Joitakin nimiä sain työpaikalla, mutta he eivät ota uusia asiakkaita. Tai soittamallahan tuo selviäisi.
Toiseksi, olin pyörtyä edellisellä lekurikäynnillä ja silmät vain muljahtelivat päässä :( Tuntui, että kuolema todellakin tulee. - se todellakin
Sinnuli kirjoitti:
Niin, olen vasta Etelä-Pohjanmaalle muuttanut, joten en todellakaan tiedä, kenelle ajan tilaisin/pääsisin. Joitakin nimiä sain työpaikalla, mutta he eivät ota uusia asiakkaita. Tai soittamallahan tuo selviäisi.
Toiseksi, olin pyörtyä edellisellä lekurikäynnillä ja silmät vain muljahtelivat päässä :( Tuntui, että kuolema todellakin tulee.Siltähän se todellakin tuntuu, että kuolema tulee ja johtuu vain siitä, että hengitämme liian nopeasti.
Näin olen itse sen todennut kun olen 29 asteen pakkasessa mennyt hammaslääkärille hikoillen ja sydän hakaten t-paidassa.
Olen itsekkin uusi Etelä-Pohjanmaalla joten en osaa neuvoa sinua paremmin.
Itse menin särkyvastaanotolle ja sain apua sekä uuden ajan muille hampaille.
Muista kuitenkin kuten itse olen oppinut kun sanoo suoraan, että pelkää ja tosi paljon he ymmärtävät.
Tuijota vaikka kattoa ja mieti mitä teet kun homma on ohi. Mieti mitä teet illalla/ viikonloppuna/ ruaksi ym.
Vaatii opettelua mutta kannattaa. Olen hikoillut ja tärissyt sydän jyskyttäen, peläten kuolemaa n. 20. vuotta
Edelleenkin olen hengissä ja paremmassa kunnossa koska hampaat, eritoten huonot voivat aiheuttaa mitä sairauksia vain.
Jos et pysty menemään yksin ota ystävä mukaan.
Ystävän juttelu tuolin ääressä auttaa unohtamaan missä olet ja homma on minuutissa ohi.
Avoimuus ja ystävän tuki auttavat sinua.
Hammaslääkäri pelossa ei ole mitään hävettävää. Muista se. - Sinnuli
se todellakin kirjoitti:
Siltähän se todellakin tuntuu, että kuolema tulee ja johtuu vain siitä, että hengitämme liian nopeasti.
Näin olen itse sen todennut kun olen 29 asteen pakkasessa mennyt hammaslääkärille hikoillen ja sydän hakaten t-paidassa.
Olen itsekkin uusi Etelä-Pohjanmaalla joten en osaa neuvoa sinua paremmin.
Itse menin särkyvastaanotolle ja sain apua sekä uuden ajan muille hampaille.
Muista kuitenkin kuten itse olen oppinut kun sanoo suoraan, että pelkää ja tosi paljon he ymmärtävät.
Tuijota vaikka kattoa ja mieti mitä teet kun homma on ohi. Mieti mitä teet illalla/ viikonloppuna/ ruaksi ym.
Vaatii opettelua mutta kannattaa. Olen hikoillut ja tärissyt sydän jyskyttäen, peläten kuolemaa n. 20. vuotta
Edelleenkin olen hengissä ja paremmassa kunnossa koska hampaat, eritoten huonot voivat aiheuttaa mitä sairauksia vain.
Jos et pysty menemään yksin ota ystävä mukaan.
Ystävän juttelu tuolin ääressä auttaa unohtamaan missä olet ja homma on minuutissa ohi.
Avoimuus ja ystävän tuki auttavat sinua.
Hammaslääkäri pelossa ei ole mitään hävettävää. Muista se.Hampaan otto kyllä onnistui ilman pyörtymistä, mutta paikkauksen kohdalla alkoi tajunta mennä...
- ex-järviseutulainen
Alajärvellä Vikmania. Siitä en tiedä, että ottaako uusia asiakkaita.
- Hemppsa
on hyvä yksityishammaslääkäri:Jyrki Lappi.
Suosittelen lämpimästi.- Sinnuli
Lapin Jyrki potilaana ollaan ja hyväksi havaittu, lupasin jopa vuosittaisen tarkastukseen tulla :D Hyvin empaattinen ja hellä hammaslääkäri, olen suositellut hyvin monelle. Hän on edullinenkin, kun olen ongelmissani joutunut välillä käymään TK-hammaslääkärilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****634353- 852882
- 892151
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111482Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1791361Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231276Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841234- 261119
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171109- 121099