Hammaslääkäri?

Sinnuli

Kenelle hammaslääkärille kannattaa poiketa Järviseudulla? Pelkään mielettömästi hammaslääkärillä käyntiä, mutta pakko on mennä.

7

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene vain

      Turha pelätä hammaslääkäriä, mene vain rohkeasti.
      Minulla oli myös paha kammo hammaslääkäriä kohtaan mutta sanoin sen suoraa ja he osasivat toimia sen mukaan.

      Useamman kerran homma piti keskeyttää kunnes opin luottamaan siihen, että nykyaikaiset puurutukset ja koneet eivät todellakaan satu.

      Aloin myös ajatella, että en kyllä ole kuullut kenenkään "kuukahtaneen" käyntiin hammaslääkärillä.

      Perhosia on edelleen vatsassa kun pitää mennä mutta tiedän homma on ohi nopeasti mitä penempi reikä sen parempi.

      Mene ja kerro ongelmastasi, et ole ainoa meitä on useita.

      • Sinnuli

        Niin, olen vasta Etelä-Pohjanmaalle muuttanut, joten en todellakaan tiedä, kenelle ajan tilaisin/pääsisin. Joitakin nimiä sain työpaikalla, mutta he eivät ota uusia asiakkaita. Tai soittamallahan tuo selviäisi.

        Toiseksi, olin pyörtyä edellisellä lekurikäynnillä ja silmät vain muljahtelivat päässä :( Tuntui, että kuolema todellakin tulee.


      • se todellakin
        Sinnuli kirjoitti:

        Niin, olen vasta Etelä-Pohjanmaalle muuttanut, joten en todellakaan tiedä, kenelle ajan tilaisin/pääsisin. Joitakin nimiä sain työpaikalla, mutta he eivät ota uusia asiakkaita. Tai soittamallahan tuo selviäisi.

        Toiseksi, olin pyörtyä edellisellä lekurikäynnillä ja silmät vain muljahtelivat päässä :( Tuntui, että kuolema todellakin tulee.

        Siltähän se todellakin tuntuu, että kuolema tulee ja johtuu vain siitä, että hengitämme liian nopeasti.
        Näin olen itse sen todennut kun olen 29 asteen pakkasessa mennyt hammaslääkärille hikoillen ja sydän hakaten t-paidassa.

        Olen itsekkin uusi Etelä-Pohjanmaalla joten en osaa neuvoa sinua paremmin.
        Itse menin särkyvastaanotolle ja sain apua sekä uuden ajan muille hampaille.

        Muista kuitenkin kuten itse olen oppinut kun sanoo suoraan, että pelkää ja tosi paljon he ymmärtävät.


        Tuijota vaikka kattoa ja mieti mitä teet kun homma on ohi. Mieti mitä teet illalla/ viikonloppuna/ ruaksi ym.

        Vaatii opettelua mutta kannattaa. Olen hikoillut ja tärissyt sydän jyskyttäen, peläten kuolemaa n. 20. vuotta

        Edelleenkin olen hengissä ja paremmassa kunnossa koska hampaat, eritoten huonot voivat aiheuttaa mitä sairauksia vain.

        Jos et pysty menemään yksin ota ystävä mukaan.
        Ystävän juttelu tuolin ääressä auttaa unohtamaan missä olet ja homma on minuutissa ohi.

        Avoimuus ja ystävän tuki auttavat sinua.

        Hammaslääkäri pelossa ei ole mitään hävettävää. Muista se.


      • Sinnuli
        se todellakin kirjoitti:

        Siltähän se todellakin tuntuu, että kuolema tulee ja johtuu vain siitä, että hengitämme liian nopeasti.
        Näin olen itse sen todennut kun olen 29 asteen pakkasessa mennyt hammaslääkärille hikoillen ja sydän hakaten t-paidassa.

        Olen itsekkin uusi Etelä-Pohjanmaalla joten en osaa neuvoa sinua paremmin.
        Itse menin särkyvastaanotolle ja sain apua sekä uuden ajan muille hampaille.

        Muista kuitenkin kuten itse olen oppinut kun sanoo suoraan, että pelkää ja tosi paljon he ymmärtävät.


        Tuijota vaikka kattoa ja mieti mitä teet kun homma on ohi. Mieti mitä teet illalla/ viikonloppuna/ ruaksi ym.

        Vaatii opettelua mutta kannattaa. Olen hikoillut ja tärissyt sydän jyskyttäen, peläten kuolemaa n. 20. vuotta

        Edelleenkin olen hengissä ja paremmassa kunnossa koska hampaat, eritoten huonot voivat aiheuttaa mitä sairauksia vain.

        Jos et pysty menemään yksin ota ystävä mukaan.
        Ystävän juttelu tuolin ääressä auttaa unohtamaan missä olet ja homma on minuutissa ohi.

        Avoimuus ja ystävän tuki auttavat sinua.

        Hammaslääkäri pelossa ei ole mitään hävettävää. Muista se.

        Hampaan otto kyllä onnistui ilman pyörtymistä, mutta paikkauksen kohdalla alkoi tajunta mennä...


    • ex-järviseutulainen

      Alajärvellä Vikmania. Siitä en tiedä, että ottaako uusia asiakkaita.

    • Hemppsa

      on hyvä yksityishammaslääkäri:Jyrki Lappi.
      Suosittelen lämpimästi.

      • Sinnuli

        Lapin Jyrki potilaana ollaan ja hyväksi havaittu, lupasin jopa vuosittaisen tarkastukseen tulla :D Hyvin empaattinen ja hellä hammaslääkäri, olen suositellut hyvin monelle. Hän on edullinenkin, kun olen ongelmissani joutunut välillä käymään TK-hammaslääkärilläkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe