Jaakon

vaaliteemat

Jaakon vaaliteemana on "edullista asumista kaikille".
No jaa, miten se todellisuus sitten menikään, kun Jaakko pääsi A-asuntojen asioita hoitamaan...

http://pirkko.blogspot.com/2008/02/vuokra-asukkaiden-ryhke-rahastusta.html

ja Uusimaan "sana on vapaa"-osastolla oli tänään Juha Elolta myös lisää aiheesta. Eli ei taida tuo Jaakko olla sanojensa mittainen mies!
ps. En ole PRL:n kannattaja, löysin vain tuon blogikirjoituksen jossa puhutaan ihan asiaa A-asukkaiden pistämisestä maksumiehiksi

20

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pisnessmies

      A-asuntojen tj näyttää olevan osakkaana kiinteistöalan yrityksessä erään valtuutetun kanssa, joka on myös ollut kaupungin edustajana A-asuntojen yhtiökokouksessa. Haisee?

      Oy Sneckan Ab

      Perustiedot
      Y-tunnus
      1816914-6
      Virallinen toimiala
      Asuntojen ja asuinkiinteistöjen hallinta
      .
      .
      .
      Vastuuhenkilöt
      Viimeksi päivitetty PRH:n tietokannasta 1.6.2008
      Strateginen johto
      Grönman Jarmo Gunnar, Varsinainen jäsen

      Muut kaupparekisteriin merkityt henkilöt
      Vuori Mika Tapani, Perustajahenkilö
      .
      .
      .

      http://www.020300200.com/yritykset/4944698/Oy Sneckan A b/

      http://195.156.244.167/dynastia/kokous/20086104-3.HTM

      • ei yllättänyt

        KYLLÄ HAISEE! Taitavat nuo meidän ehdokkaat pitää tyhminä meitä äänestäjiään...


    • faktat väärin

      Ei Ujula ole mittään voinu päättää vaan kaupunkinhallitus ja laskin tos itse et vuokrat on nouussu vaan puolet tosta elon summasta. Ja eiks se jobbari ite eronnut siis pyysi eroa. Siltikään en sitä äänestä ku se on mikä on

      • just!

        ei ne vuokrat mitään 2 euroo / neliö oo noussu. Jossain missä korjattiin älyttömästi niin ne nousi. Yksityisillä on noussu paljon enemmän ja asunnotki on mitä on mistä sitä koskaan tietää, milloin se kämppä lähtee alta myyntiin.


      • näinkään
        just! kirjoitti:

        ei ne vuokrat mitään 2 euroo / neliö oo noussu. Jossain missä korjattiin älyttömästi niin ne nousi. Yksityisillä on noussu paljon enemmän ja asunnotki on mitä on mistä sitä koskaan tietää, milloin se kämppä lähtee alta myyntiin.

        "Jossain missä korjattiin älyttömästi..."
        Ja älyttömiä ne korjaukset olikin ja niitä "korjauksia" korjaillaan edelleenkin. Tuskin tuo yleisöosastokirjoitus ihan hatusta oli vedetty, kyllä nuo vuokrat alkaa jo aika korkeita olla.


      • hatusta vetää
        näinkään kirjoitti:

        "Jossain missä korjattiin älyttömästi..."
        Ja älyttömiä ne korjaukset olikin ja niitä "korjauksia" korjaillaan edelleenkin. Tuskin tuo yleisöosastokirjoitus ihan hatusta oli vedetty, kyllä nuo vuokrat alkaa jo aika korkeita olla.

        juttunsa, nuo persut.


    • vaaliteemat

      Eräs toinen vaaliehdokas ja nykyinen valtuutettu mainostaa itseään lausahduksella "sanoista tekoihin". Tarkoittaako tämä sitä, että kun sanat loppuu niin teot alkaa, esim. hameen antaminen toiselle miesvaltuutetulle?

      • äänensä antanut

        Olisiko sopiva houkutin kaupunkilaisille: " Hanki sinä elämä. Me kyllä huolehdimme hameesta ja asunnosta. Teretulemast kaek sihteertypykät ja naamataulukauppiaat."


    • Tavallinen tallaaja

      Mua etoo jatkuva syyttely ja venkurointi. Demareilla näyttää olevan monta hyvää ehdokasta joilla on sydän paikallaan ja jotka välittää ihmisistä. Mä äänestin Eskolaa, kun se tuntuu olevan sellanen jalat maassa oleva jämäkkä tyyppi eikä mikään venkura.

      • Eskolalle ääni

        Joo Eskola on hyvä hemmo ja jää ihan turhaan noitten venkuroiden varjoon


      • en kannata venkuravelmuja

        Minusta Jalonen ei oo hyvää mainosta muutoin hyvälle puolueelle. Nostakaa nyt hitossa Eskolat, Haapakosket ja kumppanit enemmän ääntä itsestänne. Entäs naiset, niitäkin on vaikka kuinka paljon.


      • ei!
        en kannata venkuravelmuja kirjoitti:

        Minusta Jalonen ei oo hyvää mainosta muutoin hyvälle puolueelle. Nostakaa nyt hitossa Eskolat, Haapakosket ja kumppanit enemmän ääntä itsestänne. Entäs naiset, niitäkin on vaikka kuinka paljon.

        Juuri kyseisen häiskän takia demarit ei minun ääntäni saa


      • ainakin melkein
        ei! kirjoitti:

        Juuri kyseisen häiskän takia demarit ei minun ääntäni saa

        Eikä erään tuopinheittäjän takia kokoomus saa mun ääntä.


      • kannattaja
        en kannata venkuravelmuja kirjoitti:

        Minusta Jalonen ei oo hyvää mainosta muutoin hyvälle puolueelle. Nostakaa nyt hitossa Eskolat, Haapakosket ja kumppanit enemmän ääntä itsestänne. Entäs naiset, niitäkin on vaikka kuinka paljon.

        Aaltovirta, Eskola, Jokinen, Valasti ja Timonen ovat hyviä jätkiä. Lopettakaa jo sen Jalosen ja Vuoren hyysääminen. Velmuja kumpikin


      • miksikäpä
        kannattaja kirjoitti:

        Aaltovirta, Eskola, Jokinen, Valasti ja Timonen ovat hyviä jätkiä. Lopettakaa jo sen Jalosen ja Vuoren hyysääminen. Velmuja kumpikin

        Ne vaan ajaa toisten hyvinvointia. Niillä ei oo mitään sandaalia.


    • jaakko ei pitkälle pötki

      Jaakkohan on kieli ruskeena kun pitää aina nuolla ja mielistellä. Tosi tekopyhä hemmo.

      • kuvissa

        Kumma ku pitää olla paksu villapipo päässä valokuvassa, viittaako ulkotyöntekijän taipumuksiin ??


    • justiisa

      Synnit on anteeksi annettu ja Jalonen nousee kaupungin hallituksen pomoksi

      • Qysymys

        Onko se varmaa? Jalonen on kuitenkin demari ja pesunkestävä demari on myös Elo, vaikka muuta väittäisikin. Tosin sitoutumaton, mutta kuitenkin. Onko Elo sellainen luonne, ettei tule toimeen puoluetovereidensa kanssa vai miksi vaikuttaa demareiden ulkopuolelta käsin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe