hopeanuoli ja weed fanikamaa?

fani94.

haluisin saada ostettuu jotain hopeanuoli ja weed fanikamaa. ku kattoo jotai foorumifanikamalistaustaki ni kaikilla on hirveesti kaikenlaista mistä niitä saa ostettuu??!

38

4918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boheeemi

      hae googlella hopeanuoli kauppa.

      • fani94.

        weed figuureja tuolla on ja hopeanuoli figuureja ilmesesti tulee joskus??! musiikkicd:eitä en kyl aio ostaa ku ne on aika kalliita ja kaikkii voi kuunnella ilmaseks youtubestaki. ja tollanen t-paitaki mulla on sain kun ostin ensimmäisen weed dvd:n. ;DD

        mut mistä muualta sais viel muuta fanikamaa?? noi mangat ei mua niin hirveesti kiinnosta vaa just toi fanikama. irc-galleriassa on joku tyyppi mil on tarroi, korttei, palapeli, riisikulho, avaimenperii, hopeanuoli peli, weed pyyhe, sytkärei, pehmolelui, jotai hahmoluonnoksii ja muuta kaikkee kivaa. mistä niitä oikee saa ostettuu??!


      • boheeemi
        fani94. kirjoitti:

        weed figuureja tuolla on ja hopeanuoli figuureja ilmesesti tulee joskus??! musiikkicd:eitä en kyl aio ostaa ku ne on aika kalliita ja kaikkii voi kuunnella ilmaseks youtubestaki. ja tollanen t-paitaki mulla on sain kun ostin ensimmäisen weed dvd:n. ;DD

        mut mistä muualta sais viel muuta fanikamaa?? noi mangat ei mua niin hirveesti kiinnosta vaa just toi fanikama. irc-galleriassa on joku tyyppi mil on tarroi, korttei, palapeli, riisikulho, avaimenperii, hopeanuoli peli, weed pyyhe, sytkärei, pehmolelui, jotai hahmoluonnoksii ja muuta kaikkee kivaa. mistä niitä oikee saa ostettuu??!

        ilmeisesti tämä kyseinen heppu jolla tätä kamaa on paljon, on keräilijä, joka ostaa tavaransa japanista, silloin kun käy siellä. esim. tuota mainitsemaasi gng-palapeliä on nykyisin lähes mahdoton saada ja se on keräilyharvinaisuus. japanistakin on hankala löytää, kun niitä vaan ei ole tai ne maksavat järjettömästi, koska ovat arvokkaita ja harvinaisia.

        suosittelen että lähdet japaniin jos tuollaista fanikamaa haluat. sitä ei suomesta löydy... ja siellä japanissakin saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. sen verran harvinaisesta tavarasta on kysymys.


      • juuh...
        boheeemi kirjoitti:

        ilmeisesti tämä kyseinen heppu jolla tätä kamaa on paljon, on keräilijä, joka ostaa tavaransa japanista, silloin kun käy siellä. esim. tuota mainitsemaasi gng-palapeliä on nykyisin lähes mahdoton saada ja se on keräilyharvinaisuus. japanistakin on hankala löytää, kun niitä vaan ei ole tai ne maksavat järjettömästi, koska ovat arvokkaita ja harvinaisia.

        suosittelen että lähdet japaniin jos tuollaista fanikamaa haluat. sitä ei suomesta löydy... ja siellä japanissakin saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. sen verran harvinaisesta tavarasta on kysymys.

        Ilmeisesti eksyit Spyron galleriatunnukselle, tyyppi sattuu omistamaan suomen suurimman gng/gdw -kokoelman. Tyyppi on vissiin kerran käynyt japanissa, muuten on hankkinut kamat suurimmaksi osaksi bemmulta, yksityisiltä myyjiltä ja huuto.netistä.

        Eli vaikka ovatkin harvinaisia, löytää niitä satunnaisesti myös muualtakin. Esimerkiksi Futago-shopista löytyy hahmoluonnoksia, gng-figuureja, tarroja, keräilykortteja, ja kerran siellä oli myös myynnissä weed-pehmo ja gdw-avaimenperä (kannattaa siis pitää silmällä, josko harvinaisuuksia tulisi myyntiin!). Lähinnä tuo weed owhmo ja se avaimenperä olivat suhteellisen hinnakkaita, mutta noita muita edellä mainitsemiani saa ihan kohtuuhintaan.

        Ja sitten tietenkin se huuto.net. Sieltä löytyy aika ajoin helmiäkin, eli kannattaa seurata. Tälle hetkellä siellä on myynnissä esimerkiksi gdw-figureja, keräilykortteja, tarroja ja JEROME PEHMOLELU! Nuo pehmot ovat siis todella harvinaisia, eli jos tuollaista havittelee niin kannattaa huutaa, ei tiedä tuleeko milloin seuraava pehmo myyntiin vai tuleeko ollenkaan. Hintakaan ei ole ainkaan vielä kovinkaan paha, noista pulitetaan pääsääntöiusesti jotain 100-250e välillä.


      • juuh... kirjoitti:

        Ilmeisesti eksyit Spyron galleriatunnukselle, tyyppi sattuu omistamaan suomen suurimman gng/gdw -kokoelman. Tyyppi on vissiin kerran käynyt japanissa, muuten on hankkinut kamat suurimmaksi osaksi bemmulta, yksityisiltä myyjiltä ja huuto.netistä.

        Eli vaikka ovatkin harvinaisia, löytää niitä satunnaisesti myös muualtakin. Esimerkiksi Futago-shopista löytyy hahmoluonnoksia, gng-figuureja, tarroja, keräilykortteja, ja kerran siellä oli myös myynnissä weed-pehmo ja gdw-avaimenperä (kannattaa siis pitää silmällä, josko harvinaisuuksia tulisi myyntiin!). Lähinnä tuo weed owhmo ja se avaimenperä olivat suhteellisen hinnakkaita, mutta noita muita edellä mainitsemiani saa ihan kohtuuhintaan.

        Ja sitten tietenkin se huuto.net. Sieltä löytyy aika ajoin helmiäkin, eli kannattaa seurata. Tälle hetkellä siellä on myynnissä esimerkiksi gdw-figureja, keräilykortteja, tarroja ja JEROME PEHMOLELU! Nuo pehmot ovat siis todella harvinaisia, eli jos tuollaista havittelee niin kannattaa huutaa, ei tiedä tuleeko milloin seuraava pehmo myyntiin vai tuleeko ollenkaan. Hintakaan ei ole ainkaan vielä kovinkaan paha, noista pulitetaan pääsääntöiusesti jotain 100-250e välillä.

        Olen itsekin ollut näkevinäni joitain Hopeanuoli/Weed-pehmoja Huuto.netissä,kun olen selaillut Keräily-osastosta muutamaa osiota.Eli siis kannattaa kuitenkin käydä kurkkimassa Huuto.nettiä,jospa niitä olisi siellä.Eihän sitä koskaan tiedä. ;)


      • weedfani63

        niin sieltä saa weed-kamaa!


      • Gound
        fani94. kirjoitti:

        weed figuureja tuolla on ja hopeanuoli figuureja ilmesesti tulee joskus??! musiikkicd:eitä en kyl aio ostaa ku ne on aika kalliita ja kaikkii voi kuunnella ilmaseks youtubestaki. ja tollanen t-paitaki mulla on sain kun ostin ensimmäisen weed dvd:n. ;DD

        mut mistä muualta sais viel muuta fanikamaa?? noi mangat ei mua niin hirveesti kiinnosta vaa just toi fanikama. irc-galleriassa on joku tyyppi mil on tarroi, korttei, palapeli, riisikulho, avaimenperii, hopeanuoli peli, weed pyyhe, sytkärei, pehmolelui, jotai hahmoluonnoksii ja muuta kaikkee kivaa. mistä niitä oikee saa ostettuu??!

        Kirjoita googleen Urumi. Sitten Urumi.com sieltä otat vasemmasta reunasta top 5 lista.2 on weed pieni pehmo muuta mäen tiiä,paitsi hopeanuoli-kaupan.


      • Gound
        boheeemi kirjoitti:

        ilmeisesti tämä kyseinen heppu jolla tätä kamaa on paljon, on keräilijä, joka ostaa tavaransa japanista, silloin kun käy siellä. esim. tuota mainitsemaasi gng-palapeliä on nykyisin lähes mahdoton saada ja se on keräilyharvinaisuus. japanistakin on hankala löytää, kun niitä vaan ei ole tai ne maksavat järjettömästi, koska ovat arvokkaita ja harvinaisia.

        suosittelen että lähdet japaniin jos tuollaista fanikamaa haluat. sitä ei suomesta löydy... ja siellä japanissakin saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. sen verran harvinaisesta tavarasta on kysymys.

        Mä en löydä mistään gnw Gin,Akame ja John figuureita.Voisko joku auttaa?


      • weedfani63
        fani94. kirjoitti:

        weed figuureja tuolla on ja hopeanuoli figuureja ilmesesti tulee joskus??! musiikkicd:eitä en kyl aio ostaa ku ne on aika kalliita ja kaikkii voi kuunnella ilmaseks youtubestaki. ja tollanen t-paitaki mulla on sain kun ostin ensimmäisen weed dvd:n. ;DD

        mut mistä muualta sais viel muuta fanikamaa?? noi mangat ei mua niin hirveesti kiinnosta vaa just toi fanikama. irc-galleriassa on joku tyyppi mil on tarroi, korttei, palapeli, riisikulho, avaimenperii, hopeanuoli peli, weed pyyhe, sytkärei, pehmolelui, jotai hahmoluonnoksii ja muuta kaikkee kivaa. mistä niitä oikee saa ostettuu??!

        ainakin isoja weed-pehmoja saa urumisata! (: urumilla on nettikauppa ja kuopiossa on yks kauppa


      • Kurotora fani
        Gound kirjoitti:

        Mä en löydä mistään gnw Gin,Akame ja John figuureita.Voisko joku auttaa?

        Urumi.fi


      • Milan00
        fani94. kirjoitti:

        weed figuureja tuolla on ja hopeanuoli figuureja ilmesesti tulee joskus??! musiikkicd:eitä en kyl aio ostaa ku ne on aika kalliita ja kaikkii voi kuunnella ilmaseks youtubestaki. ja tollanen t-paitaki mulla on sain kun ostin ensimmäisen weed dvd:n. ;DD

        mut mistä muualta sais viel muuta fanikamaa?? noi mangat ei mua niin hirveesti kiinnosta vaa just toi fanikama. irc-galleriassa on joku tyyppi mil on tarroi, korttei, palapeli, riisikulho, avaimenperii, hopeanuoli peli, weed pyyhe, sytkärei, pehmolelui, jotai hahmoluonnoksii ja muuta kaikkee kivaa. mistä niitä oikee saa ostettuu??!

        urumista saaa!!


      • Milan0
        Milan00 kirjoitti:

        urumista saaa!!

        Urumista saa halvalla. Siel on pehmoleluiki!!=)))


      • Meraga Steven
        weedfani63 kirjoitti:

        niin sieltä saa weed-kamaa!

        Joo, ja sieltähän ei saa Hopeanuoli kamaa?


      • nimimerkki1234

        Hyvin näyttää löytyvän, mutta repesin ku tuli weed ruohotrimmeri vastaan :)


    • ssasuke

      Minä myyn ginga fanitavaraa. Myyn esim:Ginga Nagareboshi Gin jääkaappimagneetti:Rikin sotahuuto,Ginga Densetsu Weed figuurit:John,sasuke,2keräilykorttii numerot ovat 11 ja 20 :D Ilmoita sähk.post:[email protected] jos olet kiinnostunut hinnoista voidaan keskustella. Postikuluja ei ole.

      • GB

        haluisin weed pyyhkeen,riisikulhon,tarroi ja lauta pelin ja kaikkee mutku en oikee tiiä mist saiss


    • riki0i

      mee www.hopeanuoli.com sieltä löytyy paljon kaikenlaista fanikamaa jopa paitaja lautapelejä figuureja ja paljon kaiken laista

      • mshopeanuoli

        hopeanuolikauppa on lopetettu!!


    • KurotoraFan

      Itse olen ostanut kaksi figuuria. Toisen huuto.netistä ja toisen Urumista. Hopeanuolimangoja keräilen niitä löytää R-kioksilta. Hopeanuoli kaupassa on yleensä kaikki lopussa.

    • gdwrocket-san

      heeei tarvin apuu en tiiä mist muualt saa weed pehmoleluja ku huuto.netistä ja urumosta futago shopista auttakaa haluun kyoushiro ja weed in ja rocketin

    • Weed ja Gin fani

      Mistä vois saada halvalla fanikamaa ja Weed ja Gin manga kirjat.
      Mul on itelläni kaikki Weed DvD:t ja Gin:in kaseteil.
      Ja on Weed kännykkä koru.
      Sit on piirustuksii Weedistä ja muista hahmoista.

      • Milan0

        Oon itekki aivan HILLITÖN Hopsu ja Weed fani!! Itelläni ei oo mangoja, mut fanitan silti!!


    • RikiLove<3

      Itselläni on kaikki 11 weed figuuria (= ja 3 hopsu figuu. Minullakin on kännykkäkory weed (= ja julisteita,pronssi riki! (Harvinainen!) jne weed ja hopsu kamaa on kertynyt n. 400 kpl (= Olen suuri fani! On kaikki dvd:t jne..sekä 1 kpl weed peitto

    • tenrou99

      Mene sivulle urumi.fi. Sitten sarjat ja valitse weed tai hopeanuoli. Huom!kulunut pehmo on 250 e. ja uus 780 e. riki pehmo on 2000 e

    • Jerome fani <3

      Mul on 1 manga weed elokuvat ja Hopsu kans leikkaamattomat ja sit Jerome tyyny

    • gingafani

      mistä muusta kaupoista saa ginga kamaa tiiän ite vaan urumi futagoshop hopeanuoli kauppa joka loppas huuto net ja bemmu mut en älyy bemmuu miten sieltä voi tilata yhtään mitään kun ite menin sinne siellä oli vaa jotain 'matkat japaniin varaa liput ja muita en älyy???!!

      • gingalove

        ginga.fi/kauppa muistaakseni... siellä on halpaa fanikamaa. Kaverin kanssa katottiin. Käykää kaikki jotka halajaa ginga fanikamaa!>:3


    • GingaFREAK83

      Mä itekki oon aivan hullu Ginga-fani! Omistan kaikki weed DVD:t ja Hopsut leikkaamattomat, sekä kasetit, kaikki 21 Weed figuuria, kaikki hopsu mangat, tähän asti tulleet suomen kieliset weedit, orion vol.1, weed japaniksi vol.60, weed alkuperäisen pohjapiirroksen,keräily tarroja 2kpl ja niiden pussin, lisäksi tietokoneella hopeanuoli peli, meteor ginin oikean- ja virhe painoksen,3 hopsu julistetta, 3 huovutus työtä sekä ginga costplay asun ja lisää oon ostamas kun van löytyy! Oon ollu hopsu fani 10 vuotta, mutta pienempänä en keräillyt vielä. Aloitin keräiylyn 1-2 vuotta sitten mutta olen aina rakastanut Gingaa ylikaiken! Tosiaan Urumista, Futashopista ja huuto.net:stä voi ostaa ja lisäks muilta sivuilta jos sattuu löytyy. Kannattaa kiertää kaikkia palstoja ja foorumeja, sillä niiltä löytyy myös! Ja jos tunnet jonkun jolla tiedät olevan paljon ginga kamaa niin kannattaa kysellä! Suomessahan on eniten maailmassa Ginga faneja. =)

    • Hullugingafani

      Urumista saa. Mutta tietääkö joku paikkaa josta näkee mikä figuuri tulee. Tarttis Kyoshiron, Akamen, Kysymys merkin, G.B ja Jeromen.

      • Meraga Steven

        Ginga.fi kauppa taas kerran. :3


    • Gingafani

      Hopeanuoli ja Weed fanikamaa saa tilattuu myös Urumista, Futagoshopista jne. :] Itse olen tilannut Hopeanuoli ja Weed fanikamaa Urumista ja Japanista. :D

    • GINGATIETÄMYS

      Tässä ois pari sivua Urumi,Futagoshop,Ginga.fi,Ebay.com tai Ebay.Co.Uk hakusanalla Ginga Densetsu Weed tai Ginga Nagarebsohi Gin. Huuto.net
      sieltäkin löytyy GDW ja GNG dvdt löytyvätpä melkein kaikistanettikaupoista missä myydään DVD:eitä ja CD:eitä esim Amazon,Cdon.com,LevykauppaÄx,Discshop jne.

      Ennen hopeanuoli ja weed tavaraa on myös saanut sivustoilta Bemmu.com ja Hopeanuolikauppa.Ja erilaisista Anime-tapahtumistakin saattaa jotain Ginga-kamaa löytää.Kanattaa myös tsekata japanin-kielinen ebay ja amazon, mutta näitä GDW-pehmoja niitä onki sitten vaikeampi metsästää niitä on tehty rajoitettu määrä ja niitähän myydään hinnoin 500-2000e. Sama-asia pätee myös GNG-figuureissa niiden kappale hinta voi olla peräti 500euroa joskus näkee myös myynnissä 1000eurolla.Ginga Densetsu Weed figuurit maksavat n 4-30euroa (riippuu mistä ostat OTA HUOMIOON POSTIKULUT).Ginga Nagareboshi Gin (eli Hopeanuoli) mangaa alettiin suomentamaan 2010 ja sen jälkeen 2011 joulukuussa alettiin julkaisemaan Weed-mangaa (sitä julkaistaan vieläkin kuukauden välein), niiden hinta on 4-6 euroa kappale. Englanninkielisiä Weedejä ollaan tehty vain 1,2 ja 3 nekin ovat suht harvinaisia ja arvokkaita samoin Weed World mangat.Rikistä ollaan tehty kaksi Japaninkielistä mangaa, ja yksi suomenettu kesällä 2012 Takahashin toisen suomi vierailun kunniaksi. Ensimmäisen kerran Takahashi kävi suomessa 2011 Traconissa (Tampereella) ja sen jälkeen Animeconissa (Kuopiossa) 2012.Hopeanuolesta on tehty myös mangneetteja,pyyhkeitä,tarroja sekä lasinalusia ja julisteita sekä animaatio kalvoja. Ginga Densetsu Weedistä ollaan tehty myös Panchino-peli. Toivon että tästä oli sinulle apua.

    • HOPSU:D

      Mistä sais aika halvalla Weed ja Hopeanuoli fani kamaa?!?! Olen aika iso ginga-fani, ja tahtoisin sitä fani kamaa! :) Osaisko kukaan auttaa mua?? Olen katsonut jo urumilta ja futatoshopista Hopeanuolikauppaan en päässy... Auttaisko joku mua nopeasti???:)

    • Mirtsumursu

      Noh...cdon.com,huuto.net,facebookissa on kaikellaisiii ruhmiii mis myydään kaikkii tavaroita.ööö....

    • weed fani

      mistä löytää weed figuri kauppoja

      • Meraga Steven

        Tuo on aika vaikee kysymys, koska figuurit on monessa paikaassa loppuunmyyty, mutta ginga.fi kaupasta saa figuureja, ja hyvä juttu on se, että näkee, mikä figuuri sieltä tulee. Mutta joissakin ei ole laatikkoa mukana.


    • hopeakuu1

      Jos joltakin Löytyis japaniksi Jotakin Hopeanuolta / Weediä mulle sais Pistää Sähkäriä [email protected] :))) Ja kaikki muukin halvalla saatava Ginga kama kelpais :D Ps: Mut Löytää Facestakin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      28366
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      204
      18217
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      357
      9531
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6395
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4233
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3813
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      36
      2244
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1497
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1245
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1197
    Aihe