lävistysliikettä Forssan seudulla?

kysyvä.

onko Forssan alueella lävistysliikettä? kellään heittää osotetta tai puh.numeroa?

8

3862

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tkuun

      Emmä ainakaan oo kuullu et siellä mitään kovin hyvää ainakaan ois. Ite oon käyn turun individual inkissä ja suosittelen. Ei kai sieltä niin pitkä matka oo :O

      • kysyvä.

        mulla ei oo mahollisuutta mennä turkuun. yhden paikan tiedän forssassa mutta en muista nimeä, eikä numeroa et vois soittaa ja kysyä lävistyksistä.


      • kakskin
        kysyvä. kirjoitti:

        mulla ei oo mahollisuutta mennä turkuun. yhden paikan tiedän forssassa mutta en muista nimeä, eikä numeroa et vois soittaa ja kysyä lävistyksistä.

        Eli siis on kaks lävistysliikettä, ja yks viel jokioisilla. Tullu sinne just.

        Mun mielestä Jesna-Hair (parturi-kampaamo/lävistyksiä ja tatuointeja) on iha paras. Lävistäjä on ammattilainen Turun Pajalta, mukavakin vielä.

        Oon ottanu Jesnassa muun muassa kieleen ja napaan ja kulmaan.

        Sit se toinen liike, on kai spirit tattoo, mutta sitä paikkaa en suosittele. Kelly lävistää, tatuoi, MUTTA vain silloin kuin huvittaa ja jaksaa saapua paikalle.


        Jesna-hair on maanantaisin kiinni. Paitsi silloin kun lävistäjä on paikalla. Lävistäjä siis saapuu tietyin väliajoin Jesnaan.

        Puhelin Jesnaan: 034226506
        Puhelin Turun Pajaan: 0505843403

        :)


      • -leeeze

        kyseisestä paikasta tulee forssaan lävistäjä, juuri kun haukuit--


      • Nappiotus
        kakskin kirjoitti:

        Eli siis on kaks lävistysliikettä, ja yks viel jokioisilla. Tullu sinne just.

        Mun mielestä Jesna-Hair (parturi-kampaamo/lävistyksiä ja tatuointeja) on iha paras. Lävistäjä on ammattilainen Turun Pajalta, mukavakin vielä.

        Oon ottanu Jesnassa muun muassa kieleen ja napaan ja kulmaan.

        Sit se toinen liike, on kai spirit tattoo, mutta sitä paikkaa en suosittele. Kelly lävistää, tatuoi, MUTTA vain silloin kuin huvittaa ja jaksaa saapua paikalle.


        Jesna-hair on maanantaisin kiinni. Paitsi silloin kun lävistäjä on paikalla. Lävistäjä siis saapuu tietyin väliajoin Jesnaan.

        Puhelin Jesnaan: 034226506
        Puhelin Turun Pajaan: 0505843403

        :)

        Tarvitaanko Jesna-hairissa vanhemmat mukaan jos haluaa napakorun? Olen 14-vuotias..


    • kisspinksviini

      Forssas (siin tatuointi liikkees, Martinan vieres) on joka viikonloppu lävistäjä... Ite oon ottanu siel kielilävistyksen, suosittelen

      • kisutyttö84

        Löysin vanhan ketjun. Tekeekö tuo jesna-hair Clithood lävistystä?


    • mahdpian95

      Saako siellä Jesnassa jotain puudutusgeeliä jos ottaa napakorun? tietääkö kukaan? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4950
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      53
      3320
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2492
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2036
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1662
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1247
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1179
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1155
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      88
      1140
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1116
    Aihe