Hei!
Ajattelimpa nyt kysellä täältä ratkaisua ongelmaani kun kaupoista ei millään tohdi löytyä huovutusvillaa ja jos löytyy niin sitten se on aivan hirviän kuntosta!
Haluaisin koittaa huovuttamista lapsenlapsieni kanssa ja kysyisinkin mistä saisin villaa huovuttamiseen?
t.Tuula-Maija
Mistä saisin huovutusvillaa?
10
6498
Vastaukset
- Mirkku77
Oon käyttänyt jo useamman vuoden Kehräämö Mustalammasta, joka on Rauman lähellä. Siellä on aika laaja värivalikoima ja hyvän laatuista villaa ja itse tilaan usein sieltä villat rastoihin ja nyt on työn alla huovutetut kintaat joululahjoiksi. Kaikenlisäksi hinnat on kohdallaan, joten jos opiskelijakin on tyytyväinen niin eiköhän isoäitikin ;)
Tässä olis nettisivutkin, mutta itse tilaan puhelimitse kun tykkään silleen perinteisemmästä:
http://www.kehraamomustalammas.fi/ - Hobby Pointissa
on tosi hyvät huovutusvillavalikoimat: tarjolla on erilaisia laatuja eri käyttötarkoituksiin ja mahtavat värivalikoimat.
- -Marissa-
Mä olen tilannut tuolta:
Tuo valkoinen(23,50€) on ehkä hiukan "likaista" mutta jos valmiin työn pesee mäntysaippualla niin on yhtä hyvää kuin kalliimmista villoista.
http://www.ylistaronkehraamo.fi/ - hirviän kuntonen
huovutusvilla? Siis onko siinä roskia? Onko se muuten likaista? En ole kyllä moiseen törmännyt ikinä. Olen ostanut villaa Tiimarista ja Sinooperista ja tilannut kerhosta, mutta aina ne on olleet suht tasalaatuista tavaraa. Ennemminkin luulisin, että suoraan maatiloilta/kehräämöistä saatavassa olisi jotakin moittimista?
- kaupungin
liikkeessäkin myytävä huovutusvilla on jossain kehräämössä karstattua. Esim. Tiimarin on Mustalampaasta.
- tiimarin
kaupungin kirjoitti:
liikkeessäkin myytävä huovutusvilla on jossain kehräämössä karstattua. Esim. Tiimarin on Mustalampaasta.
tuo tiimarin villa varmasti mustalampaasta? Haluaisin samoja värejä, erityisesti pinkki on hieno.
- sanoi
tiimarin kirjoitti:
tuo tiimarin villa varmasti mustalampaasta? Haluaisin samoja värejä, erityisesti pinkki on hieno.
huovutuskurssillemme villaa toimittanut mustalampaan edustaja. Voit tietenkin soittaa ja varmistaa. Kerro täälläkin mitä sanoivat.
- hahtuvakäkkärä
Villaa olen tilannut Jämsän huopatehtaalta, halvinta 22kg ja palvelu erinomaista! toinen paikka mistä myös tilaan on ylistaron kehräämö, kauniit värit ja palvelu hyvää! googleta niin yhteystiedot löytyy.
- villaisa
Ylistaron kehräämö. Pilvilampaat. ... jne. Suomessa on monta kehräämöä jotka myyvät villaa...
Aloittelijan kannattaa mennä huovutuskurssille, jolloin opettajalta saa myös yhteystietoja lähimpiin/ luotettaviin kehräämöihin. sein opettajalta voi myös ostaa villaa. - Anonyymi
Huovutusvillaa ja muita materiaaleja tilaan itse täältä: www.feltfaction.fi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871809Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711723Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081586- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1791154- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371109Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067