Paras eläinlääkäri

Lappeessa?

Millaisia kokemuksia on tämän kunnan eläinlääkäri tarjonnasta? Missä on ystävällisin ja missä töykein palvelu? Entä missä on paras hinta-laatusuhde? Mielipiteitä ja varsinkin kokemuksia asiasta kaipaisin.
Lisäksi, mikäli joku tietää, paljonko kollikissan kastroiminen suurinpiirtein (tai tarkalleen) maksaa täällä, niin olisin kiitollinen. :)

9

2150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemukset

      meillä on Heidi Kummunsalosta joka toimii pupu ja piski nimisessä vastaanotossa Kimpisenkadulla. Voin vilpittömästi suositella

      • jutngbbg

        samaa mieltä olen:)Pupussa ja Piskissä käytän myös minä koiruuttani.myös Pieneläinklinikalla Armilankadulla on tosi mukavia eläinlääkäreitä:)hinnat aika samoissa luokissa molemmissa paikoissa.kiitos molempii paikkoihin mukavista ihmisistä:)


    • kliniikka

      Eläinkliniikka Tikka on ollut hyvä ja toimiva ainaki miun mielest.. Kollikissan hinnasta en iha tarkallee tiedä, mut narttukissan leikkaus maksaa n.100-150 € rokotusten kanssa.

      • osittain

        - nartun leikkaus on sen 123 euroa ja sentit päälle, rokotukset mukaan lukien. Kollin leikkaus kuuleman mukaan halvempi.


      • kaksi kissaa
        osittain kirjoitti:

        - nartun leikkaus on sen 123 euroa ja sentit päälle, rokotukset mukaan lukien. Kollin leikkaus kuuleman mukaan halvempi.

        Pieneläinklinikalla tyttökissan leikkaus maksoi alle 90 euroa ja kuten sanottu poikakissan leikkaushan on halvempi.

        Eläinklinikka Fokus (Autotalo Hatakan vastapäätä) on myös oikein hyvä :)


      • huudellaan
        kaksi kissaa kirjoitti:

        Pieneläinklinikalla tyttökissan leikkaus maksoi alle 90 euroa ja kuten sanottu poikakissan leikkaushan on halvempi.

        Eläinklinikka Fokus (Autotalo Hatakan vastapäätä) on myös oikein hyvä :)

        myös fokukselle.

        Edullinen palvelu- ainakin edullisempi kun moni muu lpr:n paikka ja mukava henkilökunta. Lisäksi on aina saanut jotakin kivaa kotiin vietäväksi ainakin koirille. talutushihnaa, puruleluja, ruokanäytteitä yms


    • oleva pieneläinklinikka,

      Pupu ja Piski, jossa Heidi Kummunsalo, on hyvä ja ystävällinen lääkäri.
      On vuosien kokemus, jo Savitaipaleen klinikalta.
      Kissan leikkaushintaa en muista, kun on 10 v. aikaa, kun kolli on leikattu, mutta yleensä hinnat eivät ole kalleimman jälkeen.

      • vien

        Ite vien ens viikol oman poika kissani Pupuun ja Piskiin leikattavaks.Hinta noin 54 euroa.Pien eläin klinakalle yritin soittaa mut eihä siel viititä vastata puhelimeen.


      • Primrose
        vien kirjoitti:

        Ite vien ens viikol oman poika kissani Pupuun ja Piskiin leikattavaks.Hinta noin 54 euroa.Pien eläin klinakalle yritin soittaa mut eihä siel viititä vastata puhelimeen.

        Klinikalla on soittoajat aamukasista ysiin. Muun ajan lekurit tekee töitä eikä ole puhelinvastaajana. Aina olen saanut ennemmin tai myöhemmin heidät kiinni aamulla kun olen tarvinnut. Kolme numeroa kuitenkin, kyllä joku vastaa tunnin sisään.

        Sari Maijanen ja Kirsti Hallamaa kunnalliselta, Tikalta Sanna Aalto. Muut eivät ole oikein jääneet mieleen erityisen positiivisina. Hallamaalle tai Aallolle leikkaukseen, Maijanen ei taida leikatakaan? Tikalla narttukoiran sterilointi maksoi 400eur, kunnallisella olisi ollut reilun 100e halvempaa kun kyselin, mutta kiire tuli enkä rahojen perään itke. 13-vuotias koira selvisi hyvin leikkauksesta kun Aalto hoiti homman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      578
      3537
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      43
      1567
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1367
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      36
      1334
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      169
      1305
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1239
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      105
      1083
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      992
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      932
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      854
    Aihe