Oulun kuntosalit

marsku-

Tervehdys enstiset ja nykyiset oululaiset!
Olen vasta muuttanut Ouluun. Oon yrittäny katella sopivaa kuntosalia, mutta ei meinaa löytyä.. Käyn kuntosalilla ehkä pari kertaa viikossa, enkä ole mikään himokuntoilija. Asun keskustassa, joten olis hyvä jos sali sijaitsisi ainakin lähellä keskustaa.
Vaihtoehtoina tuntuu olevan siis seuraavat: Kunto-Ykkönen, Beauty Center, Hukka, Sats (Caritas ja Heikinkatu), Kuntokeskus Performance, Pt Gym ja sitten tietysti uimahallin yms. salit. Eli siis, joissakin tulee mukana jumpat ja joissakin on pelkkä sali, mikä tietysti näkyy hinnassa.
Toisaalta en haluaisi käydä missään urheiluhallien tms yhteydessä olevilla saleilla, koska tuntuu että ne semmosia äijäsaleja täynnä levypainoja..
Myös aukioloajat on tärkeitä, mua ärsyttää joissain paikoissa se, että ne menee tyyliin lauantaina kiinni jo kuudelta illalla.
Eli siis, kertokaa kokemuksianne yllä mainituista kuntosaleista, ja muistakin jos multa on jääny joitain tärkeitä löytämättä! missä olisi etenkin naisille hyvä kuntosali ja hyvä palvelu? Mikä olis hinta-laatusuhteelta paras vaihtoehto?
Olisin kiitollinen kaikenlaisesta infosta!

24

5849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hikihattu kuntoliikkuja

      Moi, itse käyn Hukassa.
      Olen ollut tyytyväinen saliin, ei ole näitä "moniniskoja" levypainojen kimpussa näkynyt ja tilaa riittää.
      Itse tykkään pelata myös monia mailapelejä ja ne kuuluu samaan hintaan.
      Suihkut/saunat on ok.(ainakin miesten puolella). Minusta ihan rento paikka.
      Ohjatuilla tunneilla en ole käynyt, niistä en osaa sanoa.
      Käy tutustuun se taitaa olla ilmaista.

    • kuntosalikuume

      Liityin beautycenteriin ja olen viihtynyt todella hyvin. Se on pelkästään naisille ja siellä on eri tasoisia ryhmäliikuntoja. Nettisivuiltaan löytyy kalenteri ryhmistä. Sali on auki joka päivä 5:30-23:00 (jäsenille siis magneettikortilla).
      Hinta on 59€/4 viikkoa ja sauna on aina lämmin :)
      Mitähän muuta... Kuntoilijoita on monentasoisia joten itsellenikin (täysi amatööri olen) on ollut tosi helppo sulautua joukkoon :D

      • Sukupolvi

        Kummallista, että nykyaajan väeltä puuttuu oma-aloitteisuus. Kaupungin salit ovat ok ja saunaan pääsee kyllä. Ainoa ero on ettei ole lapsiparkkia, kahviota joka paikassa, lehtinurkkausta ja eikä ole lisäravinnemyyntiä.
        Paremmin siellä liikutaan kuin kaupallisilla saleilla. Ei ole hullu se joka pyytää vaan se joka maksaa.


      • annera

        tätä täytyykin testata !


    • Minä suosittelisin Oulun urheilutalon, eli tutummin pyrinnön kuntosalia. Sijaitsee melkein keskustassa rantakatu 15 :ssa heinäpäässä päin. Kuntosali toimii kahdessa kerroksessa ja laitteet on nykyaikaiset ja monipuoliset, ja melkein kaikki laitteet löytyy. Paikka kuuluu kaupungin liikuntapaikkoihin, ja on siten halpa, verrattuna yksityisiin, ja ketjukuntosaleihin. Kertamaksu on 3 euroa. Pesutiloissa on myös sauna, jossa saa käydä samaan hintaan. Suosittelen tätä paikkaa.

      • Oripään kävijä

        Tuu oritkariin treenaileen;)


    • treen.kotona

      torikadulla "työkkärin" jälkeen,siis heinäpään puolella ole joku pienisali,käy tsekkaan.

    • tyytyväinen treenaaja

      No mee Kunto Ykköselle ihimeessä!!! Siellä on tavallisia harjoittelijoita, rento fiilis ja ammattitaitoinen ohjaus! Löytyy myös turvallsia ja tehokkaita jumppia ja mukavia ohjaajia. Lisäksi salilla ohjelmat ja ohjaus kuuluvat hintoihin! Tosi jees ; )

      Hintatasokin on kohdallaan.

      • muutamat asiat

        Hukan heikkouksia ovat erittäin huono ilmanvaihto, kesällä aivan toivotonta saada tarpeeksi happea ja kuuma, kuuma, kuuma. Liikaa alle kakskymmpisiä pariskuntia.


      • Itse käyn muualla

        Kunto Ykkösellä rento fiilis? No, makuasioista ei voi kiistellä.


      • Hyi heitä
        muutamat asiat kirjoitti:

        Hukan heikkouksia ovat erittäin huono ilmanvaihto, kesällä aivan toivotonta saada tarpeeksi happea ja kuuma, kuuma, kuuma. Liikaa alle kakskymmpisiä pariskuntia.

        Pariskunnat on aivan hirveä asia kun heti tulen kateelliseksi. Minulla ei ole tyttöystävää..


    • Jooo909

      Sats Caritas: Aikoinaan kävin siellä mutta lopetin käynit siellä, syy: Laitteet rikki(korjaus kesti pitkän aikaa) ei saanut tuoda omia PT. salille muuta kuin satsin PT ja paikan vetäjä ei ollut mielestäni kyllin asiakas läheinen..

    • moi!kunto ykkönen on hyvä paikka,siisti,hyvät laitteet miehille ja naisille,käy ns.tavallisia ihmisiä ja voinna joka päivä 05.30-24-00 kulkukortilla jonka saa edullisesti.52e /kk työssäkäyville,itsellä liikunseteleitä töistä niin saan edullisesti.suosittelen!vaikka saisin susta kaverin salille?=)

      • Move!

        Kun hankkii vuosisopparin, salikortti maksaa vain 29e/kk ja sali jumppa 44e/kk. ;) Toki voi ostaa myös sarjalippuja tai lyhyempiä määräaikaiskortteja, jos ei halua korttia vuodeksi.


    • tee ite parempi

      Kaikki oululaiset kuntosalit on hanurista. Ilmanvaihto ei toimi. Taitaa olla kyse ns. oululaisesta osaamisesta :)

      On se prkl, että lvi-miehet eivät osaa töitänsä.

      • likkaa vähällä rahal

        Joku jo aiemminkin mainitsi, mutta Hukan ilmanvaihto on huono!!! Siellä on kuuma jo tunnin alussa. Laitteisiin joutuu ainakin iltaisin odottamaan. Ryhmätunnit ovat tarkoitetut itseään näyttäville kakskymppisilli.
        Mutta on mailapelisalit ja henkilökunta ystävällistä. Sen verran kallista on, ettei köyhät tule häiritsemään.


    • jousimies 19

      Performancea poikotoin sen vuoksi, että omistajasta? tiedän sen verran,että valikoi poikia jalkallon pariin joukkueessa koon vuoksi, vaikka itsekkin on pieni mies.Tosi ilkeä, ja paskamainen , vaikka muuten voi näyttää iloseltakin yksilöltä.Jokainenhan on oman bisneksen herra, ja kun rahaa tulee niin naamakin on näkkärillä:)

      • Koolla on väliä?

        Minkäs koosta nyt puhutaan? Tulee väkiselläkin mieleen eräs tapaus, jossa pääsykriteereinä oli mahdollisimman isot vehkeet...


    • hukka on syvältä

      Hukka on mennyt vuodessa todella alaspäin! Laitteet rikki, tunnit suunattu vain nuorille. Aikuiselle ei mitään.

      Pahinta on, että vakiasiakkaille ei tarjota mitään etua.

      Uusia jäseniä kalastetaan ja heille suunnataan tarjouksia.

      Lokakuussa eroan, se on eka mahis itselle.

    • Oululaista ossaamist

      Onhan se järjen köyhyytä maksaa siitä, että pääsee hikoilemaan tyhjää vatkaamalla! Vaan minkäs teet kun näitä järjen jättiläisiä näkyy riittävän joka lähtöön. Poliitikot vielä kylvävät verorahat näille ja siitä syystä, että eivät ole esimerkiksi ottamassa selvää poliitikkojen kavalluksista tms rikoksista. Eliitin rikollisuushan on Suomessakin suojeltua, yksi rakenteellisen korruption muoto. Siinä olemmekin maailmanmestreita!

    • Neverhöö

      Hukka mennyt alaspäin, meidät "vanhat asiakkaat" on unohdettu.
      Rahastusta ja aivan liian USA-meiniki.

    • Caritas Jee

      Aloitin viime kesänä Sats Caritaksella. Oli hieno tarjous, johon kuului kolme PT-tapaamista sekä ilmainen treenikuukausi. PT oli todella mukava ja asiansa osaava, sain sopivan ohjelman jota sitten päivitettiin noissa kolmessa tapaamisessa. Tykkään edelleen käydä siellä. Käyn tosin vain päivällä mutta on ollut silloin tehokkaat body balance ja body pump tunnit painonharjoittelun lisäksi. Suosittelen.

      • kantsii erota

        Hukka ei kannusta vakituisia, vanhoja jäseniään. Uusille kaikki edut. miksi??


    • rerrtrt

      Itsekin liityin Hukkaan muistaakseni joskus vuonna 2007. Paikka oli hyvä, löytyi kaikki tarvittava, oli tilaa treenata ja jumpissa ei ollut ahdasta.
      Erosin vuonna 2013 juurikin sen takia, ettei meille ns. "vanhoille" jäsenille ollut mitään etuja. Aina vaan lehdessä näkyy tarjouksia uusille jäsenille vaikkei jumppiin enää mahdu ja sali on jo seitsemältä aamulla niin täynnä ettei siellä pysty mitään tekemään.

      Omistajat tuntuu olevan niin ahneita rahan suhteen etteivät tajua itse karkottavansa asiakkaat ja taitaa suosio laskea kuin lehmän häntä. Ja esim. FitWokissä en ole käynyt, enkä käy, sen takia että sehän on Hukan omistajien paikka ja heidän rahan ahneutensa tiedetään.

      Liika on liikaa :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      553
      3271
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1445
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1281
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      34
      1264
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      166
      1227
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1173
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      100
      1029
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      962
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      922
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      824
    Aihe