Tarvitsisin luottotieto-otteen vuokrasopimuksen tekoa varten. Kävinkin tuolla asukastieto oy:n sivuilla ja siellä luki näin:
Miten saan raportin
Tunnistaudu pankkitunnuksillasi
Maksa raportti verkkopankissa, puhelimella tai luottokortilla
Tiedon saat koneellesi maksunsuorituksen jälkeen
Mutta kun minä en ihan ymmärrä. Miten ne sen raportin minulle toimittaa? Eihän se voi tuosta vain tupsahtaa mun koneelle, tuleeko se siis sähköpostilla vai perinteisenä postina? Entä kuinka kauan toimittaminen kestää? Aika huonosti infoa tuolla! Onko teillä kokemusta luottotietopaperien hankinnasta, miten käytännössä toimii?
Miten saan luottotieto-otteen?
sotkis
3
1216
Vastaukset
- Se tupsahtaa
Kyllä se "tupsahtaa" siihen näytölle muutamassa sekunnissa. Siitä voit sitten sen tallentaa ja vaikka printata.
- sotkis
Okei, kiitti tosi paljon!
Tarkoittanet Suomen Asiakastietoa..
Ja lain mukaan sinulla on oikeus saada omat luottotietosi maksutta kerran vuodessa.. "säästö se on pienikin säästö" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****644365- 852882
- 892161
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111482Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1791361Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231276Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841234- 261119
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171109- 121109