Marimikko parturi

millainen?

Voisko joku kertoa millainen paikka Marimikko on? Onko useita kampaajia, nuoria/nuorekkaita, osaavia?
Hinnat?

Kiitos :)

16

7672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jormaliisa

      KeijoAnnelissa Sibeliuksenkadulla ja ihan magee mesta....laatu ja hinnat OK.

      • -----------

        mainosta mainosta vaan


    • entinen asiakas

      valitettavasti totuus on tämä: vanhan aikanen abaut n.50-57v ei todellakaan osa lekkata hiuksia.
      kävin 2 kertaa kerran leikkaus väri ja karran korjattiin.
      mielummin maksan laadusta.

      • edes kirjoittaa!!

        Olen käynyt marimikossa ja tulen käymään jatkossakin.Siellä hinnatkin kohdallaan :).


      • todella

        fiksu! Itse aloitat keskustelun ja sitten vielä vastaat omaan kysymykseesi!
        Taidan pikkuhiljaa mennä poliisin puheille ja selvittää tälläiset kunnianloukkaukset!


      • ----
        edes kirjoittaa!! kirjoitti:

        Olen käynyt marimikossa ja tulen käymään jatkossakin.Siellä hinnatkin kohdallaan :).

        terve sari!!!!!!!!!
        oma khu haiseeeeeeeeeeeee


      • esa k---------------
        todella kirjoitti:

        fiksu! Itse aloitat keskustelun ja sitten vielä vastaat omaan kysymykseesi!
        Taidan pikkuhiljaa mennä poliisin puheille ja selvittää tälläiset kunnianloukkaukset!

        Siellä oli yks Elina, joka osasi leikata hyvin hiuksia. Mutta ei näköjään ole enää.


    • minä itse

      aina samat kysymykset ja paskat joku tykkää äidistä joku tyttärestä.
      lopettakaa..
      jokaisella on oma maku seka asiakkaat että kampaajat mutta muista että laadusta on maksettavaaaaaaaaaaaaaa

      • Tappitukka

        KeijoAnnelissa...."laatua joka tyrmää".... !!!SaaraSeppoon Kaivokadulle ei voi mennä, kun siellä on ihan sairaat hinnat ja palvelukin on ala-arvoista. Otin vähän hurlikurlia hiuksiin ja nyt oon ollu melkein kalju kolme kuukautta...jotain ihme yrttejä laittoivat lettiin, kuulemma kesällä olis mahtava pöheikkö, mutta ei hyvältä näytä...???


    • Kalju

      pelle kyselemässä hintoja,samalla näät onko nuoria vai vanhoja.Anna mun kaikki kestää.

      • valitsee

        parturinsa tai kampaajansa itse.
        Sama pätee pizzerioihin, hautausurakoitsijoihin ja vaateliikkeisiin.


    • föönimies

      niin ja onhan sarilla hyvät amberssonit

    • phyi!

      kävin viikko sitten ottamassa väri leikkaus.. kun alettiin peilillä näyttään lopputulosta tokaisin että niskaa lyhyemmäksi.. no, nyt sit viikko-kaks ja toiseen paikkaan leikkauttaan kun ei tullut tarpeeksi lyhyeksi. Viime kesänä sama homma, 2vkon kuluttua toisella ihan kuin olisi kauankin ollut leikkaamatta. Tukka nytkin liian pitkä takaa (muuten kuin niskasta) ja päältä, sivut ok.

      Sarin hinta 35 ja toisen 25 niin ei se enää halvaksi tule.. ensi kerralla menen suoraan toiseen ja pulitan sen 60-70€ kun kerralla tekevät eikä tarvitse monesti juosta samasta asiasta

      • olliorvokki

        mä käyn aina Vihtori ja Klaarassa Raatihuoneenkadulla. Siellä Piia siistii samaan hintaan pubeskarvoituksenkin!


    • junttilan maija

      Mitä te oikein meinaatte, oletteko kilpailijoita kun täällä mellastatte?

      Mari-Mikossa on hinta-laatu kohdallaan, mukava palvelu, ei ole koskaan ollut valittamista.

    • Eeva emo

      Olen ollut Marimikon asiakas monta vuotta, se puhunee jo puolestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe