Olen ottamassa tatuointia (pieni ja yksinkertainen), ja saisin nyt ajan vielä tälle viikolle Kaamos Tattooseen Helsinkiin. Onko kukaan käynyt kyseisessä paikassa? Kokemuksia? Kaipaisin pikaisia vastauksia!
Kaamos Tattoo Helsingissä? - KIIRE!
6
887
Vastaukset
- vallitsee
paikassa :DD
- Pessoa
Haluaisin siis tietää kannattaa mun mennä tonne riskeeraamaan terveyteni (tai onko sellasta riskiä tässä olemassa) vai vaihtaa suosiolla liikettä. Jos voit avata vähän enemmän tota kaaosta ni siitä olisi apua :) Toivottavasti se oli vitsi!
- vallitsee
Pessoa kirjoitti:
Haluaisin siis tietää kannattaa mun mennä tonne riskeeraamaan terveyteni (tai onko sellasta riskiä tässä olemassa) vai vaihtaa suosiolla liikettä. Jos voit avata vähän enemmän tota kaaosta ni siitä olisi apua :) Toivottavasti se oli vitsi!
aina riski terveyden menettämisestä, ei se ole liikkestä tai paikasta kiinni.
- TT837
vallitsee kirjoitti:
aina riski terveyden menettämisestä, ei se ole liikkestä tai paikasta kiinni.
Kyllä, tatuointia ottamaan mennessä voi esimerkiksi jäädä auton alle, joten riski on olemassa. Pysymällä kotona peiton alla et ota tätä riskiä.
- ei vallitse
TT837 kirjoitti:
Kyllä, tatuointia ottamaan mennessä voi esimerkiksi jäädä auton alle, joten riski on olemassa. Pysymällä kotona peiton alla et ota tätä riskiä.
tatuoinnissa enää mitään terveysriskejä :DD
- Anonyymi
Huora
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951677Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471500Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791047
- 741040
- 1171000
- 86970
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157861- 54824