savon stara

starojen stara

onko tietoa tuloksista...pärjäskö finaalissa vielä nekin,jotka eivät osallistuneet edes karsintoihin???

34

5798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivät

      osallistuneet karsintoihin? Voiton vei joku Riikka, toisena Anne Tolvanen ja kolmannen nimi ei jäänyt mieleen. Mielestäni toiseksi tulleella oli paras ääni, mutta tuomaristo taisi tuijottaa ekaksi tulleen sääriä ja sorjaa olemusta. Toki esiintyjälle on ulkoinen olemus tärkeä pukeutumisesta alkaen, mutta silti...

      • yötuttu

        oliko tällä riikalla älyttömän vaalennetut semmoset ohkaset , pitkät hiukset?


      • oli...
        yötuttu kirjoitti:

        oliko tällä riikalla älyttömän vaalennetut semmoset ohkaset , pitkät hiukset?

        vaaleat hiukset. Ja minihame :-)


      • 859

        Olenko minä erehtynyt. Minun mielestäni ääni tulee ääni huulien kautta. Sääret ja pukeutuminen ei tuota ääntä tietääkseni. Kaikella muulla on vain pieni tekijä siitä miten ääntänsä osaa käyttää. Teidän tulee huomioida kaikki muukin kuin ulkonäkö. Ja oletteko musiikin ammattilaisia arvioimaan laulua jos näin niin ensivuona voitte istua raadissa tuoma roimassa laulu esityksiä voin suositella teitä sinne.


      • minäkin,
        859 kirjoitti:

        Olenko minä erehtynyt. Minun mielestäni ääni tulee ääni huulien kautta. Sääret ja pukeutuminen ei tuota ääntä tietääkseni. Kaikella muulla on vain pieni tekijä siitä miten ääntänsä osaa käyttää. Teidän tulee huomioida kaikki muukin kuin ulkonäkö. Ja oletteko musiikin ammattilaisia arvioimaan laulua jos näin niin ensivuona voitte istua raadissa tuoma roimassa laulu esityksiä voin suositella teitä sinne.

        että ääni tulee yläpäästä eikä sääristä :-)


      • Petri Viitala

        1. Riikka Mikkonen, Konnuslahti 2. Anne Tolvanen, Varkaus 3. Jaana Suurholma, Varkaus sijat 4-6 Petri Viitala, Sorsakoski Nina Arokivi, Varkaus Lauri Jetsu, Varkaus Semifinaaleihin pääsi 14 kilpailijaa, koska kahdessa alkusarjasta valittiin kolme kilpailijaa, koska toinen ja kolmas sai yhtä paljon ääniä. Omat suosikkini olivat Anne ja Riikka. Annella paras ääni ja Riikka luontevin esiintyjä. Itse en ollut parhaimillani finaalissa. Olis pitänyt pukeutua paremmin ja valita toinen kappale :(


      • Petri Viitala
        Petri Viitala kirjoitti:

        1. Riikka Mikkonen, Konnuslahti 2. Anne Tolvanen, Varkaus 3. Jaana Suurholma, Varkaus sijat 4-6 Petri Viitala, Sorsakoski Nina Arokivi, Varkaus Lauri Jetsu, Varkaus Semifinaaleihin pääsi 14 kilpailijaa, koska kahdessa alkusarjasta valittiin kolme kilpailijaa, koska toinen ja kolmas sai yhtä paljon ääniä. Omat suosikkini olivat Anne ja Riikka. Annella paras ääni ja Riikka luontevin esiintyjä. Itse en ollut parhaimillani finaalissa. Olis pitänyt pukeutua paremmin ja valita toinen kappale :(

        ...päivän paras oli se pikkuneiti joka voitti lasten finaalin (Viivi Korhonen)...sille se levytssopimus olis kuulunut, se oli koko SAVON STARAN PARAS!!!


      • Osittain oikeassa
        minäkin, kirjoitti:

        että ääni tulee yläpäästä eikä sääristä :-)

        Ei pukeutumisessasi ollut vikaa, ainoastaan kappalevalinta saattoi vaikuttaa mutta jatka rohkeasti eteenpäin tilaisuukksia tulee jossa nappaa Tsemppiä


      • moraalinen voittaja!!!

        Ehdottomasti komeimman äänen tuotti tämä laulajatar!! Puhdasta ja soivaa, korvalle kaunista!!! Ja korvat kai on laulukilpailun tärkein arvioija... vrt. Sarah Boyle!!


      • esiintymiskammo
        moraalinen voittaja!!! kirjoitti:

        Ehdottomasti komeimman äänen tuotti tämä laulajatar!! Puhdasta ja soivaa, korvalle kaunista!!! Ja korvat kai on laulukilpailun tärkein arvioija... vrt. Sarah Boyle!!

        oli minun mielestä voittajia. Oli ilo seurata esityksiä ja miten jokainen esiintyi reippaasti ja upeaäänisesti.


      • starojen stara
        859 kirjoitti:

        Olenko minä erehtynyt. Minun mielestäni ääni tulee ääni huulien kautta. Sääret ja pukeutuminen ei tuota ääntä tietääkseni. Kaikella muulla on vain pieni tekijä siitä miten ääntänsä osaa käyttää. Teidän tulee huomioida kaikki muukin kuin ulkonäkö. Ja oletteko musiikin ammattilaisia arvioimaan laulua jos näin niin ensivuona voitte istua raadissa tuoma roimassa laulu esityksiä voin suositella teitä sinne.

        Eikö olisi jo aika kehittää tätä piilokaraokea tänne Savokin seudulle eli tuomaristo ei näe edes etukäteen laulajia vaan päätös perustuu puhtaasti lauluääneen. voisi tullakin aika yllättäviä päätöksiä,niin ja voisihan siitä vetäistä loppuun vielä "Tuntemattomat" eli ääni ja identiteetti pitäisi yhdistää....


      • ruma ankanpoikanen0
        starojen stara kirjoitti:

        Eikö olisi jo aika kehittää tätä piilokaraokea tänne Savokin seudulle eli tuomaristo ei näe edes etukäteen laulajia vaan päätös perustuu puhtaasti lauluääneen. voisi tullakin aika yllättäviä päätöksiä,niin ja voisihan siitä vetäistä loppuun vielä "Tuntemattomat" eli ääni ja identiteetti pitäisi yhdistää....

        tuli mieleen tämä Amerikan Talent.


      • starojen stara
        Petri Viitala kirjoitti:

        ...päivän paras oli se pikkuneiti joka voitti lasten finaalin (Viivi Korhonen)...sille se levytssopimus olis kuulunut, se oli koko SAVON STARAN PARAS!!!

        Viivihän on jo "vanha" tekijä näillä laulukisoissa,kuunteleppa tätä: http://www.staraskaba.fi/viivi.html


      • Petri Viitala
        starojen stara kirjoitti:

        Viivihän on jo "vanha" tekijä näillä laulukisoissa,kuunteleppa tätä: http://www.staraskaba.fi/viivi.html

        ...ja löysin tuon linkin oma-aloitteisestikin, kyllä tuosta Viivistä kuullaan vielä. Se on varma! Tuolla joku kirjoitti "piilokaraokesta", mutta se ei tässä kilpailussa olisi oikein toiminut. Itse en pitänyt tuota varsinaisena "karaokekilpailuna" vaan lähinnä koelauluna tai vain laulukilpailuna. Haettiin kuitenkin esiintyjää joka pääsee levyttämään ja josta "voisi tulla jotain". Se voitti jolla oli koko paketti kunnossa ja vasta toiseksi tuli paras laulaja. Jos olisi haettu karaokelaulajaa Anne olisi voittanut ylivoimaisesti!!! Tämä on minun mielipide!


      • 859
        moraalinen voittaja!!! kirjoitti:

        Ehdottomasti komeimman äänen tuotti tämä laulajatar!! Puhdasta ja soivaa, korvalle kaunista!!! Ja korvat kai on laulukilpailun tärkein arvioija... vrt. Sarah Boyle!!

        Annen ääni on kaunis, mutta se ei riitä kun esiintyy lavalla. Täytyy osata ottaa myös yleisö haltuun. Katselu kattoon ja sivulle ei ole sitä. Hänen tulee harjoitella jotta hän pystyisi esiintymään yleisölle. Emmehän me yleisön joukosta ole käymässä hänen kimppuunsa vaan olemme tulleet häntä kuuntelemaan ja katsomaan kuinka hän esiintyy. Ikävä että tässä kävi näin. Ehkä ensi vuonna hänellä on sitä taitoa kehittynyt riittävästi.


    • kuuntelija kanavalta

      miäkin ihmettelen: jos on 6 osakilpailua ja jatkoon menee jokaisesta kaksi parasta eli Ojalan mukaan 12, niin miten ihmeellä semeissä voi olla 14 (pari kilpailijaa otettiin mukaan"ihan muuten"vaan), en viitsi sanoa nimiä!

      • kuultua

        Tulihan se monta kertaa esille että kahdessa kilvassa oli kahdella sama pistemäärä eikös he silloin ole tasavertaisina kilvassa mukana näin minä ainakin kuulin radiosta


    • 92,7

      miesten parhaat eivät päässeet edes finaaleihin!!! tais olla taksi uottamassa?

    • Ymmärrän tuomareita sillä ei voittaja ole se kuka on oma kaveri vaan se kenellä on kokonaisuus paketista paras ja se oli Riikalla. Lauluääni, esiintyminen, pukeutuminen ja lavakarisma. Nämä aina on ne ratkaisevat kriteerit. Olihan se Riikka ennakkosuosikki jo lehden mukaan mutta paikalla olleena oikea voitti.

      • mieltä

        Tuomaristo oli ammattinsa osaavaa ja kerrankin ei ylimielisyys ja itsevarmuus voitosta purrut vaikka meni kovaa ja korkealta


      • ketään..

        finalisteista, mutta silti paras lauluääni oli kakkoseksi sijoittuneella. Jos uralla aikoo edetä, silloin tietysti pitää kaikki olla kohdallaan (lauluopinnot, pukeutuminen esiintymistilaisuudessa, esiintyminen). En kyllä huomannut mitään lavakarismaa voittajallakaan. Eikä minulla mitään hänen voittoaan vastaan ollut - ihan sama. Kansankuppiloissa laulellaan paljon ja hyvääänisiä ihmisiä riittää.


      • 854
        ketään.. kirjoitti:

        finalisteista, mutta silti paras lauluääni oli kakkoseksi sijoittuneella. Jos uralla aikoo edetä, silloin tietysti pitää kaikki olla kohdallaan (lauluopinnot, pukeutuminen esiintymistilaisuudessa, esiintyminen). En kyllä huomannut mitään lavakarismaa voittajallakaan. Eikä minulla mitään hänen voittoaan vastaan ollut - ihan sama. Kansankuppiloissa laulellaan paljon ja hyvääänisiä ihmisiä riittää.

        Ei vaikuta siltä. Jokainen osaa laulaa omalla äänellään. Mutta onko sinusta mukava panetella ihmisiä julkisesti, jos on niin astu kehiin niin annan sinulle vastineen asiaan. Jos ei niin pidä mielipiteesi omana. Eikö riitä että tuomaristo joka on valtuutettu tekemään päätöksiä niin tekee sen. Tämä ei kuulu meille maallikoille.


      • Vanhus kuuntelija
        854 kirjoitti:

        Ei vaikuta siltä. Jokainen osaa laulaa omalla äänellään. Mutta onko sinusta mukava panetella ihmisiä julkisesti, jos on niin astu kehiin niin annan sinulle vastineen asiaan. Jos ei niin pidä mielipiteesi omana. Eikö riitä että tuomaristo joka on valtuutettu tekemään päätöksiä niin tekee sen. Tämä ei kuulu meille maallikoille.

        miksi radiosta ei laulukisa tullut, vaikka alku- ja välierät tulivat.


      • Mutta...
        Vanhus kuuntelija kirjoitti:

        miksi radiosta ei laulukisa tullut, vaikka alku- ja välierät tulivat.

        No kilpailu kun kilpailu. Millä todennäköisyydellä kuulemme jatkossa vielä tästä ''Riikasta'', kun aikaisemminhan näissä samantyylisestä kilpailusta Niina Arokivikin sai jonkin sortin levytyssopimuksen ja kun voitti, ni onko Niinasta kuulunu markkinoilla?? häh? No en ole kyllä tähänkään mennessä kyseistä laulua edes kuullut tai mitään. Sille tielle se jäi ja muutenkin Riikalla on tavallinen lauluääni, ei mitenkään erikoinen, niin eihän sitä jatkossa edes kauheammin tule muistelemaan. Tai sitten pitänee kauhista itsekkin rueta töitä tekemään et tulos jossakin näkyy. Vai mitä tähän Arokiven Niina sanoo??? Nämä on vain floppari hommia ja luvataan mammonaa, mut huonostine on aikaisemminkin menestynyt ja samalla tavalla hommassa on ollut mukana Isto Hiltunen jne.. Et mitä sillä paskalla kun ei ole peltoakaan! Kysyn vaan!


      • lauleskelija
        Mutta... kirjoitti:

        No kilpailu kun kilpailu. Millä todennäköisyydellä kuulemme jatkossa vielä tästä ''Riikasta'', kun aikaisemminhan näissä samantyylisestä kilpailusta Niina Arokivikin sai jonkin sortin levytyssopimuksen ja kun voitti, ni onko Niinasta kuulunu markkinoilla?? häh? No en ole kyllä tähänkään mennessä kyseistä laulua edes kuullut tai mitään. Sille tielle se jäi ja muutenkin Riikalla on tavallinen lauluääni, ei mitenkään erikoinen, niin eihän sitä jatkossa edes kauheammin tule muistelemaan. Tai sitten pitänee kauhista itsekkin rueta töitä tekemään et tulos jossakin näkyy. Vai mitä tähän Arokiven Niina sanoo??? Nämä on vain floppari hommia ja luvataan mammonaa, mut huonostine on aikaisemminkin menestynyt ja samalla tavalla hommassa on ollut mukana Isto Hiltunen jne.. Et mitä sillä paskalla kun ei ole peltoakaan! Kysyn vaan!

        oli osallistua tähänkin kisaan, vaikka jo alussa lensi laulukuoroon. Olen ollut monissa karaokekisoissa mukana, mutta missään en ole menestynyt,,,, mutta kova olen ainakin yrittämään. Elämä on kivaa, kun sitä ei ota liian vakavasti.


      • kuljeskelija!
        lauleskelija kirjoitti:

        oli osallistua tähänkin kisaan, vaikka jo alussa lensi laulukuoroon. Olen ollut monissa karaokekisoissa mukana, mutta missään en ole menestynyt,,,, mutta kova olen ainakin yrittämään. Elämä on kivaa, kun sitä ei ota liian vakavasti.

        messujärjestäjille monipuolisesta ohjelmasta. Tulen varmasti ensivuonnakin tapahtumaan, eihän Varkaudessa muutenkaan ole paljon mitään. Vielä kerran suuret kiitokset järjestäjille.


      • Nimetön
        kuljeskelija! kirjoitti:

        messujärjestäjille monipuolisesta ohjelmasta. Tulen varmasti ensivuonnakin tapahtumaan, eihän Varkaudessa muutenkaan ole paljon mitään. Vielä kerran suuret kiitokset järjestäjille.

        Koska se olisi ollut teknisesti liian vaikea järjestää. Yksinkertainen syy, hyvät ihmiset :D


      • Nimetön kirjoitti:

        Koska se olisi ollut teknisesti liian vaikea järjestää. Yksinkertainen syy, hyvät ihmiset :D

        Oikea asema ei ole paikallisradio sen lähetykset tulee Kuopiosta. Se ei ole enää RadioWarkaus. Pitäisi tulla laki ettei saa mainostaa paikallisradiona jos se ei lähetä paikallisohjelmaa. Paikallisuutisien nimellä ne on vain Kuopion uutiset. Onneksi on muitakin kanavia.


      • kuuntelija/laulaja
        bruno2 kirjoitti:

        Oikea asema ei ole paikallisradio sen lähetykset tulee Kuopiosta. Se ei ole enää RadioWarkaus. Pitäisi tulla laki ettei saa mainostaa paikallisradiona jos se ei lähetä paikallisohjelmaa. Paikallisuutisien nimellä ne on vain Kuopion uutiset. Onneksi on muitakin kanavia.

        Näyttää lukevan Pohjois-Savon Paikallisradio Oy http://www.oikeaasema.fi/showpage.php?id=21


    • maistaneet

      Rokari-Juomaa??

      • Anne Tolvanen

        Heh heee.. Siihen viel jottai muitakin juomia jännityksen lisäksii.. jeah :) heh... Niin totta se on että se pieni neiti Korhonen Viivi oli kyl huippu...! Paras kaikista. Kylmät väreethän se sai oikein aikaan. Mitäs lapsilla oli palkintona voittajalle? :)


      • Tara McLees
        Anne Tolvanen kirjoitti:

        Heh heee.. Siihen viel jottai muitakin juomia jännityksen lisäksii.. jeah :) heh... Niin totta se on että se pieni neiti Korhonen Viivi oli kyl huippu...! Paras kaikista. Kylmät väreethän se sai oikein aikaan. Mitäs lapsilla oli palkintona voittajalle? :)

        myös sellaiset pokaalit. kaikki kolme siis. Pokaaleissa oli sisällä karkkia ja tietysti myös kukat saivat :D


    • Anonyymi

      isto hiltunen

    • Anonyymi

      isto hiltunen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe