Löytyisikö keltään Perkinsin 108:n perään merikytkintä 2:1.
Vene on Tristan 30 -78
Tai vinkkiä mistä kysellä.
Merikytkin
9
1863
Vastaukset
- Put Put
Tuntuisi luontevalta kysellä venemoottoriasennuksia tekeviltä korjaustelakoilta ja vastaavilta. Esim. liki jokaisessa VENE-lehden numerossa näkee ilmoituksen, jossa kaupataan käytettyjä merimoottoreita (lähinnä Volvo Pentaa); ilmoituksessa on mukana useampiakin yrityksiä. Kun moottori kytkimineen menee vaihtoon, voi vanha kytkin olla vielä hyväkuntoinenkin ja jäädä nurkkiin lojumaan. Valitettavasti minulla ei ole juuri nyt käsillä yhtään VENE-lehteä, mistä katsoa.
Tässä kuitenkin joitakin nimiä alkuun (Helsinki-keskeinen näkökulma, valitan!), firmojen yhteystietoja löytänee Googlella:
Leevene Oy, Hki
VeneKlinikka Oy, Espoo
Styyrpinna Oy, Hki
Tekno-Marine Oy
Top-Boat Ky, Hki
Marengo Oy, Inkoo
Oy Telva Ab, Hki
AK-Marin Oy, Hki
Jollaksen Moottori- ja Venehuolto, Hki
Positek Oy, Hki
Nautic Trading Oy, Vantaa
Sipoon Vene ja Moottori, Sipoo
Veneakselisto Ky, Sipoo (Östersundom)
Vmax Oy, Hki - arskaw
on Velvet Drive mutta 1:1 kytkin myytävänä,mikäli sen saat suunnitelmiisi sopivaksi lähtee edullisesti.
- Tristan 30
Kiitos vinkeistä. Täytyy soitella.
Jos joltain löytyy vielä sängyn alta, niin ottakaa yhteyttä.- pera
koko moottorin
Minulla on perkins 4108 vuonna 80 itse marinoitu
kytkin on silloin uutena ostettu välitys 2,4:1
Moottorilla on ajettu noin 1100h.
Moottori on irti veneestä ja säilytettynä lämpimässä. Anna osoite niin lähetän kuvan. - Yx vaan
pera kirjoitti:
koko moottorin
Minulla on perkins 4108 vuonna 80 itse marinoitu
kytkin on silloin uutena ostettu välitys 2,4:1
Moottorilla on ajettu noin 1100h.
Moottori on irti veneestä ja säilytettynä lämpimässä. Anna osoite niin lähetän kuvan.maksaa koko höskä?
- pera
Yx vaan kirjoitti:
maksaa koko höskä?
kerro sp osoitteesi niin lähetän kuvia
- Yx vaan
pera kirjoitti:
kerro sp osoitteesi niin lähetän kuvia
en osta. Pidä konees.
- pera
Yx vaan kirjoitti:
en osta. Pidä konees.
en mä sitä sulle olis myynykkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun50718016Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi452155Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3361636Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2701489Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671144- 541063
- 1051048
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l14964- 67849
- 37841