Löytyisikö keltään Perkinsin 108:n perään merikytkintä 2:1.
Vene on Tristan 30 -78
Tai vinkkiä mistä kysellä.
Merikytkin
9
1869
Vastaukset
- Put Put
Tuntuisi luontevalta kysellä venemoottoriasennuksia tekeviltä korjaustelakoilta ja vastaavilta. Esim. liki jokaisessa VENE-lehden numerossa näkee ilmoituksen, jossa kaupataan käytettyjä merimoottoreita (lähinnä Volvo Pentaa); ilmoituksessa on mukana useampiakin yrityksiä. Kun moottori kytkimineen menee vaihtoon, voi vanha kytkin olla vielä hyväkuntoinenkin ja jäädä nurkkiin lojumaan. Valitettavasti minulla ei ole juuri nyt käsillä yhtään VENE-lehteä, mistä katsoa.
Tässä kuitenkin joitakin nimiä alkuun (Helsinki-keskeinen näkökulma, valitan!), firmojen yhteystietoja löytänee Googlella:
Leevene Oy, Hki
VeneKlinikka Oy, Espoo
Styyrpinna Oy, Hki
Tekno-Marine Oy
Top-Boat Ky, Hki
Marengo Oy, Inkoo
Oy Telva Ab, Hki
AK-Marin Oy, Hki
Jollaksen Moottori- ja Venehuolto, Hki
Positek Oy, Hki
Nautic Trading Oy, Vantaa
Sipoon Vene ja Moottori, Sipoo
Veneakselisto Ky, Sipoo (Östersundom)
Vmax Oy, Hki - arskaw
on Velvet Drive mutta 1:1 kytkin myytävänä,mikäli sen saat suunnitelmiisi sopivaksi lähtee edullisesti.
- Tristan 30
Kiitos vinkeistä. Täytyy soitella.
Jos joltain löytyy vielä sängyn alta, niin ottakaa yhteyttä.- pera
koko moottorin
Minulla on perkins 4108 vuonna 80 itse marinoitu
kytkin on silloin uutena ostettu välitys 2,4:1
Moottorilla on ajettu noin 1100h.
Moottori on irti veneestä ja säilytettynä lämpimässä. Anna osoite niin lähetän kuvan. - Yx vaan
pera kirjoitti:
koko moottorin
Minulla on perkins 4108 vuonna 80 itse marinoitu
kytkin on silloin uutena ostettu välitys 2,4:1
Moottorilla on ajettu noin 1100h.
Moottori on irti veneestä ja säilytettynä lämpimässä. Anna osoite niin lähetän kuvan.maksaa koko höskä?
- pera
Yx vaan kirjoitti:
maksaa koko höskä?
kerro sp osoitteesi niin lähetän kuvia
- Yx vaan
pera kirjoitti:
kerro sp osoitteesi niin lähetän kuvia
en osta. Pidä konees.
- pera
Yx vaan kirjoitti:
en osta. Pidä konees.
en mä sitä sulle olis myynykkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924