Suositelkaa kampaamoa täältä Joensuusta

Someone.

Mikäs olisi sellainen suht edullinen, nuorekas, hyväksi kokemanne kampaamo täällä?:)Tähän asti olen Metropolin sisällä olevassa Teamissa enimmäkseen käynyt, valittamista ei siitä muuten olisi, mutta hinnat on kyllä aika korkeella. Eikä alennuksiakaan saa vaikka on vakkariasiakas ollut.

39

8949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------

      En osaa sanoa nuorekkuudesta, mutta kun viittasit hintaan, niin kannattaa asioida liikkeessä, jossa yrittäjä omistaa itse liiketilansa tai liiketila on muuten edullinen, eikä maksaa palvelun todellisen hinnan päälle vielä pääomasijoittajien kiinteistökeinottelua. Yllättävän monet kaupunkilaiset asioivat maaseudun kampaamoissa, palkkatyöläinen ei mun hiuksiin koske:P

      • niin sieltä löytyy

        edullisimpia paikkoja.


    • tiii

      Salon Bohemia, Piialle. Sijaitsee hotelli aadan vastapäätä. Opiskelija-alennus 10 %, ja muutenkin erittäin kohtuulliset hinnat.

    • flower81

      Kannattaa käydä noljakassa Lean hiuspisteessä,sijaitsee samassa rakennuksessa kun paronitar,halvemmat on hinnat ja ammattitaitoinen kampaaja.

      • Siilis..

        Tuota Salon Bohemiaa en ainakaan suosittele. Aika erikoinen on tuo käsitys "edullisuudesta" jos tuolla joku käy. Tosiaan hyviä ja edullisia löytää erityisesti kaupungin laidalta, mutta ihan keskustassa on esim. Paananen, jota voin suositella opiskelijoille. Opiskelija-alennus on -20% eli ainakin pari viikkoa sitten tuohon jäi hinnaks naisille 20e. Kannattaa kysyä erityisesti Niinaa. Virpiä, joka paikan omistaa, en suosittele.


      • Eveleye
        Siilis.. kirjoitti:

        Tuota Salon Bohemiaa en ainakaan suosittele. Aika erikoinen on tuo käsitys "edullisuudesta" jos tuolla joku käy. Tosiaan hyviä ja edullisia löytää erityisesti kaupungin laidalta, mutta ihan keskustassa on esim. Paananen, jota voin suositella opiskelijoille. Opiskelija-alennus on -20% eli ainakin pari viikkoa sitten tuohon jäi hinnaks naisille 20e. Kannattaa kysyä erityisesti Niinaa. Virpiä, joka paikan omistaa, en suosittele.

        Ihan todella hyvä juttu, että annatte täällä vinkkejä hyvistä kampaamoista/kampaajista mutta en kyllä ymmärrä tuollaista että mainitaan henkilöiden nimiä negatiiviseen sävyyn ja sitten itse piileskellään nimimerkin takana...


      • Anonyymi
        Eveleye kirjoitti:

        Ihan todella hyvä juttu, että annatte täällä vinkkejä hyvistä kampaamoista/kampaajista mutta en kyllä ymmärrä tuollaista että mainitaan henkilöiden nimiä negatiiviseen sävyyn ja sitten itse piileskellään nimimerkin takana...

        Kyllä on hyvä kirjoittaa henkilöiden nimet,joiden töihin on ollut tyytyväinen,silloinhan tietää,kenen asiakkaaksi haluaa,miten sitä muuten tietäisi,jos kampaamossa monta työntekijää.Minä kysyn aina.Kiitos,kun olen siten löytänyt hyvät kampaajat enkä tarvinnut maksaa lopputuloksesta,joka itkettää.


    • *E*

      Itse olen käynyt muutaman kerran Hiusjengillä ja olen pitänyt kovasti.

      • ed....

        Itsekin nyt viimeiset kolme kertaa tullut käytyä Hiusjengissä ja kovasti tykännyt. Erityisesti nuorin plikka on osannut (kahdesti leikannut) leikata hiukseni niin kuin olen visioinut ja yrittänyt sanallisesti tätä visiota selittää... Kerrankin saanut lähteä hyvällä tuulella kampaajalta, kun ei ole mennyt "tukkapiä pieleen" eli näkemykset ristiin :) Opiskelijakortilla pelkkä hiustenleikkuu oli 18€, kortittakaan ei muistaakseni paljoa enempää. Pieni, mutta mukava ja rento paikka.

        Itse kun en ole lähtöjäni tältä suunnalta, niin piti alkuun ottaa riski ja kokeilla eri paikkoja... Vakkarin olen kuitenkin nyt löytänyt. :)


    • Someone.

      kaikille, jotka ovat vastailleet:) Lisääkin voisi vinkata kokemustensa perusteella. Tuo Paananen kuulostaisi kyllä hyvältä jos on ihan 20% opiskelija-alennus :O

    • asiakas77

      kampaamo stop isossa myyssä niskakadun puolella, mut varokaa istumasta niihin asiakas tuoleihin joissa vain 3 jalkaa.. mie istuin ja tuoli kaatoi minut

    • edelleen

      Ensinnäkin: paras tapa löytää haluamansa tyylinen kampaamo, on kysyä suoraan niiltä kenen tukka näyttää kivalta, että missä käy!

      Sillä tavalla minäkin löysin Rantakylän alkupäästä Salon (Eila Varonen ja) Marja Luhion (p. 013 826 446), joka on kyllä aivan loistava! Olen asunut välillä muuallakin kuin Joensuussa, mutta aina palaan samaan paikkaan. Marjalle on kyllä pitkät jonot, eli ainakin kaksi viikkoa aikaisemmin pitää aika varata, ja sitten tietysti aina lähtiessä seuraava valmiiksi...

    • leilalaila

      on ehdottomasti paras paikka, mutta jos edullista hiusten leikkausta etsii niin ehkei sitten.

      Tukkavintissä on Joensuun ja koko Itä-Suomen paras ja taitavin palvelu.

      • efefe

        Joo, mutta Tukkavintti meni konkurssiin.


    • AaABbB

      Rosvohontoja olette maksaneet partureillenne, jos miesten hiustenleikkuusta yli 18€, hah hah haa. Esim. olen käynyt pitkään HiusTriossa, suvantokadulla, niin ei ikinä ole maksanut noin paljoa. Opiskelijoilta hyvä nyhtää!...

      Ja viimekerran kävin Stopissa, ei sielläkään niin paljoa, kuin täällä kirjoitettu.

      Stopin asiakastuoleille EI KANNATA istua.

      • kampaamokäynnit

        Minä kävin Fantasyssä keskuskujalla. Opiskelija-alennus 15 % (raha ei kasva puissa) ja nuorekkaat kampaajat ja ammattitaitoakin löytyi. Itse kun kuulun niihin "ongelma-asiakkaisiin" hiusten suhteen ;)


      • niiih34
        kampaamokäynnit kirjoitti:

        Minä kävin Fantasyssä keskuskujalla. Opiskelija-alennus 15 % (raha ei kasva puissa) ja nuorekkaat kampaajat ja ammattitaitoakin löytyi. Itse kun kuulun niihin "ongelma-asiakkaisiin" hiusten suhteen ;)

        Fantasykin meni konkkaan..


    • voihan nenä

      Eikäs sen pidä mennä niin, että kampaaja on ammattitaitoinen ja edullinen. Ja kaikki kampaajat osaavat ikää katsomatta tehdä sellaisen, kuin asiakas haluaa, jakauksen.

    • konkkakoni

      Taitaa nuo edulliset mennä konkkaan?!!

      • peraaaa

        miten niin edulliset?:D


    • Pönisteri

      Saxiset Reijolassa. Keskipitkien hiuksien leikkaus ja värjäys alle 70€. Ite ajan Viinijärveltä asti sinne, että siihen menee sekin säästö, mut on niin hyvä kampaaja että kannattaa ajaa!! :D

    • 15v. asiakkaana

      Parturi-Kampaamo MARJA-LIISA KAROSTO. OS. LATTAMIEHENTIE 21. ps. kotikampaamo ja erittäin ammattitaitoinen kampaaja sekä edullinen.

      • huolestunutt

        Tietoja leikkaajista ei pidä julkaista koska pian verottaja on kotipartureiden kimpussa.Tämä ilmoitus on verottajan ilmoitus jossa haetaan "ns kuutamopartureita", ethän julkaise täällä netissä yhdenkään parturin nimeä.


      • go back
        huolestunutt kirjoitti:

        Tietoja leikkaajista ei pidä julkaista koska pian verottaja on kotipartureiden kimpussa.Tämä ilmoitus on verottajan ilmoitus jossa haetaan "ns kuutamopartureita", ethän julkaise täällä netissä yhdenkään parturin nimeä.

        No jos tuo oli "laiton" niin sitten en julkaise, kerroinpa vaan kun olen ollut asiakkaana niin kauan. ok.sovittu. ei nimiä. anteeksi!


    • Neiti 18 v

      Hiusportti Teollisuuskadulla on kiva paikka, pienehkö mutta edullinen! Kannattaa varata aika Leenalle. Vuosia olen asiakkaana ollut ja tyytyväinen ^^

    • Anonyymi

      Olisiko päivitettyä tietoa ja suosituksia parturista ja kampaamosta? Kaupunkiin muuttanut keski-ikäinen pariskunta kyselee eli emme tarvitse mitään trendityyliä vaan hyvää ammattitaitoa ja ystävällistä palvelua.

      • Anonyymi

        Eikö kellään suosituksia?


    • Anonyymi

      Tiina Merimiehenkadulla on hyvä kampaamo.

    • Anonyymi

      Sokoksen kampaamo ja Hiushuone Iso-Myyssä 👍

      • Anonyymi

        Hiushuone Vänttinen erinomainen kampaamo ja parturi!!!!


    • Anonyymi

      En tiijä kuin nuorisopaikoist, mutta mummu on kehunu Paanasta???

    • Anonyymi

      Päivin Hiusshoppi Siltakadulla

    • Anonyymi

      Halvinta on kun ostatte kiinalaisen koneen verkosta 8euroa ja surautatte kaikki pois.niin halpaa ettei aamulla ole hiusongelmia.Tässä vielä se hyvä puoli ettei loukata kumpaakaan sukupuolta.Tasaveroinen ehdotus kun miettii tasaarvoakin ja naisetkin haluaa olla suomessa miehiä..

      • Anonyymi

        Emme etsi halvinta vaan hyvää.


    • Anonyymi

      Hyvän saa rahalla.Ilmaiseksi: leikkaa itse.

    • Anonyymi

      Kerätkää nyt hyvät ihmiset tuolle irtolaiselle ne rahat että loppuu tuo kitinä halvimmasta hyvästä ja melkein parhaasta.

      • Anonyymi

        Lues kaikki viestit. Nyt vanhemmalla pariskunnalla haussa hyvä paikka, ei hinnasta mainittu mitään. Suosittele jotain tai pidä pää kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lues kaikki viestit. Nyt vanhemmalla pariskunnalla haussa hyvä paikka, ei hinnasta mainittu mitään. Suosittele jotain tai pidä pää kiinni.

        Ei joensuulaiset osaa kuin trollata


    • Anonyymi

      Hiusportti Leena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      239
      2095
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      153
      1355
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1246
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      639
    Aihe