Hyvä kampaamo Helsingissä?

Miako008

Nyt olen täysin kyllästynyt toistaitoisiin kampaajiin ja kysynkin nyt täältä, mitkä kampaamot ovat osoittautuneet hyviksi. Hiukseni ovat paksut, suorat ja niitä on paljon (värjätessä kampaajat ovat tuskastuneet hiuksieni määrään...), nyt ovat kasvaneet puolipitkiksi ja ajattelin tässä kohta leikauttaa ne lyhyiksi. Vaikka käyn joka kerta eri kampaajalla ja vaikka kuinka yritän selittää ja kuvaakin haluamastani kampauksesta olen ottanut mukaan, niin aina saan saman kampauksen (joka on täysin eri, mitä yritän kertoa..), vaikkei se mielestäni edes sovi minulle (totta kai juuri se leikkausmalli kaventaa kasvojani, mutta tunnen samalla itseni 20 vuotta vanhemmaksi..). Joko minulle leikataan polkka tai sitten muuten vaan jätetään ihme härpäkkeet korvien eteen. Missä kampaamoissa toiveittanne on oikeasti kuunneltu? (en valittaisi, jos kampaaja leikkaisi juuri sellaisen kampauksen, minkä itse haluan ja se ei sitten sopisikaan minulle, silloin se on ihan oma vikani..)

45

21221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat olleet ainakin:

      - Jony's - Point - Salon Titti Haapala / Anna Herola (muilla en ole käynyt) Jony on ainakin hyvä paksujen epäsuomalaisten hiusten kanssa, mutta hän ei välttämättä leikkaa sitä, mitä toivoisit, vaan sitä minkä katsoo sopivaksi. Yksi kampaajien suurin ongelma ovat asiakkaat, jotka tulevat tyyliin Jennifer Anistonin kuvan kanssa ja haluavat jotain, mikä vaan ei kertakaikkiaan ole mahdollista. Jos heille leikkaa tukan niinkuin Anistonilla, he valittavat, ja jos heille leikkaa mallin, joka heille sopii, he valittavat. Ehkä jonkinlainen realismi myös omalta kohdaltasi olisi hyvä..?

      • Miako008

        että jotkut tosiaan tuovat kuvan ja haluavat tismalleen sen tyylisen, joka ei tosiaan ole mahdollista tehdä. Yleensä kampausta/hiusten leikkuuta suunnitellessa olen yleensä realistinen, en odota kampaajilta ihmeitä ja annan heidän tehdä omia ratkaisujaan, mutta kun lopputulos tuntuu olevan aina sama; joko polkka tai sitten "härppäkkeet" korvien edessä/päällä (mielestäni korvissani ei ole mitään hävettävää, miksi kampaajat aina piilottavat ne..?)


      • chevy

        PARTURI KAMPAAMO LE"tukka kalliossa on hyvä ja edullinen paras


      • alennuksia nyt
        chevy kirjoitti:

        PARTURI KAMPAAMO LE"tukka kalliossa on hyvä ja edullinen paras

        Hiusten monivärivärjäys, leikkaus, pesu ja muotoonkuivaus vain 45 e:
        http://www.groupon.fi/deals/helsinki/salon-era/31301609/.rigiby?utm_campaign=UserReferral&utm_medium=raf&RAF=RFO_CPY_USRCLK

        Keratiinisuoristus 75 euroa (arvo 350e)
        http://www.groupon.fi/deals/dealbank_fi_fi/aleksandra-isgel/31042536/.rigiby?utm_campaign=UserReferral&utm_medium=raf&RAF=RFO_CPY_USRCLK

        Hiustenpidennykset 199e ( normaalisti 700e)
        http://www.groupon.fi/deals/dealbank_fi_fi/style-me/29882774/.rigiby?utm_campaign=UserReferral&utm_medium=raf&RAF=RFO_CPY_USRCLK


      • Vienatar
        alennuksia nyt kirjoitti:

        Hiusten monivärivärjäys, leikkaus, pesu ja muotoonkuivaus vain 45 e:
        http://www.groupon.fi/deals/helsinki/salon-era/31301609/.rigiby?utm_campaign=UserReferral&utm_medium=raf&RAF=RFO_CPY_USRCLK

        Keratiinisuoristus 75 euroa (arvo 350e)
        http://www.groupon.fi/deals/dealbank_fi_fi/aleksandra-isgel/31042536/.rigiby?utm_campaign=UserReferral&utm_medium=raf&RAF=RFO_CPY_USRCLK

        Hiustenpidennykset 199e ( normaalisti 700e)
        http://www.groupon.fi/deals/dealbank_fi_fi/style-me/29882774/.rigiby?utm_campaign=UserReferral&utm_medium=raf&RAF=RFO_CPY_USRCLK

        Älkää ihmeessä menkö tuonne Salon Eraan!!

        Kirjoitin jo toisessa ketjussa siitä, lisään vaan saman kommenttini tännekin:
        Menin Salon Eraan ostettuani Grouponin kortin. Heti käynnin alussa alkoi hälytyskellot soimaan, kun kampaajaa ei kiinnostanut toivomukseni vaan alkoi leikata samantien. Oli ilmeisen kiireinen.
        Se kävi myös aina välillä tupakalla, haisi sen jälkeen aivan kamalalle, mutta minä vain istuin silmät pyöreinä ja odotin että josko tilanne muuttuisi. Olisi pitänyt lähteä pois samantien!
        Raidoista ei meinannut tulla mitään. Kampaaja laittoi aivan liian paksuja raitoja, ja kun hänelle siitä huomautin, suuttui mulle ja alkoi HUUTAA, että on alussa heti huomannut naamani olevan vinossa!?!
        Siinä vaiheessa alkoi tulla itku... Kun nousin ylös ja tein lähtöä perään huusivat, etteivät saa Grouponilta mitään, vaan ilmaiseksi tekevät, että vielä kehtaan valittaa...
        Lienee selvä etten koskaan enää siihen paikkaan mene...


      • Salon Era
        Vienatar kirjoitti:

        Älkää ihmeessä menkö tuonne Salon Eraan!!

        Kirjoitin jo toisessa ketjussa siitä, lisään vaan saman kommenttini tännekin:
        Menin Salon Eraan ostettuani Grouponin kortin. Heti käynnin alussa alkoi hälytyskellot soimaan, kun kampaajaa ei kiinnostanut toivomukseni vaan alkoi leikata samantien. Oli ilmeisen kiireinen.
        Se kävi myös aina välillä tupakalla, haisi sen jälkeen aivan kamalalle, mutta minä vain istuin silmät pyöreinä ja odotin että josko tilanne muuttuisi. Olisi pitänyt lähteä pois samantien!
        Raidoista ei meinannut tulla mitään. Kampaaja laittoi aivan liian paksuja raitoja, ja kun hänelle siitä huomautin, suuttui mulle ja alkoi HUUTAA, että on alussa heti huomannut naamani olevan vinossa!?!
        Siinä vaiheessa alkoi tulla itku... Kun nousin ylös ja tein lähtöä perään huusivat, etteivät saa Grouponilta mitään, vaan ilmaiseksi tekevät, että vielä kehtaan valittaa...
        Lienee selvä etten koskaan enää siihen paikkaan mene...

        Nämä alkuperäiset komennintit ovat kolmen vuoden takaisia, jolloin Salon Eraan oli otettu vääränlaisia ammattitaidottomia henkilöitä töihin. Nykyään tilanne aivan toinen ja henkilökunta on uudistunut. Tällä hetkellä Erassa on ammattitaitoisia ihmisia monen vuoden kokemuksella.

        Kiitos kuitenkin kommenteistasi ja pahoittelemme sinulle tapahtunutta mielipahaa.

        ystävällisin terveisin Salon Era.


      • höpöhöpö,,,,,,,,
        Salon Era kirjoitti:

        Nämä alkuperäiset komennintit ovat kolmen vuoden takaisia, jolloin Salon Eraan oli otettu vääränlaisia ammattitaidottomia henkilöitä töihin. Nykyään tilanne aivan toinen ja henkilökunta on uudistunut. Tällä hetkellä Erassa on ammattitaitoisia ihmisia monen vuoden kokemuksella.

        Kiitos kuitenkin kommenteistasi ja pahoittelemme sinulle tapahtunutta mielipahaa.

        ystävällisin terveisin Salon Era.

        ai 2vk eroa on muka vanhaa????????


    • Wavy

      Minulla on paksut, keskipituiset, laineikkaat hiukset, ja lähes kaikki kampaajat, joilla olen käynyt, haluvat leikata polkkatukan ja suoristaa. Miksi? Onhan suora polkkatukka ihan siisti ja tyylikäskin, mutta hiusteni ominaislaatu katoaa siinä. Eivätkö useimmat kampaajat osaa leikata kuin yhdenlaisia malleja?

      • koulutus onkin

        aika heikko, heillä on muutama vakioleikkaus ja vakiovärjäys, ja siinä se sitten onkin. Jos hakee leikkaustaitoista, kannattaa katsoa esim. kilpailussa menestynyttä kampaajamestaria tms. Itse olen vuosia käynyt ja etsinyt, enkä vieläkään ole löytänyt sitä omaani. Noissa aluksi mainituissa kolmessa saa hyvää jälkeä, mutta se maksaa aivan älyttömiä summia. Eikä niissäkään aina tule sitä unelmien kampausta.


      • Wavy
        koulutus onkin kirjoitti:

        aika heikko, heillä on muutama vakioleikkaus ja vakiovärjäys, ja siinä se sitten onkin. Jos hakee leikkaustaitoista, kannattaa katsoa esim. kilpailussa menestynyttä kampaajamestaria tms. Itse olen vuosia käynyt ja etsinyt, enkä vieläkään ole löytänyt sitä omaani. Noissa aluksi mainituissa kolmessa saa hyvää jälkeä, mutta se maksaa aivan älyttömiä summia. Eikä niissäkään aina tule sitä unelmien kampausta.

        Jos joku tietää hyvän, luonnonkihariin hiuksiin erikoistuneen kampaamon/kampaajan, niin kertokaa!


      • asas1
        Wavy kirjoitti:

        Jos joku tietää hyvän, luonnonkihariin hiuksiin erikoistuneen kampaamon/kampaajan, niin kertokaa!

        NO KYLLÄ tiedän pohj länsi hki mutta jos kerron en saa enään samalle viikolle aikoja


    • Nimetön

      Hei Suosittelen tälläistä kampaammoa Unika (opiskelijoita). Se on edulinen 20 e on sielä myös ammati taitoisia sen hinta n.40 Mutta tiedän itse sen ettei he tuskastele että onko paksut hiukse tai ei minulla on paksut hiukset nimittäin ja olien joka kerta lähtenyt tyytyväisenä asiakaana. Kampaamon osite: Runeberginkatu 4b/ 00100 Helsink ja puhelin: 0451387875

      • Miako008

        voisin kokeilla, saapahan yksi opiskelija hieman hankalammat hiukset käsiteltäväksi.


      • ...kohtalotoverille
        Miako008 kirjoitti:

        voisin kokeilla, saapahan yksi opiskelija hieman hankalammat hiukset käsiteltäväksi.

        Hei Miako, jos käyt ko. paikassa lähipäivinä, niin kerrotko miten meni? Itselläni on täsmälleen sama ongelma kuin sulla, ja olisi juuri ajankohtaista löytää hyvä leikkuupaja.


      • helsinki...
        ...kohtalotoverille kirjoitti:

        Hei Miako, jos käyt ko. paikassa lähipäivinä, niin kerrotko miten meni? Itselläni on täsmälleen sama ongelma kuin sulla, ja olisi juuri ajankohtaista löytää hyvä leikkuupaja.

        Kävin viimeksi prof Helsingissä, ja olin ihan tyytyväinen. Oikeastaan sain tähän mennessä parhaimman leikkauksen itselleni. Hintakin oli hieman alakanttiin, mitä olen tottunut yleensä maksamaan. Mutta kokeilemallahan se selviää, ja kampaajat samassa liikkeessäkin ovat kovin erilaisia.


      • Miako008
        helsinki... kirjoitti:

        Kävin viimeksi prof Helsingissä, ja olin ihan tyytyväinen. Oikeastaan sain tähän mennessä parhaimman leikkauksen itselleni. Hintakin oli hieman alakanttiin, mitä olen tottunut yleensä maksamaan. Mutta kokeilemallahan se selviää, ja kampaajat samassa liikkeessäkin ovat kovin erilaisia.

        mutta kokeiluista joutuu maksamaan... Tuntuu jotenkin hassulta maksaa (vielä ihan mukavia summiakin) joka kerta samasta leikkauksesta, vaikka halusikin jotain uutta ja erilaista (erilaista; polkka, polkka, polkka, polkka ja vielä kerran; polkka..). Kerran valitin kampaajan mielestä "täydellisestä" leikkauksesta (eli polkka ihme härppäkkeillä korvien päällä), niin tämä vain föönäsi hiukset kuohkeammaksi (vaikken latteista hiuksista valittanut..).


      • Helsinki...
        Miako008 kirjoitti:

        mutta kokeiluista joutuu maksamaan... Tuntuu jotenkin hassulta maksaa (vielä ihan mukavia summiakin) joka kerta samasta leikkauksesta, vaikka halusikin jotain uutta ja erilaista (erilaista; polkka, polkka, polkka, polkka ja vielä kerran; polkka..). Kerran valitin kampaajan mielestä "täydellisestä" leikkauksesta (eli polkka ihme härppäkkeillä korvien päällä), niin tämä vain föönäsi hiukset kuohkeammaksi (vaikken latteista hiuksista valittanut..).

        Sanot seuraavan kerran tiukasti kampaajalle, että haluat vaihtaa tyyliä. Että sinulla on ollut sama malli vaikka kuinka kauan, ja haluat jotain erilaista välillä. Ja sovitte ja suunnittelette yhdessä, että minkälainen malli leikataan. Toisaalta jos hiuksesi ovat kovin lyhyet, mahdollisia malleja on selvästi vähemmän. Mutta etsi kuvia mieleisistä hiusmalleista ja otat kuvat mukaan, niin kampaaja näkee hieman mitä haluat. Tässä yksi sivu mistä itse olen malleja katsonut: http://www.hair-styles.org/medium-length-hairstyles-01.html Minulla oli samanlainen ongelma kuin sinulla, mutta pitkien hiusten kanssa. Aina tehtiin samalla tavalla, tasotettiin ja hieman kerrostettiin ja laitettiin vähän raitaa. Yritin kampaajille ehdotella ja kysellä mallin muutoksesta, mutta kampaajat olivat kovin haluttomia tekemään muutoksia. Sitten menin tuonne prof Helsinkiin muutaman kuvan kanssa, ja alettiin kampaajan kanssa suunnittelemaan uutta mallia. Tunsin olevani osaavissa käsissä, ja että kampaajaa oikeasti kiinnosti hiusteni laitto. Ja tosiaan se mallikin muuttui täysin erilaiseksi. Varmasti on muitakin hyviä kampaamoja, mutta tällä tavalla oma ongelmani ratkesi. Itse menisin hyvälle (ehkä sitten kalliille) kampaaajalle mallin muutokseen, tasoittaa osaa varmaan kuka tahansa kampaaja.


    • Miako008

      Tästä onki nyt vierähtänyt aikaa (on ollut kiireitä ja tiedän, että kampaajalla käynti vaatii aikaa), mutta kävin kuin kävinkin Unikassa.

      Opiskelija leikkasi ja värjäsi hiukseni. Ensin hän ehdotti tuota polkkakampausta, mutta kun torjuin sen ja kerroin, että minulle aina tehdään se, niin opiskelijan kanssa suunnittelimme leikkauksen hyvässä yhteisymmärryksessä. Värin annoin opiskelijan valita itse, hän kyllä kyseli mielipiteitäni hänen mielestään sopivasta väristä. Pari pulmaa tuli matkaan, joihin ratkaisua opiskelija kävi kysymässä neuvoa opettajalta ja opettajakin otti mielestäni hyvin mielipiteeni huomioon.

      Hiukset lyhenivät aika paljon ja niitä ohennettiin runsaalla kädellä, mutta lopputulos on mielestäni todella onnistunut.

      Eli olen todella tyytyväinen lopputulokseen, palveluun ja hintaan (maksoin puolet siitä, mitä yleensä joudun maksamaan leikkauksesta ja monivärivärjäyksestä =)).

      • Rinsessa Ryysynen

        Kokemukseni perusteella en voi suositella Unikaa.

        Puljun pomo haukkui edellisen kampaajani ja lupasi, että hiukset saadaan halutunlaisiksi (jonka vuoksi päätin mennä tuonne kampaamoon). Haluttuun lopputulokseen ei kuitenkaan päästy, jolloin myönsivät itsekin luvanneensa liikaa. Plussaa omien virheiden myöntämisestä ja ilmaisesta korjauskäsittelystä. Harmittaa vaan kun aikaa, rahaa - ja hiuksia kului.


      • Radair00

        Vaikka keskustelu onkin jo melko vanha, lisään oman kokemukseni tähän Unikasta. En myöskään voi suositella paikkaa kenellekään; itsellä on tällä hetkellä piloille menneet hiukset ja en tiedä enää mitä näille voi tehdä muuta kuin leikata pois...

        Menin kyseiselle koululle värjäämän ja leikkaamaan hiukseni. Värisävy oli hieman vaaleampi kuin nykyiseni ja kysyi näkyisikö se kuitenkin hiuksissani. Ohjaajan opasti opiskelijaa lyömään vaalennuksen päähäni ja tästä sain tiedon sitten vasta siinä vaiheessa, kun oli jo juuriin tuo aine laitettu. Hiukseni on ovat todella tummat ja sisältävä punapigmenttiä, joten tiesin valmiiksi yrityksen olevan tuhoon tuomittu. Opiskelija oli todella hidas ja lopputuloksena oli vitivalkoinen juuri ja tumma latva. Hän pyysi ohjaajalta ohjeita, miten tilanteen voisi korjata. Ohjaaja käski löydä päälle vain tuon pyytämäni värin, hyvä kuulemma tulee. No ei todellakaan tullut.

        Vaalennusväri oli polttanut päänahkani rikki, koska se oli ollut niin kauan juuressa. Tähän päälle lyötiin väri ja tuntui, että koko pää palaa. Sanoin tästä muutamaan otteeseen ja päähäni laitettiin vaan jotain rasvaa. Mieleenkään ei tullut pestä pois väriä ja katsoa onko päänahka kunnossa. Loppujen lopuksi tunnin kidutuksen jälkeen väri oli tekijästä valmis ja hän kysyi olenko tyytyväinen. Vastasin rehellisesti, että en ole; väri oli aivan laikukas, hiukset pystyyn kuivuneet, eikä kiiltoa yhtään. Pyysin häntä hakemaan jossain hukassa olevan ohjaajan paikalle. Ohjaaja ei useasta pyynnöstä huolimatta suostunut korjaamaan mokaa: käski mennä kotiin "sopeutumaan" tilanteeseen ja ottamaan uudestaan yhteyttä, jos olen vielä samaa mieltä. Myös pyytämäni leikkaus tehtiin niin väärin menetelmin, että keskeytin työn latvojen jälkeen (etutukkaan en todellakaan antanut edes koskea). Tyttö kertoi olleensa vain muutaman kuukauden opiskelijana vasta koulussa, mutta jostain syystä teki silti pääsääntöisesti kaiken yksin. Ohjaaja tuli takahuoneestaan vain pyytäessä katsomaan.

        Nyt istun kotona näiden kuolleiden laikkuhiusten kanssa ja mietin leikkaanko tyynesti vain kaiken pois. Päänahka sattuu. Se on varma, että Unikaan en koskaan enää mene. Olen käynyt useasti Tampereella Carl Wilhelmillä vastaavassa toimenpiteessä, enkä ole koskaan tällaiseen törmännyt. Siellä opettaja vahtii haukkana koko ajan opiskelijoita ja karsii virheet heti työn yhteydessä pois. Samaa ei voi sanoa Unikasta.

        Myös mieheni hiukset leikattiin samalla kertaa Unikassa, eikä edes siinä onnistuttu (koneella ajo!); Päältä aivan epätasaiset.


      • laatua peliin..
        Radair00 kirjoitti:

        Vaikka keskustelu onkin jo melko vanha, lisään oman kokemukseni tähän Unikasta. En myöskään voi suositella paikkaa kenellekään; itsellä on tällä hetkellä piloille menneet hiukset ja en tiedä enää mitä näille voi tehdä muuta kuin leikata pois...

        Menin kyseiselle koululle värjäämän ja leikkaamaan hiukseni. Värisävy oli hieman vaaleampi kuin nykyiseni ja kysyi näkyisikö se kuitenkin hiuksissani. Ohjaajan opasti opiskelijaa lyömään vaalennuksen päähäni ja tästä sain tiedon sitten vasta siinä vaiheessa, kun oli jo juuriin tuo aine laitettu. Hiukseni on ovat todella tummat ja sisältävä punapigmenttiä, joten tiesin valmiiksi yrityksen olevan tuhoon tuomittu. Opiskelija oli todella hidas ja lopputuloksena oli vitivalkoinen juuri ja tumma latva. Hän pyysi ohjaajalta ohjeita, miten tilanteen voisi korjata. Ohjaaja käski löydä päälle vain tuon pyytämäni värin, hyvä kuulemma tulee. No ei todellakaan tullut.

        Vaalennusväri oli polttanut päänahkani rikki, koska se oli ollut niin kauan juuressa. Tähän päälle lyötiin väri ja tuntui, että koko pää palaa. Sanoin tästä muutamaan otteeseen ja päähäni laitettiin vaan jotain rasvaa. Mieleenkään ei tullut pestä pois väriä ja katsoa onko päänahka kunnossa. Loppujen lopuksi tunnin kidutuksen jälkeen väri oli tekijästä valmis ja hän kysyi olenko tyytyväinen. Vastasin rehellisesti, että en ole; väri oli aivan laikukas, hiukset pystyyn kuivuneet, eikä kiiltoa yhtään. Pyysin häntä hakemaan jossain hukassa olevan ohjaajan paikalle. Ohjaaja ei useasta pyynnöstä huolimatta suostunut korjaamaan mokaa: käski mennä kotiin "sopeutumaan" tilanteeseen ja ottamaan uudestaan yhteyttä, jos olen vielä samaa mieltä. Myös pyytämäni leikkaus tehtiin niin väärin menetelmin, että keskeytin työn latvojen jälkeen (etutukkaan en todellakaan antanut edes koskea). Tyttö kertoi olleensa vain muutaman kuukauden opiskelijana vasta koulussa, mutta jostain syystä teki silti pääsääntöisesti kaiken yksin. Ohjaaja tuli takahuoneestaan vain pyytäessä katsomaan.

        Nyt istun kotona näiden kuolleiden laikkuhiusten kanssa ja mietin leikkaanko tyynesti vain kaiken pois. Päänahka sattuu. Se on varma, että Unikaan en koskaan enää mene. Olen käynyt useasti Tampereella Carl Wilhelmillä vastaavassa toimenpiteessä, enkä ole koskaan tällaiseen törmännyt. Siellä opettaja vahtii haukkana koko ajan opiskelijoita ja karsii virheet heti työn yhteydessä pois. Samaa ei voi sanoa Unikasta.

        Myös mieheni hiukset leikattiin samalla kertaa Unikassa, eikä edes siinä onnistuttu (koneella ajo!); Päältä aivan epätasaiset.

        Hyvä tietää... En ollut kuullutkaan ko. paikasta, mutta sattumalta kävelin ohi pari päivää sitten ja mietin, pitäisikö kokeilla... Ehkäpä ei sittenkään.
        Itse suosin opiskelijana myös näitä edullisia kampaamokouluja. Positiivisia kokemuksia on sekä Hämeentiellä sijaitsevat Pepe Åhman -koulusta että Pasilassa sijaitsevasta palvelualojen oppilaitoksesta. Toki aikaa menee vähän enemmän, mutta molemmissa kouluissa opiskelijat varmistavat joka tilanteen opettajalta ja hyvä niin. Eihän sitä muuten mitään opikaan. Jälki on ollut aina hyvää ja hinnat kohtuullisia.

        Minun pitkiä hiuksia on sekä leikattu että värjätty/raidoitettu molemmissa kouluissa. Olen käynyt myös syksyllä/alkutalvella uusilla opiskelijoilla eikä sekään ole ollut ongelma, kun opettaja on koko ajan läsnä. Viimeksi kävin keväällä PÅ:ssa ja olin kyllä kastanjanväriseen värjäykseen leikkaukseen todella tyytyväinen. Ja maksoi n. 60-70 euroa (pitkät ja paksut hiukset siis).

        SUOSITTELEN! :)


      • ystävällinen mamu
        Rinsessa Ryysynen kirjoitti:

        Kokemukseni perusteella en voi suositella Unikaa.

        Puljun pomo haukkui edellisen kampaajani ja lupasi, että hiukset saadaan halutunlaisiksi (jonka vuoksi päätin mennä tuonne kampaamoon). Haluttuun lopputulokseen ei kuitenkaan päästy, jolloin myönsivät itsekin luvanneensa liikaa. Plussaa omien virheiden myöntämisestä ja ilmaisesta korjauskäsittelystä. Harmittaa vaan kun aikaa, rahaa - ja hiuksia kului.

        unika on aivan hanurista ! ns "opettajat" haukkuvat ja omistaja keksii syitä miksi heittää oppilaita ulos sieltä ! P**ka firma se hannu vaan haluaa rahaa eikä muuta !


    • designeri

      Hiustrendi Töölössä ehdottomasti! Googlatkaa ni löydätte nettiajanvarauksen, kerrankin paikka jossa saa rahoilleen vastinetta, hinnat pyörii satasen molemmin puolin, ite käyny tosi paljon eri paikoissa mut täällä musta tuntuu et joku kuuntelee ja tekee sellasen tukan mikä sopii mulle, kertaakaan en oo pettyny :-)

    • macy85

      Kävin laittamassa kesäraidat ja leikkauttamassa hiukseni uudessa liikkeessä beatissa, sörnäisissä. Kampaaja tajusi täysin heti mitä olin hakemassa ja osasi ehdottaa leikkaukseeni hieman uutta keveämpää mallia. Hinta oli mielestäni aika edullinen. Varasin heti myös valmistujaiskampaukseen ja meikkiinkin ajan. Pirteitä ja iloisia nuoria tyttöjä sielä näyttivät kaikki olevan, ja liike oli rennon nuorekas ja hauskasti maalattu. Varmasti menen jatkossakin sinne.

    • Anna80

      Pure hairdressingissä olen nyt käynyt pari vuotta vaihtelevasti eri tyypeillä ja kaikki kyllä osaavat asiansa.
      Keskustelemalla aina löytyy tyyli, jonka haluan.
      Toissapäivänä kävin siellä jälleen ja olen NIIN tyytyväinen, vaaleista pitkistä hiuksistani tehtiin luksusvaaleat kampaajan sanojen mukaan ja mitä se sitten tarkoittaakin, niin olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen.
      Joskus aina jonkun julkkiksenkin siellä bongannut, että on varmaan myös heidän keskuudessaan arvostettu kampaamo.

    • nawwi

      mee hairstoree, palvelu on vähän töykeää mut osaapahan työnsä ainaki hyvi

    • eleonoo

      ei todellakaa hairstoree, siellä on niin huonot työolosuhteet että kampaajilla ei mitään motivaatiota, kaikki tehdään liukuhihntalta. suosittelen Helsinki Hairdressersia, Kampaamo Tyyliä ja Titti Haapalaa. Vähän hinnakkaampaa joo mutta ainakin lähdet tyytyväisenä kampaamosta.

    • riiiiitta

      Ite kattelen aina tuolta www.peruutusaika.fi osoitteesta jonkin halvan ja hyvän ajan kampaajalle. Maksakaa te vaan täysi hinta :D

    • Qtimeeeee

      Ongelman on ollu kampaajien ei motivoitunut asenne joka näkyy työssä mutta sitten löysin uuden luksus kampaaminen Qtime hair joka on Kampin alueella ja sielä jos jossain on hyvä motivaatio ja super kampanjat ,sieltä löytyy myös Suomen huippu värvärit (en muista nimeä)ja huippuunsa koulutetut leikkaajatt. Oli kiva kuunnella sassoon filosofiasta josta he kertoi ja jotA myös toteuttAa ....skumppa ja hierovatpesupaikat oli jees ;)

      • KampaajaMyös

        Tätä qtimea nyt näköjään mainostaa sama henkilö samanlaisilta viesteillä, monella eri palstalla... Eikö kauppa käy?


      • Tyytyväinen
        KampaajaMyös kirjoitti:

        Tätä qtimea nyt näköjään mainostaa sama henkilö samanlaisilta viesteillä, monella eri palstalla... Eikö kauppa käy?

        En tiedä Q Timen kaupankäynnistä mutta siellä käytyäni ymmärrän kyllä ammattitaitoisen leikkauksen tärkeyden. Ja varsinkin kun eräs nuori kampaajatyttö pilasi hiukseni kesällä "ohentamalla" otsatukan sivuja, mikä aiheutti sen, että hiukseni töröttivät koko ajan pystyssä kun oli vähänkin kostea ilma. Onneksi Q Timen kampaaja tänä aamuna korjasi asian. Tässä välissä kävin jo toisellakin kampaajalla pari päivää sitten, joka sanoi, ettei voi tehdä oikein mitään tälle ongelmalle...


      • Tyytyväinen
        KampaajaMyös kirjoitti:

        Tätä qtimea nyt näköjään mainostaa sama henkilö samanlaisilta viesteillä, monella eri palstalla... Eikö kauppa käy?

        Ja unohdin lisätä, että siskoni kävi Q Timessä viime kuussa ja huomasin kyllä heti eron leikkauksessa verrattuna hänen vakikampaajaansa ja siis positiivisessa mielessä. Eli kyllä tämä Sassoon tekniikka sopii ainakin meille hienohiuksisille suomalaisille:)


      • 4 19

        lopeta nyt jo toi itsesi mainostaminen ilmaispalstalla


      • 32 30

    • Permis

      Tiedättekö, mikä olisi hyvä ja ei hirveän kallis kampaamo stadissa? Onko sellaisia kampaamoita, jotka ovat erikoistuneita (miesten) permanentteihin?

    • Tsuitsa

      Esa Kokon parturi-kampaamokoulussa voi olla tietoa ja taitoa. Ehkäpä oppilastyönäkin saisi edullisemman, vaikkakin kestää työt kauemmin opiskelijan käsissä. Vaihtoehtoina Great Cut kampaamokoulutuksessa voi olla myös ideoita.

      Olen itse vaihdellut tarjouksen mukaan kampaamoita, ettei ole vakikampaajaa. Tampereella oli eräs vakipaikka, jonka tyylistä pidin. Kun vain vihjaisin jonkun mallin esim. otsatukasta, mutten ollut varma muuten, kuinka paljon leikattaisiin ja muotoiseksi. Hänellä oli sitä silmää, ja ihastuin jokaiseen leikkaukseen ja myös värjäykseen (jos otin). Tämä kampaaja on nyt Tukkateekissa.
      Hgissä pari kertaa samassa paikassa kävin: Vuorimiehentie 21, Ideal-kampaamo. Sieltä saa myös leikkaukset kuumilla saksilla. Hänen tyylistään pidän myös. Jos asiakkaalla ei ole oikein ideoita, niin hän kyllä katselee ja koskettelee hiuksia hetken, sitten kertoo mielipiteensä ja kysyy aina sopiiko, tai tehdään jotain muuta.

    • Tyytyväinen asiakas

      Itse suosittelen Unika Hairstyleä :) Hinta on edullinen ja aina olen saanut upeat hiukset

    • paras tulos aina

      Pirkko Jaakkola on ehdottomasti ylivoimainen jos laatua haluat, eikä tarvitse selittää tai neuvoa miten pitää leikata ja Pirkko ehdottaa itse uusia juttuja, eikä tarvii pelätä, ettei onnistuisi. Olen käynyt muuallakin, mutta aina kun haluan takuulaatuista työtä tai jotain ihan oikeeta muutosta tukkaani, en muille uskalla mennä, kaikkien järkyttävien kokemusten kautta menen taas Pirkolle. Munkin hiuksia kun kampaajat aina valittaa vaikeiksi, että tekismieli kysyä, lähdenkö pois samantien.
      Pirkolta otan vastaan mitä hän haluaisi tehdä mieluummin ensin ennenkun rupean ehdottamaan omiani, koska hänellä on pistämätön maku itsellään niin on kiva saada vinkkejä malleista.

      • en tykännyt

        En nyt menis kehumaan, en tosiaanka ollut tyytyväinen rahaa kyllä meni rutkasti, mutta lopputulos oli huono.


      • Kampaaja
        en tykännyt kirjoitti:

        En nyt menis kehumaan, en tosiaanka ollut tyytyväinen rahaa kyllä meni rutkasti, mutta lopputulos oli huono.

        Älä naurata, nimimerkki, entykännyt.. Sulla on ihan jotkut muut interessit haukkua Pirkkoa. Kerroppa totuus, jos kehtaat.


    • Curlie

      Suosittelen Lönnrotinkadulla sijaitsevaa paikkaa nimeltä Hair21, ammattimaista osaamista ja omien kokemuksien perusteella kampaajat eivät hötkyile kiireellä leikkelemään vaan kuuntelevat mitä toivotaan. Suunnittelu on tehty aina yhdessä mun kanssa kun oon käyny, tottakai joskus on sanottu että tää toimis paremmin sun hiuksille muttta hyvä vaan että osaavat myös sanoa omia ammattilaisen näkemyksiään! Helppo mennä ja kaunis paikka, plussana erittäin mukavat pesupaikat eikä mee niskat nurin!:D

    • Älkää menkö!

      Unika on surkea! halusin vaaleanruskeat/ruskeat hiukset ja sain melkein mustat.

    • Vooho

      Qtime,vakkari paikka enkä vaihda vikka mikä olis! Ihana ilmapiiri

    • Herkkäniska

      Missä Helsingissä on hyvä hiustenpesu paikka jossa niska ei puudu eikä tarvitse pelätä pyörtyvänsä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe