Haluaisin vaihtaa hiusteni tyyliä ja olen kyllästynyt kampaajani variaatioihin samasta mallista - mihin kampaamoon kannattaa mennä jotta löydän kampaajan joka näkee mikä minulle sopii?
Hyvä kampaaja?
9
4104
Vastaukset
- ex-asiakas
Muotitukassa oli tosi kiva ja ammattitaitoinen nuori parturikampaaja, jonka asiakkaana ehdin käydä muutaman kerran. Tyttö taisi vaan lopettaa hommat siinä enkä tiedä tekeekö enää alan hommia
- tukka kuosiin
Parturi-Kampaamo Mintukan Titta ja Paula on tosi hyviä. Saa nuorekkaita leikkauksia.
- piritta00
Minä pidän Mintukassa Katista. Nuori kampaaja joka osaa asiansa kyllä todella hyvin, ehdottelee eri tyylejä ja osaa mm.pukeutumisesta katsoa minkälainen tyyli sopii kellekkin.
- kasjdio
Mintukan Paula on ammattitaitoinen.
- hyvä kampaaja
Kuusamossa hyviä ja idearikkaita kampaajia mm. Veetukka ja Leikkuteekki-kampaamoissa.
- pamsu
hyvä kampaaja kirjoitti:
Kuusamossa hyviä ja idearikkaita kampaajia mm. Veetukka ja Leikkuteekki-kampaamoissa.
Tuccabajaan ja Eiralle!
terv. vakioasiakas, vaativa sellainen - hanski81
pamsu kirjoitti:
Tuccabajaan ja Eiralle!
terv. vakioasiakas, vaativa sellainenNilon Hiuspistettä ja sieltä omistaja Jaanaa. Käy säännöllisesti koulutuspäivillä ja leikkaa tosi hyvin ja trendikkäästi!! Kannattaa ehdottomasti käydä :)
- RedRidingHood79
hanski81 kirjoitti:
Nilon Hiuspistettä ja sieltä omistaja Jaanaa. Käy säännöllisesti koulutuspäivillä ja leikkaa tosi hyvin ja trendikkäästi!! Kannattaa ehdottomasti käydä :)
Muuten onkin sitten ihan kusipää niinkuin jälkikasvunsakin
- SM
Parturi kampaamo Marja
Marja ja Marita ovat todella hyviä kumpikin. Ite oon nyt Marjan vakiasiakas ja mallinvaihto onnistunut hänen ehdotuksestaa todella hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954