Tietääkö joku Turun kaupungin lähialueelta laituripaikkaa, jossa olisi myös hyvä palvelu ja portin takana? Onko myös jollain tietoa, mistä marinasta oli juttua kevään Vene-lehdessä, jossa moitittiin jotain turkulaista kahta telakkaa - mitkä ne mahdollisesti ovat? Onko muillakin negatiivisia kokemuksia?
Laituripaikka Turussa
11
3014
Vastaukset
- åvensor
Turun kaupungin alueella on aika vähän mainitsemiasi paikkoja, lähinnä kehottaisin katsomaan esim. rymättylän suuntaan, esim ajolanranta.fi tai vastaavia, siellä on muitakin. turkulaiset tietävät kyllä hyvin sen jutun taustan. siinä puhutaan s-marinista ja satavan venepalvelusta. itsellä oli vielä pari vuotta sitten moottorivene silloin tällöin säilytyksessä satavassa ja palvelu oli todella ala-arvoista - tilasin mm. veneen pesun ja vahauksen. tuloksena oli paatti, joka oli kastelty vesiletkulla tunti ennen tuloa. valitin suureen ääneen ja sain lopulta homman hoidettua. todella törkeää! kaverit ovat valittaneet samaa ässän puolelta. en siis missään nimessä suosittele s-marinia tai satavaa!
- ei ole rahaa
käyttää niiden palveluja
- nautisail
Åvensor puhuu asiaa!
Itsellä paatti Satavan puolella. Edelliskesänä veneen ollessa satamassa paattiin ilmestyi kaikenlaisia kolhujaja naarmuja. kyselin marinan pitäjältä ja vastaus oli odotettu: tuuli sitä teettää. tänä vuonna tuntuu olevan homma edelleen sekaisin ja hinnat pilvissä.
oma paatti on myös ehtinyt olla hirvensalossa s-marinissa, mutta nyt jo pari vuotta poissa sieltä. minä ja monet olemme ihmetelleet sitä, että paikassa kuulee nykyään enemmän venäjää kuin suomea. ja katsokaapa siellä käydessänne, minkä maan kavereita asustelee mäellä olevassa vanhassa tilarakennuksessa...näinkö se suomi myydään pala palalta? pakko siis ihmetellä astrum veneen toimintaa!
hyvää veneilykesää kuitenkin kaikille! - volvo palvelu
nautisail kirjoitti:
Åvensor puhuu asiaa!
Itsellä paatti Satavan puolella. Edelliskesänä veneen ollessa satamassa paattiin ilmestyi kaikenlaisia kolhujaja naarmuja. kyselin marinan pitäjältä ja vastaus oli odotettu: tuuli sitä teettää. tänä vuonna tuntuu olevan homma edelleen sekaisin ja hinnat pilvissä.
oma paatti on myös ehtinyt olla hirvensalossa s-marinissa, mutta nyt jo pari vuotta poissa sieltä. minä ja monet olemme ihmetelleet sitä, että paikassa kuulee nykyään enemmän venäjää kuin suomea. ja katsokaapa siellä käydessänne, minkä maan kavereita asustelee mäellä olevassa vanhassa tilarakennuksessa...näinkö se suomi myydään pala palalta? pakko siis ihmetellä astrum veneen toimintaa!
hyvää veneilykesää kuitenkin kaikille!yritä soittaa s-mariniin, eipä vastausta tule. joku siellä mättää, kaikki työntekijät
ihan myrtsinä. - saarelainen5
tervehdys kaikille!
ei marinakommentteja muuten minulla, mutta itse olen joutunut satavan venepalvelun töitä tarkastamaan jälkikäteen uudelleen, lähinnä vahinkotapauksissa, joita on sattunut kohdalle. tulos: satavassa yritetään mennä sieltä mistä aita on matalin, joskus turvallisuudesta tinkimällä ja ohituksia tehden - ihmettelen miksi vakuutusyhtiöt ja venetarkastajat vielä luottavat paikkaan.
kuluttaviranomaisille on myös lähetetty valituksia, joten tarkastuksia saattaa olla luvassa. - kuulemma
nautisail kirjoitti:
Åvensor puhuu asiaa!
hyvää veneilykesää kuitenkin kaikille!omistavat paikan...
- RealJozze
Yrittäjäkö vai tuttuko siellä itse mainostaa ajolanrantaa hyvänä vaihtoehtona... heh.;)
Tiedustelin kerran ajolanrannan hintoja talvisäilytykseen ja täytyy sanoa, että meinas pää osua kattoon tuolilta pompatessa... En ole missään nähnyt yhtä törkeää hinnoittelua pulpettiveneen säilytyksestä. Oliskohan se ollut 750 eur... Hei, haloo....!!!
Lisäksi huomasin, että kyseinen yrittäjä ei oikein viitsi lupia hankkia kaikille toimilleen, vaan käynnistelee toiminnan ensin. Ja tällaisella touhullahan se saaristo ei siistinä pysy, jos jokainen tekee mitä lystää selvittämättä ympäristönäkökulmia viranomaiselta... En kannata moista "yritteliäisyyttä".
Lisätietoa:
http://aleksis.naantali.fi/poytakirjat/kokous/20101325-4.PDF - max44
saarelainen5 kirjoitti:
tervehdys kaikille!
ei marinakommentteja muuten minulla, mutta itse olen joutunut satavan venepalvelun töitä tarkastamaan jälkikäteen uudelleen, lähinnä vahinkotapauksissa, joita on sattunut kohdalle. tulos: satavassa yritetään mennä sieltä mistä aita on matalin, joskus turvallisuudesta tinkimällä ja ohituksia tehden - ihmettelen miksi vakuutusyhtiöt ja venetarkastajat vielä luottavat paikkaan.
kuluttaviranomaisille on myös lähetetty valituksia, joten tarkastuksia saattaa olla luvassa.huomannut, että siellä on erillinen korjaamo ollut jo muutamia vuosia, vaikka samassa pihassa onkin. Korjaamo on Satavan Venehuolto Oy, telakka Satavan Venepalvelu Oy. No, eihän asioista tarvi perillä olla kun kommentoi...
- 29
RealJozze kirjoitti:
Yrittäjäkö vai tuttuko siellä itse mainostaa ajolanrantaa hyvänä vaihtoehtona... heh.;)
Tiedustelin kerran ajolanrannan hintoja talvisäilytykseen ja täytyy sanoa, että meinas pää osua kattoon tuolilta pompatessa... En ole missään nähnyt yhtä törkeää hinnoittelua pulpettiveneen säilytyksestä. Oliskohan se ollut 750 eur... Hei, haloo....!!!
Lisäksi huomasin, että kyseinen yrittäjä ei oikein viitsi lupia hankkia kaikille toimilleen, vaan käynnistelee toiminnan ensin. Ja tällaisella touhullahan se saaristo ei siistinä pysy, jos jokainen tekee mitä lystää selvittämättä ympäristönäkökulmia viranomaiselta... En kannata moista "yritteliäisyyttä".
Lisätietoa:
http://aleksis.naantali.fi/poytakirjat/kokous/20101325-4.PDFKatsoin että tämä ajolanranta on ilmestynyt uutena käyntisatamana vuoden 2010 listaan, mutta kyllä ton linkin luettua meni hinku vierailuun. Ei tuollaista yrittäjää voi tukea joka tekee omiaan luvista piittaamatta.
- ..i..
...että millaisia palveluja ja paikkaa odotat? Itsellä on vene ollut talvisin Hirvensalossa Venetelakka Rammstedtilla ja oon ollu ihan tyytyväinen. Niillä on myös laituri paikkoja. Alue on aidattu ja laitureille on vielä omat portit. Itse en tie laituripaikkojen hinnoista, kun oma vene on kesät Uittamon rannassa siinä lähellä.
- venepaikkaa
Porta marinasta. Todennäköisesti on jo kuitenkin täynnä tältä kesältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453006- 502462
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382121- 1001678
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361673Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4341572Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91524Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201309