Etsin hyvää kampaamoa espoosta tai helsingistä, millä olis -edulliset hinnat -Hyvä osaaminen -yms. Ja kysyisin onko kukaan kokeillut A1-Salonia joka sijaitsee Tapiolassa? Oliko hyvä? kun siinä on todella edulliset hinnat (: Tai Anna K&K:ta Helsingissä Annakadulla? -Kiitos PS. A1-Salonin nettisivut: http://www.rnx.fi/A1/ Anna K&K:lla ei ole nettisivuja
Mikä on Hyvä kampaamo ?(espoossa tai helsingissä)
4
1223
Vastaukset
- stranger
Haluan sanoa, että en todellakaan suosittele Espoon keskuksessa olevaa Picolettia. Halusin värjäyksen ja leikkauksen siellä ja tuloksena en huomannut mitään eroa siihen tukkaan millä sinne tulinkin ja tili kuitenkin tyhjeni kalliisti. Olen käynyt siellä aikaisemmin ja silloin meni hyvin mutta nyt harmittaa ja kovasti.:/
- Mervi 39
Hei,
Nyt Picoletin tilalle on tullut Parturi Kampaamo Tanja ja en kyl löytänyt jäljestä mitään vikaa. Mikä hintaan tulee niin laatuun nähden voisin väittää et halpaa oli kun saippua.... siis jos noi kampaamoiden hinnat koskaan halpoja voivat olla. Noh päätelkää itse jos sinne haluatte kokeilla mennä niin tässä linkki josta saatte tarkemmat tiedot http://www.kampaamoespoo.fi/index.php - Satuhoi
Koitas Hiusmelodi lähderannassa , oli ihana paikka ja hyvä työnjälki
- Titta
No tuli käytyä Hiusmelodissa.Hitto mikä palvelu, jazz pianisti soittamassa sinä päivänä , portsari otti takin ja laittoi vielä päälle ja upea kampaus vielä , this roks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954