kampaamo

moihko

Missä on hyvä kampaamo riksussa leikkaukseen & värjäykseen? kohtuu hintainen!

41

8238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

      karjalaisen miiaa kerhotalossa,pitsastopin vieressä.hyvä ja halpa!!

      • hoplop

        Järveläisen Mia eikä Karjalainen ellei oo sit menny just naimisiin?


      • sorivaan
        hoplop kirjoitti:

        Järveläisen Mia eikä Karjalainen ellei oo sit menny just naimisiin?

        muistin nimen väärin...


    • jjkkkkllö

      Kampaamo Arja Lopentiellä,hyvää palvelua ja mukava kampaaja! =)

    • jjjjjeee

      osaathan lukea rivien välistä? Kampaamo pitsastopin vieressä kerhotalossa ja kampaamo nimeltä arja. Tarvitseekohan sanoa mitään.
      Västäräkissä on hyvä mesta, tosin kallis.

      • jassu*

        Mitä tosta pitää lukea rivien välistä? Ja eikö alottaja kysynyt kohtuuhintasta, ei kallista...


      • 1Varmatieto2
        jassu* kirjoitti:

        Mitä tosta pitää lukea rivien välistä? Ja eikö alottaja kysynyt kohtuuhintasta, ei kallista...

        Idiooteilta on helppo nyhtää rahat kun perustaa kampaamon. Ei laitakaan nimeksi "Kampaamo Leila-Annikki" vaan "Salon boutique lé hevón caćća" ja rahastaa typeryksiltä nelinkertaisen hinnan kun ne luulevat käyvänsä hienossa paikassa vaikka kampaajana on... Leila-Annikki.


    • qwerty91

      Kampaamo Mari ehdottomasti paras! Ja kampaaja Henna paras tekijä!

      • tyytyväinen asiakas

        on toinenkin tekijä, Outi, taitava tekijä.


    • Huldainen

      ehdottomasti kauniit ja rohkeat..ystävällistä henkilökuntaa..hinta ei kallis kun ajattelee että poistut sieltä tyytyväisenä =)

      • Tyytyväinen asiakas

        Oletko käynyt uudessa kampaamossa Studio Triangelissa...mukava henkilökunta ja ainakin vielä tänään oli tarjouksia.. kävin tänään väri leik. mulla lyhyt tukka maksoin 49e ja oon tosi tyytyväinen. Seurahuoneen ja makuunin välissä


    • riihimäess'

      Ei Riihimäellä ole semmoista kuin hyvä ja kohtuu hintainen kampaaja. Kävin joskus siinä nimeltä mainitsemattomassa kampaamossa västäräkin talossa eikä sen jälkeen tehnyt mieli mennä ihmisten ilmoille. Ja oli ihan PERKELEEN kallis. Oma kampaajani oli kesälomalla juuri silloin. Kannattaa todellakin katsella tervasta/lopelta.Ei pitkä matka ja ainakin mun käyttämällä laadukasta!!

      • miss biggy

        mikä on västäräkin talo?


      • Liisa R

        Kiitos vinkistä. Kävin heti aamusta siinä Triangelissa ja nyt on hiukset leikattu ja kahvikin juotu. Hinta oli todellakin edullinen ja pavelu hyvää, joten olen erittäin tyytyväinen. Voin suositella muillekin. Eikä ole pakko ajaa vieraisiin kaupunkeihin vaan tuetaan mielummin paikallisia yrittäjiä.


      • autoileva parturi

        Matkoihin menee pari euroa jota halvemmalla saisit jostai tervasta/lopelta. kannattaako lähteä ajamaan :=


      • se
        autoileva parturi kirjoitti:

        Matkoihin menee pari euroa jota halvemmalla saisit jostai tervasta/lopelta. kannattaako lähteä ajamaan :=

        KANNATTAA, usko vaan ääliö


    • onko hyvä

      paukku ainakin nätti tyttö

    • Tuutikki**

      Nopeasti saa ajan, ja ystävällistä ja osaavaa palvelua.
      Ajanvarauksen voi tehdä netissä, ja heillä on kanta-asiakaskorttikin käytössä.

      • Edullisestikin saa hyvää

        Riihimäen kampaamot ovat TODELLA kalliita, jos omistat pitkät hiukset kahdella värillä ja raidoilla. Lähes kolminkertainen on hinta värin laiton ja leikkauksen kanssa verrattuna kampaamoon, jota käytän!


      • Elina K.
        Edullisestikin saa hyvää kirjoitti:

        Riihimäen kampaamot ovat TODELLA kalliita, jos omistat pitkät hiukset kahdella värillä ja raidoilla. Lähes kolminkertainen on hinta värin laiton ja leikkauksen kanssa verrattuna kampaamoon, jota käytän!

        PALJONKO MAKSAT SIIS VÄRI JA RAIDAT JA LEIKKAUS JOS ON SIIS PITKÄT HIUKSET ?? KÄVIN PERJANTAINA TOSSA TRIANGELISSA JA MULLA ON HIUKSET VÄHÄN YLI OLKAPÄIDEN MAKSOIN KOKO PAKETISTA 89e JA OON TOSI TYYTYVÄINEN ENKÄ JAKSAIS AJAA KAUAS ELLEI HINTAERO OLE TOSI SUURI JA TYÖNJÄLKI HUIPPUHYVÄ!!


      • Suosittelen
        Elina K. kirjoitti:

        PALJONKO MAKSAT SIIS VÄRI JA RAIDAT JA LEIKKAUS JOS ON SIIS PITKÄT HIUKSET ?? KÄVIN PERJANTAINA TOSSA TRIANGELISSA JA MULLA ON HIUKSET VÄHÄN YLI OLKAPÄIDEN MAKSOIN KOKO PAKETISTA 89e JA OON TOSI TYYTYVÄINEN ENKÄ JAKSAIS AJAA KAUAS ELLEI HINTAERO OLE TOSI SUURI JA TYÖNJÄLKI HUIPPUHYVÄ!!

        Suosittelen Sinistä Helmiä. Hyvää palvelua, kohtuu hinnat (esim. itsellä olkapäillle hiukset, joissa kolme väriä) ja mukavat kampaajat.


      • Suosittelen
        Suosittelen kirjoitti:

        Suosittelen Sinistä Helmiä. Hyvää palvelua, kohtuu hinnat (esim. itsellä olkapäillle hiukset, joissa kolme väriä) ja mukavat kampaajat.

        Niin se hinta jäi sanomatta eli 89 e.


      • juu ei
        Suosittelen kirjoitti:

        Niin se hinta jäi sanomatta eli 89 e.

        Käynyt joskus muutaman kerran Sinisessä Helmessä ja tyrmistyin...minulle haukuttiin muita asiakkaita,hinnat pilvissä ja saimpa moitteita omista hiuksistanikin!Ihan pee paikka!!


      • roope ankka
        Edullisestikin saa hyvää kirjoitti:

        Riihimäen kampaamot ovat TODELLA kalliita, jos omistat pitkät hiukset kahdella värillä ja raidoilla. Lähes kolminkertainen on hinta värin laiton ja leikkauksen kanssa verrattuna kampaamoon, jota käytän!

        Riihimäki ei edes ole kallis...voi hyvää päivää!


      • Jokunen.......j
        juu ei kirjoitti:

        Käynyt joskus muutaman kerran Sinisessä Helmessä ja tyrmistyin...minulle haukuttiin muita asiakkaita,hinnat pilvissä ja saimpa moitteita omista hiuksistanikin!Ihan pee paikka!!

        Haukkuvat todellakin muita asiakkaita. Netissä ja muille asiakkaille.


    • reiti

      Minä haluaisin kestokiharat puolipitkiin hiuksiini. Kuka osais Riihimäellä laittaa hyvin, ettei hiukset kuivuisi hampuksi.

    • 69 sheivaaja

      Minä voisin sheivata ne toiset karvat.
      Nyt olisi vapaita aikoja.

    • reiti

      Ei oo muualla karvoja

      • omakehuhaisee..

        Ei täältä asiallisia vastauksia saa,jokainen vaan kehuu itse itseään,on huomattu!


    • puolipitkä kihara

      Etsi kampaamo, jossa on käytössä wella:n rakenne käsittely aineet. Ei perus permis vaan nätti kihara eikä kovin paljoo kuivata hiusta ( kuten esim.normi permis )

    • takkutukka

      Parturi-Kampaamo Glitz Hämeenkadun alkupäässä. Nuori tyttö, valmistunut varmaan n. vuosi sitten eli vielä opettelee alaa. Mutta ihan hyvää jälkeä tekee ja Riihimäen yleiseen (kalliiseen) hintatasoon nähden edulliset hinnat.
      Laittanut vanhat tilat (aiemminkin toiminut parturina) kivasti uuteen kuosiin.
      Samoissa tiloissa toimii myös kynsiteknikko.

    • njooh

      taas kaikki maailman pikku takkutukat täällä valittaa älkää tulko mun uniikeille mestoille:)

      • hahaheh

        Kampaamo triangeli, joka taitaa olla vaan netissä sen niminen on ihan huijari pulju! Joku sano jostain muusta et siellä haukuttiin muita asiakkaita niin haukku tuollakin. Meillä oli hyvissä ajoin varattu ajat ja siellä oli kaikki tavarat koko ajan hukassa tai sitten että otan ja tuon tän laitteen kohta takasin kampauksen hinnoittelu ei oikeasti perustunu mihinkään ja selvästi veti välistä 8e kun kattelin hintoja jälkeenpäin. Ja hinnottelulla tarkotan et kaveri jolla on metrin pitkä ja hyvin paksu tukka oli kammattavana 2,5tuntia ja sen kampaus makso 70e toisen kaverin kampaus ei ollu sen kummosempi ja tällä yli puolet lyhyempi tukka kampaus makso 100e ja oli kammattavana puoli tuntia. Meikki tehtiin varmaan vuosia sitten vanhaks menneillä aineilla mut siveltimet oli kai sentää pesty vähä useammin. En tosiaan suosittele kenellekkään. Paikka oli muutenkin epäsiisti, jotain vintage henkeä siel oli säälittävästi yritetty hakea.


    • kummallista..

      Samansuuntainen kokemus yllä mainitusta firmasta: lapsen hiuksiin toivottiin pesuissa lähtevää kevytväriä, niin laittoi kestovärin. Hinta 120 e ja siitä on vuosi tai pari sitten. Isä käytti tytärtään kampaajalla, eikä ollut selvillä hinnoista. Meinasin pyörtyä kun kuulin hinnan. Toisaalta pikkupojan hiusten leikkuu 13 e. Ei mitään logiikkaa hinnoittelussa. Naaman mukaan varmaan hinnoittelevat.

    • kannattaa kokeilla

      jos haluaa ystävällisen palvelun ja halvat hinnat kannattaa kokeilla kampaamo Mayday:tä sielta saa nätin leikkauksen vaa 22 eurol ja värjäyskää ei oo kallis

    • voishan kokeilla

      Missä sellainen Mayday on?

      • Kannattaa kokeilla

        se on Riihimäellä Hämeenkatu 9-15. Netissä paremmat ohjeet ja kartta jos googletat


    • Emmauskens

      Minä värjään ja leikkaan edullisesti naisten hiukset. Saa maksaa luonnossakin.

      • ?

        mistäs sut löytäs?


      • Resnakuio
        ? kirjoitti:

        mistäs sut löytäs?

        Milloin mistäkin.
        Tämä on ensimmäinen kerta kun kukaan osoittaa mielenkiintoa tarjoustani kohtaan. Tästä johtuen en ole myöskään koskaan värjännyt tai leikannut hiuksia, mutta eihän se vaikeaa voi olla? Sitä paitsi tuo luonnossa maksukin on aika edullinen. Kestää vain muutamia sekunteja kun se on hoidettu.


    • tukkapoisjasilleen

      A -killassa kuulemma joku oliko virolais tai venäläinen nainen
      hoitaa hommat hyvin ja halvalla!
      En tiedä, että pitääkö olla jäsen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe