Paras kampaamo Iisalmessa?

menen sinne heti!

Tykkään että kampaajalla saa istua ja rentoutua rauhassa, olen pienten lasten äiti ja kampaaja on minun omaa aikaani enkä halua kuluttaa sitä kuuntelemalla juoruja enkä varsinkaan kertomalla yksityisasioita. Hiukset-kampaamossa on Riikka mutta onko muita suositeltavia?

109

20072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyn

Hymy.in:ssä, tykkään.

• omansa löytänyt

Peilissä on todella hyvä henkilökunta, osaavat tehdä työnsä todella hyvin ja sinne pääsee aika hyvin myös ilman ajan varausta. Olen heihin todella tyytyväinen, siellä on myös pitkät auki olo ajat.

• Henkilö kunta

Aika hyvä kam paaja . Kam paan hiuk seni itse.
        Olen tyyty väinen! Imi taattori.

• hinnat kohdallaan

´parturi kampaamo elisa sankariniemenkadulla,eivät kysele toisen asioita,osaavat keskustella muistakin jutuista,hinnat ovat kohdillaan verrattuna keskustan partureihin,suosittelen lämpimästi ,varaa aika vaan ajoissa koska siellä on täyttä yleensä ja et tule pettymään saat mitä tilaat

• Ninni-77

Pohjolankadun kulmassa oleva UNIQ on hyvä-hinta-laatu suhde kohdillaan...suosittelen

• Kanta-asiakas

Kyllä olen oppinut luottamaan Uniqin palveluun. Osaa hommansa!

• Kantaasikas

Anulla kiva käydä , tekee hyvää työtä , edullinen , eikä kuoruile

• se selviää

kannattaa ottaa "kulinaristin" merkeissä ja kokeilla aina uutta..sillä se selviää. se on taiteen laji! ja parhaat kampaajat kyllä erottuvat :)

• entinen Elisan asiakas

Elisasta siirtyi kaksi hyvää kampaajaa Fabelloon. Suosittelen :)

• ovat ihania

naisia niin silloin menen siihen kampauttajaan. Otan minivoguen ja suoristukse ja pedennyksen sekä jatkokutrit korvanpäälle.

• Veli Kulta
        ovat ihania kirjoitti:

naisia niin silloin menen siihen kampauttajaan. Otan minivoguen ja suoristukse ja pedennyksen sekä jatkokutrit korvanpäälle.

Kampaaja on eräs naisten alalaji, ja samalla eräs suosikeistani. On erittäin miellyttävää kun kampaajanainen hiertää yläpäähäni asianmukaiset kemikaalit ja suorittaa sitten toimituksensa. Jälkeenpäin olo on todella tyhjä ja hieman apea joten uuden hiuksiston kasvattaminen tuntuu todella piinallisen pitkältä.

• tyyliä

Onneksi tuli uusia hyviä kampaajia sillä saan edelleen nauttia turvallisesta työn jäljestä,ilmapiiristä ja edullisista hinnoista.

• tuulitukka1
        tyyliä kirjoitti:

Onneksi tuli uusia hyviä kampaajia sillä saan edelleen nauttia turvallisesta työn jäljestä,ilmapiiristä ja edullisista hinnoista.

Ihan huippuja ovat siellä, osaavat ehottaa jos jonkiinmoista uudistusta! Suosittelen!

• uusi maben asiakas
        tuulitukka1 kirjoitti:

Ihan huippuja ovat siellä, osaavat ehottaa jos jonkiinmoista uudistusta! Suosittelen!

tarpeeksi kauan kun käy...niin leikkaukset ovat samoja ja hinta aika kova laatuun nähden:( mukava olisi puhua myös muusta kun muiden asioista...

• hippitukka
        tuulitukka1 kirjoitti:

Ja hymy-innissä Alina

• närkästynyt
        uusi maben asiakas kirjoitti:

tarpeeksi kauan kun käy...niin leikkaukset ovat samoja ja hinta aika kova laatuun nähden:( mukava olisi puhua myös muusta kun muiden asioista...

Totta puhut,olen käynyt 20vuotta ainakin samalla,ja rupeaa jo ottaan kupoliin ku aina on sama malli.Ja hinta eikun nousee,ovat kehuneet sankarinkadun Mabea,meinasin jos käväseisin siellä on hintakin kuulema kohillaan.

• kantamimmi

Paras Iisalmessa - Fabello/Tanja

• juttu kepulandiassa

mikä on paras kamppaamo.

• toiveena sama

Miksi monet kampaajat yleensä pälättää ja juoruaa asiakkaiden kuullen kaikki asiansa ja muiden asiat. Ei ole kivaa kuunneltavaa. Mustakin olis hauska vaan istua ja rentoutua kampaajalla eikä kuunnella mitä matinveljenisännkumminkaimanveli teki eilen, kun ne kävi mökilläuimassajapaistamassalettuja. Tai miten kampaajan äijätaasolimyöhääntöissä ja lähti sitten vielä isänkumminkaimanveljenlastenkanssa baariin. Tai miten se äidinsikonkaverintytönkaima ei käy ikinä kampaajalla ja sillä on niin rumat roikkuvatpitkäthiuksetjoissaeiolemutotaeileikkausta ja ihmeettäsekinkuitenkinukononsaanut.

Onneksi on olemassa niitä asiakkaansakin huomioon ottavia kampaajia. Saa istua hiljaisuudessa tai kuunnella hiljaista rupattelua jostain läheltä.

• parass

hymy.in ja siellä alina

• Hyvää palvelua

ParturiKampaamo Vuokko toimii Mehevän tiloissa Iisalmessa.
      Kannattaa käydä tutustumassa,mutta varaathan ajan etukäteen.

• Ex-Iisalmelainen

Nykyisenä Tamperelaisena voin sanoa, että missään nimessä ei kannata mennä ZigZag:iin, vaan jonnekin muualle hinta/laatu-suhde on aivan hanurista kaikkien mielestä. Itse käyn Tampereella Diva:ssa jossa on paljon parempi hinta/laatu-suhde. Viimeisen vuoden ajan olen kuitenkin pyrkinyt välttämään mahdollisimman paljon Tampereella hiustenleikkuussa. Yritän aina sumplia parturissa käynnin samoille reissuille kun käyn vierailulla kotiseudulla Iisalmessa. Hiukset oli ennen hyvä 1990-luvulla mutta sitten taso laski kuin lehmän häntä. Nykyisin hinta/laatu-suhde paras on Hymy-Inissä, Mabe on myös ihan hyvä.

• vonkku

Vuokko ottaa vastaan nykyisin Hairlekiinissä Uudessa Citymarketissa, sinne pääsee myös ilman ajanvaraustakin, hyvä paikka ja samassa myös tuotemyymälä

• harmistunut...

Kävinpä tässä hiljattain Hymy in kampaamossa Iisalmessa,enismmäisen ja viimeisen kerran. Todellakaan ei ole nimensä mukainen paikka, eikä muutenkaan. Enemmittä puheitta empä mene toiste. Todella tyytymätön olen.

• asdsda

No mikä oli vikana ja sanoitko asiasta? Miten palautteesi otettiin vastaan?

• varmistunut

Minäpä menen tuohon kampaamoon ihan mielenkiinnosta, koska em. palautteen antaja ei perustellut kokemustaan lainkaan. Olen melkolailla varma että saan hiuksilleni oivallisen käsittelyn.

Jos jotakin haluat niin ilmaise se, äläkä poistu paikalta naama norsun perseessä, jos kampaamon työntekijät eivät osanneetkaan lukea ajatuksiasi!

• Muista kuitti.

Muistakaa maksaa pankkikortilla ja pyytäkää vielä kuitti.Viime viikollakin eräs kampaaja sanoi, tarviitko kuittia!

• Paitsi että

Hymy.inistä en tiedä, kun en ole käynyt, mutta Iisalmessa on PALJON sellaisia partureita, joille on sanottu selkeästi, mitä tahdotaan, ja silti pitää vängätä vastaan. Sen ymmärtäisi, jos malli olisi aivan mahdoton, eikä sopisi kantajalleen yhtään.

Tosi asia on, että halutaan leikata sellaisia malleja, joihin joudutaan panemaan paljon erilaisia hiustenmuotoilutuotteita, koska se tietenkin lisää menekkiä.

Kun leikkaa lyhyen ja vuolee kampausta vielä päälle, asiakas tulee taatusti parin kolmen viikon päästä uudestaan, koska malli on kasvanut rumasti ulos kuosistaan.

Ja jos haluat pitää jostakin ihmeen ja kumman syystä (HERRA JUMALA) oman luonnollisen värisi (tuskastumiseen asti joudut toistamaan, että EI, en halua värjätä hiuksiani), siitä loukkaannutaan. Ja takana taas jälleen kerran raha.

Onpa jopa käynyt niin, että kampaaja on ihan tosissaan sanonut, että minä olen ollut jo niin ja niin monta vuotta kampaajana, että tiedän, mita asiakkaalle pitää tehdä. ANTEEKSI VAIN, mutta minun pääni on minun pääni ja minä niitä hiuksia laitan ja joudun niitä kantamaan. Yritti tytönhupakko täysin sivuuttaa asiakkaan mielipiteen, joka on keskeistä asiakastyössä.

Opetelkaa hyvä kampaajat, oikeasti tekemään muutakin kuin niitä mallikirjojen hirvityksiä. Kaikki eivät tahdo kulkea sen näköisenä kuin olisivat kompastuneet oksasilppuriin.....

• s<fg
        Muista kuitti. kirjoitti:

Muistakaa maksaa pankkikortilla ja pyytäkää vielä kuitti.Viime viikollakin eräs kampaaja sanoi, tarviitko kuittia!

No ehkä se tarviitko kuittia kysytään ihan vaan siitä vitun lapusta..... Suurin osa ihmisistä heittää sen tyyliin naamalle takasin, jos ei kysy eivätkä sitä tarvitse. Silti meillä ei myydä mitään pimeänä

• KieIimies

Pyydä että ajavat samalla sinulta piIIunkarvat pois, tekee pahaa kun suuhun jäävät

• kalju kalle

Paras parturi on se kun astut sisään istut tuolille ja lähdet vartinpäästä pihalle parturoituna. Hinta 12€ ja koko revohkaan menee 16 minuttia

• Kari Runck

Kun ajelee itse oman päänsä niin ei tarvitse maksaa muuta kuin sähkölaskussa sen verran mitä se kone kuluttaa.

• ei lyhyttä tukkaa

Ei sellaista olekaan, nimittäin hyvää kampaamoa Iisalmessa! Kaikki kynii tukan kamalaksi kananpersiiksi, ja värjää päälle kaksiväriseksi sekasikiöksi. Täällä ei kampaajilla ole minkäännököistä hajua siitä, miten naisille tehdään tyylikkäät hiukset. Naisella pitää olla kunnon hiukset, eikä mitkään kynimykset!

• Normal. kelpaa.

haluatko jotenkin erottua muista, miksi, et kai vaan oo sel....

• ei kelpaa

Ei kelpaa, kun ne on niin RUMIA! En halua rumaa tukkaa! Muuten ei ole tarvista sen enempää erottua, mutta en tosiaankaan halua sen näköistä tukkaa, en!

• PetoIinnunperse

Ei se sun naama siitä kummemksi muutu oli hiukset laitettu miten vaan

• Kannatan

Hennan Putiikki, Itse olen käynyt Hennalla viimeiset 4vuotta ja joka kerta olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Hennalta löytyy ideoita.

• A_A_T

Hymy-Innissä en minäkään toiste asioi. Kuulemani mukaan sieltä lähtikin se kynsientekijä ja perusti oman firman? Teetätin siis Hymy innissä rakennekynnet ja kyllä meni alusta asti perseelleen se asiakaspalvelun osuus. Ja kynsistäkin katkesi heti parin vuorokauden sisällä kaksi eikä ne muutenkaan olleet sen näköiset kun halusin. Kerroin kyllä selvästi mitä haluan mutta toiveitani ei otettu huomioon. Aina sanotaan että laatu maksaa mutta tässä tapauksessa ei niin todellakaan ole!

• Geelit

Minulla on aivan yhtä huonot kokemukset Hymy-Innissä tehdyistä kynsistä! Kynsistä tuli ihan kierot ja omituisen muotoiset.Kerroin kyllä kynsien laittajalle hyvin selvästi, millaiset haluan, mutta perseelleen meni siitä huolimatta!! Ja hinta oli lyllä kohdallaan! Onneksi löysin toisen paikan, missä OSATAAN tehdä rakennekynnet oikein! Hymy-Inniin en mene enää koskaan!

• A_A_T
        Geelit kirjoitti:

Minulla on aivan yhtä huonot kokemukset Hymy-Innissä tehdyistä kynsistä! Kynsistä tuli ihan kierot ja omituisen muotoiset.Kerroin kyllä kynsien laittajalle hyvin selvästi, millaiset haluan, mutta perseelleen meni siitä huolimatta!! Ja hinta oli lyllä kohdallaan! Onneksi löysin toisen paikan, missä OSATAAN tehdä rakennekynnet oikein! Hymy-Inniin en mene enää koskaan!

Olen kyllä nyt todella utelias mutta missä käyt? Itse käyn Fabellossa, hinta on kohdallaan, asiakaspalvelu on loistavaa ja kynnet on kauniit.

• Geelit
        A_A_T kirjoitti:

Olen kyllä nyt todella utelias mutta missä käyt? Itse käyn Fabellossa, hinta on kohdallaan, asiakaspalvelu on loistavaa ja kynnet on kauniit.

Fabellossahan minäkin käyn nykyään. Kynsiini olen ollut todella tyytyväinen! Voin suositella!!!!

• aff
        Geelit kirjoitti:

Fabellossahan minäkin käyn nykyään. Kynsiini olen ollut todella tyytyväinen! Voin suositella!!!!

Jos Fabellossa on vielä se vaaleatukkainen tyttö tekemässä kynsiä en kyllä sinne menisi :DD Ainakin sen omat kynnet, ripset ja tukka on niin järkyttävän huonosti tehtyjä ja kertoo itse tekevänsä

• Carita rocks

Caritassa käynyt jo vuosia, joka kerta olen ollut tyytyväinen lopputulokseen :)) Tosin muutaman kerran pitänyt käydä "vieraissa", kun asiakkaita on Caritassa niin paljon, ettei ole välttämättä aikaa saanut lyhyellä varoitusajalla.

• Vakkariasiakas

CARITA on POP! Minä en muualle enää mene. Hanskiin voi aina luottaa, saan varmasti tyyliini sopivat hiukset. Ja samalla voi höpötellä mukavia, tullaan tosi hyvin juttuun. Anna leikkaa tyttäreni hiukset, koska tosiaan Hanskille on vaikea saada aikaa jos ei ole ajoissa aikaa varaamassa.

Tykkään!!!

• äissään ovat..

Olen samaa mieltä että iisalmessa leikataan naisten hiukset aina samaan malliin, yhyiksi ja kynityiksi, värjätään mustiksi tai moniväriskisi jokatapauksessa liian tummiksi suomalaiselle kalpeanaamalle.Syy lyhyisiin malleihin on helppous, saa rahastaa ilman juurikaan mitään työtä tai huolleisuutta, sama malli miehille ja naisille. Kampaajat ei osaa tehdä pitkiin hiuksiin leikkauksia, jotka vaatii huolellisuutta.
      maailmalla näkee iäkkäilläkin naisilla usein puolipitkiä, kauniisti leikattuja hiuksia, toisin kuin suomessa.Töykeitä ovat ja mököttävät Iisalmen kampaajat leikatessaan hiuksia!!

• Vakkariasiakas

Mulla on puoleen selkään ja paksut hiukset. Myönnän kyllä että muualla en oo saanu semmosta leikkausta joka ois oikeasti ollut kaunis mutta Caritassa osataan. Ja sen harvan kerran kun raskin värjätä, korostetaan vaan omaa tummaa hiusväriä eikä kikkailla totaalieriväriseksi. Onneksi Luoja ja geenit on suoneet mulle kauniin hiusvärin luonnostaan. Vähän sitä kuitenkin joskus tahtoo parannella ja Hanna-Kaisalla on aina idea valmiina kun sinne menen. Loistavaa palvelua ja vielä hauskaakin. Harmi vain että ei sinne montaa kertaa vuodessa pääse. Töissä kun olet ja on pieni lapsi niin kampaaja-ajan sompailut on aika vaikeita.

• Kr

Paras kampaamo Iisalmessa on ehdottomasti Fabello ja siellä kampaaja nimeltä Tanja. On todella taitava ja kuuntelee asiakkaan toiveet. Suosittelenlämpimästi!

• katkis76

Olen samaa mieltä! Tanjalla vuosikausia asioineena voin sanoa,ettei kertaakaan ole tehny mieli vetää hattua päähän. Eikä ole nuiva! Ja ne kynnetkin onnistuu loistavasti.

• Tanja on paras

samoin - S U O S I T T E L E N !

• Pyöräpirkko

No joo,kokenut kaiken tietää,voin sanoa että kun käyt samalla kampurilla useasti,työnjälki on sitäsuntätä, ja hinta eri jokakerta,vaikka samat työt. Mut kuka tai ketkä Salonmangossa töissä,ei ainakaan netistä käynyt selväksi ketkä siellä saksii,hinnat ainakin pilvissä.!!!

• piianpeili

Minkähänlainen lienee hintatasoltaan Peili?

• piapuapouo

Hairlekiininit. Lähes aina olen päässyt aikaa varaamatta. Helppoa. Ja ei sitä jutella tarvii kun esittää hiljaista... helppoa sekin. :)

• minulle sopiva

näin on, mutta sieltäkin pitää löytää omansa, itse tykkään käydä katrilla.
        -kiitos!

• kaarinap.
        minulle sopiva kirjoitti:

näin on, mutta sieltäkin pitää löytää omansa, itse tykkään käydä katrilla.
        -kiitos!

Kävin Naistentalolla Aija Rahkolalla,todella tyytyväinen ja menen uudestaan.

• leikkaus väri kulmat

Vuokolla vuosien kokemus ja mahtava ammattitaito!

• asiakas vuosien ajan
        leikkaus väri kulmat kirjoitti:

Vuokolla vuosien kokemus ja mahtava ammattitaito!

Parturikampaamo Vuokko aloitti ilvolanpirtissä ihan vastikään.Vuokkoa ei siis enää tavoiteta Hairlekiinissa.Hyvää työtä vuosien kokemuksella.

• ILVOLAAN

Niinpä,mutta oma kampaajani siirtyi sieltä omilleen,elikkä Vuokko.

• olen suosinut

Marjatta tekee tosi hyvän kampauksen!

• Paikkakunnallakäymäs

Mikähän olisi nykyään paras paikka miehelle leikuttaa hiukset?

• ..........__________

Marleenaa suosittelen minä! (:

• Kokeilkaa.

Se on se ykspoika, sanovat, että kympillä vetäsee, ilman kuittia. Se on edullinen?

• äimist
        Kokeilkaa. kirjoitti:

Se on se ykspoika, sanovat, että kympillä vetäsee, ilman kuittia. Se on edullinen?

Mutta hei kuititta vetäsee moni muukin täällä. Varokee, varokee. Kyllä pitää kuitti saaha.

• pauli.

Airassa käyn. Ainakin minun (mies) hiukset tulee aina hyvin leikattua eikä hintakaan ole mielestäni kohtuuton. En tosin muualla käy, alle pari kymppiä vaan tuntuu kohtuulliselta kerran / 2kk.

• Vaikeat hiukset

Vuokko on paras, muiden en anna leikata. Viimeksi kävin Hairlekiinissa, kun piti päästä äkkiä kampaajalle, mutta joku nuori typykkä leikkasi ihme kasariletin (samanlaisen kuin itsellään). Sinne en mene enää uudestaan.

Vihonviimeinen kampaaja Iisalmessa kuitenkin on se Cittarin liikenneympyrässä oleva mikälie. Kyselee henkilökohtaisuuksia ja ajat eivät pidä paikkaansa, muun muassa.

• xdfhdhfö

Peili on mielestäni tämän kylän ykkönen. Siellä on erittäin asialliset ja ammatitaitoiset kampaajat ja asiakasta kuunnellaan toiveiden suhteen. SUOSITTELEN!

• Cinde46
        xdfhdhfö kirjoitti:

Peili on mielestäni tämän kylän ykkönen. Siellä on erittäin asialliset ja ammatitaitoiset kampaajat ja asiakasta kuunnellaan toiveiden suhteen. SUOSITTELEN!

Olen huvittuneena seurannut näitä ns. suosituksia, kun mitä ilmeisimmin suurin osa kommenteista tulee kampaamoiden omistajilta ja ehkäpä jopa työntekijöiltä, jotka kehuvat omia palveluksiaan. Tämä foorumi on tietysti halpa "mainospaikka" mutta jotenkin vaan säälittää tällainen itsekehu. Asialliset kommentit eroittuu kyllä joukosta!

• Luottokampaaja

Tyttäreni pyörittää omaa liikettä Iisalmessa. Hän sanoo minulle useinkin että hänen liikettään ei tarvitse mainostaa täällä, eikä hän edes pidä siitä. Mutta sen sanon että omasta mielestä kaikki kampaamot on hyviä, koska jokaiselle löytyy se oma kampaaja joka ajan saatossa alkaa tuntemaan asiakkaan hiukset, mitä ne kestää, mikä väri käy tai mikä leikkaus korostaa asiakkaan kasvoja. Eli huonoja kampaamoja ei olekaan. Ja kuinka kohteliasta olisi olla morkkaamatta näitä ammattilaisten työpaikkoja.

• vammaine
        Cinde46 kirjoitti:

Olen huvittuneena seurannut näitä ns. suosituksia, kun mitä ilmeisimmin suurin osa kommenteista tulee kampaamoiden omistajilta ja ehkäpä jopa työntekijöiltä, jotka kehuvat omia palveluksiaan. Tämä foorumi on tietysti halpa "mainospaikka" mutta jotenkin vaan säälittää tällainen itsekehu. Asialliset kommentit eroittuu kyllä joukosta!

Mielestäni, kaikkki parturt ovyt, paskoja

• Paras kaikista

Iisalmen ylivoimaisesti paras parturi kampaamo on Tertun Torttutukka ja Pehko! Kannattaa mennä, saa parasta palvelua ja hintalaatusuhde on hyvä.

• irma9

itse tykkään käydä keskustan harlekiinissa,tumma tyttö olikohan se kirsi nimeltään,muutaman kerran käynyt ja kulmatkin onnistuu hyvin...

• Paras paikka

Paras Parturi-Kampaamo on Pirkon Peruukki ja Alapääntrimmaus Ky.

• ml-4

marleena

• rosa2013

Ehdottomasti Uniq, paras leikkaus hiuksiini.

• Lukija

Hiushuone on ainakin useasti mainittu Kauppalehden protestilistalla, joten se varmaa kertoo jotain myös ammattitaidosta ja kyvystä hoitaa asioitaan!

• Seistä

Kuin eräs toinenkin , mutta mitenkäs se liittyy itse kamp.palveluihin. Ettet olisi hiukan ..

• assanpuisto

Vieläkös siellä käy tytär aukomassa päätään äitylille niin että asiakkaillakin korvat punottaa?

• Sijoittaja
        Seistä kirjoitti:

Kuin eräs toinenkin , mutta mitenkäs se liittyy itse kamp.palveluihin. Ettet olisi hiukan ..

Oli siitä Hiushuoneesta juttua myös Talous Sanomissa!

• hajuherkkä

Hiuksettiin en mene kun siellä haisee kauheelle hajuvelle koko tienoo ja alkaa oksettaa jo ovella.

• niin5

harlekiinissa olen käynyt,erittäin hyvä palvelu

• mies 28

samoin olen käynyt harlekiinissa,keskustan paikassa,oli mukava ja asiallinen palvelu

• Pitäskö polttoo?

Pyytehän kuitti ja tutkikee onko kassakonneessa kontrollinauha.Maksakaa ainoastaan, pankki tai luottokortilla, jos ei käy, on syytä epäillä itseään, olenko syyllistynyt avunantoon veropetokseen? Monissa paikoissa p-kortti kone epäkunnossa?

• tiina 46
        Pitäskö polttoo? kirjoitti:

Pyytehän kuitti ja tutkikee onko kassakonneessa kontrollinauha.Maksakaa ainoastaan, pankki tai luottokortilla, jos ei käy, on syytä epäillä itseään, olenko syyllistynyt avunantoon veropetokseen? Monissa paikoissa p-kortti kone epäkunnossa?

Eikö se oo meille yks ja sama maksetaanko kortilla vai käteisellä jos jälki miellyttää!Hittoon kaikki kuittien kanssa tuhraamiset.P.S Miettikää .haluammeko todella ajatella että verottaja saa omansa jos tukka on hyvin.

• Se on tietysti

Peili :)

• Minttu~89

MABE!
      Mabessa on edulliset hinnat ja mukavat & osaavat kampaajat!
      Pari vuotta sitten kävin ensimmäisen kerran, jonka jälkeen olen aina käynyt.

• EX - asiakas

samaa mieltä, pohjolankadulla on markkinameininki - huudetaan ja juorutaan!

• En ole kampaaja

Älytöntä paskaa täällä kirjoitetaan ja samalla haukutaan! Menkää käymään kampaajilla ja arvioikaa ITSE mistä tykkäätte. ÄLKÄÄ MENKÖ TOISTA KERTAA jos käynti oli pettymys TEILLE! Välttämättä joku toinen EI koe samalla tavalla samaa kampaajaa/parturia. Inhottavaa mustamaalata ihmisiä nimellä ja puhua tämmöisellä palstalla ammattitaidosta yms.

• Katsy one

Hymyinn on paras ja Johanna

• tyttönen

Missäs sitten kestävät ja napakat kiharat?

• tyttönen

Tarkoitin, että missä osaavat tehdä kestävät ja napakat kiharat?

• keokeo

mites arjankampaamo kokemuksia vieläkö villi touhu jatkuu

• Sankkuri_life

Ite oon käyny pitkään Kampaamo Elisassa Tarulla. On nopee ja tarkka,ja sen takia usein ottaa vähemmän ku normaalihinnan ku saa nopeesti leikattua. Ei kysele ja höpöttele,mistä ite tykkään. Mabessa kävin ennen,on kyllä edukas mutta väenvängällä yritti kysellä ja jutella ja lopulta kun pääsi juttuun höpöttämään uudesta koirastaan ni leikkasi sitten mun latvat eri mittasiks,silleen että toisella puolella oli kaks senttiä pidemmät. Vaihoin Elisaan siinä vieressä ja oon ollu aina tyytyväinen.

• Mabeen

Mä taas oon aina ollu todella tyytyväinen mabeen :) oon vasta 18 ja ne osaa hienosti kuunnella ja pääsee purkamaan opiskelustressiä :D ei kai sitä kukaan kelle tahansa niitä henkilökohtasempia asioitaan ees levittele nii ei mua ainakaan edes pelota että mitää juoruja mun jutuista lähtisi :D
      mulla oli perseeseen yltävät hiukset, kunnes päätin joululomalla leikkauttaa lyhyeksi. onnistui just niin ku halusin eikä mitää ylimääräsiä aineita laiteltu =)

• Lapinlahdellaleikkuutan

HymyInnissä tekee samannäköisiä kynittyjä kananpersiitä kaikista jotka haluaa vähän "erillaista" hirveitä pinkkilällyvärikimaroita.

Tää on tietty vain mun mielipide, jonka perustan omin silmin näkemiini ihan livenä että Instagramissa julkaistuihin kuviin.

Hyviä löytyy muualtakin kuin Iisalmesta, lähikunnissa varsinkin loistavia partureita!

• Komppaan

Kyllä. Ja nimenomaan lapinlahdella!

• Anonyymi

Olen ihan ite leikannut hiukseni niin ei tarvitse toisia arvostella ja halavaksi tullee.

• Anonyymi

On myös niitä. jotka tekköö halavalla , eikä maksa verroo.

• Anonyymi

Niin.. monessako on kassakone?

• Anonyymi

Kyllä se olis hyvä pystyttää ainakin parimetrinen aita tuohon savon ja muun suomen välille.

• Anonyymi

Tytär leikkaa hiukset.kun pitää kutrit simppelinä eli pitkinä niin helppoa ja halpaa. Normi marketti hoitoainetta ja pesen hiukset neljän päivän välein.yms muita kikkoja.. upeet on kuulemma.

• Anonyymi

Parturi pena on hyvä ellei jopa paras

• Anonyymi

Nii on,tosin se liippoo kaljuks jos ei ite seuroo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii on,tosin se liippoo kaljuks jos ei ite seuroo.

Minkälaisia kokemuksia Teillä on Iisalmessa hiustenleikkaajista? Kenen luokse kannattaa mennä hiuksia leikkuuttamaan?

• Anonyymi

Leikkaan itse hiuksesi, säästän ajassa ja rahassa ja mikä parasta, lopputulos on justiinsa sellainen kuin haluan.
      Ei ole vaikeaa niin pitkään kuin järki ja kädet pelaavat.
      Sitten kun ei pysty, niin se on sen ajan murhe.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2946
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2432
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2391
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    5. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1627
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      234
      1614
    7. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1478
    8. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      410
      1472
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1449
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      19
      1251
    Aihe