Riihimäen hyvä kunto

kokeilua harkitseva

Minkälaisia kokemuksia teillä on Hyvästä kunnosta? Onko tilat ja laitteet ok, minkälaisia tunteja ja vetäjiä löytyy ja mahtuuko ryhmiin? Itse olen tottunut tekemään aika rankkoja treenejä jossa syke saa nousta tappiin ja lihaksen huutaa hallelujaa. Saako rahoilleen todella vastinetta?

97

10118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas...

      mä oon ainaski ollu ihan tyytyväinen ja tuntenut saavani rahoilleni vastinetta. nythän hyvä kunto muutti neutroniin ja siellä ihan uudet laitteet ja tilat. tunteja laidasta laitaan varmaankin kaikkia ajatellen tunnit rauhallisista venyttelyistä kovempiin rääkkeihin. itse suosittelisin.

      • MerviM

        Minkälainen hintapolitiikka Hyvässä Kunnossa on? Kuukausimaksuko vai kertamaksu? Ja jos vielä tiedät, niin kerrotko hinnat, kiitos.
        Minkälaista porukkaa salilla käy? Onko ahdasta yleensä? Kehtaako 5-kymppinen ylipainoinen kotirouva mennä kuntoilemaan?


      • nellax
        MerviM kirjoitti:

        Minkälainen hintapolitiikka Hyvässä Kunnossa on? Kuukausimaksuko vai kertamaksu? Ja jos vielä tiedät, niin kerrotko hinnat, kiitos.
        Minkälaista porukkaa salilla käy? Onko ahdasta yleensä? Kehtaako 5-kymppinen ylipainoinen kotirouva mennä kuntoilemaan?

        vuodessa reilu 700e maksut, rahastavat tililtä suoraan kahden viikon välein n.60e. Kävin uudessa paikassa ja silloin 18 aikaan olin ainoa nainen noin kymmenen miehen seassa. Väljää on kuitenkin sen ansiosta, että laitteita on runsaammin kuin keskustan punttarilla. Siellä keskustassa kävi paljonkin keski-ikäisiä naisia kuntoilemassa, siellä toimi laihdutusryhmiäkin. Uudella salilla niistä en tiedä. Karkea arvioni on, että nuoremmat naiset käyvät ahkerasti jumpissa ja miehet ynnä kypsemmät naiset punttarin puolella... :-)
        itse suosittelisin kuitenkin Peltosaaren kuntosalia, hinta n. 5e/kerta, jos ostat 10-kerran kortin. Ja siellä salilla käy paljon kypsemmässä iässä olevia naisia ja ylipainoisia, tavallisia eläjiä, ei vain siis hauisten pullistelijoita... :-) Ja siellä naisille oma sali, miehille oma; kuntopyörät ja juoksulaitteet vain yhteisessä käytössä.


      • ...
        nellax kirjoitti:

        vuodessa reilu 700e maksut, rahastavat tililtä suoraan kahden viikon välein n.60e. Kävin uudessa paikassa ja silloin 18 aikaan olin ainoa nainen noin kymmenen miehen seassa. Väljää on kuitenkin sen ansiosta, että laitteita on runsaammin kuin keskustan punttarilla. Siellä keskustassa kävi paljonkin keski-ikäisiä naisia kuntoilemassa, siellä toimi laihdutusryhmiäkin. Uudella salilla niistä en tiedä. Karkea arvioni on, että nuoremmat naiset käyvät ahkerasti jumpissa ja miehet ynnä kypsemmät naiset punttarin puolella... :-)
        itse suosittelisin kuitenkin Peltosaaren kuntosalia, hinta n. 5e/kerta, jos ostat 10-kerran kortin. Ja siellä salilla käy paljon kypsemmässä iässä olevia naisia ja ylipainoisia, tavallisia eläjiä, ei vain siis hauisten pullistelijoita... :-) Ja siellä naisille oma sali, miehille oma; kuntopyörät ja juoksulaitteet vain yhteisessä käytössä.

        Siis n.60e tietenkin KUUKAUDESSA ja kahden viikon välein siis lähtee tililtä suoraan n.30e.


    • epäluottamus

      jos teet sopimuksen et pääse siistä ikinä eroon!! laskuja tulee vaikka sopimus on irtisanottu ei pärjää muuten kuin lakimiehen avulla. Henkilökunta ei tiedä miten sopimus irtisanotaan !!! Ei vastuuhenkilöä missään pelkkiä nuoria ovenavaajia.

      • perseestä

        Saitko apua lakimieheltä? Itse olen pulassa kyseisen firman kanssa?


      • hc

        Hei,

        itselläni on ollut samanlaisia kokemuksia. Ilmoitin asiasta kuluttajavirastolle ja he sanoivat tutkivansa asiaa jos ilmoituksia tulee enemmän. Lisäksi suosittelivat vielä rikosilmoituksen tekemistä, että poliisi tutkii onko kyseessä petos.

        Irtisanoin jäsenyyden (paikkakunnalta muuton takia) kirjallisesti kesäkuussa ja hyvin ottivat irtisanomisen vastaan. Harmi vain, että suoraveloitukset menivät vielä n. 2-3kk irtisanomisen jälkeen (vaikka asiasta useasti huomautettiin) ja rahoja en ole vielä saanut takaisin - kaiken lisäksi olivat vielä korottaneet loppulaskussa kk maksun suuruuden lähes kolmenkertaiseksi (n. 1800e/vuosi heidän mukaansa maksaa vuoden jäsenyys) ja yrittävät nyt periä tätä suoraveloituksen ja heidän laskeman summan erotusta.

        Lisäksi on se kumma, kun kukaan ei tiedä laskutuksesta mitään ko. firmassa ja laskussakin ainoa yhteystieto oli vastaavan johtajan sähköpostiosoite.

        En myöskään ollut palveluun tyytyväinen - sopimusta tehdessä ilmoitin että salille pääsen ainoastaan ennen kello 08. Ainakaan sen parin kuukauden aikana josta veloitukset tehtiin, ei tällaista mahdollisuutta tullut. Maksoin siis parista kuukaudesta maksut, en päässyt salille kertaakaan ja lisäksi vielä perivät veloituksia irtisanomisen jälkeen ja haluavat vielä lisääkin rahaa.

        Yhteenvetona: Palvelu ei ollut mitä luvattiin, irtisanomisen jälkeen veloitettiin maksuja joista kukaan ei tuntunut tietävän mitään ja vielä halusivat lisää rahaa päälle.

        EN SUOSITTELE!


    • kerran kokenut

      hyvän kunnon periaate tyytyväisistä asiakkaista on mitä ihmeellisin.
      Pitää olla vähintään vuoden jäsenenä, jotta voisit "ehkä" irtisanoutua ilman kuluja ja sanktioita.

      Lisäksi tällä hetkellä työntekijöiden keskuudessa paljon ristiriitaa ja ihmiset ovat sairaslomalla. Yritin saada palvelua kesäkuun loppupuolella mutta henkilökuntaa ei paljon näkynyt. Jumpat ihan ookoo ja tilat uusia.

      Jos haluat saada sieltä henkilökohtaista ohjausta niin joudut odottamaan viikkokausia. "Personal trainerit" on hieman vähissä.

      Suosittelen myös lämpimästi Peltosaaren piukkoja paikkoja. Siellä miesten ja naisten salit ovat erikseen ja ilmapiiri muutenkin rentoa. Kävijät moikkaavat keskenään ja työntekijät joustavia. Siellä on parempi mahdollisuus saada henkilökohtaista ohjausta salitreenien aloittamiseen ja hinta on kohillaan! Kuukausikortti tulee siis huomattavasti halvemmaksi verrattuna hyvään kuntoon. Peltosaaren salilla ei tosin järjestetä ryhmäliikuntaa, siihen haluaisin itsekin hieman muutosta :)

      Jos käyttäisit salipalveluja vuoden jokaisena päivänä, silloin Hyvä Kunto olisi fiksu sijoitus rahallisesti.

    • salirotta1

      Hyvä sali on ja hinnaltaan ei paljoa peltsiä kalliimpi. Peltsi 50/kk (pidemmät kortit halvempia), hyväkunto 62,5/kk (vuoden sopimus josta ei pääse irti).
      Eli jos tarjontaa vertaa, niin toisessa maksetaan pelkästä salista ja toisessa saa samaan hintaan jumpat, spinningit, sulkkiksen, salin, jne. Uimaloihinkin tais hyvänkunnon jäsenet päästä ilmaseen tai vain pienellä maksulla.

      Hyvässä kunnossa on kaks ryhmäliikunta salii, ja spinning sali, missä voi sitte treenailla ihan vaikka yksin kun tunteja ei oo, lisäks joku pieni kiertoharjoittelu huone. Joku hierova tuoli tai olla käytävällä.
      Normi sauna ja yhteinen infra sauna, pikku uima-allas ja pore allas.

      Lisäksi saunat on aina päällä, toisin kuin peltsissä, missä se ei välttämättä aamulla ole päällä. Riippuu vähän vissiin siitä kuka on töissä peltsissä? Kesällä ei ole ainakaan päällä ja joskus ei ole ollut viikonloppunakaan.

      Ryhmäliikunta tilat on ok hyvässä kunnossa ja tilavat, sali on ehkä vähän ahdas, eli osittain laitteet liian lähellä toisiaan. Osissa laitteita yllättävän huonot säätö mahdollisuudet, eli ei saa kunnon asentoa välttämättä kaikki säädettyä.
      Lisäks jotain perus juttuja puuttuu, eli ei oo esim normi penkkiä.

      Ryhmätunneissa tarjontaa riittää, eipä taida ihan lähiseudulta löytyä parempaa tarjontaa.

      Ite kävisin hyvässä kunnossa jos ei tarttis tehä vuoden sopparii.
      Vuosi on kuitenkin pitkä aika sitoutua.

      Hyvään kuntoon pääsee ilmaseen tutustuun 1 kerrasta viikon korttiin (riippuu vissiin siitä kuka kirjottaa sen).

      • Kunnon päälle

        Sain kaveriltani Ystäväpassin, jolla pääsi tutustumaan palveluihin 2 viikon ajan.

        Myyjä kovasti yritti että se oikeuttaa ensimmäiseen kertaan mutta onneksi muistin huomauttaa, että eka kerta on muutoinkin ilmainen ni kummasti tuli 2 vkon jakso. Ja kortissakin vielä lukee se, että "tämä kortti oikeuttaa 2 vkon tutustumiseen kaikkiin palveluihin". Ei taida työntekijätkään tietää mitä "ilmaislippuja" tarjoavat.


    • minä vain

      Neutroniin on varmaankin tullut uusi spinning sali? Kuinka iso se on? Vanhahan oli onnettoman pieni, esim. Hyvinkään torikatuun verrattuna. Onko ryhmäliikuntatunneille nettivaraus vai millä systeemillä se toimii?

      • urheilija 20

        salilla on kyllä tilaa riittävästi, kaikki laitteet toimii, infrapunasauna on kiva..harmittaa vaan että esim myöhäisempiä spinning tunteja on lopetettu paljon vähäisen kävijämäärän takia, jotka oli juuri minunlaiselleni vuorotyöläiselle sopivia..
        jumppaamaan kehtaa mennäå kuka vaan koosta ja iästä riippumatta, sielä ei kukaan katso, eikä sali ole täynnä pelkkiä "himobodaajia"...hinta ehkä hieman suolanen, harmittaa jos jää vaikka viikko väliin ja raha silti lähtee tililtä..

        varmaan on moni ihminen alkuinnostuksen jälkeen väsähtänyt kun ei mitään ruuhkia ole havaittavissa...


      • hodari
        urheilija 20 kirjoitti:

        salilla on kyllä tilaa riittävästi, kaikki laitteet toimii, infrapunasauna on kiva..harmittaa vaan että esim myöhäisempiä spinning tunteja on lopetettu paljon vähäisen kävijämäärän takia, jotka oli juuri minunlaiselleni vuorotyöläiselle sopivia..
        jumppaamaan kehtaa mennäå kuka vaan koosta ja iästä riippumatta, sielä ei kukaan katso, eikä sali ole täynnä pelkkiä "himobodaajia"...hinta ehkä hieman suolanen, harmittaa jos jää vaikka viikko väliin ja raha silti lähtee tililtä..

        varmaan on moni ihminen alkuinnostuksen jälkeen väsähtänyt kun ei mitään ruuhkia ole havaittavissa...

        Ei taida johtua väsymisestä kävijöiden vähäisyys....Oliskohan hinnalla ja ilmapiirillä jotain tekemistä asian kanssa??


    • ?

      Löytyykö rixusta sellaista salia missä ei ole paljoa porukkaa ja kohtuu halpa? Ite haluaisin käydä rauhassa vähän nostelee puntteja ja polkee kuntopyörää ja pitää peruskuntoa yllä kolme-neljä kertaa viikossa?

      • haasta

        Suosittelen uimalan salia tai sitten piukkoja paikkoja Peltosaaressa.
        Hyvä kunto on sika kallis (liittymismaksu 130€ 726€ vuosi) ja irti et pääse,vaikka mikä tulis. Itse erehdyin liittymään jäseneksi ja kun huomasin palvelun tason ja todellisen hinnan, sanouduin irti ja joutuisin maksamaan kuukauden käytöstä 355€ ja menettäisin tietenkin myös liittymismaksun 130€. Vein asian kuluttajariitalautakuntaan ja vien sen niin pitkälle, että selviää. Jos maksaa liikuntaseteleillä, he perivät 10€ käsittelymaksun jokaisesta setelistä!!!!Smartumin mielestä liikuntaseteleissä on se periaate, että siitä ei tule asiakkaalle lisäkustannuksia. Haloo!!


      • -oon personal treineri-

        Jep eli 65€/kk on perusmaksu joka perustuu laitteiden kunnossa pitämiseen.
        Tuohon sisältyy myös tarvittava määrä henk.koht. perehdytystä lihaskuntotasoosi.
        Irtopainot (käsipainot lisättävillä kiekoilla), kuntopyörä ja muutama muu tosi asiallinen laite/väline joka tähtää sinun parhaaksesi.

        Lisäksi muutakin konsultointipalvelua on saatavissa kuten lihashuoltoon jne liittyen.
        Vain tosin reilun parinkymmenen vuoden kokemuksella puhun ...


      • oldschool
        -oon personal treineri- kirjoitti:

        Jep eli 65€/kk on perusmaksu joka perustuu laitteiden kunnossa pitämiseen.
        Tuohon sisältyy myös tarvittava määrä henk.koht. perehdytystä lihaskuntotasoosi.
        Irtopainot (käsipainot lisättävillä kiekoilla), kuntopyörä ja muutama muu tosi asiallinen laite/väline joka tähtää sinun parhaaksesi.

        Lisäksi muutakin konsultointipalvelua on saatavissa kuten lihashuoltoon jne liittyen.
        Vain tosin reilun parinkymmenen vuoden kokemuksella puhun ...

        Juu aivan varmasti oot. Puheista päätelleen oot "koutsi", eli malstu.
        Hyvin taitaa bisnekset sujua kun teini palstalle joudut kirjoitteleen.

        Miten lihashuoltoa konsultoidaan? Nyt on niin hämärää juttua taas, että.

        Onks sulla joku oma sali kun rahaa menee laitteiden ylläpitämiseen?
        Tunnen rixun kaikki salinpitäjät, et taida kuuluu joukkoon kuitenkaan.


      • School forever
        oldschool kirjoitti:

        Juu aivan varmasti oot. Puheista päätelleen oot "koutsi", eli malstu.
        Hyvin taitaa bisnekset sujua kun teini palstalle joudut kirjoitteleen.

        Miten lihashuoltoa konsultoidaan? Nyt on niin hämärää juttua taas, että.

        Onks sulla joku oma sali kun rahaa menee laitteiden ylläpitämiseen?
        Tunnen rixun kaikki salinpitäjät, et taida kuuluu joukkoon kuitenkaan.

        Heh..putkimies en ole kun rakennusalallakin on taantuma-aika, mut todellisuudessa nykyajan laitteiden ylläpitämiseen ei kauheasti tarvita investointia, siivous ja rasvauspalkkion lisäksi..Tosin sinun laitteet taitavat vaatia jopa laturin hiilien vaihtamista. Treeniseurasi taitaa olla aika suppea kun alennut rajaamaan kuntoilevat ihmiset ikähaaroihin.

        Tervetuloa lihashuoltokonsultaatioon niin silmäsi avautuvat putkinäöstä ja tutustut muihinkin ihmisiin kuin meihin "salin" pitäjiin ;)


      • Kamaa
        School forever kirjoitti:

        Heh..putkimies en ole kun rakennusalallakin on taantuma-aika, mut todellisuudessa nykyajan laitteiden ylläpitämiseen ei kauheasti tarvita investointia, siivous ja rasvauspalkkion lisäksi..Tosin sinun laitteet taitavat vaatia jopa laturin hiilien vaihtamista. Treeniseurasi taitaa olla aika suppea kun alennut rajaamaan kuntoilevat ihmiset ikähaaroihin.

        Tervetuloa lihashuoltokonsultaatioon niin silmäsi avautuvat putkinäöstä ja tutustut muihinkin ihmisiin kuin meihin "salin" pitäjiin ;)

        Itse olen ainakin ollut enemmän kuin tyytyväinen salin tarjontaan.

        Halvempia löytyy, mutta eipä taida kovin monella salilla olla jäsenetuna ilmainen uimalaanpääsy tai noin laaja, ohjattujen tuntien, skaala. Mikäli ei koe tarvitsevansa jäsenetuja niin suosittelen halvempia saleja.

        Ja verrattaessa esim. uimalan saliin, Hyvässä kunnossa ei tarvitse ainakaan kytätä aikatauluja milloin on miesten- ja naistenvuoro. Ja se on vuorotyötä tekevälle ihmiselle aika ratkaisevakin tekijä. Ja kuten sanottu uimaankin pääsee sekä hintaero on erittäin pieni.


      • oldschool
        School forever kirjoitti:

        Heh..putkimies en ole kun rakennusalallakin on taantuma-aika, mut todellisuudessa nykyajan laitteiden ylläpitämiseen ei kauheasti tarvita investointia, siivous ja rasvauspalkkion lisäksi..Tosin sinun laitteet taitavat vaatia jopa laturin hiilien vaihtamista. Treeniseurasi taitaa olla aika suppea kun alennut rajaamaan kuntoilevat ihmiset ikähaaroihin.

        Tervetuloa lihashuoltokonsultaatioon niin silmäsi avautuvat putkinäöstä ja tutustut muihinkin ihmisiin kuin meihin "salin" pitäjiin ;)

        Kyl poika näköjään jotain tietää putkihommista.

        Ei tartte vaihtaa hiiliä, mulla on autossa generaattori viel, vast 65 malliin tuli se laturi hiilineen.

        "Salinpitäjä", personal treineri, reilu 20 vuoden kokemus. Rupee vaikuttaan entistä enemmän maltsulta. Tuokko viel halapaa proteiinia seuraavaan treeniin, vai näytäkkö jonkun salasen liikkeen mitä ei oo salilla aikasemmin nähty.

        Joo mä oon saanu sun lihashuoltokonsultaatiota ihan tarpeeks. Ei tartte enää enempää.
        Ehkä sun takii treeniseura onkin aika suppea, menee treenit meinaa paremmin kun ei kuuntele kaikenmaailman koti treinerien höpöhöpöjä.

        No kaikkee vodaan nykyään näköjään konsultoida. Hoidakko ihan puhelin konsultaationa vai onko jopa kirjekurssi?

        Mut kuka muu voisit olla? "Salinpitäjä"
        JariH? Omisti salin ja omistaa vieläkin "salin" ja tekee lihas huoltoo. Mut tuskin kirjottelee tänne.
        Pekka? Omisti myös salin ja tekee lihashuoltoo. Mut Pexikään ei kirjota tänne.
        Timppa? ei, ei oo viel 20 vuoden kokemusta.
        MikaF? on sali ja konsultointi onnistuu, mut eipä taida tuntee putkimiestä.
        Randy? Hmm, vois olla, ei ei sittenkään. Ei oo salii.

        Ei vaan löydy, oot selkeesti maltsu. Onhan sullakin hieroja koulutus ainakin omien sanojen mukaan.
        "käsipainot lisättävillä kiekoilla" Joo kuulostaa ihan sun omalta salilta, heh hehh hee.

        Ei tana, äijä kirjottelee tänne teini palstalle. Mee ny reenaan sitä penkkiäkin välillä et saat sen yli 120 sit joskus.


      • oldschool brother
        oldschool kirjoitti:

        Kyl poika näköjään jotain tietää putkihommista.

        Ei tartte vaihtaa hiiliä, mulla on autossa generaattori viel, vast 65 malliin tuli se laturi hiilineen.

        "Salinpitäjä", personal treineri, reilu 20 vuoden kokemus. Rupee vaikuttaan entistä enemmän maltsulta. Tuokko viel halapaa proteiinia seuraavaan treeniin, vai näytäkkö jonkun salasen liikkeen mitä ei oo salilla aikasemmin nähty.

        Joo mä oon saanu sun lihashuoltokonsultaatiota ihan tarpeeks. Ei tartte enää enempää.
        Ehkä sun takii treeniseura onkin aika suppea, menee treenit meinaa paremmin kun ei kuuntele kaikenmaailman koti treinerien höpöhöpöjä.

        No kaikkee vodaan nykyään näköjään konsultoida. Hoidakko ihan puhelin konsultaationa vai onko jopa kirjekurssi?

        Mut kuka muu voisit olla? "Salinpitäjä"
        JariH? Omisti salin ja omistaa vieläkin "salin" ja tekee lihas huoltoo. Mut tuskin kirjottelee tänne.
        Pekka? Omisti myös salin ja tekee lihashuoltoo. Mut Pexikään ei kirjota tänne.
        Timppa? ei, ei oo viel 20 vuoden kokemusta.
        MikaF? on sali ja konsultointi onnistuu, mut eipä taida tuntee putkimiestä.
        Randy? Hmm, vois olla, ei ei sittenkään. Ei oo salii.

        Ei vaan löydy, oot selkeesti maltsu. Onhan sullakin hieroja koulutus ainakin omien sanojen mukaan.
        "käsipainot lisättävillä kiekoilla" Joo kuulostaa ihan sun omalta salilta, heh hehh hee.

        Ei tana, äijä kirjottelee tänne teini palstalle. Mee ny reenaan sitä penkkiäkin välillä et saat sen yli 120 sit joskus.

        maltsu who ?


      • oldschool haisee
        oldschool brother kirjoitti:

        maltsu who ?

        Valvoja, poista viestiketju tai lukitse se.
        Nimimerkki oldschool haisee !!


      • haisee
        oldschool haisee kirjoitti:

        Valvoja, poista viestiketju tai lukitse se.
        Nimimerkki oldschool haisee !!

        äitis rikko ku sut sai.

        Eihän noissa missään näy mitään laitonta? Vai onks nää jotain sisäpiiri juttuja?


      • KYLLÄ2222

        ylimmässä kerroksessa edullinen ja tosi rauhallinen kuntosali, mukavat omistajat jne. Rakennuksen päästä mennään sisään.


      • pettynyt...
        haasta kirjoitti:

        Suosittelen uimalan salia tai sitten piukkoja paikkoja Peltosaaressa.
        Hyvä kunto on sika kallis (liittymismaksu 130€ 726€ vuosi) ja irti et pääse,vaikka mikä tulis. Itse erehdyin liittymään jäseneksi ja kun huomasin palvelun tason ja todellisen hinnan, sanouduin irti ja joutuisin maksamaan kuukauden käytöstä 355€ ja menettäisin tietenkin myös liittymismaksun 130€. Vein asian kuluttajariitalautakuntaan ja vien sen niin pitkälle, että selviää. Jos maksaa liikuntaseteleillä, he perivät 10€ käsittelymaksun jokaisesta setelistä!!!!Smartumin mielestä liikuntaseteleissä on se periaate, että siitä ei tule asiakkaalle lisäkustannuksia. Haloo!!

        Joopa. Olin jo hyvillä mielin liittymässä, kun töistäkin saa Smartumin kulttuuriseteleitä, mutta mutta...tyttö sanoi esittelyssä, että he ei veloita kuin 10 e setelin käsittelymaksua!! Huh huijaa. Eli jos annan yhden 5e arvoisen setelin vaikkapa, niin siitä menisi 10 käsittelymaksua! Enpä ole moista ennen kuullut. Arvata saattaakin, että jäi liittymättä ja toivon, että Riihimäelle tulisi kilpaileva yritys tälle saralle, joka ei velottaisi kulttuuriseteleistä ylimääräisiä. Liittyisin heti.


      • Liikuntaseteleistä
        pettynyt... kirjoitti:

        Joopa. Olin jo hyvillä mielin liittymässä, kun töistäkin saa Smartumin kulttuuriseteleitä, mutta mutta...tyttö sanoi esittelyssä, että he ei veloita kuin 10 e setelin käsittelymaksua!! Huh huijaa. Eli jos annan yhden 5e arvoisen setelin vaikkapa, niin siitä menisi 10 käsittelymaksua! Enpä ole moista ennen kuullut. Arvata saattaakin, että jäi liittymättä ja toivon, että Riihimäelle tulisi kilpaileva yritys tälle saralle, joka ei velottaisi kulttuuriseteleistä ylimääräisiä. Liittyisin heti.

        Nyt on tainnut mennä summat sekaisin. Minulta on veloitettu 10€ käsittelymaksu antamastani pinkasta (kerään koko vuoden setelit kasaan ja annan ne sitten). Ei siis jokaisesta setelistä erikseen.
        Sama politiikka on käytössä muissakin paikoissa (mm. tallilla, jossa käyn ratsastamassa), ei ole siis mikään Hyvän kunnon oma keksintö. Tarkistin tämän aikoinaan myös Smartumilta ja käsittelymaksut ovat sallittuja, kun etukäteen sovittuja maksujärjestelmiä joudutaan muuttamaan seteleiden takia. Hyvässä kunnossahan maksut menevät muuten suoraveloituksella.


      • pettynyt..
        Liikuntaseteleistä kirjoitti:

        Nyt on tainnut mennä summat sekaisin. Minulta on veloitettu 10€ käsittelymaksu antamastani pinkasta (kerään koko vuoden setelit kasaan ja annan ne sitten). Ei siis jokaisesta setelistä erikseen.
        Sama politiikka on käytössä muissakin paikoissa (mm. tallilla, jossa käyn ratsastamassa), ei ole siis mikään Hyvän kunnon oma keksintö. Tarkistin tämän aikoinaan myös Smartumilta ja käsittelymaksut ovat sallittuja, kun etukäteen sovittuja maksujärjestelmiä joudutaan muuttamaan seteleiden takia. Hyvässä kunnossahan maksut menevät muuten suoraveloituksella.

        joo ymmärsin kyllä, että koko vuoden setelit viemällä pääsee "vain" 10 e käsittelymaksulla, mutta jos haluaisi antaa vain yhden tai kuukauden 6 seteliä kerrallaan, niin 10 e menee..ei reilua peliä millään muotoa.. ei joka asiasta pidä välistä vetää..


      • totuus
        pettynyt.. kirjoitti:

        joo ymmärsin kyllä, että koko vuoden setelit viemällä pääsee "vain" 10 e käsittelymaksulla, mutta jos haluaisi antaa vain yhden tai kuukauden 6 seteliä kerrallaan, niin 10 e menee..ei reilua peliä millään muotoa.. ei joka asiasta pidä välistä vetää..

        yritykset tekevät tappiota, jos eivät peri käsittelymaksuja. smartum vetää itse jokatapauksessa välistä jonkun prosentin.


    • +

      Hyvä kuntohan on jäsenklubi. Näin ollen hintapolitiikkaa ei voi edes verrata tavis-saleihin.
      Jäsenyydellä saa koko hoidon: salin, oma-ohjaajan, jumpat, saunat, altaan, porealtaan, vapaapääsyn uimalaan (uimalakortilla, josta uimala vaatii 10e pantin), lapsiparkin... hk:ssa on myös hierojia ja joitakin luentojakin pidetään asiakkaille.
      Saa salilta myös cms-ketjun kortin, jolla pääsee ilman mitään lisämaksuja käymään muilla cms-klubeilla. Vissiin myös ulkomailla. K-saleillekin oli muistaakseni vierailuoikeus.

      Itse olen ollut tyytyväinen. Ainoa miinus on se, että näin syksyllä salilla alkaa olla jo ruuhkaista, mutta olenkin nyt siirtynyt myöhäisempään, hiljaisempaan treeniaikaan.
      Mielestäni hinta/laatu/tarjota -suhde on kohdillaan. Toki se on kohdillaan myös peltosaaressa, kuudella eurolla hikinen pieni sali, piste. Jos salilla käymisen kanssa on tosissaan, Hyvä kunto on oikea paikka siihen. Jos taas kuuluu niihin, jotka pari kertaa vuodessa innostuu viikoksi kuntoilemaan, ehkä se peltosaaren sali riittää siihen. =)

      • ö?

        Jos salilla käymisen kanssa on tosissaan valitsee varmasti aivan jotain muuta kuin näitä peilisaleja. Tai voihan sitä maksaa mistä vaan, mutta oma työ on se mikä ratkaisee. Valitettavasti.


      • jäsen.
        ö? kirjoitti:

        Jos salilla käymisen kanssa on tosissaan valitsee varmasti aivan jotain muuta kuin näitä peilisaleja. Tai voihan sitä maksaa mistä vaan, mutta oma työ on se mikä ratkaisee. Valitettavasti.

        Oma työ on se mikä ratkaisee, totta. Olen kuitenkin samaa mieltä kuin yllä oleva, eli jos ei ole tarkoituskaan ottaa salitreeniä osaksi viikkorytmiä ja käy puntilla vähän sillon tällöin milloin huvittaa, ei se Hyvä kunto silloin niille sovi.
        Jäsenklubit on jäsenklubeja. Jos liittyy jäseneksi, on oltava sitoutunut siihen, että salilla tulee myös käytyä. Isoilla klubeilla, cms, sats,elixia, jäsenyys on melko hintava, mutta toisaalta se taas kannustaa käymään salilla useammin.


      • neiti öö
        jäsen. kirjoitti:

        Oma työ on se mikä ratkaisee, totta. Olen kuitenkin samaa mieltä kuin yllä oleva, eli jos ei ole tarkoituskaan ottaa salitreeniä osaksi viikkorytmiä ja käy puntilla vähän sillon tällöin milloin huvittaa, ei se Hyvä kunto silloin niille sovi.
        Jäsenklubit on jäsenklubeja. Jos liittyy jäseneksi, on oltava sitoutunut siihen, että salilla tulee myös käytyä. Isoilla klubeilla, cms, sats,elixia, jäsenyys on melko hintava, mutta toisaalta se taas kannustaa käymään salilla useammin.

        Paljonko tuonne on liittymismaksu?


    • erkki p

      Ei saa vastinetta. Koko hyvä kunto on huijausta, lupailevat kaikkia ihmeitä. Kannattaa treenata vain itsekseen. Kallista sontaa koko ketju.

      • Ei oo hiki, ei

        Huijatuksi ollaan täälläkin tultu Hyvän Kunnon toimesta. Sopimuksenteko hetkellä annettiin kaikenlaisia lupauksia, jotka täyttyivät vasta useiden kuukausien jälkeen. Rahat kyllä vietiin tililtä, mutta vastinetta sille ei saatu. Veivätpä laskuja jopa perintään asti, kun heidän oma suoraveloitusohjelmansa oli tehnyt mokan. Saatiinko hyvitystä / kipurahoja siitä, että jouduttiin selvitteleen HEIDÄN sotkujaan...e-hei...meille annettiin maksuaikaa. Jei-jei! Pysykää erossa, jos ette vielä ole harhaantuneet sinne. Sopimuksesta ette pääse ikinä irti! Meillä reklamaation haku päällä, mutta firman "pomo" antaa huonolla äidinkielellään niin tylyjä vastauksia, että huh! He eivät ole tehneet mielestään mitään väärin, heh, näyttää totuus sattuvan aika pahasti. Varsinkin kun nyt huomaan, ettemme ole ainoita pettyneitä... Tainnut jäädä firman pyörittäjältä koulut kesken, aina äidinkielestä asiakaspalveluun ja liiketalouteen...


      • 13890
        Ei oo hiki, ei kirjoitti:

        Huijatuksi ollaan täälläkin tultu Hyvän Kunnon toimesta. Sopimuksenteko hetkellä annettiin kaikenlaisia lupauksia, jotka täyttyivät vasta useiden kuukausien jälkeen. Rahat kyllä vietiin tililtä, mutta vastinetta sille ei saatu. Veivätpä laskuja jopa perintään asti, kun heidän oma suoraveloitusohjelmansa oli tehnyt mokan. Saatiinko hyvitystä / kipurahoja siitä, että jouduttiin selvitteleen HEIDÄN sotkujaan...e-hei...meille annettiin maksuaikaa. Jei-jei! Pysykää erossa, jos ette vielä ole harhaantuneet sinne. Sopimuksesta ette pääse ikinä irti! Meillä reklamaation haku päällä, mutta firman "pomo" antaa huonolla äidinkielellään niin tylyjä vastauksia, että huh! He eivät ole tehneet mielestään mitään väärin, heh, näyttää totuus sattuvan aika pahasti. Varsinkin kun nyt huomaan, ettemme ole ainoita pettyneitä... Tainnut jäädä firman pyörittäjältä koulut kesken, aina äidinkielestä asiakaspalveluun ja liiketalouteen...

        Samaa mieltä! Firman pomolta tuli samanlaisessa tilanteessa todella törkeää sähköpostia takaisin. Puhelimessa oli jopa suht asiallinen, mutta sähköposteissa - huonolla äidinkielellä - loukkaavia syytöksiä! Esim. kun ehdotin sopimuksen purkua taloudellisen tilanteen muuttumisen vuoksi, niin sain kuulla, kuinka "voin kääntyä kunnan velkaneuvojan puoleen"!! Ja kun tässä tapauksessahan ei ollut kyse mistään veloista. En voisi kuvitellakaan, että mistään muualta saisin noin törkeää asiakaspalvelua, varsinkin kun itse olet kohtelias.


    • mja_

      Ensinnäkin, onhan se vähän turhaa verrata jäsenklubin ja pelkän salin hintoja.
      Toiseksi, itse olen ollut todella tyytyväinen saamaani palveluun. Pystyn jopa opiskelijana maksamaan sen 56e kuussa ja itselläni se liittymismaksu oli 90e. Ja hinta myös motivoi käymään, olen oikeasti aloittanut säännöllisen liikunnan vasta sen jälkeen kun liityin. Ja saan sillä 56 eurolla käyttööni kuntosalin, erilaiset jumpat (joista ei puoliakaan Riihimäellä muualla tarjota), omaohjaajan (jota en joutunut odottamaan viikkoakaan), uimalan käyttööni (en maksa siitäkään mitään ekstraa), sulkkisvuoron, kiertoharjoittelusalin, porealtaan, saunat jnejne.
      Jäsenille on myös järjestetty ainakin yksi teemailta, pikkujoulut ja erilaisia luentoja liittyen terveyttä edistäviin asioihin. (tämä siis ajalta 1.5.09 eteenpäin)
      Ja laitteet ja tilat ovat mielestäni viihtyisät ja tietenkin aika uudet. Mielestäni kuntosalin puoli on tilava ja runsaslaitteinen. Lisäksi varausjärejstelmä on uusiutumassa niin, että tunnit (jotka siis vaativat paikkavarauksen) voi varata ja perua netissä.

      Mutta jos ei tosiaan ole tarkoitus muuta kuin nostella puntteja kerran viikossa niin siihen varmasti sopii joku uimalan sali. Itsehän kävin siellä pari kuukautta ja tuo Hyvän kunnon sali tuntuu luksukselta verrattuna siihen.
      Ja vielä, minulle on itsestäänselvyys, että jos sitoudun sopimukseen vuodeksi ja haluan katkaista sopimuksen kesken vuotta niin siitä tulee ylimääräisiä kuluja ja toimenpiteitä.

      Suosittelen lämpimästi.

      • neiti öö

        Minä myös liityin jäseneksi, vaikka olin aluksi aika skeptinen koko systeemiä kohtaan, ja olen ollut TODELLA tyytyväinen. Minulle sopii tuo vuoden sitoutuminen, koska silloin liikunnasta tulee (toivottavasti) säännöllinen tapa ja se myös kannustaa pitkäjänteisyyteen, jota itse tarvitsen. Itseäni houkutteli monipuolinen ryhmäliikunta ja olen ollut tuntien tarjontaan erittäin tyytyväinen ja oikeastaan vain tunneilla käynytkin. Ohjaajat ovat hyviä, mukavia ja kannustavia ja musiikki tunneilla on ollut hyvää. Vuorotyöläisenä myös monipuolinen tarjonta pitkin päivää on ollut tosi hyvä homma ja lajit joita ei voi muualla Riihimäellä harrastaa (spinning ja crossing). Pidän myös paikan siisteydestä ja uusista pinnoista. Koen saavani rahoilleni vastinetta.


    • kuntoilija61

      Liityin jäseneksi keväällä 2009. Koska uuden klubin valmistuminen myöhästyi parilla kuukaudella ja laskutus jo pyöri, niin sain hyvityksen niistä kuukausista, koska en halunnut käydä vanhoissa tiloissa. Se oli erittäin joustavaa toimintaa. Ja muutenkin, jos etukäteen tietää, että esim lomien vuoksi jää kuukausi käyttämättä, niin hyvityksen saa lahjakorttina, jonka voi käyttää vaikka hierontaa tai antaa lahjaksi eteenpäin.

      Monet ovat purnanneet maksuista, mutta kun palveluita aktiivisesti käyttää, niin minulla ainakin yhden käyntikerran hinnaksi ei montaakaan euroa tule. Ja esim. infrapunasaunan käyttö, mikä sisältyy hintaan, maksaa esim. turkulaisessa suolahuoneessa 19 euroa kerta! Ja ihan on kyse samanlaisesta saunasta.

      Minulle vuoden sitoutuminen ei ollut kynnyskysymys. Eipä sitä juuri vähemmässä ajassa edes saa tuloksia aikaan. Ilolla olen kokeillut uusia lajeja, mitä ennen ei täällä ole ollut tarjolla, vaan esim. Les Millisin bodypumpissa kävin työmatkojen yhteydessä Hgissä.

      Olen tiloihin ja palveluun ollut erittäin tyytyväinen. Salilla käy monenikäistä ja -kokoista porukkaa. Aivan huoletta voi liittyä joukon jatkoksi. Ainoa asia, mistä olen antanut kehityspalautteenkin, on ollut se, että viikonloppuihin ja iltoihin olisi kiva saada vielä enemmän tarjontaa. Mutta kun tarpeeksi moni toiveitaan esittää, niin ne on kyllä otettu huomioon.

      Reipasta uutta vuotta, pidetään huolta itsestämme! Hyvässä Kunnossa tai mikä paikka kenellekin sopii, hienoa, kun on tarjolla erilaisia paikkoja.

      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

        nostelee saleilla joissa voi vain nostella maksaen treenistä per vuosi noin 80-200e
        ja niillä monilla on lihaksia ja voimaa

        oikeet urheilijat harjoittaa ammattiaan urheilukenttien läheisyydessä olevilla painonnonnosto mestoilla joissa rautaa voi nostella räjähtävästi ja pudottaa alas maksaen treenaamisesta en tiedä mitä
        tällaiset hienot salit on tarkoitettu
        työkykyä ylläpitäville ja ylipainoisille sekä niille jotka ei ole aivan niin tosissaan ja haluavat tehdä kaikenlaista monipuolista ja kivaa
        sekä varmaan hyvä niille joilla on monta lasta ja pitäisi saada treenattua ettei enään enempää lihois mutta mihin lapset
        no mihis ne voi laittaa siellä????


      • kuntoilija61
        jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        nostelee saleilla joissa voi vain nostella maksaen treenistä per vuosi noin 80-200e
        ja niillä monilla on lihaksia ja voimaa

        oikeet urheilijat harjoittaa ammattiaan urheilukenttien läheisyydessä olevilla painonnonnosto mestoilla joissa rautaa voi nostella räjähtävästi ja pudottaa alas maksaen treenaamisesta en tiedä mitä
        tällaiset hienot salit on tarkoitettu
        työkykyä ylläpitäville ja ylipainoisille sekä niille jotka ei ole aivan niin tosissaan ja haluavat tehdä kaikenlaista monipuolista ja kivaa
        sekä varmaan hyvä niille joilla on monta lasta ja pitäisi saada treenattua ettei enään enempää lihois mutta mihin lapset
        no mihis ne voi laittaa siellä????

        Hei

        Hyvässä Kunnossa on lapsiparkki, jossa on hoitaja paikalla. Leluja, leffoja, askartelua. Hyvin näkyvät viihtyvän.

        Mutta se on niin hyvä juttu, kun meille kaikille löytyy omat paikkamme. Ei tarvitse todellisten punttiäijien katsella meitä työkykyä ylläpitäviä, eikä meidän heitä :)


      • jjjjjjjjjjjjj
        kuntoilija61 kirjoitti:

        Hei

        Hyvässä Kunnossa on lapsiparkki, jossa on hoitaja paikalla. Leluja, leffoja, askartelua. Hyvin näkyvät viihtyvän.

        Mutta se on niin hyvä juttu, kun meille kaikille löytyy omat paikkamme. Ei tarvitse todellisten punttiäijien katsella meitä työkykyä ylläpitäviä, eikä meidän heitä :)

        tuota tarkoitin
        vastaus oikea
        paikkana ihan hyvä


      • LIRTSU
        jjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        tuota tarkoitin
        vastaus oikea
        paikkana ihan hyvä

        Paljon tulee porua kuntosalin hinnoista(kin) Käymme säännöllisesti Riihimäen HYVÄSSÄ KUNNOSSA ja maksamme salimaksun niinkuin kuuluukin. Salilla käynti on vapaaehtoista ja sanoisinko kuin ilmaista voi tehdä painoharjoituksia pätevien ohjaajien ohjauksessa, voin mennä jumpalle aamuin illoin, myös iki-ihanaan vesijumppaan, ja kaiken kruunaa infrapuna sauna tai tavallinen sauna. Kerrompa vielä SAMAAN RAHAAN voin käydä uimalassa nauttimassa uinnin ihanuuta ja HÖYRYSAUNAA sekä Riihimäellä että lähimpäristössä. TUSKINPA KANNATTAA UNOHTAA SOSIAALISTA KANSSAKÄYMISTÄ ja TÄMÄKÖ MUKA KALLISTA. Kerrompa vielä !KUNTO NOUSEE KOHISTEN!


      • piiakoo
        LIRTSU kirjoitti:

        Paljon tulee porua kuntosalin hinnoista(kin) Käymme säännöllisesti Riihimäen HYVÄSSÄ KUNNOSSA ja maksamme salimaksun niinkuin kuuluukin. Salilla käynti on vapaaehtoista ja sanoisinko kuin ilmaista voi tehdä painoharjoituksia pätevien ohjaajien ohjauksessa, voin mennä jumpalle aamuin illoin, myös iki-ihanaan vesijumppaan, ja kaiken kruunaa infrapuna sauna tai tavallinen sauna. Kerrompa vielä SAMAAN RAHAAN voin käydä uimalassa nauttimassa uinnin ihanuuta ja HÖYRYSAUNAA sekä Riihimäellä että lähimpäristössä. TUSKINPA KANNATTAA UNOHTAA SOSIAALISTA KANSSAKÄYMISTÄ ja TÄMÄKÖ MUKA KALLISTA. Kerrompa vielä !KUNTO NOUSEE KOHISTEN!

        Ja nimimerkki taitaa todellisuudessa olla "Hyvän Kunnon työntekijä" :D:D:D:D


    • Pettynyt 1234

      En todellakaan suosittele!!! Ei pääse irti mitenkään ja suoraveloitukset jatkuu vaikka pitäisi loppua.
      Ja lapsiparkki on todella järkyttävä! Nuoria tyttöjä, ketkä ei osaa suhtautua lapsiin muuta kuin paniikin omaisesti "apuaapualapsimitämäteen" eikä niin kuin luvattiin; hoitajat on opetettuja ja jos lapsi itkee niin soitetaan tiskille ja vanhempaa tullaan hakemaan. Lapseni huusi _tunnin_ eikä kukaan tullut hakemaan.
      Siellä pitäisi todellakin miettiä mitä luvataan liittymistä tehdessä, koska he eivät pysty sitä luvattua tarjoamaan.
      Ei tosiaan kannata liittyä..

      • jepjep8888

        älähän höpötä omiasi.


    • näin on

      Sano ei pilviä hipoville hinnoille

    • himourheilija

      Hyvä kunto Riihimäki

      Olen ollut jäsenenä 3 vuotta. Innostuin heti täysillä spinningistä, bodypumpista ja muista jumppatunneista. Iltaisin käyn salilla jos työajat menevät jumppien päälle. Hinta ei todellakaan ole kova kun miettii että laihdutin 20kg salilla n. 4 kertaa viikossa käyden ja innostava ilmapiiri teki minusta todellisen urheilijan. Tuntitarjonta on erittäin monipuolinen, kaikille löytyy kaikkea ja personal training palvelu on ihan huippuhyvä! Minulle on tehnyt monet eri ohjaajat oman kuntosaliohjelman omien toiveideni mukaan. Mielummin makselen sen 700e vuodessa kun makailisin sohvalla vapaa-aikanani. Ymmärtääkseni jos ei pääse salilla käymään vaikka matkan tai sairastelun takia, sieltä saa hyvityslahjakortteja solariumiin tai hierontaan tai pidemmäksi jaksoksi sen voi laittaa poikki jos vaikka menee armeijaan tai jtn. Ehdottomasti suosittelen kaikille! Pieni hinta ihanasta olosta jonka kunnon liikunta voi tuottaa sekä fyysisesti että psyykkisesti!!

      • ei ikinä enää

        Joo,käy sä vaan solariumissa ja ota syöpä jos haluat ja satiaiset kaupan päälle!


    • Jaavetti

      MItenkäs tuo sisäpyöräily hommeli tuolla Riihimäen paikassa on. Eli onko miten tilaa ryhmissä ja mitäs semmoinen tulis maksamaan noin suurinpiirtein kun rupeaa tuo syksy painamaan päälle ja tuo ulkona ajettavat pyörä lenkit rupeaa jäämään vähiin eikä missään nimessä viitsisi jo suht hyvää pohja kuntoa pyöräilyssä päästää talven ajaksi rapistumaan. Minkälaisilla varusteilla siellä pitäisi olla. Itse käytän omassa maantiepyörässä lukkopolkimia. Onkohan näissä spinning pyörissä sellaiset vai ihanko vaan sisätossut jalassa.
      Niin ja tarkoistus olisi itsellä ollut syksy ja talvi aika vaan käydä siellä sisäpyöräilyssä ja taas sitten keväällä siirtyä ulos eli en välttämättä haluaisi sitoutua pitkiin sopimuksiin.

    • edeeeeee

      Jos haluaa siellä käydä on liittyttävä jäseneksi, eli mink'äännäköistä kuukausikortti systeemiä ei ole ja ei saa valita aikajaksoa milloin haluaa käydä. Ja jäsenenä pitää olla kai väh. 1 vuosi.. Näin olen itse ymmärtänyt..

    • rosbot

      Hyvä Veli huijaa...

      Kyllähän näitä juttuja on saanut kuulla ihan tarpeeksi!!

      Aina ollaan tarjoamassa vaikka minkälaista solariumia tai hierojaa, mutta kun oikeasti pitäisi saada hyvitystä niin ei mitään tahdo tapahtua. Ainoastaan omalla sinnikkyydellä ja pitkällä taistelulla voit jonkin hyvityksen saada.

      Kiitti, mutta mulle riitti! Toivottavasti syntyisi aitoa kilpailua tällekkin alueelle!

    • pettynyt_perhe

      Lyhyestä virsi kaunis: älkää liittykö! Rahanne menetätte ahneelle firmalle, jossa työskentelee osaamattomia nuoria tyttöjä joista ei kukaan tiedä mitään. toinen sanoo toista ja toinen toista, ja yleisin vastaus tiskillä on: emmä tiedä, mutta voin jättää soittopyynnön. Tiliäni veloitettiin vielä kuukausia jäsenyyden lopettamisen jälkeen eikä jäsenyyskuukaudet todellakaan olleet rahan arvoisia! Lisäksi lapseni saivat kammon lapsiparkkiin ja sanoivat tätin olleen "pelottava". Ymmärsin yskän nähtyäni nuoria työntekijätyttöjä parkin ovella. Näyttivät siltä kuin pekäisivät lapsia ja näiden vanhempia!!! Viimeinen niitti oli siinä kun kävelin tiskin ohi ja kuulin erään työntekijän sanovan: kai tästä täytyy taas lähteä noita läskejä auttamaan, kun eivät muuten saa itseään ruotuun!

    • egfhj

      Riihimäen Hyvässä Kunnossa vastaanoton ihmiset ovat pääsääntöisesti mykkiä, tervehditä ei osata. Tästä olen useamman kerran huomauttanut, mutta eipä silti mikään ole muuttunut.

      Itse pidän Hyvästä Kunnosta ja kaveripiiri on sitä myöten laajentunut suuresti ja kunto tietenkin parantunut jumppien ym. myötä. Tiedän kuitenkin monia, joilla on ollut ongelmia esim. suoraveloituksien ja irtisanoutumisen suhteen. Ko. lafkasta on vaikea päästä irti, jos on ollut alle vuoden jäsenenä - ilmeisesti helpompaa on olla yli vuoden päivät siellä kirjoilla. Lisäksi olen kuullut juttuja lapsiparkista, niitä vähemmän imartelevia...

      Itse olen jäsenenä ollut vuodesta 2007 ja olen pääsääntöisesti viihtynyt, pieniä parantamisen paikkoja toki aina on (mm. juuri tämä vastaanoton tyttöjen "tervehtiminen"). Olen sitä mieltä, että oma asenne vaikuttaa paljon siihen minkälaista palvelua saa ja jos kaikesta ajattelee negatiivisesti ei pian kykene asioita muuten enää näkemään.

      Jos on valmis sitoutumaan liikkumiseen niin miksipäs ei voi liittyä Hyvään Kuntoon.

    • Leposyke 55

      En tarvi. Kunto on jo kohdillaan.

    • Punnertaja 1

      Paljon menee penkistä?

    • jonsku___

      "Jos on valmis sitoutumaan liikkumiseen niin miksipäs ei voi liittyä Hyvään Kuntoon. "

      Jos on valmis sitoutumaan liikkumiseen, miksi liittyä Hyvään Kuntoon?! :O

      Sain muuten jalkasilsan kyseisen kuntosalin pesutiloista. ja kun kommentoin eräälle kunto-ohjaajalle asiasta, hän oli olevinaan hyvinkin auttavainen sanoessaan: Sun täytyy sitten laittaa vaikka pussit jalkoihin suihkussa ettei tauti leviä enempää!

      itselläni ei onneksi ole lapsia, joita traumatisoida lapsiparkissa mutta pukuhuoneessa olen kuullut puhuttavan aiheesta. äidit miettii siellä monesti vaihtoehtoja, että mihin viedä lapsi hoitoon lapsiparkin sijaan.

      hukkaan meni minunkin rahat mutta jatkan nyt tämän sopimuksen loppuun ainakin. Seuraavaksi harkitsen peltsikan salia, puolet edullisempi ja parempi yleistunnelma.

    • wackoooo

      Yksi mahdollisuus on myös liittyä urheiluseuraan, esim. riihimäen kiskoon, ja heidän kauttaan varata avain urheilutalon salille. Sali maksaa muistaakseni 120€/vuosi.
      Tämä on hyvä vaihtoehto jos pelkkä punttisali kiinnostaa, ja haluaa säästää paljon rahaa.

    • K. Unto-lija

      Ilmainen vinkki:
      Hyrinetistä löydät kaupungin maksuttomat vuorot urheilutalon kuntosalille.
      Taitaa olla 2 ohjattua 1h 15min sekä 2 omatoimista.

    • fhjfggj

      Hei kiinnostaisi tietää tuosta Riihimäen Hyvän Kunnon infrapunasaunasta! Ilmeisesti miehille ja naisille yhteinen, mennäänkö sinne oma pyyhe päällä vai miten? Saako viedä juomapullon? Missä sauna ylipäänsä sijaitsee, en ole allaspuolella käynyt..

    • Minä kylmästi

      suosittelen:
      Mene mieluummin Aulangolle relax -saunaan kuuntelemaan luontoääniä.
      Ei tule hiki.

    • Villimimmi88

      Laittakaahan tietoa eri kuntosalien plussista ja miinuksista, ja hintatiedot myös, niin päästään näin kevään kuntoinnostuksen myötä tutustumaan.

    • anonyymi888

      Inrapuna saunaan mennään pyyhe päällä ja juomapullon saa ottaa mukaan. Käynti on joko naisten/miesten puolen pukuhuoneen suihkutilojen kautta. Allastilossa siis sijaitsee se sauna.

      Olen itse ollut noin vuoden jäsenenä ja olen kyllä tykännyt. Suurin osa työntekijöistä / ohjaajista on mukavia ja valitettavaa en oikein keksi.. Ryhmäliikuntatunteja saisi kyllä olla iltaisin vielä monipuolisemmin!

    • hinnat nousee

      Ei kannata liittyä. Henkilökunta ja palvelut hyviä....mutta! Olen ollut pari vuotta jäsenenä, pari päivää sitten tuli sähköpostiin ilmoitus hinnan nousuista. Kuukaudessa hinta nousee 10€, eli on yhteensä nyt 70€. Viesti tuli minulle 15 päivä ja SAMANA PÄIVÄNÄ myös hinta nousi. Koska tämä menee suoraveloituksena tililtä, pitäisi aisakkaalle ilmoittaa ainakin muutamaa kuukautta aikaisemmin hinnan muutoksesta.
      Ihme touhua. Eikä tullut edes kirjettä kotiin.
      Kyllähän tuon 70€ voisi maksaa, mutta heidän tapa toimia pisti todella vihaksi. Eihän tämä kuulu hyvään asiakaspalveluun!

      • Samaa mieltä

        Totta! Hinnat nousee törkeästi ja osalla jäsenistä enemmän kuin toisilla. Itselläni hinnan korotus tulee olemaan 16 e /kuukaudessa!


    • Onko näin, vai ei?

      Kertapierasulla nousee hinta 120e/vuosi?? Jäsenyys kuuleman mukaan ostettava vuodeksi?

    • Rahanmenoa

      Totta! Tuo hinnankorotus on ihan järjetön. Mä aion irtisanoutua jäsenyydestä ensi kuun aikana. Irtisanomis aika on muistaakseni kuukauden. Kesällä keksii muutakin liikuntaa ja syksyllä taida ilmoittautua useampaan kansalaisopiston liikuntaryhmään. Tulee paljon, paljon halvemmaksi, eikä tule huijattua oloa :)! Nytkin on harmittanut kun usein tulee parin viikon taukoja treenaamisiin milloin lomamatkojen, milloin flunssien takia. Muutenkin pyrin "vain" 3 kertaan viikossa salilla käyntiin joka sopii aikatauluihini. Tuo 3krt on vain jäänyt usein haaveeksi kuukausitasolla ja nykyisetkin hinnat on jo kauan mietityttänyt että onko tässä mitään järkeä tällä käyntimäärällä.

      Iso osa henkilökunnasta, tavallisista palkollisista on kyllä minulle ollut hyvin ystävällistä, mutta paljon kuulee juttua pukuhuoneissa ja infrapunasaunassa sivukorvalla ettei salin johtoon olla ollenkaan tyytyväisiä. Etenkin omistaja tuntuu puhututtavan ja hänen tapansa hoitaa asioita.
      Suosittelen siis minäkin pysymään erossa kyseisestä salista jos ei aio pysytellä terveenä, lomailla harvoin ja käydä 5krt/vko koko seuraavan vuoden.

    • Herra 47

      Uudelle yrittäjälle on kysyntää.

      Joku ties koiranpaskapalstalla kertoo, että Riksun salit on menny
      paskaan kuntoon, koskee myös laitteita.
      Lisäksi ne nostaa maksuja tuhkatiheään.

      Palsta on muuten aika paska nykyisin; ei paskankaan väärti; eikä
      senkään vertaa luettavaa.

      • mörde22

        Herra47:Älä nyt vaan ala itkee tihertää...


    • petkutusta

      Ei kannata nähdä vaivaa ton yrityksen eteen,eikä etenkään antaa centtiäkään tolle firmalle!

    • siis mulkku

      kyl se jo tietää, onx se ees pystys

    • jiio§

      Lapsiparkissa on n. vuosi sitten ollut töissä nuori nainen joka on tuomittu huumeidenkäyttäjä. Ei vakituisena työntekijänä, mutta välillä vuoroja tekemässä. Ei minkäänlaista kokemusta lastenhoidosta. Pääsi sinne sen takia, koska tuntee yhden jumppa ohjaajista. En muista lapsiparkin työntekijöistä tiedä, mutta näköjään ottavat sinne ihan kenet tahansa.

    • exjasen

      On tässäkin sali! Kirjoitin heidän lehtimainoksensa johdosta heidän Facebook-sivun seinälle täysin asiallisia kysymyksiä, minua yritettiin pomputtaa asiakasneuvojalle erikseen. Sanoin, että jos Facebookiin laitoin kysymyksen se, tarkoittaa sitä, että haluan täällä myös niihin vastauksen. Olen palloihminen, mutta en pallo ja en pidä pomputtelusta. Todella jäykkää ja byrokraattista. Arvostelun johdosta Hyvä Kunto poisti kirjoitukseni kokonaan. Kirjoitin uudelleen em. yrityksen seinälle ja kysyin, kuka mahtaa häärätä siellä ja painoi "poista"-painiketta. Sekin kysymys lähti. Tämän jälkeen en pystynyt enää kirjoittamaan seinälle tai kommentoimaan mitään! Onhan Riihimäellä toki toisiakin salia, ehkäpä uuden kuntosalin ilmestyminen on kiristänyt hermoja Hyvässä Kunnossa. Onneksi lähdin aikoinaan tästä kuntosalista, en pitänyt Hyvän Kunnon ilmapiiristä omistajavaihdoksen myötä, olin Finnbody: ssa ja Finnbody myytiin Hyvälle Kunnolle. Voin sanoa tehneeni oikean päätöksen. Häipyisi vain koko Hyvä Kunto Riihimäeltä pois!

      • Nikkedaboom

        Varmaan tää klubivastaava häärää.. täysin toivoton tapaus, ei kestä kritiikkiä lainkaan! Nimen saa selville nettisivuilta. Mut hei, älä nyt rutise turhista.. Mitä sä nyt jonnekkin facebookkiin kyselet, soita suoraan sinne, ni saat ainakin vastauksen. Hirvee mustamaalaaminen täällä heti.. Hohhoh.. Oot varmaan sama ihminen, joka kirjoittelee Locomotionin sivuille kaikenlaisia ihme ehdoituksia.. Perusta oma sali, ni saat ainakin sitä mitä haluut. :D Rauhoitu, tämä on vaan elämää!


    • pettynyt123

      Kyseinen keskus ei noudata kuluttajaoikeuden linjauksia jotka löytyvät netistä. Esim. hnnat eivät ole näkyvissä, irtisanoutuminen vaatii ajanvarauksen, ilmoitus ei riitä.
      Jokainen voi vetää oman johtopäätöksensä asioista. Eirttäin tärkeää olisi että kuluttajat reagoisivat tällaiseen.
      Myös tuntien arvostelu (ohjaajien) tai minkään muun arvostelu on vaikeaa, lähes mahdotonta. Koskee kaikkia Hyvän Kunnon toimipisteitä.

    • sanonvaan1

      Yrityksen kotisivuilta näyttää ainakin puuttuvan henkilötietolain mukainen rekisteriseloste, vaikka henkilötietoja selvästi kerätään.

      Se on vakava puute, joka yrityksen tulisi korjata ensi tilassa. Mikäli kerrotte henkilötietojanne yritykselle, niin ottakaa etukäteen selvää, mihin tietojanne aiotaan käyttää. Paras vaihtoehto olisi, että ette anna henkilötietojanne millekään yritykselle, joka ei noudata henkilötietolain vaatimuksia.

      http://www.tietosuoja.fi/1971.htm

    • Paskatselitykset

      Mitä järkeä on koko touhussa täyttä paskaa koko paikka! Minulle lässytettii ensimmäisestä kerrasta kun halusin käydä pelkästää salilla kokeilemassa ja katsomassa milllainen paikka on niin tähänki pitää varaa aika ja antaa tiedot.. Ja sanoin vastalauseeksi että eikö tänne pääse kokeilemaan ilman opastusta salilla ja he vastasivat infosta että ei pääse pitää varata aika.. Voi herranen aika en tarvitse neuvontaa siihen että mitä salilla tehdään varaisin siihen sitten ihan oman ajan jos olisin ekaa kertaa menossa salille elämässä mutta nyt on kuitenki jo vuosia salilla käyty, empä asti enää riihimäen hyvään kuntoon....

      • Ei ikinä enää

        Se oli hyvinkäällä surkee sali ja tuntuu olevan joka paikassa surkea missä se on!!Älkää ihmiset tuhlatko tuohon yritykseen rahoja!!Yritettiin minultakin karhuta rahoja moneen kertaan,vaikka oli kuitit ja kaikki että olen maksanut!!!Kävin jo poliisinkin luona kysymässä neuvoa!!ÄLKÄÄ SEOTKO TUOHON!!!!


    • panis vaik sais

      just äske kuvii jostai mis vittunes, ei helv luut, nahka ja päättämän iso pää, en

      • sorjonen99

        sönkötyksestäs ei ota selvää


    • Herrn48

      Hyvät tilat ja monipuoliset palvelut. Jollei käytä säännöllisesti myös ryhmäliikuntapalveluita, kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja. Puku- ja pesutilojen siisteydessä on toivomisen varaa, mutta on menty parempaan suuntaan. Yleensäkin tuntuu, että joillakin ihmisillä on täysin epärealistisia toiveita - pikkurahalla pitäisi saada juuri itselle räätälöityä palvelua. Hommatkaa itsellenne kuntoiluvälineet ja pysykää kotona itkupillit! Tai alkakaa itse kuntosaliyrittäjiksi, kun tiedätte noin hyvin miten hommat pitäisi hoitaa.

    • kokemusta_on
    • Sporttimimmi00

      Arvostelu 2 /5
      Yleisarvosana: heikohko

      Asiakaskin vaistoaa (ja huomaa) huonon työilmapiirin, "haisee" mädälle. Salitreenaamiseen ei tällä salilla löydy tavanomaista intoa. Laitteet ovat vanhahkot ja punaiset, yök!! Laitevalikoima on outo. Paras laite on jalkojennostolaite, joita löytyi useampi. Lisäksi asiallinen takateisilaite (maaten). Irtolevypainoja vaikea löytää. Musiikki turhan kovalla. Salilla tuli em. ilmapiiriseikan ja oudon laitevalikoimankin puolesta fiilis: "Äkkiä pois täältä". Sali oli pettymys. Lämmittelylaitteita todella monta. Parasta tässä salissa on varmaan jumpat, joukossa ainakin pari erittäin hyvää ohjaajaa. Virtuaalitunnit pois ja sulkkis ymv:si tilaksi. Asiallinen ja siisti suihkutila ja tavallinen sauna, mutta miksi vain yksi wc ja sekin kaukana peseytymistiloista. Infrapunasauna oli pimeä ja viileähkö (liian, kokemusta vastaavista saunoista), pahinta oli se, että ipsauna on yhteinen MIESTEN KANSSA!, kukaan turvallisuudestaan välittävä nainen ei sellaiseen mene. Hierontatuoli hieno juttu, olisipa vain toiminut. :-) Valaistuskin hämärähkö, alkaako liiketoiminta hiipua? Ei ihmekään em. tyylillä, mitä täältä keskustelupalstalta on saanut lukea. Juttelin yhden rouvan kanssa kerran uimalan saunassa ja kertoi olevansa em. kuntoklubin jäsen, pt tai joku vastaava ohjaaja ei ollut kertonut hänelle edes palautusjuomasta! Kuka nykyaikana edes haluaa sitoutua pallo jalkaan jäsenyyteen? Ylihinnoiteltukin. Paljon tilaa, mutta neliöt eivät ole viisaaasti käytetyt, salin pitäisi olla isompikin ja voisiko virtuaalijumppatilaan siirtää vaikka suurimman osan crosstrainereistä? Asiakkaana tuntuu olevan melko paljon vanhempaa väkeä ja asiakaskunta olikin käytökseltään laadukkaampaa kuin Locomotionissa, jossa lähes jyrätään toiset. Mutta kurjinta oli nähdä em. vanhempia ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa hyvissä käsissä. Hyvä Kunto Riihimäkeä en voi suositella. Olisi fiksuinta, jos omistaja keskittyisi johonkin muuhun kuin kuntosaliliiketoimintaan, kun ei homma tunnu toimivan. JPJ:tä voi suositella.

    • tyytyväinen80

      Minä tykkäsin ja viihdyin oikein hyvin. Hyvät tunnit, hyvät tilat ja hyvä palvelu. Kymppi plus Riihimäen hyväkunnolle. Mitään huonoa en tähän hätään keksi. Erotessa Hyvästä kunnosta ei ollut mitään ongelmia. Kaikki sujui hyvin. Pistin jäsenyyden poikki, kun muutin toiselle paikkakunnalle 50 km:n päähän. Huonoa olin paljon kuullut, mutta mulla ei minkäänlaisia ongelmia tullut koko sinä aikana (2 vuotta), kun jäsenenä olin ja voin omasta puolesta suositella kyllä. Ainoa mikä itseä hippasen ärsytti oli, että laitteet oli sijoitettu niin, että välillä tuntui sille, että persettä kytättiin crosstrainerissa oltaessa (sain välillä jonkun äijän silmäilyistä tarpeekseni, yäk), mutta samaa "perse yleisöä kohden" ongelmaa näkyy olevan muillakin saleilla näemmä. Parempi Hyväkunto oli, kun moni muu sali, missä tuntui sille, kuin olisi akvaariossa ollut (kadulla kulkevat kyttäili välillä ihan surutta).

      T. Entinen Riksulainen

      • bbbryj

        Onpa sulla todella huono itsetunto.
        Kuulut riihimäen masentujiin.


    • Mr.muscle76

      Nooo.... Kyllä siellä treenin tekee siinä missä muuallakin. Mutta suihkutilat ainakin miesten puolella homeessa lattian saumoissa, muutenkin vähän epäsiisti tunnelma salilla. Viimeksi kun olin salilla ma iltana sain tehtyä hyvän reenin, siitä suihkuun ja IP saunaan rentoutumaan. Kerkesin olemaan siellä 5min kun joku nainen paukkasi kans lauteille, hieltä haisevana tämän kruunasi se että tämä täti rupesi sormeilemaan itseään. Äkkiä pois ja suihkuun, jätin tästä asiasta sähköpostia firmalle mutta ei ole vielä kuulunut mitään. Enpä enään kyseistä saunaa käytä.

      • se.täti

        sori mutta mua kutitti sieltä


    • Viinämäen.mies

      Heikot käy salill

    • Ex-jäsen

      Eniten Hyvän Kunnon meiningissä häiritsee se, että koko heidän potentiaalinsa yrjötään vessanpöntöstä alas. Jos firman lähtökohta olisi asiakkaan kuin asiakkaan hyvinvointi/tyytyväisyys, olisi lähes koko taivas auki. Mutta koko lafkan keihäänkärki on: joka (|):n mahdollinen sentti on revittävä asiakkaalta pois, hinnalla millä hyvänsä. Ja tapoihin kuuluu vaikeuttaa, hidastaa ja suorastaan "huijata" asiakasta laskutusasioissa.
      Esimerkkinä:
      Kun vuoden sopimus on tullut tiensä päähän (paperilla), niin eipäs se lopukkaan, ennen kuin irtisanot itsesi, (1:n tai 2:n kk:n irtisanomisaika päälle). Toisinsanoen, jos vängällä haluat jäseneksi, irtisano itsesi heti, jolloin sopimus päättyy varmasti tasan vuoden päästä. Tee sitten vaikka uus soppari, jos huvittaa. Kun teet sopimuksen, kyllähän tämä siellä pienellä präntillä lukee.Mutta tästä ei hyvien tapojen mukaisesti tietenkään asiakasta muistuteta.
      Kun käyt salilla, johon sopimuksesi liittyy(vain kyseisen salin soppari) ja huomaat, että laitteet on paskana tai toimiikin puoliteholla, vaikka juoksumaton hihna jarraa joka askeleella, uskot tietenkin laitteiden korjaantuvan pian. Turha toivo, juokse mieluummin lämmittelyksi salille ja verryttele juosten kotiin. Laitteita huolletaan niin harvoin ja satunnaisesti, että olisit vain vehje otsassa treenin ajan.
      Jos erehdyt luulemaan, että sinua huomioitaisiin tai edes tervehdittäisiin takaisin, (koska koskaan tietyt "ammattilaiset" eivät jo jäseneksi kaapattuja henkilöitä alennu ensimmäiseksi tervehtimään), kun saavut salille, niin siinä erehdyt. On parempi asennoitua siihen, että menet Hyvään Kuntoon olemaan yksin (tai kaverin kanssa) ihmisten keskelle, kuten kaupungille kävelisit. Et sinä kaupungillakaan ketään tuntematonta tervehdi. Henkilökunta ei ole jäsenyyden alkaessa jäsentä varten, vaan tulevia jäseniä varten, se kannattaa muistaa.
      Jos treenaat sellaisella Hyvän Kunnon salilla, jossa vastaanottotiski on lähellä laitteita, niin sinun ei pidä ihmetellä naama punaisena karjuvia asiakkaita tuolla tiskilla, joita tapaa nähdä lähes joka toinen päivä. Kyseessä on laskutuksen kanssa märehtiviä asiakkaita, jotka eivät saa asiaansa selvitettyä asiaankuuluvalla tavalla, odotetulla nopeudella, vastaanoton ammattitaitoisuuden avulla tai ylipäänsä sen tähden, kun vastaanotolla ei ole valmiuksia hoitaa asiaa loppuun saakka.Laita kuulokkeet takaisin päähäsi ja jatka polkemista.
      Jos kaikesta ihanuudesta huolimatta haluat erota, voit miettiä kuinka helpoimmin vetäisit itseltäsi nirrin pois. Erota voi kuolemalla, se lukee sopimuksessa. Mutta hiphei! Tiesitkö tämän: Voit huijata vihamiestäsi tekemällä "sovinnon" hänen kanssaan ja tarjoamalle hänelle mahdollisuuden jatkaa omaa sopimustasi. Tällöin vapaudut vankilasta-kortti otetaan käyttöön ja seuraava henkilö jatkaa valitsemallaan tiellä. Nyt en muista, mitä yksityiskohtia ja erillisiä reunaehtoja liittyi kyseiseen sopimukseen. Mutta sillä tavoitellaan tietenkin sitä, ettei kyseistä salia dissattaisi missään, jotta joku muu tämän sopimuksen suostuisi jatkamaan loppuun.
      Kokemuksistani ja ystävieni kokemuksista päätellen voin sanoa, että parhaimman palvelun on saanut (8€/h) saavilta vastaanottovirkailijoilta. Ja ehdottomasti surkeimman asiakaskokemuksen markkinointipäälliköltä.
      Niinhän se on, että jos työntekijällä on duuniasiat kunnossa, kyllä se paistaa ulos myös asiakkaille. Firman sisällä luottamuspulaan (kuullut kerrottavan) kun ei tartuta ajoissa, kaataa se pian koko veneen. Harmillisesti oikeanlaista henkilökuntaa ei saada, eikä toimintamalleja parannettua, ennen kuin ylinjohto siirtyy takavasemmalle. Mitä luulette tapahtuuko niin :-) ?
      Niin kauan, kun syytetään muita (työntekijöitä, asiakkaita, huonoa keliä, väärää sesonkia, säännöllistä työntekijöiden vaihtuvuutta), homma menee reisille.

      • Ilmaisetlounaat

        Tästäkin paistaa sopimuksen osalta se niin kuin aina salidiileistä, että sopijat eivät ole ymmärtäneet tai viitsineet lukea paperia mihin nimensä laittavat.
        Salin laitteiden kunto on sitten salikohtainen ongelma.


      • Ex-jäsen
        Ilmaisetlounaat kirjoitti:

        Tästäkin paistaa sopimuksen osalta se niin kuin aina salidiileistä, että sopijat eivät ole ymmärtäneet tai viitsineet lukea paperia mihin nimensä laittavat.
        Salin laitteiden kunto on sitten salikohtainen ongelma.

        Tästäkin kommentista paistaa se läpi, että ei nähdä mitään vikaa siinä, että sopimus tehdään tarkoituksenmukaisesti hämääväksi. Jos halutaan säilyttää asiakkaat, asiakkaille annetaan vaikka muistutuspostia, jossa kerrotaan sopimuksen pian päättyvän ja mitä se tarkoittaa. Tämä on asiakkaista huolehtimista. Pieni teko firmalle. Näitä muitakin pieniä tekoja voisi olla. Lähdetäänpä esim. tervehtimisestä. Huollon hoitamisesta kunnia-asiana. Henkilökunnan riittävästä kouluttamisesta. Ketjun yhtenäiseistä toimintatapojen huolehtiminen. Asiakaspalautteiden kautta rakentava kehittäminen, ilman jatkuvaa ja äärimmäisyyksiin menevää, lähes neuroottisen pakollista torjumista kaikella asiakastyytyväisyyttä parantavalle ehdotukselle. Avoimuus..hmm..sitä ei ole, jos vastaanottovirkailija ei saa vastata oikeastaan mihinkään muuten kuin:"mä kuulen varaan sulle ajan tätä varten."


      • OmaApu
        Ex-jäsen kirjoitti:

        Tästäkin kommentista paistaa se läpi, että ei nähdä mitään vikaa siinä, että sopimus tehdään tarkoituksenmukaisesti hämääväksi. Jos halutaan säilyttää asiakkaat, asiakkaille annetaan vaikka muistutuspostia, jossa kerrotaan sopimuksen pian päättyvän ja mitä se tarkoittaa. Tämä on asiakkaista huolehtimista. Pieni teko firmalle. Näitä muitakin pieniä tekoja voisi olla. Lähdetäänpä esim. tervehtimisestä. Huollon hoitamisesta kunnia-asiana. Henkilökunnan riittävästä kouluttamisesta. Ketjun yhtenäiseistä toimintatapojen huolehtiminen. Asiakaspalautteiden kautta rakentava kehittäminen, ilman jatkuvaa ja äärimmäisyyksiin menevää, lähes neuroottisen pakollista torjumista kaikella asiakastyytyväisyyttä parantavalle ehdotukselle. Avoimuus..hmm..sitä ei ole, jos vastaanottovirkailija ei saa vastata oikeastaan mihinkään muuten kuin:"mä kuulen varaan sulle ajan tätä varten."

        Ei tule muistutusta, mutta itse voi laittaa vaikka kännykän kalenteriin muistuksen paria kuukautta ennen ajankohtaa heti kun on sopparin tehnyt.
        Tuo ajanvaraus on näiden toimintatapa ja se ei vaadi muuta kuin että on ajoissa hoitamassa asioitaan eli varaa sen ajan sopparin lopettamiseen.


    • Kesäkunto2017

      Hyviä treenejä olen itse saanut aikaiseksi Riksun Hyvä Kunnossa. Tilat ja laitteetkin ovat ihan ok. Tulen monesti hyvälle tuulelle, tai no, ainakin huvittuneeksi kun Hyvä Kunnon oma säkkituolia muistuttava "Personal Trainer" melttoo ja mesoo asiakaansa kanssa salilla. Vähän käy tietysti sääliksi näitä hyväuskoisia, kokemattomia asiakasta jotka tämän anti-urheilullisen kaverin ohjattavaksi ovat joutuneet. Varsinkin jos jotain joutuvat maksamaan tämän mestarin ohjauksesta! Kauan aikaa sitten olin sitä mieltä että jokaisella vastuuntuntoisella salilla pitäisi olla opastaja käytettävissä neuvomassa miten liikkeitä tehdään ja vähän miten kannattaisi treenata. Tämä ajatus on ajan myötä jalostunut, ja nykyään olen sitä mieltä että neuvoja ja opastusta tarvitaan edelleen, mutta opastajana ei voi olla ihan kuka tahansa! Kun katsoo tämän em. "300kg-olan-kohauttaja-mestarin" postuvan salilta pizzalaatikko kainalossaan, tulee mieleen, etteikö näiden "PT:n" toimintaa valvo kukaan?

      • Kesäkuntoon

        Haha haha :) Tämä kyseinen personal Raineri on kyllä huvittanut monesti minuakin. En tiedä missä hän on suorittanut Pt-tutkinnon, (onko?) mutta kyseiseltä firmalta pitäisi ottaa luvat pois!! Ehkäpä hän on suorittanut jonkun 2 viikon kirjekurssin, koska siltä se touhu oikeasti näyttää.
        Harmittaa vaan niiden puolesta ketkä ostavat palveluita tältä herralta, koska aloittelijan olisi erittäin tärkeää saada kunnon opastus ja neuvonta liikkeisiin.


    • FatCamp

      Miltä Riihimäen Hyvässä Kunnossa meno vaikuttaa nyt? Kuulemani mukaan asiakkaita on lähtenyt, kun Riksuun on tullut uusia saleja.

    • Ei.tarvitse

      Aina yrittää jossain marketin aulassa pari tyttöstä myydä jäsenyyttä. Joka kerta pääsee eroon kun olen kohteliaasti sanonut että, heikot käy salilla. Siinä tyttösten naamat mutrulle menee.

    • Hyväkuntofuckoff

      jos tuonne liityy niin ole tarkkana sopimuksesta! Sieltä et pääse eroon halutessa, tai sit joudut ottamaan samalla summalla heidän ”palvelujaan” kuten hierontaa. Itseäni kusetettiin oikein kunnolla ja omistajan kun sai vihdoin viimein puhelimeen niin oli täysi mulkku eikä tullut vastaan eroamisessani juuri ollenkaan! Käyttäkää näitä muita saleja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      65
      1468
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1309
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1109
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      891
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      775
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      51
      674
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      88
      618
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      617
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      614
    Aihe