Esko ry: tulevat

hallituksen jäsenet

Ottakaa selvä onko toiminta laillista nytkään. Aatteellinen yhdistys, miten se saa toimia, ennenkuin rustaatte nimenne asiakirjoihin?

25

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäselvyyksiä

Rahankeräysasioissa on ollut, on nykyinen puheenjohtajakin niistä vastuussa..

• Vastuussa on vielä

Sanna Pauliina Seppälä, ennenkuin uusi hallitus on rekisteröity.

• tieeto
        Vastuussa on vielä kirjoitti:

Sanna Pauliina Seppälä, ennenkuin uusi hallitus on rekisteröity.

on peräisin?

• näköjään
        tieeto kirjoitti:

on peräisin?

mielenkiintoista.

• Joko alkaa
        näköjään kirjoitti:

mielenkiintoista.

Kato käymään riveissä? Se on hyvä merkki.. Uppoava laiva jätetäänkö? Ehkäpä näiltä poistuneilta saisi tietoa asioista..

• vielä viime
        Joko alkaa kirjoitti:

Kato käymään riveissä? Se on hyvä merkki.. Uppoava laiva jätetäänkö? Ehkäpä näiltä poistuneilta saisi tietoa asioista..

viikolla:
        Puheenjohtaja Tero Järvelä
        Varapuheenjohtaja Tanja Koski
        Sihteeri/jäsenvastaava Tarj Klankki
        Jäsen Harri Kokko
        Jäsen Mari Viitala
        Jäsen Minna Kivimäki
        Varajäsen Tuuli Murto
        Varajäsen Miina Tuominen

• Varajäsenet
        vielä viime kirjoitti:

viikolla:
        Jäsen Harri Kokko
        Jäsen Mari Viitala
        Jäsen Minna Kivimäki
        Varajäsen Tuuli Murto
        Varajäsen Miina Tuominen

On häipyneet?

• ccccccccccc
        Varajäsenet kirjoitti:

On häipyneet?

Olivat viimeksi varajäseniä Esko ry:n hallituksessa.

• eikö itsekään tiedä
        tieeto kirjoitti:

on peräisin?

Katso Suomi 24. Ulvila Tero Järvelä. Viimeinen.

• Kunhan tyttäret
        vielä viime kirjoitti:

viikolla:
        Jäsen Harri Kokko
        Jäsen Mari Viitala
        Jäsen Minna Kivimäki
        Varajäsen Tuuli Murto
        Varajäsen Miina Tuominen

huomaisivat ottaa kaupparekisteriin ja yhteyttä, etteivät ole mukana. Laitin toisaalle just yhteystiedot.He oilvat mukana vielä 23.7.2009 kopsatessani nuo Esko ry:n kotisivut.Tuo ei nimittäin ole vielä virallinen, ei ole rekisteröity, vaikka sivuillaan näin näyttävät.

• Jonkinlainen rikos
        Kunhan tyttäret kirjoitti:

huomaisivat ottaa kaupparekisteriin ja yhteyttä, etteivät ole mukana. Laitin toisaalle just yhteystiedot.He oilvat mukana vielä 23.7.2009 kopsatessani nuo Esko ry:n kotisivut.Tuo ei nimittäin ole vielä virallinen, ei ole rekisteröity, vaikka sivuillaan näin näyttävät.

Ole, että mainostetaan kotisivulla sellaista mitä ei vielä ole. Ainakin pirun harhaanjohtavaa sellainen on. Jos vielä pyydellään avustuksia sellaiselle rekisteröidylle yhdistykselle, jollaista ei siis vielä virallisesti ole???

• Kyllä yhdistys on rekis-
        Jonkinlainen rikos kirjoitti:

Ole, että mainostetaan kotisivulla sellaista mitä ei vielä ole. Ainakin pirun harhaanjohtavaa sellainen on. Jos vielä pyydellään avustuksia sellaiselle rekisteröidylle yhdistykselle, jollaista ei siis vielä virallisesti ole???

teröity 9.2.2007. Uusi hallitus ei ole sellaisena rekisteröity, kuin nyt ilmoittavat sivuillaan. Onhan se erehdyttämistä.

Kun valitaan uusi hallitus , se pitää aina rekisteriin ilmoittaa. .

• hoitosopimus
        Kyllä yhdistys on rekis- kirjoitti:

teröity 9.2.2007. Uusi hallitus ei ole sellaisena rekisteröity, kuin nyt ilmoittavat sivuillaan. Onhan se erehdyttämistä.

Kun valitaan uusi hallitus , se pitää aina rekisteriin ilmoittaa. .

kuka sen on allekirjoittanut eläinsuojeluyhdistys Esko ry:n puolesta?

• heidän onnekseen
        vielä viime kirjoitti:

viikolla:
        Jäsen Harri Kokko
        Jäsen Mari Viitala
        Jäsen Minna Kivimäki
        Varajäsen Tuuli Murto
        Varajäsen Miina Tuominen

eivät ole vielä "virallisia" nämä tiedot.

Kato on jo käynyt

Viimeisimpinä olivat Tero,Tanja ja jäsenvastaava.

Sitten hävisi koko hallitus.

Kokous ylimääräinen. 7.8-09 jossain hovissa. Syy henkilöstömuutokset.

Katso Esko ry:n kotisivut.

• Eunukki
        eikö itsekään tiedä kirjoitti:

Katso Suomi 24. Ulvila Tero Järvelä. Viimeinen.

Jeskamandeera, Mäkelä on Koski, tai Koski on Mäkelä, ei sitä kukaan varmaan tiedä, tietäneekö itsekään.
        Ehkä kukaan ei tiedä mitään, vai tietääkö? Mutta Esko ry:n ylimääräinen kokous Euran Mylly-hovissa pe 7.8 klo:17.
        syynä hallituksessa tapahtuvat kenkilöstömuutokset.
        Tervetuloa!
        Tarkoittaako tuo terveluloa myös mua?
        Eihän sitä Eura-Uusikaupunki tietä pitkin taida uskaltaa silloin edes ajaa, voi olla vaarallista, kun on luultavasti se tuleva "poliisikin" paikalla, siis se, joka tappoi viime vuonna Rauman löytiskissoista 70 ja vain 10:lle löytyi koti.
        Vielä suurempi vaara lienee, että joutuu eläinsuojeluyhdistys Esko ry:n hallitukseen ja vastuuseen eskolaisen tekemisistä, mutta
        Rohkea rokan syö, eikun "kytikselle" Mylly-Hoviin, tai ainakin siitä ohi.

• Eunukki
        heidän onnekseen kirjoitti:

eivät ole vielä "virallisia" nämä tiedot.

Kato on jo käynyt

Viimeisimpinä olivat Tero,Tanja ja jäsenvastaava.

Sitten hävisi koko hallitus.

Kokous ylimääräinen. 7.8-09 jossain hovissa. Syy henkilöstömuutokset.

Katso Esko ry:n kotisivut.

Älä viitsi sohlata!
        Esko ry:n säänöt, 10 §. Yhdistyksen kokoukset
        Yhdistyksen vuosikokous pidetään VUOSITTAIN hallituksen määräämänä päivänä tammi-toukokuussa,
        7 §. Hallitus
        Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vuosikokouksessa valitut puheenjohtaja ja viisi muuta varsinaista jäsentä sekä kaksi varajäsentä.
        ... Hallitus valitsee keskuudestaan VARAPUHEENJOHTAJAN sekä ottaa keskuudestaan tai ulkopuolelta SIHTEERIN, rahastonhoitajan ja muut tarvittavat toimihenkilöt. Hallitus kokoontuu puheenjohtajan, tai hänen estyneenä ollessaan VARAPUHEENJOHTAJAN kutsusta, kun he katsovat siihen olevan aihetta tai kun VÄHINTÄÄN PUOLET HALLITUKSEN JÄSENISTÄ sitä vaatii. Hallitus on päätösvaltainen, kun puolet sen jäsenistä ja lisäksi puheenjohtaja tai varapuheenjohtaja on läsnä, ...

Siis yhdistys on perustettu 2005, rekisteröity 2007.
        Joten perustamiskokous on ollut
        2005
        vuosikokoukset 2006, 2007, 2008 ja 2009.
        Jokaisessa kokouksessa on omien sääntöjen mukaan valittu puheenjohtaja hallituksen keskuudesta ja varapuheenjohtaja sekä hallituksen jäset (5 kpl) ja varajäsenet (2 kpl) = 8 hallituksessa,
        viimesten heidän omien sivujensa mukaan hallituksessa oli 3 jäsentä, Järvelä, Koski ja Klankki (sitten sekin tieto hävisi)

Jokaisessa vuosikokouksessa on valittu puheenjohtaja, jäsenet ja varajäset.
        Asia lienee hoidottu ja ilmoitettu rekisterin pitäjälle mahdolliset muutokset tai jätetty hoitamatta, eikä tietoja ole toimitettu rekisterinpitäjälle.
        Jokaisen vuoden vuosikokouspöytäkirjassa on oltava hallituksen jäset kirjattuna.
        Onhan siellä ollut paikalla puheenjohtaja tai/ja varapuheenjohtaja, sihteeri jne.
        Ja muut tarvittavat toimihenkilöt!
        Siitä vaan selvitystyöhön, kuka mitäkin on tehnyt tai jättänyt tekemättä!
        Täysin turhaa yrittää väittää ettei Tero Järvelä ole ollut puheenjohtaja ja Tanja Koski varapuheenjohtaja jo useamman vuoden ajan, koska tiedot löytyivät Eskon omilta sivuilta. Huijauksesta on muuten kysymys!

• Ja saatko tutkituksi
        Eunukki kirjoitti:

Älä viitsi sohlata!
        Yhdistyksen vuosikokous pidetään VUOSITTAIN hallituksen määräämänä päivänä tammi-toukokuussa,
        7 §. Hallitus
        Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vuosikokouksessa valitut puheenjohtaja ja viisi muuta varsinaista jäsentä sekä kaksi varajäsentä.
        ... Hallitus valitsee keskuudestaan VARAPUHEENJOHTAJAN sekä ottaa keskuudestaan tai ulkopuolelta SIHTEERIN, rahastonhoitajan ja muut tarvittavat toimihenkilöt. Hallitus kokoontuu puheenjohtajan, tai hänen estyneenä ollessaan VARAPUHEENJOHTAJAN kutsusta, kun he katsovat siihen olevan aihetta tai kun VÄHINTÄÄN PUOLET HALLITUKSEN JÄSENISTÄ sitä vaatii. Hallitus on päätösvaltainen, kun puolet sen jäsenistä ja lisäksi puheenjohtaja tai varapuheenjohtaja on läsnä, ...

2005
        Jokaisessa kokouksessa on omien sääntöjen mukaan valittu puheenjohtaja hallituksen keskuudesta ja varapuheenjohtaja sekä hallituksen jäset (5 kpl) ja varajäsenet (2 kpl) = 8 hallituksessa,
        viimesten heidän omien sivujensa mukaan hallituksessa oli 3 jäsentä, Järvelä, Koski ja Klankki (sitten sekin tieto hävisi)

Asia lienee hoidottu ja ilmoitettu rekisterin pitäjälle mahdolliset muutokset tai jätetty hoitamatta, eikä tietoja ole toimitettu rekisterinpitäjälle.
        Jokaisen vuoden vuosikokouspöytäkirjassa on oltava hallituksen jäset kirjattuna.
        Onhan siellä ollut paikalla puheenjohtaja tai/ja varapuheenjohtaja, sihteeri jne.
        Täysin turhaa yrittää väittää ettei Tero Järvelä ole ollut puheenjohtaja ja Tanja Koski varapuheenjohtaja jo useamman vuoden ajan, koska tiedot löytyivät Eskon omilta sivuilta. Huijauksesta on muuten kysymys!

Onko Koski ollut varapuheenjohtajana tai puheenjohtajana kun eläinsuojeluyhdistys on päättänyt mahdollisista avustuksista Kirpun eläinkodille. Laitoin asiasta uuden keskustelunavauksen..

• Eunukki
        Ja saatko tutkituksi kirjoitti:

Onko Koski ollut varapuheenjohtajana tai puheenjohtajana kun eläinsuojeluyhdistys on päättänyt mahdollisista avustuksista Kirpun eläinkodille. Laitoin asiasta uuden keskustelunavauksen..

vastattu toiseen avaukseen.

• Ymmärsinkö oikein
        Eunukki kirjoitti:

Älä viitsi sohlata!
        7 §. Hallitus

2005

että Esko ry:n hallitus olisi aina virallinen, ilman ettei sitä tarvitse merkitä kaupparekisteriin, aatteelliset järjestön puolelle vaihtuvine hallituksineen.

Siellä on niistä ilmoituksista toimitusmaksu, ja ne pitää tehdä, joka kerta kun hallitus vaihtuu.

Nyt kun siinä on Eskon Eläinkotikin, kaupparekisterin puolelle pitää aina senkin hallituksen vaihdos ilmoittaa, mutta se maksaa enemmän.

Hinnasto jossain PRH:ksen sivuilla.

Yllätys, yllätys on vielä kolmaskin paikka, jonne olisi tullut ilmoittaa.

Etelä-Suomen lääninhallitukseen.

Yhä edelleen minulla on Eläinsuojeluyhdistys Esko ryn päätös edessäni.

Mukana seurasi säännöt, kohteessa Lupaehdot. 3 osaa ensin , sitten jatkuu..

Luvan saajan on viipymättä ilmoitettava keräykseen, luvan saajan, rahankeräyksen käytännön toimeenpanijaan tai keräyskohteeseen liittyvistä luvan saantiin olennaisesti vaikuttavista muutoksista kirjallisesti lupaviranomaisella.

Luvan saajan on aina ilmoitettava luvan myöntämisen ja luvan päättymisen välisenä aikana yhteisön tai säätiön hallinnossa tapahtuneesta muutoksesta.

Luvan saajan on tehtävä rahankeräyksestä tilitys, joka on toimitettava kuuden kuukauden kuluessa lupa-ajan päättymisestä lääninhallitukselle.

Olen saanut tämän 17/7-09

Kuinka minun noin kävi , etten sitten ymmärtänytkään tätä asiaa.?

Kaupparekisterin neuvonnastakin minulle selitettiin puhelimessa asiat kun kysyin rekisteröinnistä, kai minä nekin ymmärsin väärin?

Oletko sitä mieltä, kaikki mikä Esko ry:n sivuilla on, on totta?

Yhä edelleenkään minä en usko niin.

Esko ry:n säännöt eivät mene noiden kahden isännän ylitse!!

Kaupparekisterin ja lääninhallituksen luvanatajan lupaehtojen.

En minä tässä kilpaile tiedoista kenenkään kanssa. Kyllähän tämä maksaakin.

E-S lääninhallituksen lupajäljennöskin 5,5 ekeä. Noita monta puhelinlaskut. Kyllä niihin hintaa tulee.

Jokainen minut tunteva, tietää minun tekevän kaikkeni eläinten puolesta.

• Rahankeräysluvan
        Ymmärsinkö oikein kirjoitti:

että Esko ry:n hallitus olisi aina virallinen, ilman ettei sitä tarvitse merkitä kaupparekisteriin, aatteelliset järjestön puolelle vaihtuvine hallituksineen.

Siellä on niistä ilmoituksista toimitusmaksu, ja ne pitää tehdä, joka kerta kun hallitus vaihtuu.

Nyt kun siinä on Eskon Eläinkotikin, kaupparekisterin puolelle pitää aina senkin hallituksen vaihdos ilmoittaa, mutta se maksaa enemmän.

Luvan saajan on viipymättä ilmoitettava keräykseen, luvan saajan, rahankeräyksen käytännön toimeenpanijaan tai keräyskohteeseen liittyvistä luvan saantiin olennaisesti vaikuttavista muutoksista kirjallisesti lupaviranomaisella.

Luvan saajan on aina ilmoitettava luvan myöntämisen ja luvan päättymisen välisenä aikana yhteisön tai säätiön hallinnossa tapahtuneesta muutoksesta.

Luvan saajan on tehtävä rahankeräyksestä tilitys, joka on toimitettava kuuden kuukauden kuluessa lupa-ajan päättymisestä lääninhallitukselle.

Kaupparekisterin neuvonnastakin minulle selitettiin puhelimessa asiat kun kysyin rekisteröinnistä, kai minä nekin ymmärsin väärin?

E-S lääninhallituksen lupajäljennöskin 5,5 ekeä. Noita monta puhelinlaskut. Kyllä niihin hintaa tulee.

Lupaehtojakaan ei ole noudatettu joten lupa voidaan peruuttaa.. Eikös se rahankeräyslaki niin sanele?

• Eunukki
        Ymmärsinkö oikein kirjoitti:

Hallituksen jäsen voi (yksittäinen) erota hallituksesta ja lopettaa vaikka jäsenyyden yhdistyksessä. Jos hallituksen jäsen eroaa/erotetaan se pitää ilmoittaa kaupparekisteriin. Silloin on mahdollista seurata, ketkä ovat vastuussa yhdistyksen päätöksistä, siis niistä päätöksistä, jotka kuuluvat hallituksen päätäntävaltaan.
        Etelä-Suomen lääninhallitus on heidän omien sivujensa mukaan myöntänyt rahankeräysluvan, tietenkin ilmoitus hallituksen jäsenen tai koko hallituksen vaihdoksesta on myös tehtävä sinne.
        (Yritysrypäs, ja voihan niitä olla vielä pöytälaatikkoyrityksiäkin)

Tämä onkin harvinaisen selvää ohjeistusta:
        Luvan saajan on aina ilmoitettava ... sekä
        (Huom. yritys ei voi saada rahankeräyslupaa)

"Oletko sitä mieltä, että kaikki mikä Esko ry:n sivulla on, on totta?"
        Ei varmasti ole!

"Kyllähän tämä maksaakin."
        Tietäisit vaan kuinka paljon tämä on maksanut minulle kaikkien näiden aktiivisien n. 9 vuoden aikana.
        Se kaikki "puuhastelu" on johtunut siitä, etten halua yhdenkään eläimen joutuvan kärsimään kuten omani, ja haluni saada eläinten järjetön tappaminen loppumaan ja TK vastaamaan toistaan. Minulle nämä asiat, joista täällä nyt "keskustellaan" on ollut jo tiedossa sen 10 vuotta, mutta kimppakaveria ei ole löytynyt, ymmärrettävää ihmisten tunteman pelon takia.
        Sastamalan hevosten kohtalo järkytti lopulta niin, että ihmiset alkoivat vihdoin oikein ymmärtämään mistä tässä suojelussa on kysymys.
        Toivottavasti tämä lopettaa myös eläinihmisten täysin turhan haastamisen oikeuteen vastaamaan eläinsuojelurikossyytteisiin.
        Koska ainakin alustavat faktatiedot ovat nyt kerättävissä yhteen nippuun, niin olen aiemminkin ehdotellut, että tehdään kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle, heille ovat kaikki viranomaisten asiakirjat saatavilla ilman veloitusta. Eikä edes kantelialle tule kuluja.
        Toistan: pistetään paperit nippuun ja lähetetään.

• Aika epeli
        Eunukki kirjoitti:

Hallituksen jäsen voi (yksittäinen) erota hallituksesta ja lopettaa vaikka jäsenyyden yhdistyksessä. Jos hallituksen jäsen eroaa/erotetaan se pitää ilmoittaa kaupparekisteriin. Silloin on mahdollista seurata, ketkä ovat vastuussa yhdistyksen päätöksistä, siis niistä päätöksistä, jotka kuuluvat hallituksen päätäntävaltaan.
        Etelä-Suomen lääninhallitus on heidän omien sivujensa mukaan myöntänyt rahankeräysluvan, tietenkin ilmoitus hallituksen jäsenen tai koko hallituksen vaihdoksesta on myös tehtävä sinne.

Ei varmasti ole!

Tietäisit vaan kuinka paljon tämä on maksanut minulle kaikkien näiden aktiivisien n. 9 vuoden aikana.
        Se kaikki "puuhastelu" on johtunut siitä, etten halua yhdenkään eläimen joutuvan kärsimään kuten omani, ja haluni saada eläinten järjetön tappaminen loppumaan ja TK vastaamaan toistaan. Minulle nämä asiat, joista täällä nyt "keskustellaan" on ollut jo tiedossa sen 10 vuotta, mutta kimppakaveria ei ole löytynyt, ymmärrettävää ihmisten tunteman pelon takia.
        Sastamalan hevosten kohtalo järkytti lopulta niin, että ihmiset alkoivat vihdoin oikein ymmärtämään mistä tässä suojelussa on kysymys.
        Toivottavasti tämä lopettaa myös eläinihmisten täysin turhan haastamisen oikeuteen vastaamaan eläinsuojelurikossyytteisiin.
        Koska ainakin alustavat faktatiedot ovat nyt kerättävissä yhteen nippuun, niin olen aiemminkin ehdotellut, että tehdään kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle, heille ovat kaikki viranomaisten asiakirjat saatavilla ilman veloitusta. Eikä edes kantelialle tule kuluja.

Kyllä sun tarvii olla oikeassa, kun oot 9 vuotta tuloksetta jauhanut samaa asiaa ja omien elukoiden viemistä..

• jo niin kauan
        Aika epeli kirjoitti:

Kyllä sun tarvii olla oikeassa, kun oot 9 vuotta tuloksetta jauhanut samaa asiaa ja omien elukoiden viemistä..

taistella oikeuden puolesta!

• oletpa tullut kaltoin
        Eunukki kirjoitti:

Ei varmasti ole!

kohdelluksi.Minulla ei mitään omaa eläintä ole koskaan joutunut tappolistalleen.

Silti 3 tapausta tästä Äiti Teresasta on.

Näissä auttamisissani laitoin useassa asiassa Länskärin ja Uuden Rauman sivuille henkilökohtaista palstalle ilmoituksen.

Kyllä vastauksia tuli. Kerrankin eräs 70 ppinen pari sai kolmen ihmisen työn yhteensovittamisella heiltä 1.3 milj markan velat pois. Olivat taanneet poikansa(alusta alkaen) kaatumaan tuomittua yritystä ,takaamalla häntä.

Arvaa kiittivätkö edes. Hui hai. Heiltä oli jo mennyt talo alta.

Enpä auta kiitoksen takia, siinä tapaukseessa voisin lopettaa jos sitä odottaisin.

Älä sure, kyllä tämä tästä selviää, mutta TK ei selviä. Selvät sekoamisen merkit jo, eivätkö läheiset huomaa? Siihen loppuu vartijan ura alkuunsa kun polttaa kunnolla päreensä.

• Eunukki
        Aika epeli kirjoitti:

Joo ja nyt alkaa pikkuhiljaa näyttää valoisammalta, ehkä he eläimet vielä saavat oikeudenmukaisen kohtelun myös eläinsuojelun taholta, ja täysin perusteeton, raakalaismainen tappaminen loppuu.
        "Rönsyleinikki" se vaan keksasee aina uusia kujeita, tosin eri variaatioin. Tietenkin karjakolla on ryhmä vapaaehtoisia työntekijöitä hoitamassa hänen elukoitaan, niin ehtii "suhinoida" pitkin maakuntaa. Selvitystyö vasta työlästä onkin.
        Voit olla varma - MINÄ olen oikeassa. Tuloksia alkaa varmaan syntymään.Ps. minun eläimiäni ei ole viety.

Säälin sua reppana, jos et näe siinä mitään mätää, että Rauman löytökissoista 70 tapetiin ja vain 10 sai jatkaa elämäänsä vuonna 2008, jouduttuaan eläinten turvakotiin, eli Kirppuun.
        Mielestäni eläinten puolesta tehty työ ei ole ollut tähänkään asti tuloksetonta jauhantaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6460
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4092
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3364
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      487
      2903
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      281
      1904
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1586
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1436
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1383
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1379
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1376
    Aihe