Ravintola Oiva

random3

Mitä olette yleisesti mieltä paikasta, kokeista ja tarjoilijoista?

24

4629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulju

      vessat aivan luokattomassa kunnossa ainakin miesten puolella eikä koske vain viikonloppuja vaan tilanne on sama viikolla,baarimikkoa saa pubin puolella välillä odottaa vartin ennenku suvaitsee tulla myymään.Viime viikolla eräs asiakas meni pyytämään ravintolan puolelta ruokalistaa niin kokki ilmoitti että ei sun tarvi tänään syödä,silti kyseiselle tyypille myytiin olutta eli humalatilasta ei ilmeisesti ollut kyse?Yksi tähti tulee torin puoleisesta terassista,onneksi on muitaki baareja

      • juuri muutama aika

        sitten pihvillä Oivassa, odotimme puoli tuntia, että tarjoilija tulisi tuomaan meille ruokalistat jne., mutta ei tullut. Haimme ruokalistat itse ja jatkoimme odotusta. Lähdin tiskille sanomaan, että haluaisimme tilata. Kun saimme tilaamamme pihvit, ne olivat kylmiä. Palvelu (sitten kun sitä sai) oli tosin todella ystävällistä, mikä pelasti paljon :)


      • vakkariasiakas
        juuri muutama aika kirjoitti:

        sitten pihvillä Oivassa, odotimme puoli tuntia, että tarjoilija tulisi tuomaan meille ruokalistat jne., mutta ei tullut. Haimme ruokalistat itse ja jatkoimme odotusta. Lähdin tiskille sanomaan, että haluaisimme tilata. Kun saimme tilaamamme pihvit, ne olivat kylmiä. Palvelu (sitten kun sitä sai) oli tosin todella ystävällistä, mikä pelasti paljon :)

        Totta turisette joka suunnasta. Palvelu on SUURIMMILTA OSIN todella hyvää, sekä ruoka että juoma puolella. Odottaminen on p'rseestä mutta tokkopa se tarjoilijoiden vika on. Johtoportaalle saisi sanoa että henkilökuntaa vain lisää, niin palvelu olisi täydellistä. Olen kattellu varsinki toripäivinä kuinka hlökunta juoksee päät punasena pitkin poikin väenpuutteen takia, ja aina jaksavat silti olla mukavia. Mutta parhaat tarjoilijat ja kokit on silti lähteneet ja kaikki viimesen puolentoista vuoden sisällä. Harmillista. Tuittu tyttökokki on aika pala purtavaksi. Jännityksellä saa odottaa että mitä palvelua tulee, jos hän on tiskin takana. Mutta kyllä se moite keittiöstäkin kuuluu. Joskus käynyt niinkin että erään asiakkaan syödessä ja tilatessa sen jälkeen keittiöstä kuului kokin möykkä että mitä v*ttua jne. Tyttökokille kärsivällisyyttä ja ystävällisyyttä. Ei asiakkaan kanssa saa ruveta vänkäämään.


      • Ruoka-asiakas
        vakkariasiakas kirjoitti:

        Totta turisette joka suunnasta. Palvelu on SUURIMMILTA OSIN todella hyvää, sekä ruoka että juoma puolella. Odottaminen on p'rseestä mutta tokkopa se tarjoilijoiden vika on. Johtoportaalle saisi sanoa että henkilökuntaa vain lisää, niin palvelu olisi täydellistä. Olen kattellu varsinki toripäivinä kuinka hlökunta juoksee päät punasena pitkin poikin väenpuutteen takia, ja aina jaksavat silti olla mukavia. Mutta parhaat tarjoilijat ja kokit on silti lähteneet ja kaikki viimesen puolentoista vuoden sisällä. Harmillista. Tuittu tyttökokki on aika pala purtavaksi. Jännityksellä saa odottaa että mitä palvelua tulee, jos hän on tiskin takana. Mutta kyllä se moite keittiöstäkin kuuluu. Joskus käynyt niinkin että erään asiakkaan syödessä ja tilatessa sen jälkeen keittiöstä kuului kokin möykkä että mitä v*ttua jne. Tyttökokille kärsivällisyyttä ja ystävällisyyttä. Ei asiakkaan kanssa saa ruveta vänkäämään.

        Kyllä mielestäni yksi hyvä poikakokki ravintolassa on vielä jäljellä. Tuosta tyttökokista olen samaa mieltä kuin vakkariasiakaskin. Harmi vain että ravintolan johdolta tai esimieheltä puuttuu johtamistaito ja sitä myöden työtekijöidensä kunnioittaminen. Varsinkin toripäivisin työtekijöiden määrä ravintolassa olematon. Samoin juuri tuo pubin puoleinen tarjoilu tökkii koska molemilla puolilla on yksi ja sama tarjoilija. On se niin ihmeellistä nykyaikana että esimiehet eivät arvosta sitä että asiakkaiden palveleminen olisi sujuvampaa jos työntekijöitä olisi riittävästi. Asiakaspalvelu siinä kärsiin kun johto PELKÄÄ että työntekijät saisivat hiljaisempana hetkenä enemmän hengähtää. Olisi muuten hyvä tietää kuka tuota paikkaa johtaa ja on siellä esimies???? Kertokaa joku että joskus voisi antaa suoraa palautetta kun kyseisen ihmisen näkee. Muuten viihtyisä ja hyvä ruokaravintola, mutta JOHTO HALOO herätys ennenkuin asiakkaat teidän takia kaikkoavat. Työntekijöille tsemppiä ja jaksamista.


      • Ruoka-asiakas
        juuri muutama aika kirjoitti:

        sitten pihvillä Oivassa, odotimme puoli tuntia, että tarjoilija tulisi tuomaan meille ruokalistat jne., mutta ei tullut. Haimme ruokalistat itse ja jatkoimme odotusta. Lähdin tiskille sanomaan, että haluaisimme tilata. Kun saimme tilaamamme pihvit, ne olivat kylmiä. Palvelu (sitten kun sitä sai) oli tosin todella ystävällistä, mikä pelasti paljon :)

        Olisiko kaiken tuon epäkohdan takana liian vähäinen henkilökunta. Ostin kerran kaksi olutta ja sitä ehti minulle myymään kaikki vuorossa olevat työntekijät...lopuksi vielä kokki tuli kiireistään keittiöstä ja rahasti.


      • työntekijöiden vähyys
        Ruoka-asiakas kirjoitti:

        Olisiko kaiken tuon epäkohdan takana liian vähäinen henkilökunta. Ostin kerran kaksi olutta ja sitä ehti minulle myymään kaikki vuorossa olevat työntekijät...lopuksi vielä kokki tuli kiireistään keittiöstä ja rahasti.

        vaikuttaa esim. siihen saako kokki kokkauksiansa edes lämpimiksi keittiössä, entä siihen että tilattua ruokaa ei tuoda vaan jotain ihan muuta mitä olet tilannut.
        Jokusia kertoja ko. ravitsemusliikkeessä on tullut poikettua, ei enää sen jälkeen kun tarjoilua tuli odoteltua liian kauan vaikka kuppila oli melkein tyhjä. Palvelua sai vasta kun kävin henkilökuntaa etsimässä takahuoneesta jonne olivat piiloutuneet.
        Kyllä sitten venkoiltiin pikkuhiljaa palvelemaan kun kysyin että onko kuppilassa siirrytty itsepalveluun.


      • Vakioasiakas
        työntekijöiden vähyys kirjoitti:

        vaikuttaa esim. siihen saako kokki kokkauksiansa edes lämpimiksi keittiössä, entä siihen että tilattua ruokaa ei tuoda vaan jotain ihan muuta mitä olet tilannut.
        Jokusia kertoja ko. ravitsemusliikkeessä on tullut poikettua, ei enää sen jälkeen kun tarjoilua tuli odoteltua liian kauan vaikka kuppila oli melkein tyhjä. Palvelua sai vasta kun kävin henkilökuntaa etsimässä takahuoneesta jonne olivat piiloutuneet.
        Kyllä sitten venkoiltiin pikkuhiljaa palvelemaan kun kysyin että onko kuppilassa siirrytty itsepalveluun.

        Toi kyseinen tapaus on kyllä varmasti aikas harvinaista. Itse olen saanut hyvää palvelua ja ruokaa aina poiketessani. Ajallisesti tilaukset ovat kyllä toisinaan kestäneet mutta olen myös huomannut sen johtuvan juuri tuosta työntekijöiden vähyydestä. Palkatkaa lisää työntekijöitä!


      • se nyt
        Vakioasiakas kirjoitti:

        Toi kyseinen tapaus on kyllä varmasti aikas harvinaista. Itse olen saanut hyvää palvelua ja ruokaa aina poiketessani. Ajallisesti tilaukset ovat kyllä toisinaan kestäneet mutta olen myös huomannut sen johtuvan juuri tuosta työntekijöiden vähyydestä. Palkatkaa lisää työntekijöitä!

        niin hirvittävän harvinaista ole, minulle on sattunut melkein joka kerta jotain vittumaista (henkilökunnan taholta), kun olen siinä kuppilassa poikennut. ikävä tulee Kukon aikoja, silloin oli ruoka hyvää ja tarjoilu pelasi. Se oli sitä "vanhaa" hyvää aikaa, jolloin asiakasta arvostettiin.
        Täytyy silti myöntää että ei tässä kylässä eli K:päässä ole yhtään kunnon ravintolaa, jos haluat hyvää ruokaa ja palvelua mene Poriin tai jonnekin vielä kauemmas.
        Ilmeisesti Oivassa tarjoillaan erilaisen protokollan mukaan Vakioasiakkaille jotka mussuttavat lounaansa siellä päivittäin ja niille joiden sukulaiset ovat on siellä töissä.


      • ravintola?
        se nyt kirjoitti:

        niin hirvittävän harvinaista ole, minulle on sattunut melkein joka kerta jotain vittumaista (henkilökunnan taholta), kun olen siinä kuppilassa poikennut. ikävä tulee Kukon aikoja, silloin oli ruoka hyvää ja tarjoilu pelasi. Se oli sitä "vanhaa" hyvää aikaa, jolloin asiakasta arvostettiin.
        Täytyy silti myöntää että ei tässä kylässä eli K:päässä ole yhtään kunnon ravintolaa, jos haluat hyvää ruokaa ja palvelua mene Poriin tai jonnekin vielä kauemmas.
        Ilmeisesti Oivassa tarjoillaan erilaisen protokollan mukaan Vakioasiakkaille jotka mussuttavat lounaansa siellä päivittäin ja niille joiden sukulaiset ovat on siellä töissä.

        Ja lauantai-iltana jos haluaisi syömään ravintolaan niin kello kymmenen jälkeen turha toivo tässä kylässä!!!


      • yx vaan...
        ravintola? kirjoitti:

        Ja lauantai-iltana jos haluaisi syömään ravintolaan niin kello kymmenen jälkeen turha toivo tässä kylässä!!!

        Kuulin että kyseiseen ravintolaan olisi tulossa uusi ravintolapäälikkö,
        toivottavasti hän ymmärtäisi laittaa enemmän työntekijöitä samaan aikaan töihin jottei tarjoilioiden tarvitsisi rampata terassin ja bubin väliä! kaikkiin toimipistesiin omat myyjänsä niinkuin kunnon ravintoloissa tehdään! firman miesväki on kyllä hyvää silmäruokaa! (; plussaa siitä.


      • Toripvlounas
        yx vaan... kirjoitti:

        Kuulin että kyseiseen ravintolaan olisi tulossa uusi ravintolapäälikkö,
        toivottavasti hän ymmärtäisi laittaa enemmän työntekijöitä samaan aikaan töihin jottei tarjoilioiden tarvitsisi rampata terassin ja bubin väliä! kaikkiin toimipistesiin omat myyjänsä niinkuin kunnon ravintoloissa tehdään! firman miesväki on kyllä hyvää silmäruokaa! (; plussaa siitä.

        Jaa...pakko mun on kehua että elokuussa toripäivillä olin siellä lounaalla ja sapuska oli hyvää ja edukasta ja palvelu moitteetonta.


      • Toripvlounas
        Toripvlounas kirjoitti:

        Jaa...pakko mun on kehua että elokuussa toripäivillä olin siellä lounaalla ja sapuska oli hyvää ja edukasta ja palvelu moitteetonta.

        No pakko myöntää sen verran miinusta, että se vessa on aika karsee...siis naisten. Ei vaatis paljoo jos sen fiksais kuntoon...


      • eräs joka yrittiymmärtää
        Ruoka-asiakas kirjoitti:

        Olisiko kaiken tuon epäkohdan takana liian vähäinen henkilökunta. Ostin kerran kaksi olutta ja sitä ehti minulle myymään kaikki vuorossa olevat työntekijät...lopuksi vielä kokki tuli kiireistään keittiöstä ja rahasti.

        oon tossa samaa mieltä että henkilökuntaa liian vähän jokapuolella ravintolaa... tosin taitaa olla ihan paikan omaa mokaa,koska eipä aina oo helpointa nolla töissä jos kokoajan on stressi duunin jatkumisesta,ja jos.... alkaa työntekijöitä tippumaan ihan ihme syistä.....


      • tosi tosi

        pubin puolella kusi ja paska haisee miesten vessassa. ei lienet ole ilmastointia. palvelua saapi harvakseen


      • sivusta seuraaja
        eräs joka yrittiymmärtää kirjoitti:

        oon tossa samaa mieltä että henkilökuntaa liian vähän jokapuolella ravintolaa... tosin taitaa olla ihan paikan omaa mokaa,koska eipä aina oo helpointa nolla töissä jos kokoajan on stressi duunin jatkumisesta,ja jos.... alkaa työntekijöitä tippumaan ihan ihme syistä.....

        HEI HALOO!
        Ei kai kukaan ilman syytä mihinkään joudu. En usko minä, eikä muutkaan järkevät ihmiset.


      • naispuolinen asiakas
        eräs joka yrittiymmärtää kirjoitti:

        oon tossa samaa mieltä että henkilökuntaa liian vähän jokapuolella ravintolaa... tosin taitaa olla ihan paikan omaa mokaa,koska eipä aina oo helpointa nolla töissä jos kokoajan on stressi duunin jatkumisesta,ja jos.... alkaa työntekijöitä tippumaan ihan ihme syistä.....

        mihin oivasta on hävinny ne nuoret miespuoliset työntekijät(baarimikot ja karaokevetäjät)????? samalla on hävinnyt osa silmänruokaakin sieltä!


      • luuraaja
        naispuolinen asiakas kirjoitti:

        mihin oivasta on hävinny ne nuoret miespuoliset työntekijät(baarimikot ja karaokevetäjät)????? samalla on hävinnyt osa silmänruokaakin sieltä!

        No huh, huh!!!!
        Mun mielestä siellä on kaikkien aikojen komeimmat duunarit! Kattelkaa silmillä, älkää tutunkauppana:)


      • Kuntsarilla parasta
        se nyt kirjoitti:

        niin hirvittävän harvinaista ole, minulle on sattunut melkein joka kerta jotain vittumaista (henkilökunnan taholta), kun olen siinä kuppilassa poikennut. ikävä tulee Kukon aikoja, silloin oli ruoka hyvää ja tarjoilu pelasi. Se oli sitä "vanhaa" hyvää aikaa, jolloin asiakasta arvostettiin.
        Täytyy silti myöntää että ei tässä kylässä eli K:päässä ole yhtään kunnon ravintolaa, jos haluat hyvää ruokaa ja palvelua mene Poriin tai jonnekin vielä kauemmas.
        Ilmeisesti Oivassa tarjoillaan erilaisen protokollan mukaan Vakioasiakkaille jotka mussuttavat lounaansa siellä päivittäin ja niille joiden sukulaiset ovat on siellä töissä.

        Kuntsarilta saa todella hyvää ruokaa ja ammattitaitoista palvelua. Myös viinit kohdallaan. Ei tarvitse ajaa Poriin. Vaikka ei se haittaa, ajan sinne silti joka päivä, mutta syömään sinne ei aina tarvitse jäädä.


    • ikinä

      pistä nokkaani enää oivan miestenvessan kusenhajuun!terveystarkastajille pitäis moisesta ilmoittaa.

      • Järki HOI!!

        Kysynpä vaan mitä ihmettä täällä ruikutatte asioista kun asioille voisi oikeasti jotain tapahtua jos oikeaan osoitteeseen niistä valittaisitte! Ottakaa yhteyttä toimitusjohtajaan valituksienne aiheista, ei ravintolapäällikköön! Se vähät välittää ilmeisesti valituksista ja heittää ne roskikseen kun ei vielä mitää parannuksia ole havaittavissa! Jos kyseinen henkilö ottaisi valitukset tosissaan, hän myös niille jotain tekisi! Joten menkääpä ja tehkää valituksenne ylimmälle mahdolliselle taholle, näin ollen jotain voisi joskus ehkä tapahtuakin!!!
        Tosin näitä kommenttejanne on kyllä mukava lueskella täälläkin..


      • .,.
        Järki HOI!! kirjoitti:

        Kysynpä vaan mitä ihmettä täällä ruikutatte asioista kun asioille voisi oikeasti jotain tapahtua jos oikeaan osoitteeseen niistä valittaisitte! Ottakaa yhteyttä toimitusjohtajaan valituksienne aiheista, ei ravintolapäällikköön! Se vähät välittää ilmeisesti valituksista ja heittää ne roskikseen kun ei vielä mitää parannuksia ole havaittavissa! Jos kyseinen henkilö ottaisi valitukset tosissaan, hän myös niille jotain tekisi! Joten menkääpä ja tehkää valituksenne ylimmälle mahdolliselle taholle, näin ollen jotain voisi joskus ehkä tapahtuakin!!!
        Tosin näitä kommenttejanne on kyllä mukava lueskella täälläkin..

        Kyllä joka paikasta aina löytyy parannettavaa/korjattavaa... Vaikka wc-tilat (ainakin jokunen aika sitten) oli suht' häpee kunnossa ja palvelu ehkä henkilökunnan puutteen vuoksi joskus hitaammanlaista, mutta kun henkilökunta kiireiltään (lähinnä päiväsaikaan) ehtii oluen laskuun on se aina kohteliasta ja huumorilla höystettyä... Ja ainahan asiakkaan oma toimintakin vaikuttaa. Pienet hymyt ja kiitokset puolin ja toisin piristää molempia


    • rälläkän majuri

      kävin oluella mies kyrvän niellyt kuuleemma poliisimiehiemiä kannattais mennä metsätöihin

    • Anonyymi

      Oiva-keskus on ilotalo Vihaan sirkka Seppästä hän on tuhonnut svioliittomme

    • Anonyymi

      Oiva-keskus on kuulemma ilotalo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34481
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22064
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11155
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      7591
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6675
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      54
      5073
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4107
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      46
      1756
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1693
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe