Edullinen yöpyminen

Kouvolassa?

Pari viisikymppistä sinkkulikkaa tulossa Kouvolaan, myös illanvietto ja yöpyminen paikkakunnalla kuuluvat ohjelmaan.

Missä me viihtyisimme, ja saisimme parhaat muistot.
Vinkkejä, kiitos!

24

5868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---+
    • LL

      Moi

      Halvin majoitus löytyy Kouvolasta Hotelli Turistihovista...Lyhyt matka joka paikkaan.Hotelli sinänsä ei mikään hieno,mutta kyllä siellä yhden yön tai siis aamuyon viihtyy.

    • Matkamimmit

      Suunnittelemme nyt Meripäivien matkaa. Ongelma on siellä nuo puhalluttajat. Pitänee hankkia majoitus täältä radan varresta.

      • Meripäivä

        Tulkaa meikäläisen taloon yöksi. Saisitte vielä kyytiä kotkaan ja takaisin. Minua kun nuo puhallutukset ei pelota ja tuplakivaa olisi kuljettaa iloisia naisia.


      • tässäoon.ny

        Tämmösen 40v jäbän luota. Samalla voitte käyttää mua seksualisesti hyväksi.


      • fattoopower
        tässäoon.ny kirjoitti:

        Tämmösen 40v jäbän luota. Samalla voitte käyttää mua seksualisesti hyväksi.

        Joo eli "tattoopowerin" 40v isovatsainen, ei paljon houkuttele ehkä ketään?


      • fattoominäkin40
        fattoopower kirjoitti:

        Joo eli "tattoopowerin" 40v isovatsainen, ei paljon houkuttele ehkä ketään?

        en ole kyseinen tattoopower mutta kyllä isovatsainen 40v varmasti houkuttelee
        naisia toisinkuin sinä nyrkillä tipautettava alipainoinen normiressukka.

        ottaako aivoon kun isot miehet vie naiset?

        miksi teillä kynäniskoilla on tapana aina istua jalka toisen päällä kuten akoilla
        ja sitten netissä uskallatte avautua mutta tosimaailmasta ette tiedä mitään?
        onko miehekästä olla laiha ja sairaan näköinen median pomputeltava pässi?

        voidaan lyödä vaikka vetoa kumpi houkuttelee jos uskaltaudut livenä sen tekemään?


      • 40visompiukko

        pnettimaailmaan ovatkin pesiytyneet nämä surkimukset jotka hoikkaa kokoa ja
        hirveet luulot itsestään ja muista.
        ei taida olla kovin fiksua porukkaa mitä jutuistanne voi päätellä.

        mitenhän hoikka poika pärjäät yöelämässä jussina kun isompivatsainen kundi
        tyrkkii muijaasi ja sinäkin otat siinä samalla mahdollisesti pataan vai kutsutko
        muut apuun?

        miksi ette koskaan avaudu livenä vai pelottaako?
        sairasta olla tuollainen laihuuden kannattaja, ei se ole edes miehekästä.
        nirppanokkahuoriakin pyörittelen helposti koska nainen alistuu.
        samoin sinäkin.

        olette muutenkin suurin osa kouvolalaisista ihan kyrpäsakkia
        onneksi muutin pois sieltä mutta aina kun käyn niin vetelen
        välillä turpiin näitä puskajusseja ja isken muijat mennentien.

        viimeksi muutama viikko sitten tuli hyvin pillua, myös varatuilta.


      • exkouvoloidi
        40visompiukko kirjoitti:

        pnettimaailmaan ovatkin pesiytyneet nämä surkimukset jotka hoikkaa kokoa ja
        hirveet luulot itsestään ja muista.
        ei taida olla kovin fiksua porukkaa mitä jutuistanne voi päätellä.

        mitenhän hoikka poika pärjäät yöelämässä jussina kun isompivatsainen kundi
        tyrkkii muijaasi ja sinäkin otat siinä samalla mahdollisesti pataan vai kutsutko
        muut apuun?

        miksi ette koskaan avaudu livenä vai pelottaako?
        sairasta olla tuollainen laihuuden kannattaja, ei se ole edes miehekästä.
        nirppanokkahuoriakin pyörittelen helposti koska nainen alistuu.
        samoin sinäkin.

        olette muutenkin suurin osa kouvolalaisista ihan kyrpäsakkia
        onneksi muutin pois sieltä mutta aina kun käyn niin vetelen
        välillä turpiin näitä puskajusseja ja isken muijat mennentien.

        viimeksi muutama viikko sitten tuli hyvin pillua, myös varatuilta.

        mieleltään sairaat hoikat avohoitopellet täällä puhisemassa kuinka pitää olla niin hoikkaa.

        se on aina naisten juttu ollut, ei miesten.
        kouvolassa homot kuntoilee ollakseen laihoja.
        sen kyllä näkee.
        kukaan tosimies ei alennu moiseen.
        piilohinttarien hommaa. samalla asutaan hienosto alueella ettei vaan joudu
        ongelmiin pahojen poikien kanssa.

        se voidaan tosiaan kattoa kuka saa naisia, sinä hoikka homo vai minä lihava iso äijä.
        näkyillään.


      • riskijaisomies
        Meripäivä kirjoitti:

        Tulkaa meikäläisen taloon yöksi. Saisitte vielä kyytiä kotkaan ja takaisin. Minua kun nuo puhallutukset ei pelota ja tuplakivaa olisi kuljettaa iloisia naisia.

        mikäs mies sinä olet?
        sama hoikka normiressukka joka kuljettelee "iloisia naisia".
        jos sinut näen meripäivillä, tulet yllättymään.


    • tattoopower

      Paras paikka olisi Voikkaan isoilla, treenatuilla, leveäselkäisillä ja tatuoiduilla linnankundeilla.

      • Mannethoishommat

        Vanhaa tietoa. Raskaasti aseistetut mannet ajoivat pummit tiehensä.


      • tattoopower
        Mannethoishommat kirjoitti:

        Vanhaa tietoa. Raskaasti aseistetut mannet ajoivat pummit tiehensä.

        Eli mannet ajoivat itse itsensä pois, koska nehän niitä pummeja on. Tekis kunnon pisneksiä mistä saa rahaa niinkuin isot, treenatut, leveäselkäiset ja tatuoidut linnankundit.


      • PummienkotiKouvola

        Väärin. Homokundit vesiväritatuointeineen häädettiin Kouvolaan minne loiset kuuluvatkin.


    • isojalihavakarju

      laitetaanko nuo saatanan hoikkajussit kuriin täällä?
      pistelkäähän IP:t tai rekkarikilvet niin menen panemaan niitä turpiin
      yksi kerrallaan.
      muutkin saa vedellä.
      saadaan ne pois täältä turvasellistä ottamaan kunnolla pataansa isoilta
      lihavilta miehiltä jotka hallitsee näitä saatanan ressukoita oikeasti.

      netissä voitte avautua mitenpäin vaan mutta tipahdatte katuun pää edellä livenä.

      T; ISO LIHAVA KARJU 40 V
      LAHTI LIIPOLA

      • Hoikka.Jussi

        Kouvolaan ajelet autosi kaikki iskarit pohjassa? Vatsa painaa tööttiä koko matkan joten tulosi kyllä huomataan täällä Kouvolassa vaikket sitä mainostaisikaan.
        Onko sun autosi varustettu henkilöhissillä niin kuin normaalit superlihavien ihmisten invataksit?
        Jos me kohdataan niin menet itse pää edellä katuun kun nöyrästi kumarrat Hoikka.Jussin edessä.


      • Lihavakarjukouvola

        Kuusaalla tuo höperö asuu. Osoite Kunnanpellonkuja 18 ja B rappu tietenkin.


    • Paitsi_että

      Aika pitkään tuossa jo asiallisesti keskusteltiinkin ennenkuin hönöt aloittivat kokoontumisajonsa.

    • Anonyymi

      Saikohan tytöt aisaa Kouvolan yössä? No saihan ne jos ei alkaneet pihtaamaan. Reisimaksulla saa edullisimmat majoitukset.

      • Anonyymi

        Meikä hoiteli likkojen molemmat reijät. t. tumpelo87


    • Anonyymi

      Voikkaan isot, treenatut, leveäselkäiset ja raskaasti tatuoidut linnankundit hoitelivat nuo naiset kylmäksi. Ps. Nyt siviilissä T: tattoopower

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe