Varmasti tämä sitten on hyvä koirahoitola monen mielestä, kun kerran on niin suosittu.
Itselleni on tullut kyllä varsin vastakkainen mielipide. Oliskohan niin, että kyseisellä hoitolalla menee "liian hyvin", kun kokemukseni ovat hyvin negatiiviset yhteydenotoista. Ei siis tarvitse enää panostaa ystävälliseen asiakaspalveluun.
Ensimmäisellä kertaa hyvin töykeään sävyyn ilmoitettiin että pyytämäni aika ei sovi (yritin varata kuukausia etukäteen), toisella kertaa nyt monen kuukauden päästä, puhelimeen ei vastata ollenkaan (3 soittoyritystä tunnin välein), eikä jättämääni soittopyyntöön tule lainkaan vastausta. Jo hyviin tapoihinkin kuuluu vastata soittopyyntöihin.
Tämä oli vihonviimeinen kerta kun yritin ottaa kyseiseen koirahoitolaan yhteyttä. Kun kerran valinnanvaraakin on.
Vertailun vuoksi: kaikissa muissa koirahoitoloissa joissa olen asioinut, ollaan oltu ystävällisiä ja yhteydenotoissa ei ole ollut mitään ongelmia. Rahani kelpaavat oikein hyvin muualle, ja saan niille hyvän vastineen, sekä koira että isäntä on tyytyväinen.
Boondocks koirahoitola
34
5271
Vastaukset
- Hyvän palvelun saanut
Onpas kummallista tuo ylläoleva... Jos kerran sinulle on tiedusteluun vastattu, että kysymäsi aika ei sovi, niin sitten se ei vaan sovi - ehkä paikka on täysi tai jospa ne ihmiset pitävät juuri sillä hetkellä lomaa (vai pitääkö heidänkin palvella meitä koirallisia oman elämänsä kustannuksella 24/7, ympäri vuoden!?). Jos taas puhelimeen ei vastattu juuri tuona päivänä sen kahden tunnin aikana, kun yritit kolmesti soittaa, niin todennäköisesti siellä hoitolassa on ollut juuri jokin työ, pelastustehtävä, eläinlääkärireissu, koirien haku tai palautus tms. meneillään. Voihan sitä soittaa uudestaankin, eikö vain? Vaikka seuraavana päivänä?
Ihmisillä on kyllä kumallisia käsityksiä, ja tapojakin, kahden eläimiin liittyvän palvelun suorittajan osalta (aloittajasta en tiedä mitään kirjoittamaansa enempää): koiranomistajan mielestä koirahoitolan pitäjä ja eläinlääkäri ovat niitä ihmisiä, joiden ON PAKKO olla koska tahansa JUURI HÄNEN saatavilla, valmiina palvelemaan ja aina ehdottoman ystävällisinä, vaikka vastapuoli olisi itse miten töykeä, tympeä tai monesti suorastaan vee-mäinen asiointitavoissaan. Kolmanneksi tähän voisi listata kasvattajat, joilta odotetaan myös yhtälailla ympärivuotista ja ympärivuorokautista palvelua ja "tukea", jota monet kasvattajat myös itse toki ruokkivat mainostaessaan tuota tuen saantia koska tahansa. Tämä tarkoittaa koiranomistajan mielestä sitä, että mikä tahansa kakkakikkarepähkäily klo 02.46 pienessä pierussa kuuluu kasvattajan hoitaa yösydännä ystävällisesti keskustellen ja antaen heti_valmiit_ohjeet, miten sen kikkareen saa tulemaan ulos eikä rappusille... Niin ja koiranhan voi koska tahansa, ihan milloin vain, viedä kasvattajan kenneliin hoitoon, kun se on sieltä ostettukin tai luvataan tuota ihmeellistä "tukea 24/7).
Joskos muistettaisiin, että muillakin on ihan sitä omaakin sosiaalista elämää, tarpeita, lapsia, lomamatkoja, sairastumisia, avioeroja, häitä, hautajaisia ja lakkiaisia, kuin vain JUURI MINULLA TÄSSÄ JA NYT ;)- Aamen!
vielä varmuuden vuoksi: Aamen
- salukit
No ei se nyt ihan noin mene. Jos kerran yritystoimintaa harjoittaa, kyllä siihen kuuluu mielestäni aivan itsestäänselvyytenä esim. asiakkaan soittopyyntöön vastaaminen, kuten aloittajakin tuossa kirjoitteli.
Toisekseen, jos on näitä mainitsemiasi "oman elämän" rientoja kuten
==
oskos muistettaisiin, että muillakin on ihan sitä omaakin sosiaalista elämää, tarpeita, lapsia, lomamatkoja, sairastumisia, avioeroja, häitä, hautajaisia ja lakkiaisia, kuin vain JUURI MINULLA TÄSSÄ JA NYT ;)
==
niin eihän se kait kovin vaikeaa olisi laittaa esim. nettisivulle tietoa näistä? Kun kerran yrityksellä on websivut. Tai puhelimeen automaattivastaajaa, joka kertoisi viestin?? Se olisi vähin mitä edes keskinkertaiselta asiakaspalvelulta mielestäni voi vaatia. Ei ollenkaan kohtuuton vaatimus....
Omat kokemukseni kyseisestä hoitolasta ovat melko lailla aloittajan kanssa samanlaiset.... - #SayNoToBoondocks;)
Taitaa hoitolanomistaja itse vastailla täällä kysymyksiin nimimerkillä "Hyvän palvelun saanut". Kuulostaa siltä tyypiltä. Ja jos noin paljon tykkäät kirjotella niin ainahan voi tuotoksensa viedä kustantamoon. :)
- Koirankusettaja
Miksei minulla ole tuollaisia asiakkaita! Joskus kun olen ollut paskalla on puhelin soinut yhden 10 kertaa ja voi sitä kiukun määrää kun ei heti ole vastattu. Lomalla ei saa olla ja tuuraajakin on huono, koska se meidän rekku on tottunut vain sinuun. Ei kiitosta että oman lomani lisäksi maksan toiselle palkan siltä ajalta ettö asiakkailla olisi tuttu paikka mihin koira tuoda. Itse jään lomapäivistä jolloin joku on tuuraamassa tappiolle...
Kiitos että joku arvostaa meidän 24/7/12/365 työskentelevien aikaa.
Pidän siis eläinhoitolaa muualla. En ole boondocksin työntekijä.
- salukit
Olet varmasti oikeassa tuossa "menee liian hyvin" - eli näinhän se on muillakin yrittäjillä kuin koirahoitoloilla - jos ollaan varmoja siitä että hoitola on aina täyteen buukattu niin eihän sitä tarvitse enää ystävällisiä ja hyvin palvelevia olla, jos kerran täydet hinnat maksetaan muutenkin joka tapauksessa ja asiakkaita piisaa. Valitettavaa sinänsä.....
Itsellä on samanlaiset kokemukset tästä hoitolasta ja emme ole meidän koiria enää ko. hoitolassa käyttäneet juurikin tämän mainitun töykeyden takia....- Pirkanmaa, iso alue
Ja tuo töykeys on ihan omaa luokkaansa. Tuntuu todellakin siltä, että liian hyvin menee. Minkä ihmeen takia esim. kadonneen koiran perään soittaessa saa vastaukseksi suoranaista v*ttuilua, en minä ole kieltäytynyt maksamasta sitä pyydettyä summaa, enkä minä ole häntä haukkunut siitä että pitää ko. hoitolaa. Ammatinvalintakysymys, ja kun siitä kerran palkkionsa saa, niin MIKSI pitää rutista siitä, että on joutunut hakemaan koiran jostakin? Etenkin, kun siitä siis maksetaan?
Ennen oli asutusta sen verran harvassa, että kotona saattoi hyvin odottaa, että routa ajaa porsaan kotiin. Toisin kuin nykyään, kun heti ollaan kiikuttamassa koiraa/kissaa löytöeläinkotiin. Kuitenkin se sen verran maksaa, ettei luulisi kenenkään huvikseen koiraansa irti pitävän. Jos koira siellä muutaman tunnin kerkiää olemaan ja siitä maksat sen 80 euroa, niin kyllä luulisi että asiakaspalvelu olisi toisenlaista. Eipä tulisi mieleen yhtäkään koiraa viedä hoitoon tuonne, sen verran stressaantunut, janoinen ja nälkäinen eläin sieltä kotiin tulee. - ei kiitos
Pirkanmaa, iso alue kirjoitti:
Ja tuo töykeys on ihan omaa luokkaansa. Tuntuu todellakin siltä, että liian hyvin menee. Minkä ihmeen takia esim. kadonneen koiran perään soittaessa saa vastaukseksi suoranaista v*ttuilua, en minä ole kieltäytynyt maksamasta sitä pyydettyä summaa, enkä minä ole häntä haukkunut siitä että pitää ko. hoitolaa. Ammatinvalintakysymys, ja kun siitä kerran palkkionsa saa, niin MIKSI pitää rutista siitä, että on joutunut hakemaan koiran jostakin? Etenkin, kun siitä siis maksetaan?
Ennen oli asutusta sen verran harvassa, että kotona saattoi hyvin odottaa, että routa ajaa porsaan kotiin. Toisin kuin nykyään, kun heti ollaan kiikuttamassa koiraa/kissaa löytöeläinkotiin. Kuitenkin se sen verran maksaa, ettei luulisi kenenkään huvikseen koiraansa irti pitävän. Jos koira siellä muutaman tunnin kerkiää olemaan ja siitä maksat sen 80 euroa, niin kyllä luulisi että asiakaspalvelu olisi toisenlaista. Eipä tulisi mieleen yhtäkään koiraa viedä hoitoon tuonne, sen verran stressaantunut, janoinen ja nälkäinen eläin sieltä kotiin tulee.hoitola, en veisi koiriani sinne hoidettavaksi vaikka palvelu olisikin hyvää.
- Köyhämyöss
ei kiitos kirjoitti:
hoitola, en veisi koiriani sinne hoidettavaksi vaikka palvelu olisikin hyvää.
ja minä oisin tosi onnellinen jos joku veisi koirani turvaan jos se on karannut enkä tapaisi sitä raatona tienposkessa.
- minelan
Pirkanmaa, iso alue kirjoitti:
Ja tuo töykeys on ihan omaa luokkaansa. Tuntuu todellakin siltä, että liian hyvin menee. Minkä ihmeen takia esim. kadonneen koiran perään soittaessa saa vastaukseksi suoranaista v*ttuilua, en minä ole kieltäytynyt maksamasta sitä pyydettyä summaa, enkä minä ole häntä haukkunut siitä että pitää ko. hoitolaa. Ammatinvalintakysymys, ja kun siitä kerran palkkionsa saa, niin MIKSI pitää rutista siitä, että on joutunut hakemaan koiran jostakin? Etenkin, kun siitä siis maksetaan?
Ennen oli asutusta sen verran harvassa, että kotona saattoi hyvin odottaa, että routa ajaa porsaan kotiin. Toisin kuin nykyään, kun heti ollaan kiikuttamassa koiraa/kissaa löytöeläinkotiin. Kuitenkin se sen verran maksaa, ettei luulisi kenenkään huvikseen koiraansa irti pitävän. Jos koira siellä muutaman tunnin kerkiää olemaan ja siitä maksat sen 80 euroa, niin kyllä luulisi että asiakaspalvelu olisi toisenlaista. Eipä tulisi mieleen yhtäkään koiraa viedä hoitoon tuonne, sen verran stressaantunut, janoinen ja nälkäinen eläin sieltä kotiin tulee.Jos koirani juoksisi vapaana jossain ja joku veisi sen eläinhoitolaan turvaan, maksaisin siiä kolminkertaisen hinnan, kun sinultta pydettiin. Ja kun oikein ajattelen, nin mikään summa ei olisi liikaa..
Aina kun rahasta ja koirista puhutaan, niin minua yököttää Koiralla kuten ei ihmiselläkään ole hintaa.
- Ei vastata
Myöskään minulle ei olla vastattu kys. paikasta. Olen yrittänyt soittaa useita kertoja, lähettänyt sähköpostia ja soittopyyntöjä vastaajaan. Tarjoaisin kodin löytökissalle mutta yhteyttä ei vaan saa. Ihme hommaa. Saman olen kuullut myös toiselta löytökissaa havittelevalta ystävän kaverilta. Jos on noin kova kiire ja resurssipula niin lienee asiallista inffota tästä nettisivuilla. Tyyliin " vastaamme 2vkon kuluessa tiedusteluihin"...tms.
- gfgryrtyrtuuiiu7
Juu samaa mieltä siitä että ystävällisyys pitää olla ensiluokkaista en veisi jos ei ystävällistä palvelua..miten ne sitten hoitaa koiran..luottamus ei ainakaan herää. :(
Itse puolestani käyn eräällä ratsastustallilla ja aina sama juttu töykeä palvelu..eli lopetin siellä käynnin. Samoin ystäväni kaipa se että menee hyvin niin alkaa pitää asioita itsestäänselvänä ja asiakastyytyväisyyteen ei enään satsata. Tai sitten on kyse vain yksittäisen henkilön töykeydestä ja ammattipäatevyyden puutteesta.
Itse testaisin vieraallaa henkilöllä millaista palvelua kukin saa henkilökunnaltani jos omaisin yrityksen .. :) - <3 - <3 - <3
Koirani on ollut ko. hoitolassa kaksi kertaa. Koira oli haettaessa puhdas,iloinen ja vilkas. Kuitenkin, itseäni jäi "kaivelemaan" juurikin tuo seikka, että hoitolaan on todella vaikea saada yhteyttä. Olkoonkin, että nettisivuilla pyydetään jättämään soittopyyntö tarvittaessa. Puhelinyhteyttä en saanut ja mailiinkin vastattiin reilun viikon kuluttua. Hoitola on melkein aina täynnä ja hoitaja/hoitajia on paikalla 24h. (siis vuoroissa) eli periaatteessa siellä on aina joku paikalla. Työtä heillä riittää jo pelkästään löytöeläinpuolella ja tietysti hoidokit lisänä. Aion tulevaisuudessakin viedä koirani heidän hoiviinsa, jos onnekkaasti saan paikan varattua :)
- dfgtrtytuiuyiy
Kyllä tuo puhelinyhteys pitää olla varma asia. Ainakin itse pidän sitä tärkeänä.
Itse olen vienyt sorkkalantien hoitolaan ja sinne sai soittaa jos halusi. ja kyseli kunnolla sairaudet ja pelot luonteen ruuan..ja sai viedä vielä oman pedinkin ja leluja, ruuankin jos halusi..joustavaa ja koirat lenkitettiinkin. :)
Toinen puolestaan lempäälässä ei mitään kyselyä koirasta ja sen omaa petiäkään ei laitettu..surkea paikka onneksi ei ollut siellä kauaa. - ei hyvä!
dfgtrtytuiuyiy kirjoitti:
Kyllä tuo puhelinyhteys pitää olla varma asia. Ainakin itse pidän sitä tärkeänä.
Itse olen vienyt sorkkalantien hoitolaan ja sinne sai soittaa jos halusi. ja kyseli kunnolla sairaudet ja pelot luonteen ruuan..ja sai viedä vielä oman pedinkin ja leluja, ruuankin jos halusi..joustavaa ja koirat lenkitettiinkin. :)
Toinen puolestaan lempäälässä ei mitään kyselyä koirasta ja sen omaa petiäkään ei laitettu..surkea paikka onneksi ei ollut siellä kauaa.Juuri tuo ylimielinen asenne että puhelimeen ei vastata ja muutenkin töykeys riitti minulle- tapa, jolla rahastavat omistajia ja käsittelevät koiria on myös melko mautonta touhua.
- Ärri-Purri
No mullapas on ollut sitten hyvää "säkää", olen asioinut siellä nyt n. 2 vuoden ajan ja alusta tähän päivään saakka saanut hyvin ystävällistä palvelua, vaikka monen eri hoitajan kanssa asioinut. Se on totta että ensi soittamalla sieltä ei yleensä vastata, mutta normisti olen saman vuorokauden aikana saanut kiinni tai sieltä on soitettu takaisin. Ja se ei ole herättänyt minussa yhtään kummastusta, sillä muissakin käyttämissämme hoitoloissa ei aina heti päästä vastaamaan. Ja onhan se ymmärrettävää, on heillä sentään muutakin tekemistä siellä kun päivystää puhelimen äärellä. Monta koiraa lenkille, ruokkia, tiskata ja siivotakin täytyy lähes nonstoppina tuommoisessa paikassa, ottaa vastaan uusia, lähettää pois vanhoja, maksuliikenteen hoitamiset, kirjaamiset, raportoimiset varmaankin koneelle "asiakkaista" ym.ym.! Minusta on ihan normaalia että silloin ei aina ensi-sijalla ole vastata joka puheluun ensimmäisenä, kun hoidetaan eläimiä ja palvellaan niiden tarpeita.
Muutenkin meidän viikari on mielellään sinne jäänyt ja iloinen on ollut pois tullessaankin. Toki sen sanoivat suoraan kun ekalla kerralla vein sinne palloa ja muuta heittolelua, että jos hoitajat ehtisivät hieman leikkiä, niin sanoivat että eivät kyllä ehdi... varmaan siellä aitauksessakin koirulit ulkoilevat sitten vuorollaan, eikä aina pitkillä kävelyillä. Se on suuri hoitola. Niin se siellä sitten menee. Mutta pääasia, kun on tyytyväinen koira ollut. - argh2
Koirani karkasi kotipihastamme ja muutaman tunnin etsimisen jälkeen soitin Boondocksiin. Ei vastattu, mutta viiden minuutin päästä soitettiin takaisin. Koira oli löytynyt noin 500 m päästä kotiamme ja vaikka pannassa oli koiran nimi ja minun puhelinnumero, niin ei oltu minulle soitettu.
Mies sanoi puhelimessa, että koska oli ehtinyt ottaa koiran auton kyytiin, niin siitä on maksettava. No sovittiin tapaaminen läheisen marketin pihassa, mistä sain nostettua 80(!) euroa rahaa, että sain koirani takaisin. Mies sanoi, että jos olisin soittanut ennen koiran kyytiin ottamista, ei olisi tarvinnut maksaa.... Asumme tosiaan myös Orivedellä, missä kyseinen koirahoitola sijaitsee..- Olisit toki
voinut soittaa poliisit paikalle ja ilmoittaa heidän yrittävän varastaa koirasi. Ei kenelläkään ole lupa viedä toisen omaisuutta.
- itsensä.nolaamisoppeja
Noin tosiaan kannattaa tehdä jos haluaa oikein kunnolla itsensä nolata. Oiva keino, suosittelen! Ja jos "rankkuri" olisi esitellyt itsensä, olisi poliisi saattanut jopa sakkolapun kirjoittaa aiheettomasta rikosilmoituksesta. Vielä parempi!
- ei koskaan sinne!
Boondocks on todella ikävä paikka, en suosittele kenellekään. Liian iso ja henkilökunnan henkilöt on töykeitä ja ikäviä.
- Tympäätynyt
Tosi hitaasti ja laiskasti päivittävät sivujaan,eikä sähköpostiin vastata,vaikka laitoin helmikuun alussa.,ihme touhua.
- kiitos ei
Erittäin ylimielinen henkilökunta, korkeat hinnat ja yhteyttä ei saa. Ei hyvä.
- tällästä toimintaa
nyt on pakko kertoa että minkäalaista pask... toimintaa tuolla kyseissä paikassa oikein on!! soitin pari vuotta sitten talvella ensimmäisen kerran Boondock'siin ja kerroin että pihalta on löytynyt koira joka on heikossa kunnossa, todella laiha ja pahoinpidellyn näköinen. no klo oli silloin jotain 23-00 välillä kun soitin. laiska miesääni kertoo että: en nyt jaksa tulla hakemaan täältä orivedeltä asti kun siellä on niin kova pakkanenkin -25.. että voithan sä toimittaa sen koiran jonnekkin, ja että heillä ei ole tilaa jokaiselle elukalle jonka joku ihminen löytää ja kehotti vaan päästämään koiran irti.. no poliisit lopulta hakivat koiran ja veivät turvaan ja hekin ihmettelivät että kun on kumma kun mies vastaa heillekkin että ei suoraansanottuna kiinnosta.. eilen 5.9.2013 otin pienen kissan talteen jota olin jo muutaman viikon ajan ulkonan seurannut että, kissa on selvästi hylätty jne no soitinpa taas kyseiseen paikkaan ja vastaus kuuluin taas näin... jaah no ei voi mitää, ei niitä kissoja nyt tarvi keretä täällä on niitä tarpeeks ennestään jo. jaah vai tampereella joo no on vähän turhan kaukana. no toimita jonnekkin me ei tänne oteta.
- Sattuipa meillekin
Pakko olla kyllä samaa mieltä monen löytökoti-puolelle liittyvien kommenttien kanssa.
Etsin kissanpentua ja Boondock'silta löytyi juuri meille sopiva pentu, josta laitoin sähköpostia niinkuin heidän nettisivuillaan kehotetaankin. Vastauksen sain kolmen päivän päästä joskus puoli kahdentoista aikaan illalla, missä lähettäjä pahoitteli kyseisen kissanpennun saaneen jo kodin (huom. nettisivuilla ei lukenut mitään siihen viittaavaa, että pentu olisi ollut varattu tmv.), mutta tarjosi kuitenkin toista pentua. Vaihdoimme pari sähköpostia, joissa kyselin perusasioita ja tämä henkilökin halusi varmistaa mm. olisimmeko valmiit kastroimaan kissan. Viime torstaina lähetin viimeisimmän sähköpostini, jossa kysyin, mihinkä aikaan löytökoti on auki ja koska itse voisimme tulla kissaa noutamaan ja kysyin myös pennun madotuksista ja mahdollisista muista lääkityksistä kuten loislääkkeistä jne. Kaikki vaikutti siis kutakuinkin lupaavalta. Vastauksen sain tänään (sunnuntaina) iltapäivällä, jossa kerrottiin kissan lähteneen juuri uuteen kotiin, sillä sitä ei voisi pitää viikkoa löytökodissa sen takia, että se kiintyisi liikaa muihin kissoihin. Noh, tämän asian ymmärsin ihan hyvin, mutta sen jatkeena kyseinen henkilö kertoi pohtineensa, mitä varten minun mielestäni pitäisi terveelle kissanpennulle muka antaa lääkkeitä. Ja ettei pennulle anneta madotuksen lisäksi mitään muuta (ennen ensimmäisiä rokotteita) sillä ovathan ne loisetkin matoja. Olen näköjään siis hyvinkin idiootti ihminen ja ansaitsen töykeää kohtelua, kun en kokemattomana edes kissanpennun lääkitsemisestä tiedä.
Aluksi löytökoti vaikutti todella mukavalta, mutta suuren pettymyksen kyllä tuottivat ja päätin, etten siihen paikkaan todellakaan tule jatkossa ottamaan yhteyttä. En tiedä mitenkä tämä koirahoitola-puoli toimii, mutta löytökotia suosittelen vain, jos voi siltä istumalta lähteä ajamaan Orivedelle ja tietää entuudestaan kaiken kissoista. - NoThanksBoondogs
Itsellä huonot kokemukset Boondogs hoitolasta, ei kiitos.
Hyviä kokemuksia Tampereen-Pirkkalan koirahoitolasta eli ns. sorkkalantien hoitolasta. Ystävällisiä, osaavia, hoitavat hyvin koirat ja heihin saa yhteyden. - noukkis
Tyly ja epäasiallista käytös omistajalla en veisi koiraa ni mistään hinnasta kyseiselle rahastajalle
- Koiraemo
Olen ollut tyytyväinen kanta-asiakas vuodesta 2005! Aina erinomaista palvelua ja koirat tykkää.
- kuntakunta
Teidän pitää ottaa yhteys siihen kuntaan, oletettavasti Pirkanmaan kunta. Kun valitatte täällä ei siitä ole mitään hyötyä. Kunnalle tieto on hyödyllinen kun valitsevat uutta löytöeläinhoitolaa löytöeläimille!
- Eivastata.mihinkään
Aivan ala-arvoista palvelua. kunnan päättäjät hoi.
- ylimielistä_touhua
Kyllä ehdottomasti huonoin hoitola, pelkkiä negatiivisia kokemuksia on minulle tuosta kertoneet koiranomistaja ystävät jotka ovat siellä käyttäneet. Kerran itse pääsin naisihmisen kanssa puheisiin puhelimessa monen yrityksen jälkeen mutta oli niin ylimielinen, että jätin homman siihen ja vein koirahoitolaan Hämeenkyröön. Vaikka oli vähän kauempana.
- minelan
Minä olen ratkaissut eläinten hoidon tarvittassa, esim. osallistumalla näyttelyyn,niin,
että palkkaan koiranulkoiluyyajan ykstyisiltä palveluntarjoajilta, nyt on jo 5 vuotta sama hoitaja, joka huolehtii nykyisin vain kissastani parin tunnin ajan ja jos touho on kotona, tekee sen kanssa1,5 tunnin lenkin. Ei tietenkään kovilla pakkasilla. - Ihmettelevä
Voittoa tavoitteleva yritys. Yrittäneet kaverin koiran varastaa, haukkunut, ettei köyhillä saisi olla eläimiä. Laskutuspalvelua ei ole ja uhkaillut haukkumisen lisäksi tämä Pellas valehtelevan hyvin hoidetun lemmikin perheestä pois, ellei saa suoraan käteisellä rahoja. Löytänyt puhtaita rotukoiriakin keskeltä metsää... Aika lailla pilasi kaverin maineen, jolla on koulutusta ja kokemusta eläimistä yli 20 vuotta.
- Anonyymi
Paska paikka alusta loppuun saakka!!! Myy sirutettuja löytörotukissoja eteenpäin vaikka omistaja kyselee kissansa perään...ei ole täällä on vastaus.
Nyt sain oman rotukoirani takaisin kotiin lähes väkivaltaa käyttäen.
Oli jo ilmeisesti ostajat valmiina koiralleni....
Huipputörkee mesta kuusikon keskellä!!!!! - Anonyymi
Ei todellakaan hyviä kokemuksia ja kerran haukuttu ja uhkailtu sähköpostitse, kun olen vanhempieni lemmikkiasioita yrittänyt hoitaa. Täysin voittoa tavoitteleva yritys, erittäin töykeää palvelua ja keksivät uusia rahastuskeinoja. Eivät todellakaan soita, vaikka kadonneella eläimellä olisi panta ja puhelinnumero mukana. He poimivat talteen ja mikäli on lemmikki Tampereelta kadonnut, Orivedelle asti saa lähteä hakemaan. paikka Onneksi tänä päivänä lemmikkejä ei enää ole ja tuon puljun kanssa en missään tapauksessa koskaan haluaisi asioida. En tiedä tämän hetkisiä hintoja mutta kallis oli jo muutama vuosi sitten. Tarkkana tämän paikan kanssa ja toivottavasti löytyy muita ratkaisuja, jos lemmikki karkaa tai jos olet adoptoimassa löytöeläintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067