Shell Porvoo

Restonomi

Ootteko tyytyväinen Shell Porvoon palveluista?

28

2776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma Shell

      Kävin poikkeuksellisesti viime tiistaina: halpa bensa, hyvä puolukkapiirakka. Ei valittamista.

      • Autoilija

        Ainakin minä olen erittäin tyytyväinen. Ainoa asema missä saa palvelua. Ruoka siellä ei ole kyllä paras mahdolinen.


      • autoilija3
        Autoilija kirjoitti:

        Ainakin minä olen erittäin tyytyväinen. Ainoa asema missä saa palvelua. Ruoka siellä ei ole kyllä paras mahdolinen.

        Automattipesu on Shellillä Porvoon paras.


      • jul3
        autoilija3 kirjoitti:

        Automattipesu on Shellillä Porvoon paras.

        Muuten kyllä mutta ei pese puhtaaksi ja naarmuttaa maalipinnan! En suosittele.


    • ajokortti

      En

      • utelias69

        Miksi et??


    • maria900

      todella huono asiakas palvelu, kallist ja välillä ruoat unohtuu tuoda..
      siellä olen tavannut tasan yhden asiakaspalvelutaidon omaavan ihmisen!
      Harmi, että muuten hyvä paikka sijainniltaan..
      Ja siitä, että voi istua ja on lasten leikkipaikka.

      • joni.

        Shellin asiakas palvelu on ihan jees.


    • usein käynyt

      Tässä muutama plussa ja miinus:


      -Ranskalaiset maistuu jauholta. Olisin kiinnostunut tietämään, mistä Persiasta ne tilaatte kun en ole Porvoossa vielä törmännyt yhtä mauttomiin

      Ruuat pitää itse hakea, vaikka hinnat yhtä korkealla kuin hienoissa ravintoloissa. Olisiko liikaa töitä teille tuoda ne??

      Salaattipöytä, slurps..

      -Asiakaspalvelu. Kassalla muutama naama aina norsunvi**lla, mm. blondi nuori neiti ja venäläinen(?) siivooja joka aina välillä eksyy kassalle. Myös nuori silmälasipäinen poika, joka kyttää murhaavasti ihmisiä pöytiä siivotessa!

      -Pippuripihvi. Onko se niin vaikea kysyä n 16 euroa maksavasta ruuasta, millä tavoin kypsennettynä asiakas haluaa sen?!? Pitääkö se itse tosiaan kuuluttaa ja erikseen kokellekin sanoa, että sen pitää olla kypsä!?

      -Kahvi. Juon kahvini kotona, siellä juon vain trippiä. Ei ole vahvempaa myrkkyä eteeni koskaan osunut..

      Kanakori. Aivan taivaallinen kana ja ne sipulirenkaat, nami. Vielä kun reilu kokki, se lyhyt mies, on sen valmistanut, avot!

      - Hinnat. Maksa nyt kylmästä kahvista melkein kaksi euroa HUOLTOASEMALLA!
      -Pilaantuneet täytesämpylät. Onneksi me jotkut osaamme lukea teidä koodikieltä ja tiedämme jos leipä on kolme päivää sitten tehty, ja vieläpä uskallamme valittaa ja ottaa vastaan vihaisen kyttäilynne sen jälkeen!!:)

      Lasten leikkipaikka. Tällaista ollankiin jo odotettu! :)

      -Likaiset lasit, onneksi kahvin voi juoda pahvimukista.

      Terassi

      -Lämmin vesi hanoista. Miksi ei voi tulla kylmää?

      Seuraavat työntekijät; pienikokoinen tummatukkainen nainen, tosi reipas ja ystävällinen. Ulkomaalainen kassalla oleva mies, aivan ihana. Samoin tämä lyhyempi mieskokki; ruokaa tilaan AINA kun hän on sitä tekemässä, tosi mukava.

      • siellä tänään

        Loistava systeemi se palikka,mikä annetaan ruokaa tilatessa,ainakin minä sain ruokani kuumana,kun sitä ei tarvinnu tarjoilijan kannella ympäri salia.Vesi oli kyllä lämmintä,sanoin asiasta ja lupasivat tutkia,josko olis konsti,millä sen sais kylmemmäksi.Palvelu oli OK.Menen varmasti uudestaan.


      • paikassa
        siellä tänään kirjoitti:

        Loistava systeemi se palikka,mikä annetaan ruokaa tilatessa,ainakin minä sain ruokani kuumana,kun sitä ei tarvinnu tarjoilijan kannella ympäri salia.Vesi oli kyllä lämmintä,sanoin asiasta ja lupasivat tutkia,josko olis konsti,millä sen sais kylmemmäksi.Palvelu oli OK.Menen varmasti uudestaan.

        Eihän se kyllä mikään Gammelbyn ABC:hen verrattavissa oleva paikka ole, mutta ihan hyvä kuitenkin. Ruoka on Shellin puolella o.k., ei mitään erikoisen hyvää, muttei pahaakaan, sellaista ketjun konseptin mukaista perusmättöä. Kahvi on automaattikahviksi yllättävän hyvää. Henkilökunnasta kaunis Tarleena on hyvä, samoin kuin Linda. Lähinnä sellainen pyylevä vanhemman puoleinen nainen (en viitsi nimellä mainostaa) sekoilee kyllä välillä pahasti. Paikka on avara, rauhallinen ja siistissä kunnossa vessoja myöten. Kiva tuolla on istuksia.


      • älä sano
        paikassa kirjoitti:

        Eihän se kyllä mikään Gammelbyn ABC:hen verrattavissa oleva paikka ole, mutta ihan hyvä kuitenkin. Ruoka on Shellin puolella o.k., ei mitään erikoisen hyvää, muttei pahaakaan, sellaista ketjun konseptin mukaista perusmättöä. Kahvi on automaattikahviksi yllättävän hyvää. Henkilökunnasta kaunis Tarleena on hyvä, samoin kuin Linda. Lähinnä sellainen pyylevä vanhemman puoleinen nainen (en viitsi nimellä mainostaa) sekoilee kyllä välillä pahasti. Paikka on avara, rauhallinen ja siistissä kunnossa vessoja myöten. Kiva tuolla on istuksia.

        Gammelbyn eli siis kuninkaantien ABC:n ruoat ovat karmeinta mitä koskaan olen missään syönyt. Kurkatkaapa keittiöön siitä ikkunasta kassan takana, huomaatte että hygienia on mitä on.

        Harmi sinänsä, sillä paikalla sijainnut edesmennyt Esso oli aivan loistava. Ruoka oli mahtavaa ja HALPAA.
        ABC:n mauttomat annokset maksavat kaikki reilusti yli 10€ kun taas päivän pihvi oli essolla vain 8,10.

        Sanonpa vain että S-ryhmä on pilannut Suomen huoltoasemat, rakentamalla ostoskolossejaan pitkin poikin. Kuninkaantien ABC on paikkana kyllä toimiva.


      • ikeei
        älä sano kirjoitti:

        Gammelbyn eli siis kuninkaantien ABC:n ruoat ovat karmeinta mitä koskaan olen missään syönyt. Kurkatkaapa keittiöön siitä ikkunasta kassan takana, huomaatte että hygienia on mitä on.

        Harmi sinänsä, sillä paikalla sijainnut edesmennyt Esso oli aivan loistava. Ruoka oli mahtavaa ja HALPAA.
        ABC:n mauttomat annokset maksavat kaikki reilusti yli 10€ kun taas päivän pihvi oli essolla vain 8,10.

        Sanonpa vain että S-ryhmä on pilannut Suomen huoltoasemat, rakentamalla ostoskolossejaan pitkin poikin. Kuninkaantien ABC on paikkana kyllä toimiva.

        Olen täysin samaa mieltä. Gammelbyn essoa kaivaten. Oli ihana paikka kaikin puolin.


      • kevarilainen
        paikassa kirjoitti:

        Eihän se kyllä mikään Gammelbyn ABC:hen verrattavissa oleva paikka ole, mutta ihan hyvä kuitenkin. Ruoka on Shellin puolella o.k., ei mitään erikoisen hyvää, muttei pahaakaan, sellaista ketjun konseptin mukaista perusmättöä. Kahvi on automaattikahviksi yllättävän hyvää. Henkilökunnasta kaunis Tarleena on hyvä, samoin kuin Linda. Lähinnä sellainen pyylevä vanhemman puoleinen nainen (en viitsi nimellä mainostaa) sekoilee kyllä välillä pahasti. Paikka on avara, rauhallinen ja siistissä kunnossa vessoja myöten. Kiva tuolla on istuksia.

        mun mielestä porvoon shellissä on kyllä ainakin 6 mukavaa työntekijää, toiset on tarkoitettu asiakaspalveluun ja toiset taas siivoomiseen/tiskaamiseen. En mäkää oo aina saanut maailman parasta palvelua, se riippuu ihan siitä että kuka siellä tiskin takana on. Ruoka on ihan tyydyttävää,ei sitä voi odottaa että se on kunnon gourmet ruokaa ja se palikka systeemi on kyllä hyvä keksintö, ainakin tietää että saa lämmintä ruokaa kun itse hakeee sen,ei tarjoilijoiden tarvii etsiä oikeata asiakasta kenelle se ruoka menikään.


      • jallu.
        siellä tänään kirjoitti:

        Loistava systeemi se palikka,mikä annetaan ruokaa tilatessa,ainakin minä sain ruokani kuumana,kun sitä ei tarvinnu tarjoilijan kannella ympäri salia.Vesi oli kyllä lämmintä,sanoin asiasta ja lupasivat tutkia,josko olis konsti,millä sen sais kylmemmäksi.Palvelu oli OK.Menen varmasti uudestaan.

        Vesi on edelleen lämmintä!


    • ulkopaikkakuntalainen

      Olen muutaman kerran käynyt siellä. Paikan puitteet ja ruoka on ollut ihan ok! Ei mitään gourmet-ruokaa, mutta ei mitään skeidaakaan. Hinnat on himpun verran liian yläkanttiin. Jospa tiputtaisivat aterioista pari euroa, niin lisääntyneen menekin kautta saisivat kyllä tuoton korkojen kera takaisin. Aivan ihanaa, kun on muitakin kuin noita kloonattuja aakkos asemia. Sijainti on hyvä! Jos jollekin on liikaa nostaa takapuoltansa hakeakseen lautasensa, niin sitten on asioimassa väärässä paikassa. Tuskinpa liikenneasemat pyrkivätkään saamaan mitään tähtiä, vaan pyrkivät tajoamaan helppoa, nopeaa ja hyvää ruokaa ilman kikkailuja.

    • Ei ikinä sitä lohta

      Tilasin lohiannoksen ja olihan elämys !!!! Pikku nökäre niin helvetin pahan makuista lohta ja 7 !!! keitettyä perunaa. Ja sitten se "salaattipöytä", hohhoijaa. Kaikki jäi syömättä. Annos näytti isolta kun oli perunoilla kasattu, syömään ei sitä möhnää pystynyt. Enää en erehdy.

    • siihen se sitten jäi

      Paikka ja tilat on tosi ok ja viihtyisät, mutta voisko saada rahoilleen vastinetta? Olis kiva poiketa syömässä mutta petyin pahasti.. Hintakin antoi olettaa että ruoka olisi syötävää. Oikeesti, älkää pilatko koko hommaa ahneudella. Vois olla toimiva paikka! Niin mielelläni sinne poikkeisin, mutta toistaiseksi ajan ohi kunnes muuta kuulen.. Tankkaamassa voin käydä. Henkilökunnasta ei pahaa sanottavaa, enkä usko että huono ruoka johtuu kokista vaan huonoista raaka-aineista ym. säästöistä. Älkää nyt mokatko tätä, please!

    • poikkeisin

      jos ruoka olis syötävää.

      • andimosa

        Ainakin minun mielestä ruoka on sopivan hintasta,kyllä minä syön mielummin vaikka lehtipihvin shellissä 15 eurolla kun jossain "hienommassa" ravintolassa missä ihan sama annos maksaa puolet enemmän. Kapula on aivan loistava keksintö,ei turhaan tarvii odottaa!Oiskohan vaan liian moderni tälle tuppukylälle?
        Ruoka on ihan yhtä hyvää kun S-mafian ravintoloissa jos uskaltaa tilata jotain muuta kun ne perinteiset pyttipannu/nakkirane/lihapulla annokset,kuka helvetti edes sellaista ravintolassa tilaa kun saa ne tehtyä kotona 90 % halvemmalla.Palveluun saisi panostaa vähän enemmän,tuntuu aina että joutuu odottaa että saisi maksettua.


      • sininen222
        andimosa kirjoitti:

        Ainakin minun mielestä ruoka on sopivan hintasta,kyllä minä syön mielummin vaikka lehtipihvin shellissä 15 eurolla kun jossain "hienommassa" ravintolassa missä ihan sama annos maksaa puolet enemmän. Kapula on aivan loistava keksintö,ei turhaan tarvii odottaa!Oiskohan vaan liian moderni tälle tuppukylälle?
        Ruoka on ihan yhtä hyvää kun S-mafian ravintoloissa jos uskaltaa tilata jotain muuta kun ne perinteiset pyttipannu/nakkirane/lihapulla annokset,kuka helvetti edes sellaista ravintolassa tilaa kun saa ne tehtyä kotona 90 % halvemmalla.Palveluun saisi panostaa vähän enemmän,tuntuu aina että joutuu odottaa että saisi maksettua.

        :-)


    • kosovalainen.

      terassi on huonossa kunnossa!

      • Kotiin välillä

        Olette kuluttaneet istumalla siellä joka päivä ne penkit.


    • Meneeks

      nyt jollain porvoolaisella huoltoasemalla vuorostaan huonosti kun Shellin parjaamiskampanja on polkaistu esiin.

    • Serbokroatti

      No jos nyt joku täällä parjaa terassin huonoa kuntoa, niin on sitä huonoa kuntoa nähtävissä muuallakin. Puolet keikkuvien pöytien pöytälevyistä melkein irti ja tuolit, ne jotka eivät ole vielä hajonneet, ovat hajoamispisteessä. Tehkää nyt niille kalusteille jotain ennen kuin joku satuttaa itsensä niiden hajotessa alle.

    • Kosovalainen

      En!

    • jo.vitutti

      Hojo-hojo, jouluna tuli vuosi täyten etten ole ovia avannut. Se rupes vituttaa kun kahvilla kävi, niin yxi akka töissä joka rahastaa bensasta, tekee hampurilaiset, vastaanottaa lottoa ja raviveikkausta ruoktilaukset ja paljon muuta. Siinä kun jonotat niin kahvi on kylmä. Siiryn Näsin aakkosiin vaikka vituttaa koko pulju.

      • Moin

        Loistavaa!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe