Juonipaljastus,lisää

005

9

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni...

      juonipaljastus!

      • olihan se

        olihan se tavallaan juonipaljastus, jos lukee linkin jutun. tässä osassa juonipaljastus: "Caroline was written out of the show last July at the finish of the soap's baby swap plot." tulossa siis vauvanvaihto-sekaannus.


      • srtjsdfhmdthm

        "who played Steph Forsythe in the ITV soap"

        Forsythe? Ahaa, Steph on siis avioitunut sen vilunkitohtorin kanssa. Tuota en tiennytkään. Ai niin, Suomessa ei ole sitä vielä esitetty. Tuotakaan en olisi halunnut tietää, mutta kun kerroit, ettei siellä mitään paljastuksia ole, katsoin.

        En tajua ihmisiä, jotka seuraavat ja fanittavat jotain sarjaa, yrittävät kaikin keinoin ennalta selvittää sarjan tulevat juonikuviot. Siinähän menee kaikki mielenkiinto siihen vähänkin järkevään perusteluun (=juoni) sarjan seuraamiseen. Salkkareita en ole seurannut koskaan lukuunottamatta sitä hiukan erikoista juonikuviota sen läskipään ja äitipuolen välillä. Sittemmin olen skipannut sarjan täysin (skipata=ohittaa, hypätä yli). Tuota ennen saatoin katsoa jakson tai osan siitä satunnaisesti.


      • srtjsdfhmdthm

        "who played Steph Forsythe in the ITV soap"

        Forsythe? Ahaa, Steph on siis avioitunut sen vilunkitohtorin kanssa. Tuota en tiennytkään. Ai niin, Suomessa ei ole sitä vielä esitetty. Tuotakaan en olisi halunnut tietää, mutta kun kerroit, ettei siellä mitään paljastuksia ole, katsoin.

        En tajua ihmisiä, jotka seuraavat ja fanittavat jotain sarjaa, yrittävät kaikin keinoin ennalta selvittää sarjan tulevat juonikuviot. Siinähän menee kaikki mielenkiinto siihen vähänkin järkevään perusteluun (=juoni) sarjan seuraamiseen. Salkkareita en ole seurannut koskaan lukuunottamatta sitä hiukan erikoista juonikuviota sen läskipään ja äitipuolen välillä. Sittemmin olen skipannut sarjan täysin (skipata=ohittaa, hypätä yli). Tuota ennen saatoin katsoa jakson tai osan siitä satunnaisesti.


      • srtjsdfhmdthm
        srtjsdfhmdthm kirjoitti:

        "who played Steph Forsythe in the ITV soap"

        Forsythe? Ahaa, Steph on siis avioitunut sen vilunkitohtorin kanssa. Tuota en tiennytkään. Ai niin, Suomessa ei ole sitä vielä esitetty. Tuotakaan en olisi halunnut tietää, mutta kun kerroit, ettei siellä mitään paljastuksia ole, katsoin.

        En tajua ihmisiä, jotka seuraavat ja fanittavat jotain sarjaa, yrittävät kaikin keinoin ennalta selvittää sarjan tulevat juonikuviot. Siinähän menee kaikki mielenkiinto siihen vähänkin järkevään perusteluun (=juoni) sarjan seuraamiseen. Salkkareita en ole seurannut koskaan lukuunottamatta sitä hiukan erikoista juonikuviota sen läskipään ja äitipuolen välillä. Sittemmin olen skipannut sarjan täysin (skipata=ohittaa, hypätä yli). Tuota ennen saatoin katsoa jakson tai osan siitä satunnaisesti.

        Nykyään täällä ei näemmä ole estoa saman viestin uudelleenlähetykseen. Viesti ei kuitenkaan näyttänyt ilmestyvän palstalle, vaikka oli olevinaan lähetetty.

        Lisäksi kappalejaot katoavat lähetyksen ja julkaisun välillä.


      • srtjsdfhmdthm
        srtjsdfhmdthm kirjoitti:

        Nykyään täällä ei näemmä ole estoa saman viestin uudelleenlähetykseen. Viesti ei kuitenkaan näyttänyt ilmestyvän palstalle, vaikka oli olevinaan lähetetty.

        Lisäksi kappalejaot katoavat lähetyksen ja julkaisun välillä.

        Ettei ne sitten kuitenkin käyneet jollain salavihillä? En muistanut sellaista, mutta tarkemmin ajatellen saattaa olla niinkin. Tuossa kuitenkin joku toinenkin mainitsi juonipaljastuksesta, jota ei pitänyt olla.

        Oli miten oli, ei sen väliä. Tuskin muistan koko Emmerdalea, tai muistan sen mutta en juonikuvioita, vaikka keväällä seurasin.


      • asdfgy
        srtjsdfhmdthm kirjoitti:

        "who played Steph Forsythe in the ITV soap"

        Forsythe? Ahaa, Steph on siis avioitunut sen vilunkitohtorin kanssa. Tuota en tiennytkään. Ai niin, Suomessa ei ole sitä vielä esitetty. Tuotakaan en olisi halunnut tietää, mutta kun kerroit, ettei siellä mitään paljastuksia ole, katsoin.

        En tajua ihmisiä, jotka seuraavat ja fanittavat jotain sarjaa, yrittävät kaikin keinoin ennalta selvittää sarjan tulevat juonikuviot. Siinähän menee kaikki mielenkiinto siihen vähänkin järkevään perusteluun (=juoni) sarjan seuraamiseen. Salkkareita en ole seurannut koskaan lukuunottamatta sitä hiukan erikoista juonikuviota sen läskipään ja äitipuolen välillä. Sittemmin olen skipannut sarjan täysin (skipata=ohittaa, hypätä yli). Tuota ennen saatoin katsoa jakson tai osan siitä satunnaisesti.

        Minä puolestani ymmärrän niitä, jotka seuraavat juonipaljastuksia. Sarjaahan voi katsoa niin, että ottaa vastaan sen mitä tuleman pitää.

        Tai sitten tietää jollakin tavalla mitä on tulossa. Ainakin Emmerdalessa juonia kehitellään pitkän ajan kuluessa. Jos on jonkinmoinen aavistus tulevasta voi huomata juonen kehittelyn ja pienet vihjeet mitä annetaan. Ja toisaalta voi myös ihailla näyttelijätyötä.

        Joku vuosi sitten eräs tuttavani ihmetteli sitä, miksi minä otin selvää juonipaljastuksista. Silloin kehiteltiin Zoen sairastumista. Sanoin, että esim Zoen näyttelyä on hieno seurata. Tuttuni tokaisi, että 'juoppo mikä juoppo'. Käskin hän katsoa Zoen ilmeitä. Seuraavana päivänä tuttuni sanoi katsoneensa Zoen silmiä ja yllättyneensä. Totesi, että ei siinä kyllä juoppous ole syynä. Ja hän kysyi mitä se merkitsee. Käskin hänen vain seurata Zoen näyttelemistä ja kaikkia pieniä vinkkejä. Ja odottamaan jatkoa. Silloin hän sanoi, että hän ei välttämättä etsi juonipalajstuksia mutta yrittää tarkemmin pohtia sitä mitä siellä 'taustalla' tapahtuu.

        Itse en ole enää kovinkaan tarkasti kartalla mitä nyt Englannissa tapahtuu.


      • ..,.,.,.,
        srtjsdfhmdthm kirjoitti:

        Ettei ne sitten kuitenkin käyneet jollain salavihillä? En muistanut sellaista, mutta tarkemmin ajatellen saattaa olla niinkin. Tuossa kuitenkin joku toinenkin mainitsi juonipaljastuksesta, jota ei pitänyt olla.

        Oli miten oli, ei sen väliä. Tuskin muistan koko Emmerdalea, tai muistan sen mutta en juonikuvioita, vaikka keväällä seurasin.

        kyllä ne naimisiin mennä paukkasivat ennen kesä taukoa..


      • juonipaljastus,...
        srtjsdfhmdthm kirjoitti:

        "who played Steph Forsythe in the ITV soap"

        Forsythe? Ahaa, Steph on siis avioitunut sen vilunkitohtorin kanssa. Tuota en tiennytkään. Ai niin, Suomessa ei ole sitä vielä esitetty. Tuotakaan en olisi halunnut tietää, mutta kun kerroit, ettei siellä mitään paljastuksia ole, katsoin.

        En tajua ihmisiä, jotka seuraavat ja fanittavat jotain sarjaa, yrittävät kaikin keinoin ennalta selvittää sarjan tulevat juonikuviot. Siinähän menee kaikki mielenkiinto siihen vähänkin järkevään perusteluun (=juoni) sarjan seuraamiseen. Salkkareita en ole seurannut koskaan lukuunottamatta sitä hiukan erikoista juonikuviota sen läskipään ja äitipuolen välillä. Sittemmin olen skipannut sarjan täysin (skipata=ohittaa, hypätä yli). Tuota ennen saatoin katsoa jakson tai osan siitä satunnaisesti.

        ...nimittäin Adamin ja Stephin avioituminen!

        Suomen toukokuun 26. päivän 1. jaksosta:
        "Steph ja Adam palaavat lomalta avioparina"

        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/sarjat/emmerdale/jaksot_vuosi_2009


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe