Kevarin pizzerian lettu oli ihan täyttä paskaa... ekaks oottelet melkeen tunnin ja sit saat raakaa sekalaista sotkuu. Eka ja vika kerta, ku sieltä tilaan yhtikäs mitää.
Huh, mitä shittiä...
7
533
Vastaukset
- on pizzeria?
Kysyn ihan mielenkiinnosta, kun asun toisella puolella kaupunkia.
- Prkl*
kai. Tilasin netistä.
- ei kai siellä
Prkl* kirjoitti:
kai. Tilasin netistä.
ole kuin se räkälä Alex tai jotain.
- p**koista
letuista, mun kokemuksen mukaan Kuninkaanportin Kotipizza on siinä mielessä ykkönen.
- 111
vanhoissa tiloissa on jonkinsortin pizzapaikka
- päskilää
Etkö huomannut ennen syömistä, että "lettu oli täyttä paskaa". Elä välitä sitä on minunkin eilinen pitsa. Mutta vasta tänään.
- hygienia
Omalle kohdalleni huonoin pitsa on sattunut viking pizzeriassa. Olen käynyt paikassa kaksi kertaa ensimmäisellä kerralla odotukseni viimeinkin palkittiin palaneella ja puutteellisella pitsalla. Toisella kerralla meinasin huomauttaa työntekijälle käsihygieniasta hänen aivastuksiensa lomassa.
Tietenkin mokia sattuu, eivätkä nämä paikat mitään loistoravintoloita ole, mutta hygieniaa vaadin kaikille opetettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun49617956Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi452145Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3341625Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2621456Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671144- 541053
- 1031025
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l14954- 67849
- 36812