Vire keskimoottori

Irhepa

Tietäisikö kukaan mistä saisi ostaa Vire7 vesipumpun siipipyöriä tai käykö jonkun muun koneen siipirattaat myös tähän ? Missä niitä ylipäätään valmistetaan ?
Apua !
[email protected]

16

1825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siimivyörä

      vire on askeettinen naiivin ihmisen kone.vaatii naiviutta kuvitella että vire toisi takaisin laituriin. mutta saa siihen siipipyörän ja elli saa sen voi teettää

    • kippari..

      kysy kaajan koneliikkeestä turusta! ainakin ovat joskus myyneet ko. moottoria niin voi olla että on vielä myös varaosia hyllyssä. toivottavasti täst olis edes jotain apua.

    • kippari...

      www.mmc.dk/

    • Ilmajäähdytteinen, tai ainakin ne joihin olen törmännyt...

      Jos sinulla on tarve ostaa siipipyörä, niin ehdottaisin vanhan siipipyörän kanssa kiertelyä alan liikkeissä (tuskin Valmet on sitä itse valmistanut).

      • Irhepa

        tuli jauhona ulos..


      • höpsi

        Kyllä Vire on jokseenkin kaukana ilmajäähdytteisestä. Taidat sotkea pahasti Terhiin, joka on perämoottori. Vire on sisämoottori.


      • höpsi kirjoitti:

        Kyllä Vire on jokseenkin kaukana ilmajäähdytteisestä. Taidat sotkea pahasti Terhiin, joka on perämoottori. Vire on sisämoottori.

        Olen elämäni aikana törmännyt yhteen Vire-moottoriin, jossa oli narukäynnistys ja vaihteen sijaan alkeellinen säätölapapotkuri, ja se oli muistaakseni ilmajäähdytteinen. Jos luit vastaukseni loppuun, niin huomasit varmaan minun mainintani Valmetista valmistajana..

        Kerro muuten mikä Terhin perämoottori on ollut ilmajäähdytteinen, vaikka ne muuten surkeahkoja olivatkin, niin tietääkseni kaikki mallit olivat vesijäähdytteisiä...


      • Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Olen elämäni aikana törmännyt yhteen Vire-moottoriin, jossa oli narukäynnistys ja vaihteen sijaan alkeellinen säätölapapotkuri, ja se oli muistaakseni ilmajäähdytteinen. Jos luit vastaukseni loppuun, niin huomasit varmaan minun mainintani Valmetista valmistajana..

        Kerro muuten mikä Terhin perämoottori on ollut ilmajäähdytteinen, vaikka ne muuten surkeahkoja olivatkin, niin tietääkseni kaikki mallit olivat vesijäähdytteisiä...

        Eli Vire on näköjään aina nestejäähdytteinen..

        http://www.agcosisupower.com/suomi/yritys/historia/


      • nauti kesästä
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Olen elämäni aikana törmännyt yhteen Vire-moottoriin, jossa oli narukäynnistys ja vaihteen sijaan alkeellinen säätölapapotkuri, ja se oli muistaakseni ilmajäähdytteinen. Jos luit vastaukseni loppuun, niin huomasit varmaan minun mainintani Valmetista valmistajana..

        Kerro muuten mikä Terhin perämoottori on ollut ilmajäähdytteinen, vaikka ne muuten surkeahkoja olivatkin, niin tietääkseni kaikki mallit olivat vesijäähdytteisiä...

        (Tampax) ei vaan terhin mainos aikoinaan 70-luvulta.

        Mulla oli 3 ja 5 heppaset terhit ja molemmat oli ilmajäähdytteisiä.
        Niin ja oli meillä virekkin, mutta siinä oli vapaakytkin, eli pakki puuttui.


      • välittäjään
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Olen elämäni aikana törmännyt yhteen Vire-moottoriin, jossa oli narukäynnistys ja vaihteen sijaan alkeellinen säätölapapotkuri, ja se oli muistaakseni ilmajäähdytteinen. Jos luit vastaukseni loppuun, niin huomasit varmaan minun mainintani Valmetista valmistajana..

        Kerro muuten mikä Terhin perämoottori on ollut ilmajäähdytteinen, vaikka ne muuten surkeahkoja olivatkin, niin tietääkseni kaikki mallit olivat vesijäähdytteisiä...

        Juttuihisi menee (tai on mennyt jo) usko kun et tuommoisia perusasioita tunne.
        Jabetoniko vielä kelluu....


      • on myös
        höpsi kirjoitti:

        Kyllä Vire on jokseenkin kaukana ilmajäähdytteisestä. Taidat sotkea pahasti Terhiin, joka on perämoottori. Vire on sisämoottori.

        siipipyörä, vaikka olisi 3,5 heppainen ilmajäähdytteinen kone!! Jäähdyttää konetta alapäästä ja pakokanavaa


    • Vire 7

      Tältä herralta tilattiin tänä kesänä osia. Ei laita postiin alle 20 € tilauksia. Mutta kaikkia osia on toistaiseksi Vire 7:aan löytynyt.


      Power Marin OY
      Mr Pertti Pajari
      Martinsillantie 6
      FI-02270 Espoo
      FINLAND
      or
      Power Marin OY
      Hannuksentie 1
      02270 Espoo
      FINLAND
      ***********
      International Mobile Telephone: 358 (400) 939 992
      International Facsimile: None (But you can send text messages to his mobile 'phone)
      E-mail: None
      Website: None
      ***********
      Webmaster's Comment: Official Vire Agent in Finland.
      18th July 2005 - According to a reliable source in Finland, Mr Pajari is now semi-retired, but retains an interest in Vire engines. He speaks English and is happy to receive enquiries or orders for spare parts either by voice or by text message. Orders can also be posted to his home address (at Martinsillantie 6), which he preferes to the older business address. My contact also says that you can send payments to him by post and that he can be trusted to post spares to anywhere in the world.

      • Irhepa

        Sinulle. Siipipyörä ja muitakin osia on kotona jo. Lisäksi tosi mukavaa palvelua ja hyödyllisiä neuvoja. Teettää osat Tanskassa joten jatkossakin on kaikkea saatavilla.


      • numerohörhö

        aloittaja kysyi 2009, eiköhän ole jo löytänyt


    • Amiko

      Joo Power Marin myy kysy numerosta 0400939992 ter,,,,Ami

      • numerohörhö2

        aloittaja kysyi 2009, eiköhän ole jo löytänyt, meni vastaus ensin väärään paikkaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe