VOICE STREAM OY

Yllättynyt

Hei! Onko kenelläkään kokemuksia tästä puljusta ja mitä touhuaa? Sain laskun Voice Strean Oy:ltä, vaikken ole kyseiseen palvelimeen tai laskussa esitettyihin numeroihin soittanut.
Soitin tietenkin sinne ja vastaus oli hyvin tyly "maksatte, on meillä ennenkin näitä juttuja oikeudessa ollut" jne. Kieltäydyin maksamasta aiheetonta laskua ja ilmoitin asian kuluttaja-asiamiehelle vai mikä se nyt onkaan, tosin sinnekin pääsi vain s-postin välityksellä. Mietin kannattaisiko ottaa yhteyttä poliisiin, onhan tämä nyt törkeyden huippu.

26

4409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijareita ovat

      .... ei ainakaan tule selväksi, että mitä firma loppujen lopuksi tarjoaa. Eiköhän tämä liene ihan laaja-alainen huijausfirma, joka tavalla tai toisella metsästää ihmisten numeroita ja yrittää rahastaa sillä. Eikun vain valitukset menemään. Olen kuullut, että laittavat myös lapsille noita laskujaan, todella törkeätä, vaatisi ehdottomasti poliisin puuttumista asiaan.

    • persees...

      sellaiseen laskuun, jos olet satavarma, ettet ole niiden kanssa missään sopimussuhteessa!

    • Chat-vai-

      Ei poliisi ole nähnyt rikosta laskutuksissa jos sinulle on kyseinen data syntynyt laskuun esille ja hintakin on luettavissa net. sivustolla .
      On heillä erillinen laskutus Chat palvelimeen joka on laskutuksena erillinen lasku puhelinlaskusta ( oma lasku ) .
      Olen saanut läpi muutamia valituksia Chat laskutuksesta läpi joita katsoin aiheettomaksi siten että he ottivat minuun yhteyttä eivätkä kertoneet milloinkaan olevan viihde Chat ( kirjoitus oli ihan tavallista, miten menee ) .
      Voice Stream on Bulevardin Helsingin ÅAB asiakas ja ÅAB.n juristi hoitaa valituksia osittain niin voi ÅAB.stä aistia .

    • hivenen -

      Kaupparekisterissä Voice Stream Oy rekisteröityneenä ( y-07532114 ) 16.08.1989 ja numero puhelimelle 0106665410 .

    • Ei halpaan mennyt uhri

      Sain eilen laskun yritykseltä ja lähetin saman tien reklamaation laskusta. Olen myös ollut yhteydessä kuluttajaneuvojaan joka ilmoitti saaneensa useita ilmoituksia samaa yritystä koskien jo jonkin aikaa. Harkitsen vakavasti jo rikosilmoituksen tekemistä yrityksestä.

      • Raivoissaan

        Ala-ikäinen poikani (16v.) sai 30 euron laskun Voice Streamiltä! Pojalla on Dna Prepaid-liityymä, johon ostetaan puhe-aika etukäteen, ja laskua EI voi tulla! Ostan pojalle kuukausittain 10 euroa puheaikaa, ja jos tämä ylittyy, puhelu katkeaa. Myös Dna:n mielestä lasku on laiton.
        Soitin Voice Streamiin, jossa oli käsittämättömän tökerö, ja töykeä asiakaspalvelija, joka uhkaili minua monin eri tavoin. Aion tehdä asiasta julkisen, sekä ottaa yhteyttä eri viranomaisiin. Tehkää tekin samoin!


      • Vastarinta Oy
        Raivoissaan kirjoitti:

        Ala-ikäinen poikani (16v.) sai 30 euron laskun Voice Streamiltä! Pojalla on Dna Prepaid-liityymä, johon ostetaan puhe-aika etukäteen, ja laskua EI voi tulla! Ostan pojalle kuukausittain 10 euroa puheaikaa, ja jos tämä ylittyy, puhelu katkeaa. Myös Dna:n mielestä lasku on laiton.
        Soitin Voice Streamiin, jossa oli käsittämättömän tökerö, ja töykeä asiakaspalvelija, joka uhkaili minua monin eri tavoin. Aion tehdä asiasta julkisen, sekä ottaa yhteyttä eri viranomaisiin. Tehkää tekin samoin!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1815452


      • ällikällä lyöty
        Raivoissaan kirjoitti:

        Ala-ikäinen poikani (16v.) sai 30 euron laskun Voice Streamiltä! Pojalla on Dna Prepaid-liityymä, johon ostetaan puhe-aika etukäteen, ja laskua EI voi tulla! Ostan pojalle kuukausittain 10 euroa puheaikaa, ja jos tämä ylittyy, puhelu katkeaa. Myös Dna:n mielestä lasku on laiton.
        Soitin Voice Streamiin, jossa oli käsittämättömän tökerö, ja töykeä asiakaspalvelija, joka uhkaili minua monin eri tavoin. Aion tehdä asiasta julkisen, sekä ottaa yhteyttä eri viranomaisiin. Tehkää tekin samoin!

        Lukekaa mun "tarina" tuolla alempana. Voice Stream on täysin huijaukseen paneutunut yritys, sillä on tytäryhtiö joka hoitaa perinnän eli Multilimit Oy.

        Älkää miettikö rikosilmoituksen tekemistä, vaan tehkää se myös. Itse tein rikosilmoituksen viime maanantaina eli 16.11 ja poliisit olivat todella kiinnostuneita Voice Streamin touhuista. Nämä molemmat yritykset ovat nyt aktivoituneet todenteolla, ne haluavat nyt tehdä rahaa keinolla millä hyvänsä.

        Poliisit ja kuluttaja-asiamies toivoivat että ilmoituksia tehtäisiin mahdollisimman paljon, siksi itse teen tästä niin julkisen jutun kun vaan voin. Menkää tekemään rikosilmoitukset laskuista, tulostatte vain ne ja sitten poliisiasemalle.

        Yritetään nyt porukalla vaikuttaa tälläisten haistapaska-firmojen toimintaan.


    • auttakaa!

      Itse sain Voice Streamilta 40€ laskun tänään, vaikka en ole kyseistä palvelua käyttänyt. Laskussa oli jokin eri puhelinnumero mikä itselläni on ja oma puhelinnumeroni on salainen. En tiedä sitten, että mistä he ovat saaneet yhteystietoni ja tekaisseet vielä laskun. Kyseessä on jokin erillislaskutteinen viihdenumeropalvelu 05 alkuisiin numeroihin. Miten asian kanssa pitäisi menetellä? Ajattelin aluksi soittaa asiakaspalveluun, mutta jos he käyvät uhkailemaan perintätoimilla sun muilla niin mitä pitäisi tehdä?

      • xzvxbcb

      • auttakaa!
        xzvxbcb kirjoitti:

        Ei tarvitse maksaa kun et edes numeroa omista. Tee rikosilmoitus!

        Lue tämä:
        http://www.mapel.fi/erillislaskutus/

        He ovat reklamaation jälkeen kiven kovaan väittäneet, että numero on rekisteröity heidän palveluunne minun nimellä ja näin ollen laskutus on mukamas oikein. Kuluttaja-asiamiehen kanssa on ollut keskustelua ja tulee olemaan vielä jatkossakin. Kiitos linkistä. Tutkailen tuota. Mielelläni kuulisin täällä, miten muut ovat päässeet näistä Voice Streamin paskoista eroon.


    • Voice Stream -fani

      ...vastaa liittymän käytöstä aiheutuneista kuluista. Näin lukee muistaakseni Soneran littymäsopimuksen ehdoista, jotka tilaaja on hyväksynyt sopimuksen tekemällä.

      Itse kyllä maksaisin suosiolla, koska maksamaton lasku tuhoaa elämäsi. Siis muutaman kympin takia ei kannata lähteä omia luottotietoja yms. vaarantamaan. Maksa pois ennen kuin menee ulosottoon. Eihän muutama kymppi ole paha, eihän?

      Maksakaapa siis laskunne, vaikka kuinka omat tekoset kaduttaisivat. Noloahan se on itsellekin tunnustaa, että on tullut soiteltua viihdepalveluihin, mutta minkäs teet.

      Turha siis itkeä ja maksaa, kun voi pelkästään maksaa.

      • HAHAHAHA!!

        Tää Voicen kätyri taas trollaamassa joka keskusteluun missä on kyse Voice Streamin toiminnasta. Oot aika säälittävä pelle! Omalta kohdaltanu asian käsittely on jo mennyt eteen päin. Älkää maksako näitä, jos olette saaneet laskun!!


      • Just nii

        joo,kyllä kannattaa parikymppiä maksa...MIKÄ FIRMA ON NIIN IDIOOTTEJA TÄYS ETTÄ LÄHTEE PERINTÄ TOIMISTON KAUTTA PARiA KYMPPIÄ PERIMÄÄ...jos voi kerran jättää esim soneran 30€ laskun maksamatta ja ainnoa asia mikä käy on et liittymä suljetaa,ja miks näin...perintä prosessia ei vaan kannata noin pienen summan takia pyöräyttää käyntii paitsi jos on täys idiootti


      • Pie Pie
        Just nii kirjoitti:

        joo,kyllä kannattaa parikymppiä maksa...MIKÄ FIRMA ON NIIN IDIOOTTEJA TÄYS ETTÄ LÄHTEE PERINTÄ TOIMISTON KAUTTA PARiA KYMPPIÄ PERIMÄÄ...jos voi kerran jättää esim soneran 30€ laskun maksamatta ja ainnoa asia mikä käy on et liittymä suljetaa,ja miks näin...perintä prosessia ei vaan kannata noin pienen summan takia pyöräyttää käyntii paitsi jos on täys idiootti

        muutama kirjoitusvirhe sinulla Just nii=)


    • ???

      Mikä on Voicestream ja heidän tarjoamansa palvelut????





      Itselle tuli kyseiseltä yhtiöltä lasku "ERITYIS MKSULLISISTAPUHELUISTA",
      jonka summana on pöyristyttävät 150,00€. En ole soittanut mihinkään
      palvelunumeroihin ja en ikinä ole aiemmin kuullutkaan koko yhtiöstä.
      Soitin heti saamastani VoiceStream laskusta, laskuttavalleni makapuhelin operaattorille DNA:lle tämän yhtiön kanssa olen tehnyt liittymä sopimuksen
      allekirjoituksella hyväksymällä. Kysyin hämmentyneenä DNA:lta tapauksesta
      ja ihmettelin miksi maksaisin liittymäni puheluista joita en ole edes soittanut
      viellä jollekin toiselle yhtiölle kuin jo puheluista laskuttavalle DNA:lle jonka kanssa minulla on kirjallinen sopimus liittymästäni. Sieltä päin minua kehoitettiin olemaan toistaiseksi maksamatta kyseinen lasku ja olemaan yhteydesssä kuluttajaneuvontaan.
      Kuluttajaneuvontaan soittaessani asiakaspalvelija ei ilmeisesti aivan
      ymmärtänyt mistä asiassani kaiken kaikkiaan on kysymys ja eipä juuri
      asia edennyt mihinkään suuntaan.
      Olen yrittänyt saada yhtettä VoiceStream:in asiakaspalveluun, selvittääkseni
      tätä sotkua, mutta minulle ei ole vastattu kertaakaan useista yrityksistä
      huolimatta. Mietin myös että uskallanko soittaa asiakaspalvelun numeroon vai tupsahtaako siitäkin













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































      Mitä maksullisia numeroita/ palveluita tämä yhtiö käyttää??
      Mistä he ovat saaneet numeroni ja osoite tietoni??
      Miksi VoiceStream yhtiö omistaa (vailla lupia toimivan??) tytär yhtiön, joka
      toimii perintä tarkoituksessa (ainoastaan) VoiceStream:lle joka omistaa tytär yhtiöstään 100% ?? Tämän yhtiön minulle lähettämä lasku on epämääräisen puutteellinen ja vähintään yhtä epämääriseltä vaikuttaa koko yhtiö.
      Yhtiö on rekisteröity mutta onko yhtiön toiminta päivänvalon kestävää??

      • Kyllästynyt toinen

        Pengon täällä netissä juuri erään ystäväni saamaa laskua Nuperkuukkeli Oy:ltä.
        Kaupparekisteristä selvisi omistaja ARI ERKKI SIITONEN. Sama hemmo omistaa
        perintätoimisto Multi-Limit Oy:n sekä tämän Voice Sream Oy:n. Nuperkukkeli Oy
        laskuttaa jotakin vuosina 2009 - 2010 soitettuja "ERITYISMAKSULLISIA PUHELUJA".

        Scannaan laskut ja peritätoimiston lähettämän karhun suoraan kuluttaja-asiamiehelle.


    • GaaGaa

      Huomasin vasta nyt kyselysi ja ehkä oletkin saanut jo vastauksen. Voice Stream Oy tietojeni mukaan tarjoaa puhelimitse aikusviihdettä.

    • GaaGaa

      Kokeileppa soittaa Vantaan käräjäoikeuden kansliaan ja kysy löytyykö muutaman vuoden takaista talousrikosjuttua nimellä Perintätoimisto Multi-Limit Oy, Kanerva, Siitonen jne. Tuomio ja ko. asia on julkista tietoa, joten tiedon saa heitlä. Jos haluat kopion tuomiosta, siitä käräjäoikeus veloittaa kopiomaksut. Asia ko:ssa on siis jo käsitelty ja asia on edennyt Helsingin hovioikeuteen. Tietääkseni samoja hemmoja häärää myös Voice Stream Oy:ssä.

    • tiedonjanoinen

      Onko kenelläkään sattumoisin tietoa, koska tämä Voice Stream on tehnyt yhteistyö- sopimuksen Lucentia Groupin kanssa ?

      • Lucentia

        Mulle tuli nyt tänään ihan vastaava lasku yritykseltä nimellä LUCENTIA GROUP OY.
        Lähettivät minulle tekstiviestillä ilmoituksen seksipuheluiden happy hour . Vastasin , että älkää lähetelkö tällaisia viestejä. Sitten sieltä rupesi tulemaan chatti -pyyntöjä, jjoihin en reagoinut mitenkään. Nyt laskussa on kaikki heidän lähettämät chatti-pyynnöt, joihin en millään tavalla reagoinut.
        Oletteko nyt vime aikoina saaneet tämän tapaisia laskuja ja mitä olette tehneet


    • oikeutta

      Hei.Tuttu juttu.Sekxipalveluita välittävä roskafirma. Minulla on useita liittymiä ja jostakin on muka soitettu heidän numeroon. Tämä pulju välittää myös sexipalveluita alaikäisille. Ei tarkasta ikää..jen..Poliisin juttusille kaikki. Älkaa maksako

    • Äimänkäkenä

      Minullekkin tuli tänään tekstiviesti lasku nimi ja osoite oikeat mutta puhelinnumero ei ole minun.12.95 euroa yksi tekstiviesti ja yksi vastaus plus 2,5 e laskutuskulut laskun perusteena??? Mitä tekis?

    • Roistojajokalähtöön

      Vie vaan laskut Poliisille ja ilmoita tehneesi niin sähköpostilla jossa laskujen numerit jakellät olleesi missään yhteydessä ao yrityksee. .
      Ja unohda koko juttu.

    • Anonyymi

      9.11.2021 pulju haettu konkkaan
      KONKURSSIASIA
      Velallinen: Voice Stream Oy
      Y-tunnus: 0753211-4
      Lähiosoite: PL 124
      Postinumero: 04401
      Postitoimipaikka: JÄRVENPÄÄ
      Kotikunta: Helsinki
      HAKEMUKSET
      Konkurssihakemus
      Tuomioistuin: Helsingin käräjäoikeus
      Lähiosoite: Porkkalankatu 13
      Postinumero: 00180
      Postitoimipaikka: Helsinki
      Puhelin: 029 56 44200
      Fax: 029 56 44218
      Sähköposti: [email protected]
      Diaarinumero: 2021/48172
      Vireilletulopäivä: 9.11.2021
      Tuomioistuimen kv-toimivalta (EU 2015/848): Ei tiedossa
      Hakija
      Nimi: Verohallinto
      c/o: Verohallinto/asianvalvoja Hakman Maija
      Lähiosoite: PL 6002
      Postinumero: 00052
      Postitoimipaikka: VERO
      Puhelin: 029 512 2640
      Sähköposti: [email protected]

      • Anonyymi

        Jos kukaan ei olisi maksanut, firma olisi mennyt konkurssiin 10 vuotta sitten.

        Jokainen jotain maksanut joutuu syytteeseen rikollisen toiminnan tukemisesta.

        Aiheettomien laskujen maksamatta jättäminen on helppoa. Jos kiistää aina kaiken, huijarit luovuttavat aina. Ei poikkeusta. Eivät huijarit koskaan mene oikeuteen.

        Huijareita riittää, joten älkää maksako. Ajatelkaa muitakin. Ei olisi huijareita, jos ei olisi maksajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe