eli miten skype poistetaan??
skypen poistaminen
14
3935
Vastaukset
- q
Eli siitä miten Skypen asensit.
- juhakorkeapudas
Ohjauspaneelin Lisää/Poista sovelluksen kautta (Vistassa: Ohjelmat ja toiminnot).
- Mäkkitupalainen
Nykyaikaisissa koneissa ohjelmat on jo 25 vuotta poistettu yleensä tipauttamalla ne Roskakoriin.
Pitääkö senkin vielä olla monimutkaista?- ParkaXXX
Skypen tiputtaminen roskakoriin, ei poista kun kuvakkeen.
Jos teet näin ja menet Ohjauspaneelin poista/lisää sovelluksesta katsomaan, niin sielläpä se vielä keikkuu.
Ja varmaan tulee ongelmia seuraavan kerran kun yrität sitä asentaa, kun vanhoja Skypen tiedostoja on siellä täällä.
onnea vaan ja menestystä.
- beralesk
Minulla Skype toimii muuten hyvin mutta Skype kodissa on kaikki viestit näkyvissä vaikka haluan että vain viimeisin näkyy?
- khlkh
no itselläni on skype tunnus ja vähä aika sitten sinne tuli yli kolmekymppisiä erimaalaisia miehiä ahdistelemaan tein uuden pari päivää sitten ja siellä samajuttu vanha skype ollut jo kauan ja olen alaikäinen ja paras kaverini muutti pois ja sitten skypen kautta ollaan juteltu nyt kerroin vanhemmille ja he kannattivat poistoa mutta en saa millää poistettu skype tiliä ja koko skypeä koneelta
- Skype terrorisoi?
Onko normaalia, että Skype ilmestyy koneelle automaattisesti? Siis ettei itse edes asenna sitä? Aukaisin eilen koneen ja menin nettiin. Pian huomasin, että Skype oli tullut koneelle (itse en sitä asentanut, vaan surffasin YouTubessa). Säikähdin ja poistin koko roskan ohjauspaneelin Lisää/Poista kautta.
- LauraXXX
Sulla oli Skypen asetuksissa että Skype avataan yhdessä Windowsin kanssa, eli se aukeaa aina kun koneen avaat.
- kiwoqirioiqwi
Koska MS omistaa skypen se tulee nykyään windowsin mukana halusi tai ei.
- o.o1
Mutta miten käyttäjä tunnus poistetaan !? :o
- skypelainen
Heips!!
edelläkuvatuilla tavoilla poistuu skypen asennus, mutta kuinkas sen tilin kanssa on..ei se roskikseen laittamalla voi poistua!!
pitäähän se jotenkin peruuttaa..mulle alkoi tulla kummallisia laskuja noin 20e 1xkk skype communikaatiolta tmss. (luottokorttillasku).
En ole ostanut koskaan kuin kympillä parilla lankapuheluaikaa..kauan sitten
katsoin netistä ja tulin siihen tulokseen, et jokin feikkifirma on alkanut laskuttaa mua.
Enkä siitä eroon pääse, vain heittämällä skypen roskiin..
haluaisin tietää kuinka siitä pääsee eroon?? - tuplamakiaa
Noo, varmin tapa on eroon pääseminen skypetä se, ettei käytä sitä?
- Mai-Ann
Hei, mieheni kuoli ja haluaisin poistaa hänen Skype tilin. Voisko joku kertoa minulle miten se tehdään?
Kiitoksia etukäteen- Sieltnii
Tuoltahan se vissiin poistetaan:
https://support.skype.com/fi/faq/fa142/miten-skype-tili-suljetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877