SALON POLIISI IHME TOIMINTA???

jumalan vasen käsi

Pistää ihmetyttämään eräs poliisin toiminta Salossa, ensin otettiin kiinni rattijuoppo, no kaveri oli todella vahvassa humalassa, ei siinä mitään, mutta miten on mahdollista että poliisi voi tai saa siirtää rattijuopon auton ajaen sillä yleisellä tiellä noin kaksi kilomatriä kun ensin on ottanut autosta irti kilvet ja tästä autosta oli verotkin maksamatta? eihän auto ole tieliikenne kelpoinen????
Poliisi ajoi siis autoa ilman kilpiä ja ilman että autosta oli maksettu veroa tai että siinä olisi minkäänlaisia
siirtokilpiä eli ns.siirtolupaa????
Eikö tälläisessä tapauksessa pitäisi juopon auto siirtää trailerin kanssa tai hinausauton kyydissä mikäli siirto tarvetta on???? Ymmärrettävää olisi siirto silloin jos se juopon auto jäisi johonkin ns.vaaralliseen paikkaa tai kohtaan jossa aiheuttaisi vaaraa muille tienkäyttäjille, mutta kun kyseessä oli siirto toisen naapurin pihalta koska ko.naapuri sitä pyysi???

laki on kai laki kaikille myös poliisille!!!

33

4279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RM

      Lue ensin lakikirjaa ennen kuin tulet tänne vinkumaan.
      Hakoteillä olet ja pahasti...

      • joopa joo taas

        minkä suhteen yllä oleva kirjoitus on hakoteillä?

        kerroppa Sinä nyt sitten mitä se laki sanoo jos luulet tietäväsi.

        Tieliikennelak? tieliikenneasetus? ....??????yrittäppäs nyt pinnistää sillä minä luen lakia :)))


      • Tenupää
        joopa joo taas kirjoitti:

        minkä suhteen yllä oleva kirjoitus on hakoteillä?

        kerroppa Sinä nyt sitten mitä se laki sanoo jos luulet tietäväsi.

        Tieliikennelak? tieliikenneasetus? ....??????yrittäppäs nyt pinnistää sillä minä luen lakia :)))

        Jaaha. Taitaa olla muutenkin ongelmia virkavallan kanssa, vai mitä?


      • vanha tuttu
        Tenupää kirjoitti:

        Jaaha. Taitaa olla muutenkin ongelmia virkavallan kanssa, vai mitä?

        Taitaa olla ongelmaa vähän muunkin kanssa..:)


      • Riti rati rallaa.

        Olen tätä mieltä. Poliisit eivät ylipäätään saisi ajaa minkäänlaista autoa! Hevoset alle!


      • pasaka

        salon poliisi ei hyvää sanottavaa ja en ole ollut viran omaisten kanssa tekemisessä.


    • 1+5

      No on sullakin murheet. Ota iisisti kyllä se siitä.

      • -?-

        Jo on ketjun aloittajalla pienet murheet. Voi hellanlettas sentään. Sitäpaitsi jos poliisi vie kilvet verojen tai katsastamattomuuden takia niin auton saa ajaa kotiin ilman kilpiä.


    • VHT

      Tässä sinulle näitä lisää, ettei lopu kesken. ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ????

    • anonym

      Poliisilaki 21 §: Kulkuneuvon pysäyttäminen ja siirtäminen

      Poliisimiehellä on oikeus määrätä kulkuneuvo pysäytettäväksi, jos se on tarpeen etsintäkuulutetun tai muun kiinniotettavan tavoittamiseksi, kulkuneuvon käyttöön liittyvän valvonnan tai rajatarkastuksen suorittamiseksi, yleisen järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitämiseksi taikka rikoksen estämiseksi tai selvittämiseksi.

      Poliisimiehellä on oikeus siirtää kulkuneuvo tai määrätä se siirrettäväksi, jos se on tarpeen kulkuneuvon käyttöön liittyvän valvonnan tai rajatarkastuksen suorittamiseksi, yleisen järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitämiseksi taikka rikoksen estämiseksi.

      • poliisi rikoksesta

        poliisimiehellä on oikeus........eli juuri näin nyt kuten ketjun aloittaja mainitsi eli ei perkele poliisikaan sitä saa siis oikeesti siirtää ei tuon lain mukaan paitsi ellei se todella ole yleisen järjestyksen ja turvallisuuden takia pakko siirtää VITUN HYVÄ TIETÄÄ HEI!
        ja sitten tullaanki siihe et mihin poliisi sitten syyllistyy KYSYN VAAN ?

        ilman kilpiä yleisellä tiellä siirretty ajoneuvo josta verot maksamatta!!!!

        OTA YHTEYS LAKIMIEHEEN HETI!
        on niitä ennenki poliisi rikoksiin syyllistynyt
        win kapita hyvä esimerkki


    • jepjepjep

      sie saatana tyhmä!

    • Ei jole njarkomaani

      Eiiii tietä!!

      • tyhmyyde huippuja

        asiallinen viesti,asiallinen kannanotto virkavallan toimintapaan.

        Poliiseilla ei tässä maassa pitäisi olla sen enempää valtaa kuin kenelläkään muulla.

        KYllä poliisit teki siinä capitan jutussa oikeen helvetinmoisen emämunauksen kun jäivät satimeen,
        taisi olla juristit viisaanpia ja ovelanpia,ja poliisiko luuli olevansa fiksu ja filmaattinen.

        MINÄ NAURAN NAURAN POLIISIN TYHMYYDELLE JA SILLE MITEN TYHMÄT KANSALAISET POLIISIA USKOVAT.

        Ovikello soi avaat oven poliisista päivää tultaisiin vähän sisälle juttelemaan ja samalla katsastetaan paikat sillä kyseessä onkin poliisiksi esiintyneet varkaat että silleen


      • RP King
        tyhmyyde huippuja kirjoitti:

        asiallinen viesti,asiallinen kannanotto virkavallan toimintapaan.

        Poliiseilla ei tässä maassa pitäisi olla sen enempää valtaa kuin kenelläkään muulla.

        KYllä poliisit teki siinä capitan jutussa oikeen helvetinmoisen emämunauksen kun jäivät satimeen,
        taisi olla juristit viisaanpia ja ovelanpia,ja poliisiko luuli olevansa fiksu ja filmaattinen.

        MINÄ NAURAN NAURAN POLIISIN TYHMYYDELLE JA SILLE MITEN TYHMÄT KANSALAISET POLIISIA USKOVAT.

        Ovikello soi avaat oven poliisista päivää tultaisiin vähän sisälle juttelemaan ja samalla katsastetaan paikat sillä kyseessä onkin poliisiksi esiintyneet varkaat että silleen

        Jotenkin vaikuttaa ns. "virkavallalle jo entisestään tutun" - kaverin paatokselle. Lisää poliiseja vaan Salonkin katukuvaan..:)


      • hahahahaa
        RP King kirjoitti:

        Jotenkin vaikuttaa ns. "virkavallalle jo entisestään tutun" - kaverin paatokselle. Lisää poliiseja vaan Salonkin katukuvaan..:)

        no niin nyt näette nyt niitä epäillään pahoinpitelystä!!!

        siinä teille poliisien palvojat


      • hahatus loppuu
        hahahahaa kirjoitti:

        no niin nyt näette nyt niitä epäillään pahoinpitelystä!!!

        siinä teille poliisien palvojat

        Epäillään! Jos jätkä pistää hanttiin niin totta helvetissä sitä vähän on väänneltävä sinne autoon. Ja jos niin tyhmä on että pistää vielä raudoissa kampohin niin ei se niin väärin ole jos pikkasen livauttaa korville. Jos vielä silminnäkijä ja valittaja sattuu olemaan, ja niin luulen, ryöstössä mukana ollut akka niin kattellaan kuinka oikedessa käy. Siinä sinultakin hahattelu loppuu.

        Lopuksi vielä. Itse olen istunut useamman vuoden, ja vasta hiljakkoin huomannut, että poliisit on tosi hienoja jätkiä, kun vaan pysyy irti rikoksista.


      • arvot99
        hahatus loppuu kirjoitti:

        Epäillään! Jos jätkä pistää hanttiin niin totta helvetissä sitä vähän on väänneltävä sinne autoon. Ja jos niin tyhmä on että pistää vielä raudoissa kampohin niin ei se niin väärin ole jos pikkasen livauttaa korville. Jos vielä silminnäkijä ja valittaja sattuu olemaan, ja niin luulen, ryöstössä mukana ollut akka niin kattellaan kuinka oikedessa käy. Siinä sinultakin hahattelu loppuu.

        Lopuksi vielä. Itse olen istunut useamman vuoden, ja vasta hiljakkoin huomannut, että poliisit on tosi hienoja jätkiä, kun vaan pysyy irti rikoksista.

        kai sitä pitäisi poliisin ottaa termospullot,kahville ja teelle,ja vielä kumipatja,että voi rosvon olon tehdä mukavaksi pidättäessä.Voi voi ei se ole se pikku lare joka mummia kävi katsomassa ja kukkia poimimassa,vaan patoutunut täysi paska luuseri.POLIISIT näkyviin ja toimintaa.


      • tietoa on
        arvot99 kirjoitti:

        kai sitä pitäisi poliisin ottaa termospullot,kahville ja teelle,ja vielä kumipatja,että voi rosvon olon tehdä mukavaksi pidättäessä.Voi voi ei se ole se pikku lare joka mummia kävi katsomassa ja kukkia poimimassa,vaan patoutunut täysi paska luuseri.POLIISIT näkyviin ja toimintaa.

        salosta on yksi hyvä päätös jo poliisin toiminnasta jossa eräät kaksi poliisia hävisivät jutun,
        juttu oli käräjillä asti että näin me valveutuneet kyllä tiedämme mistä tapauksesta on kyse ja ketkä poliisit oli kyseessä.

        Väkivalta ei ole milloinkaan perusteltua, ei edes poliisin.

        Huomautan nyt vaan lopuksi että mm.paikallinen lehti salossa on uutisoinut siitä.


      • ei valveutunut
        tietoa on kirjoitti:

        salosta on yksi hyvä päätös jo poliisin toiminnasta jossa eräät kaksi poliisia hävisivät jutun,
        juttu oli käräjillä asti että näin me valveutuneet kyllä tiedämme mistä tapauksesta on kyse ja ketkä poliisit oli kyseessä.

        Väkivalta ei ole milloinkaan perusteltua, ei edes poliisin.

        Huomautan nyt vaan lopuksi että mm.paikallinen lehti salossa on uutisoinut siitä.

        Voisitko linkittää lehtijutun, minulta on jäänyt sellainen juttu näkemättä.
        Siinä olen kanssasi samaa mieltä että väkivalta ei ole milloinkaan perusteltua. Tässä kyseisessä tapauksessa kiinniotettu pisti jopa raudoissa niin paljon vastaan, että poliisi joutui käyttämään jotain sumutetta. Kuin myös oli epäiltyä, että kaveri oli tehnyt aseellisen ryöstön hetkeä aiemmin. Jos tämän kaltainen roisto, josta poliisilla oli myöskin ennakkotietoa, ei pyytämällä autoon mene, niin ei kai poliisi siihen viikoksi odottamaan jää, että mahtaisiko herra maahanmuuttaja nyt vaan astua kyytiin.


      • ei valveutunut kirjoitti:

        Voisitko linkittää lehtijutun, minulta on jäänyt sellainen juttu näkemättä.
        Siinä olen kanssasi samaa mieltä että väkivalta ei ole milloinkaan perusteltua. Tässä kyseisessä tapauksessa kiinniotettu pisti jopa raudoissa niin paljon vastaan, että poliisi joutui käyttämään jotain sumutetta. Kuin myös oli epäiltyä, että kaveri oli tehnyt aseellisen ryöstön hetkeä aiemmin. Jos tämän kaltainen roisto, josta poliisilla oli myöskin ennakkotietoa, ei pyytämällä autoon mene, niin ei kai poliisi siihen viikoksi odottamaan jää, että mahtaisiko herra maahanmuuttaja nyt vaan astua kyytiin.

        satunpa tuntemaan sen kassalla olleen myyjän eli tiedän tästä jotain kahvipöydässä keskusteltua. juu sumutetta oli käytetty. ulkomaalaistaustainen mies yritti ryöstää ampuma-aseella uhaten salon koskikadun neste-huoltoaseman amulla n.7:00. myyjät pakenivat takaovesta ja pyysivät pihalta lähtevää rekkakuskia soittamaan poliisit. rosvo saatiin kiinni joen tois pual terhinkadulla. rosvo oli tehnyt vastarintaa sen verran että 1 poliisi yritti taltuttaa sitä käsin kun toinen huonolla ajoituksella ruiskasi pippurisumua molempien silmille. jonka jälkeen kaikki kokoontui nesteelle selvittämään tapahtunutta.


      • juust joo
        ANDY.80 kirjoitti:

        satunpa tuntemaan sen kassalla olleen myyjän eli tiedän tästä jotain kahvipöydässä keskusteltua. juu sumutetta oli käytetty. ulkomaalaistaustainen mies yritti ryöstää ampuma-aseella uhaten salon koskikadun neste-huoltoaseman amulla n.7:00. myyjät pakenivat takaovesta ja pyysivät pihalta lähtevää rekkakuskia soittamaan poliisit. rosvo saatiin kiinni joen tois pual terhinkadulla. rosvo oli tehnyt vastarintaa sen verran että 1 poliisi yritti taltuttaa sitä käsin kun toinen huonolla ajoituksella ruiskasi pippurisumua molempien silmille. jonka jälkeen kaikki kokoontui nesteelle selvittämään tapahtunutta.

        kannattaa hei vissiin uskoa mitä kahvipöydissä keskustellaan, niissä jutuissa ku yleensä on puolet liikaa, ja osa ei pidä edes paikkaansa.

        Muistanpa minäkin lukeneeni jossakin salon poliisin ja yhden asianajan nappauksesta joka tosiaan johti käräjille ja kyseessä oli salolaiset poliisit, jotka muistaakseni evättiin jonkun jutun tutkinnasta ja poliisit hävisisvät.Itsekkin muistan kyllä ketkä poliisit oli kyseessä mutta kun nimiä ei parane tänne kirjoittaa ei kenenkään, tosin iltalehden foorumissa on jutusta lisää infoa, siellä se jokin aika sitten oli ainakin, kannattaa lukea sieltä.


      • tietoo ooonnn
        juust joo kirjoitti:

        kannattaa hei vissiin uskoa mitä kahvipöydissä keskustellaan, niissä jutuissa ku yleensä on puolet liikaa, ja osa ei pidä edes paikkaansa.

        Muistanpa minäkin lukeneeni jossakin salon poliisin ja yhden asianajan nappauksesta joka tosiaan johti käräjille ja kyseessä oli salolaiset poliisit, jotka muistaakseni evättiin jonkun jutun tutkinnasta ja poliisit hävisisvät.Itsekkin muistan kyllä ketkä poliisit oli kyseessä mutta kun nimiä ei parane tänne kirjoittaa ei kenenkään, tosin iltalehden foorumissa on jutusta lisää infoa, siellä se jokin aika sitten oli ainakin, kannattaa lukea sieltä.

        sen asian ja tapauksen tänne kirjoittaminen aiheuttaa vain sen että poliisin puolustajat kasautuvat rintamaksi ellei poliisi itse ja alkavat kaikin tavoin sapotoimaan ko.kirjoitusta.
        siitä tapauksesta on kirjoitusta myös suomi24 keskustelu sivustolla.

        googlettamalla kiinnostuneet kyllä löytävät netin kautta mistä lienee kyse ja mikä tapaus on kyseessä, siihen liittynee ainakin kolme salossa toimivaa poliisia jutussa mainitaan myös syyttäjä ihan omalla nimellään jne.

        ikävää että joidenkin pitää sapotoida kun asiassa kuitenkin on kyseessä ihan realiteetit joista ei mihinkään päästä.

        Poliisin puolustaminen tilanteissa joissa poliisi on syyllistynyt dokumentteihin vedoten rikokseen on tyhmyyttä, ei tavallinen kansalainenkaan oikeudesta ilman tuomiota selviä, miksi poliisinkaan pitäisi.
        Lain edessä kaikkien on oltava tasavertaisia.


      • lainaus iltalehdestä
        tietoo ooonnn kirjoitti:

        sen asian ja tapauksen tänne kirjoittaminen aiheuttaa vain sen että poliisin puolustajat kasautuvat rintamaksi ellei poliisi itse ja alkavat kaikin tavoin sapotoimaan ko.kirjoitusta.
        siitä tapauksesta on kirjoitusta myös suomi24 keskustelu sivustolla.

        googlettamalla kiinnostuneet kyllä löytävät netin kautta mistä lienee kyse ja mikä tapaus on kyseessä, siihen liittynee ainakin kolme salossa toimivaa poliisia jutussa mainitaan myös syyttäjä ihan omalla nimellään jne.

        ikävää että joidenkin pitää sapotoida kun asiassa kuitenkin on kyseessä ihan realiteetit joista ei mihinkään päästä.

        Poliisin puolustaminen tilanteissa joissa poliisi on syyllistynyt dokumentteihin vedoten rikokseen on tyhmyyttä, ei tavallinen kansalainenkaan oikeudesta ilman tuomiota selviä, miksi poliisinkaan pitäisi.
        Lain edessä kaikkien on oltava tasavertaisia.

        Seuraavassa otteita esitutkintapöytäkirjasta numero 6690/R/4970/08

        Kuulusteltava komisario Stephan Sundqvist päivän 12.8.2008 tapahtumakuvaus

        Suora ote

        " Olin työpaikalla mainitun päivän. Kello oli 12:40, kun kävelin yleisöpalvelupisteen ohi. Huomasin, että Markku Ahdeoja oli siellä ja kovaäänisesti keskusteli päivystäjän, ylikonstaapeli Jukka Korhosen kanssa. Jäin hetkeksi kuuntelemaan keskustelua. Ahdeoja tivasi seuraavaksi minulta kaikenlaista, mm liittyen hänen tekemiinsä tutkintapyyntöihin.

        Ylikonstaapeli Jukka Korhosen kuulustelukertomus samasta tapahtumasta.

        Suora ote

        " Toimin Salon poliisilaitoksella palvelupäivvystyksessä ryhmänjohtajana. Olin 12.8.2008 työvuorossa. Markku Ahdeoja saapui poliisilaitokselle. Hän ei tullut palvelutiskille, koska minulla oli tällöin muita asiakkaita. Ahdeoja jäi poliisilaitoksen aulatiloihin keskustelemaan komisario Stephan Sundqvistin kanssa. En kuunnellut keskustelun sisältöä.

        Minä itse muistan tilanteen kuten ylikonstaapeli Korhonen.

        Miksi Komisario valehteli kuulusteluissa?

        Tämä ei ole ainoa valhe, joka on samassa kuulustelukertomuksessa.

        Vastaus: Minut piti saada näyttämään pahalta ihmiseltä ja syy kiinnottoon piti löytyä agressiivisesta käytöksestä. Minä vain kysyin kuinka tutkinta edistyy, kun ei tuntunut edistyvän lainkaan. Menin tekemään poliisilaitokselle mielenosoitusilmoitusta.

        Istuin sitten tämän episodin jälkeen 17 tuntia putkassa.


      • höpö höpö
        lainaus iltalehdestä kirjoitti:

        Seuraavassa otteita esitutkintapöytäkirjasta numero 6690/R/4970/08

        Kuulusteltava komisario Stephan Sundqvist päivän 12.8.2008 tapahtumakuvaus

        Suora ote

        " Olin työpaikalla mainitun päivän. Kello oli 12:40, kun kävelin yleisöpalvelupisteen ohi. Huomasin, että Markku Ahdeoja oli siellä ja kovaäänisesti keskusteli päivystäjän, ylikonstaapeli Jukka Korhosen kanssa. Jäin hetkeksi kuuntelemaan keskustelua. Ahdeoja tivasi seuraavaksi minulta kaikenlaista, mm liittyen hänen tekemiinsä tutkintapyyntöihin.

        Ylikonstaapeli Jukka Korhosen kuulustelukertomus samasta tapahtumasta.

        Suora ote

        " Toimin Salon poliisilaitoksella palvelupäivvystyksessä ryhmänjohtajana. Olin 12.8.2008 työvuorossa. Markku Ahdeoja saapui poliisilaitokselle. Hän ei tullut palvelutiskille, koska minulla oli tällöin muita asiakkaita. Ahdeoja jäi poliisilaitoksen aulatiloihin keskustelemaan komisario Stephan Sundqvistin kanssa. En kuunnellut keskustelun sisältöä.

        Minä itse muistan tilanteen kuten ylikonstaapeli Korhonen.

        Miksi Komisario valehteli kuulusteluissa?

        Tämä ei ole ainoa valhe, joka on samassa kuulustelukertomuksessa.

        Vastaus: Minut piti saada näyttämään pahalta ihmiseltä ja syy kiinnottoon piti löytyä agressiivisesta käytöksestä. Minä vain kysyin kuinka tutkinta edistyy, kun ei tuntunut edistyvän lainkaan. Menin tekemään poliisilaitokselle mielenosoitusilmoitusta.

        Istuin sitten tämän episodin jälkeen 17 tuntia putkassa.

        Kaikki faktat kehiin vaan, eikä ainoastaan paria lainatua lausetta, ties mistä internetin syöveristä.
        Pöytäkirja suomi24:seen kokonaan vaan ;) ... Jos on kanttia :)

        Ja miten poliisit hävisivät jutun? Oikeudenpäätös esille myös, kun kerran aloitettiin.


      • etsivä löytää
        höpö höpö kirjoitti:

        Kaikki faktat kehiin vaan, eikä ainoastaan paria lainatua lausetta, ties mistä internetin syöveristä.
        Pöytäkirja suomi24:seen kokonaan vaan ;) ... Jos on kanttia :)

        Ja miten poliisit hävisivät jutun? Oikeudenpäätös esille myös, kun kerran aloitettiin.

        itse googlettaa ja etsiä asiaa sieltä oma tyhmyys tai voihan sitä sitten kävellä käräoikeuden kansliaan eiköhän se tapaus kokonaisuudessaan löydy dieltä kun tietää mistä esitutkintapöytäkirja numerosta tai diaarinumbasta on kyse.

        paras ku ei edes käytä nettii ellei sitä vertaa ite tietoo hakea


      • fkjsahdflksadf
        etsivä löytää kirjoitti:

        itse googlettaa ja etsiä asiaa sieltä oma tyhmyys tai voihan sitä sitten kävellä käräoikeuden kansliaan eiköhän se tapaus kokonaisuudessaan löydy dieltä kun tietää mistä esitutkintapöytäkirja numerosta tai diaarinumbasta on kyse.

        paras ku ei edes käytä nettii ellei sitä vertaa ite tietoo hakea

        Joo, tosi etsivä hankkii tietonsa internetistä googlettamalla. Hyvä, hyvä.
        Mihin enään tutkijoita ja tiedemiehiä tarvitaan, kun google on keksitty, netistähän kaikki fakta löytyy.


      • sdssag
        fkjsahdflksadf kirjoitti:

        Joo, tosi etsivä hankkii tietonsa internetistä googlettamalla. Hyvä, hyvä.
        Mihin enään tutkijoita ja tiedemiehiä tarvitaan, kun google on keksitty, netistähän kaikki fakta löytyy.

        Lainauskin oli väärä, ylläri pylläri.
        Lainaus iltalehdestä ei ole sama asia, kuin lainaus iltalehden keskustelufoorumilta, huoh.

        "Muistanpa minäkin lukeneeni jossakin salon poliisin ja yhden asianajan nappauksesta joka tosiaan johti käräjille ja kyseessä oli salolaiset poliisit, jotka muistaakseni evättiin jonkun jutun tutkinnasta ja poliisit hävisisvät."

        Ja edelleen kysymys kuuluu, miten poliisit hävisivät?
        Faktoja kehiin... Essojutut voi jättää sinne Veijon baariin. Tämä on Suomi24, täällä pätee vain faktat.


      • siellä ne on
        sdssag kirjoitti:

        Lainauskin oli väärä, ylläri pylläri.
        Lainaus iltalehdestä ei ole sama asia, kuin lainaus iltalehden keskustelufoorumilta, huoh.

        "Muistanpa minäkin lukeneeni jossakin salon poliisin ja yhden asianajan nappauksesta joka tosiaan johti käräjille ja kyseessä oli salolaiset poliisit, jotka muistaakseni evättiin jonkun jutun tutkinnasta ja poliisit hävisisvät."

        Ja edelleen kysymys kuuluu, miten poliisit hävisivät?
        Faktoja kehiin... Essojutut voi jättää sinne Veijon baariin. Tämä on Suomi24, täällä pätee vain faktat.

        minä tiedän mm sen että eräs nimeltä mainitsematon rikospoliisi tipahti jutun myötä kenttäpoliisiksi, siis vittu ku uskaltais nimen kirjoittaa niitä on meinaan ainakin kaksi ja molemmat ovat mm. antaneet haastatteluja salon seudun sanomiin!!!

        Jos asia niin helvatisti kiinnostaa marssi sinne salon käräjäoikeuteen lukemaan ne paperit siellä ne on ja varmaan ihan julkista kamaakin,koska kyseessä ei ole mikään seksuaalirikosjuttu.


      • 22
        siellä ne on kirjoitti:

        minä tiedän mm sen että eräs nimeltä mainitsematon rikospoliisi tipahti jutun myötä kenttäpoliisiksi, siis vittu ku uskaltais nimen kirjoittaa niitä on meinaan ainakin kaksi ja molemmat ovat mm. antaneet haastatteluja salon seudun sanomiin!!!

        Jos asia niin helvatisti kiinnostaa marssi sinne salon käräjäoikeuteen lukemaan ne paperit siellä ne on ja varmaan ihan julkista kamaakin,koska kyseessä ei ole mikään seksuaalirikosjuttu.

        Tutkintaan. Poliisit liian kovakouraisia.
        Aseellisesta ryöstöstä epäillyn pidätyksessä poliisi käytti liian kovia otteita, naishenkilö, ilmeisesti ryöstöstä pidätetyn naisystävä tehnyt rikosilmoituksen jota nyt tutkitaan.
        Ilmiselvästi rasistinen rikos.
        Toivottavasti putkassa ovat jo käyneet SPR:n, Mielenterveysseuran, Ulkomaanavun, Suomi-Viro seuran, ja muiden kriisi psykologit ettei kaveri vaan saa mitään traumoja.Kiltti poika, jolle ei yhteiskunta ole antanut töitä eikä asuntoa, kuten ei myöskään vähän vanhemmalle heimoveljelleen joka teki pankkirysötön. Kirjoittaa Salon Seudun Sanomat.


    • Markku Ahdeoja

      Tässä keskustelussa oli lainattu minun kertomustani. Jutun päätös oli se, että minä hävisin ja sain 2 kuukautta ehdollista vankeutta.

      Ylikonstaapeli Korhosen kertomus ohitettiin kokonaan. KOmisario Sundqvist on nyt rahastanit minua kunnianloukkaussyytteillä ja ne menevät koko ajan läpi, koska Suomesta ei saa paljastua kuinka poliisi voi lavastaa kansalaisen rikokseen.

      Kansan luottamus poliisiin ei saa horjua eikä totuutta saa julkaista. Nyt alkoi uusi oikeusnkäynti, jossa komisario Sundqvist vaatii minulle ehdotonta vankeutta ja hän yhdessä äitini veljen kanssa syyttää minua törkeästä kunnialoukkauksesta. On mielenkiintoista kuinka Jokinen kuolinpesiltä hävisi 2,1 miljoonaa euroa ja nyt jutun tutkinnajohtaja ja epäilty kavaltaja toimivaytki yhdessä ja rahat ovat edelleen kateissa. On tietenkin selvä asia ettei komisario Sundqvist nähnyt äitini veljen puuhissa mitään rikokseen viittaavaa vaikka LOimaan poliisi totesi homman olevan selvä rikos. Salon kihlakunnansyyttäjä Lehikoisen mielestä allekirjoituksen väärentäminen ei ole rikos Suomessa eikä kuolinpesän rahojen vieminen ole minkäänlainen rikos silloin kun isokenkäiset ovat vaarassa joutua oikeuteen pankinjohtaja Jouko MArjalaakso mukaan lukien.

      Osuuspankki Kantrisalossa hävisi kuolinpesän pankkitili rahoineen

      • Hävettääkö ?

        Tarinasi eivät olleet totta. Tiedät miten kävi.

        Pelastat kunniasi, kun esität reilusti nöyrimmät anteeksipyynnöt. Osoita olevasi mies.


    • pillu-poliisi

      Allittajalle Lappeen Rantaan, se on tieliikennekelpoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      74
      3015
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      199
      1939
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1781
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1348
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1335
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1069
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      95
      950
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      824
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      820
    Aihe