fragrancex

M

Onko kukaan tilannut hajuvesiä tuolta? Kertokaa millasia kokemuksia,uskaltaako tilata?

27

5754

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blackiemore

      olen tilannut useasti,hinnat kilpailukykyiset ja ilman postimaksua..

    • sanpsasd

      Lagerfeld Classic ja muutamat näytteet lähti tilaukseen pari päivää sit. saa nähdä tuleeko kotia asti ;>

      • Epäluotettava?

        Itse sain n. 4 viikkoa sitten ilmoituksen, että tuotteet on lähetetty, mutta edelleenkään ne eivät ole saapuneet perille. Maksoin Visalla ja vähän alkaa mietityttää menivätkö rahat hukkaan.


      • sanpsasd
        Epäluotettava? kirjoitti:

        Itse sain n. 4 viikkoa sitten ilmoituksen, että tuotteet on lähetetty, mutta edelleenkään ne eivät ole saapuneet perille. Maksoin Visalla ja vähän alkaa mietityttää menivätkö rahat hukkaan.

        Tuli kans visalla maksettua..
        Sen verta oon noita foorumeita selannu, että löysin postissa työskentelevän henkilön postauksen, jossa kyseinen henkilö kertoi kuinka helppoa on tutkia missä välissä joku on ottanut paketin talteen.
        Ilmeisesti on siis mahdollista lähettää jonkinnäköinen selvitys-/tutkimuspyyntö postille, minkä myötä paketti saattais viimeistään lähtee ite putiikilta, mikäli ovat juuri siellä kusettaneet. En muista miten meni, mutta ite kysyn kyllä foorumeilta tai postin väeltä, kuinka tuo teoriassa tapahtuu, mikäli pakettia ei ala näkymään.
        Tiettyjen tavaroitten kohdalla paketit on saattanu myös ensin matkustaa pitkin maailmaa kuukauden päivät, kun eri posteissa ei tuntuisi tiedettävän, missä Suomi sijaitsee tai ovat muuten sohlanneet.
        Mutta mutta, saapa nähdä miten käy.


      • nettitilaaja
        Epäluotettava? kirjoitti:

        Itse sain n. 4 viikkoa sitten ilmoituksen, että tuotteet on lähetetty, mutta edelleenkään ne eivät ole saapuneet perille. Maksoin Visalla ja vähän alkaa mietityttää menivätkö rahat hukkaan.

        Oma pakettini on lähtenyt sieltä 7.12.2009 ja eipä ole vielä näkynyt. Eilen kävin kysymässä omassa postissani jos olisi jäänyt sinne lojumaan jostain syystä, mutta ei löytynyt.

        Onko kenellekään käynyt niin, että lähetys ei ole koskaan tullut ja miten sitten on maksun käynyt? Tuollahan kun täytyy maksaa joko luottokortilla tai Pay Pal maksuna. Eli lähettävätkö uudestaan tuotteet, saako rahat takaisin vai onko oma tappio?


      • sanpsasd
        nettitilaaja kirjoitti:

        Oma pakettini on lähtenyt sieltä 7.12.2009 ja eipä ole vielä näkynyt. Eilen kävin kysymässä omassa postissani jos olisi jäänyt sinne lojumaan jostain syystä, mutta ei löytynyt.

        Onko kenellekään käynyt niin, että lähetys ei ole koskaan tullut ja miten sitten on maksun käynyt? Tuollahan kun täytyy maksaa joko luottokortilla tai Pay Pal maksuna. Eli lähettävätkö uudestaan tuotteet, saako rahat takaisin vai onko oma tappio?

        Olisin kanssa kiinnostunu tietään, mikäli tuotteet eivät ala ilmestymään. Kannattaa varmaan väsätä oma keskustelu, (ehkä jopa "laki ja rikos" -puolelle?) jotta useemmat näkis ongelman jo ensisilmäyksellä, kun en usko, että monet lukee näitä yksityisten putiikkien threadeja.


      • brbdbsfdf
        Epäluotettava? kirjoitti:

        Itse sain n. 4 viikkoa sitten ilmoituksen, että tuotteet on lähetetty, mutta edelleenkään ne eivät ole saapuneet perille. Maksoin Visalla ja vähän alkaa mietityttää menivätkö rahat hukkaan.

        Pari kertaa oon tilannu tuolta. Ekalla kerralla kesti yli kuukauden mutta toisella kerralla tuli viikossa eli tuntuu vaihtelevan kovastikkin tuo kesto.


      • nettitilaaja
        nettitilaaja kirjoitti:

        Oma pakettini on lähtenyt sieltä 7.12.2009 ja eipä ole vielä näkynyt. Eilen kävin kysymässä omassa postissani jos olisi jäänyt sinne lojumaan jostain syystä, mutta ei löytynyt.

        Onko kenellekään käynyt niin, että lähetys ei ole koskaan tullut ja miten sitten on maksun käynyt? Tuollahan kun täytyy maksaa joko luottokortilla tai Pay Pal maksuna. Eli lähettävätkö uudestaan tuotteet, saako rahat takaisin vai onko oma tappio?

        Se tilaukseni jonka tein 7.12.2009 ei ole tullut vieläkään.

        Sähköpostikeskustelua käyty muutamaan otteeseen mutta sieltä tulee sama vakiovastaus joka kerta eli paketti lähtenyt, voinut jäädä tulliin, täytyy olla kärsivällinen....ja plaa, plaa, plaa.

        Maksoin tilauksen Paypalina ja olen nyt lukenut heidän sivuiltaan, että asian voi riitaannuttaa 45 vrk kuluttua maksusta. Minulla tulee täyteen se 45 pv nyt keskiviikkona. Saas kattoo mitä sitten tapahtuu.

        Viimeisen viestin laitoin FragranceX:lle lauantaina jossa ilmoitin, että riitautan asian jos eivät muuten sovi juttua. Siihen en ole saanut vastausta.

        Olen tilannut aika paljon netistä ja tämä on ensimmäinen kerta kun on ongelmia. Voi olla, etten jatkossa ihan niin helposti tilaile. Rahan menetys ei ole suuri, mutta se harmistus ja ylimääräinen viestittely johon ei edes saa kunnon vastausta.....

        Onko muilla vastaavia kokemuksia?


      • sanpsasd
        nettitilaaja kirjoitti:

        Se tilaukseni jonka tein 7.12.2009 ei ole tullut vieläkään.

        Sähköpostikeskustelua käyty muutamaan otteeseen mutta sieltä tulee sama vakiovastaus joka kerta eli paketti lähtenyt, voinut jäädä tulliin, täytyy olla kärsivällinen....ja plaa, plaa, plaa.

        Maksoin tilauksen Paypalina ja olen nyt lukenut heidän sivuiltaan, että asian voi riitaannuttaa 45 vrk kuluttua maksusta. Minulla tulee täyteen se 45 pv nyt keskiviikkona. Saas kattoo mitä sitten tapahtuu.

        Viimeisen viestin laitoin FragranceX:lle lauantaina jossa ilmoitin, että riitautan asian jos eivät muuten sovi juttua. Siihen en ole saanut vastausta.

        Olen tilannut aika paljon netistä ja tämä on ensimmäinen kerta kun on ongelmia. Voi olla, etten jatkossa ihan niin helposti tilaile. Rahan menetys ei ole suuri, mutta se harmistus ja ylimääräinen viestittely johon ei edes saa kunnon vastausta.....

        Onko muilla vastaavia kokemuksia?

        Selvä. Omahan onkin ollut postissa vasta vajaat kolmisen viikkoa, mutta kuuntelen kyllä mielelläni näitä juttuja, jotta tietää hieman kuinka toimia, mikäli pakettia ei lopulta ilmestykkään. Ilmottele siis ihmeessä miten käy.
        Valaisisitko tietämätöntä vielä sen verran, että lohkeisi, mitä tuo "riitaauttaminen" käytännössä meinaa?


      • ap
        brbdbsfdf kirjoitti:

        Pari kertaa oon tilannu tuolta. Ekalla kerralla kesti yli kuukauden mutta toisella kerralla tuli viikossa eli tuntuu vaihtelevan kovastikkin tuo kesto.

        Hei!
        Miten teillä muilla,onko tilus jo tullut? Minä tilasin ja 4 vkoa meni,mutta tulipahan kuitenkin perille..


      • :(
        ap kirjoitti:

        Hei!
        Miten teillä muilla,onko tilus jo tullut? Minä tilasin ja 4 vkoa meni,mutta tulipahan kuitenkin perille..

        Minun ei ole vieläkään löytänyt perille. 7.12. tuli siis vahvistus että ovat lähettäneet. Tilaukseni oli hieman yli 30e eli yksi tuote. Olisiko voinut jäädä tulliin? Ja kai sieltäkin jokin ilmoitus tulisi??

        Harmittaa kyllä, mutta en oikein tiedä voiko tässä enää mitään tehdä. Vinkkiä vaan teille jotka harkitsette tilausta, että ei ehkä kannata.


      • Maikkelsonnii
        Epäluotettava? kirjoitti:

        Itse sain n. 4 viikkoa sitten ilmoituksen, että tuotteet on lähetetty, mutta edelleenkään ne eivät ole saapuneet perille. Maksoin Visalla ja vähän alkaa mietityttää menivätkö rahat hukkaan.

        Oo huoleti, kyllä se sieltä tulee. Itselläni meinasi usko loppua, mut lopulta puteli tuli 3kk kuluttua tilauksesta


    • sanpsasd

      Tänään tuli viimeinkin oma paketti postista. :) Pari päivää yli kuukauden kesti.

      • .

        Minunkin paketti tuli viimein! Vahvistus tuli siis jo 7.12. Lähes 3 kk siinä menikin!


      • sanpsasd
        . kirjoitti:

        Minunkin paketti tuli viimein! Vahvistus tuli siis jo 7.12. Lähes 3 kk siinä menikin!

        Mahtaa olla matkannu pitkin maita ja mantuja :)


    • rwt

      Olen tilannut ainakin 20 kertaa ko. firmasta ja aina on tullut paketit perille. Yleensä paketti tulee parin viikon päästä lähetysvahvistuksesta. Joskus olen joutunut kysymään jonkun paketin perään, mutta eivät ne osaa asiakaspalvelussakaan vastata. Paketit lähetetään ilman seurantakoodia, siksi kukaan ei tiedä mistä paketti löytyy.
      Tilasin kolme erillistä pakettia juuri ennen tuhkakaaosta, enkä näitä paketteja ole vielä saanut. Silti uskon ette ne tulevat ennemmin tai myöhemmin.

    • keräilijä89

      Tilannut sieltä varmaan jokin 15 kertaa ja aina tullut paketit perille. Jos valitsee vaihtoehdon ettei maksa postikuluja niin saattaa kestää pari KK tilauksesta ennen kuin posti tulee perille. Hinnat erittäin edullisia etenkin jos vertaa suomen hintoihin : )

    • kanta-asiakas

      Uskaltaa tilata.Olen tilannut montakin kertaa. tuoteet tulee kotia n. 3-5vkon kuluttua.

    • Vain kerran kokeilin

      Olen tilannut kerran. Luulin jo, että en saisi tilaustani koskaan, mutta vähän yli neljän kuukauden kuluttua posti toi pakettini. Se ilmoitettiin lähetetyksi tosi nopeasti tilauksen tekemisen jälkeen, joten en tiedä, missä paketti oli matkannut.

    • demeter

      Olen tilannut kahdesti ihania ja edullisia demeter tuokuja. Toimitusaika on pitkä, kaksi kuukautta molemmilla kerroilla koskapa käytin koodia "Free", jolla saa ilmaiset postimaksut.Toinen, ilmeisesti nopeampi mutta maksullinen vaihtoehtokin olisi ollut tarjolla.Hyvin on tuotteet pakattu eikä ole jäänyt tuotteet tulliin alvin maksua varten koska olen tilannut alle 43€ postikuluineen.Jos on enemmän tilattavaa niin voihan sitä tehdä monta erillistä tilausta alvien ja mahd.tullien välttämiseksi.

    • KYLLÄ JAKSAN ODOTTAA

      FRAGRANCEX KÄYTTÄÄ "GLOBAL MAIL" -PALVELUA, ELI SE ON MAAPOSTI. TARKOITTAA SITÄ, ETTÄ PAKETIT TULEVAT LAIVOILLA, JUNILLA, REKOILLA, JNE. MAATEITSE (EI LENTÄEN). SIKSI NE KESTÄVÄT KAUAN. ITSELLÄNI KESTÄÄ KUN TUOLTA PULJUSTA TILAAN YLEENSÄ 4-5 VIIKKOA. ILMAISESTA LÄHETYKSESTÄ IHAN OK SAAPUMISAIKA.

    • Kerttu :)

      Tilauksen tein 3.2 ja tänään tuli paketti lähetin tuomana kotiin. Varauduin lukemani perusteella odottamaan pakettia jopa kuukausia... Paljo olen tilaillut tavaraa euroopan ulkopuolelta eikä koskaan ole paketit viikossa tulleet perille tätä lukuun ottamatta. Maksoin tilauksen paypalin kautta luottkortilla, valitsin ilmaisen toimitustavan. Otin parin dollarin lisämaksua vastaan paketin "lahjapaketiksi", jotta hyvällä tuurilla tuote pakattaisiin paremmin. Kaksi hajuvettä oli pakattuna pahviseen lahjalaatikkoon, joka puolestaan oli hyvin pakattu isompaan kunnolliseen pahvilaatikkoon. En tiedä,oliko minulla vain hyvää tuuria aikaisempien nihkeiden kommenttien perusteella, mutta ainakin kaikki tuli perille hyvin pakattuna ja nopeasti. Tilaan toistekkin ehdottomasti :)

      • Niin varmaan...

        Tähän Kertun tarinaan en usko enempää kuin joulupukkiin.

        Tilaan itse paljon ulkomailta eikä YKSIKÄÄN ilmainen kuljetus tule noin nopeasti.

        Muutaman kerran ole joutunut perimään rahani takaisin näiltä jenkkifirmoilta. Tilausta ei ole kuulunut kuukausiin ja naputettuani asiiasta, minulle ilmoitetaan ettei tuotteita voida toimittaa Suomen jonkin kansainvälisen säännöstön takia. . Nämä asiat kannattaa tarkistaa aina, jos ei muuten niin tullista.

        Ellei tilauksia ala kuulua luvatun toimitusajan sisällä kannatta AINA ottaa yhteys kauppaan ja pyytää selvitystä tai vaatia rahoja takaisin. Automattisesti ei yksikään firma paluta rahoja, eikä tee selvitystä miksi tuotteet viipyvät/ovat kadonneet.

        Jos firma yrittää väittää että paketi on kadonnut Suomen postissa, älkää hyväksykö syytöstä. Vaatikaa firmalta LÄHETYSTUNNUS jonka avulla posti voi yrittää selvittää mihin paketi on juuttunut, mikäli se on ylipäätään tullut suomeen.

        Tavaroiden tilaaminen jenkeistä ei ole tullivapaata. Joten paketti saattaa yllättäen löytyä myös sinne juutuneena, jos huono säkä käy. Tässä vähän tullin ohjeistusta:
        http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/ostaminen_ulkomailta/tiedostot/019_yksityish.pdf


    • Ei pahaa sanottavaa

      Viikko ja kolme päivää nii oli tilaus perillä.

    • SeTä

      13 päivää ja tuotteet oli haettavissa lähipostista. Ei mitään moitittavaa kyseisen yrityksen toiminnasta. Ilmainen seurantapalvelu USPS kautta, Postikulut 0 euroa. Tilaan jatkossakin ja säästän vähäisiä rahojani =) .

    • santerikoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe