Hei,
minua kiinnostaisi lukea tuo Mika Waltarin salanimellä kirjoittama kauhuromaani, mutta helmet.fi palvelun mukaan sitä on vain yhdessä kirjastossa, eikä sitä lainata? Miten tällaisia teoksia pääsee lukemaan?
Kiitos
-Röble
Kristian Korppi - Kuolleen silmät , missä voisi lukea?
10
1056
Vastaukset
- Takkutukka*
voisiko sen lukea paikan päällä. Antikvariaateista se on Waltariin erikoistuneella menec.fi:llä myynnissä, hintaan 700,-!!
- Waterloo sunset
Sehän on oikeastaan novellikokoelma, ja monet (ehkä kaikkikin) sen tarinoista on julkaistu myös muissa yhteyksissä. Muistaakseni Viisi Ässää-kokeolmassa niitä on ainakin jokunen. Kannattaa etsiä netistä lisää tietoa. Ainakin Mika Waltari-seuran sivuilla olevasta bibliografiasta uskoisin olevan apua.
- Kynsilaukkaaja
huomenna Hkin Kirjamessuilta. Näyttäs olevan Sariola-seurallakin osasto. Saattaapi löytyä tietoakin tarjonnasta myös näitten harvinaisempien suhteen
- Röble
Kynsilaukkaaja kirjoitti:
huomenna Hkin Kirjamessuilta. Näyttäs olevan Sariola-seurallakin osasto. Saattaapi löytyä tietoakin tarjonnasta myös näitten harvinaisempien suhteen
Olen menossa messuille, mutta vasta lauantaina! Onkohan sillon enää mahdollista?
- chachi
En tiedä kiinnostaako tämmöinen, mutta Suomen Kuvalehden vuosikerran 1926 jossain numeroissa oli parikin Kristian Korpin novellia. Luin nämä jo joskus 80-luvun alussa ja vasta jälkikäteen olen saanut tietää, että kuka tämä kirjoittaja todellisuudessa oli.
- Tauno!
minulta löytyis. osta pois. :)
- Sandrana
Kuopion Päivärannassa sijaitsee Varastokirjasto, josta saa aineistoa kaukolainaan. Lainaaminen tapahtuu oman lähikirjaston kautta tai yliopiston kirjaston välityksellä. Kirjasto perii kaukolainamaksun, joka vaihtelee kirjastoittain.
Aineistoon pääset tutustumaan vaarissa. - Taunotaas
Ihan tosi. Jos jotakuta kiinnnostaapi tulla katsdomaan /ostamaan pois, niin jyväskylästä löytyisi yksi ylimääräinen. :P Itsehän en kirjoja harrasta joten ensimmäiselle kiinnostuneelle lähtee viiteen sataan. 358468476200
- Kalevi Kuitunen
Minä myyn oman 300
Kalevi Kuitunen Hki - Antikvariaatti
noh, kalevi. onko mennyt kaupaks? bminä tuun ja haen molemmat kuleksimasta. Ette selvästikkään osaa arvostaa laatukirjallisuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954