Asemakirppis Vammalassa

SariC

Heippa! Onko kenelläkään kokemuksia uudesta Asemakirppiksestä Sastamalan Vammalassa? Itse olen käynyt vaan ostamassa mutta nyt on myyntipaikka mielessä. Ainakin ostajan näkökulmasta vaikuttaa tosi siistiltä ja viivakoodisysteemi kätevältä. Paikka on muutenkin tosi puhdas ja aina järjestyksessä, olen joskus iltalenkillä huomannut että taitavat imuroidakin joka päivä. Onko kenelläkään siis myyntikokemusta, ts. miten tavara menee kaupaksi? Olen pannut merkille, että ainakin lastenvaunuporukoita käy tosi paljon.

Kiitos kaikille!

20

1865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas mä vaan

      jep pidin pöytää enkä tykännyt, henkilökunta ihan ok, mut muuten ei kauppakäynny. ja olisin halunnut katsella lappuja mihin olen tottunut muualla en tiedä yhtään kuinka paljon on varastettu ku en tiedä mitä on myyty, palaan kyl taas vanhaan ja tuttuun kirppikselle vammalaan missä saa laput.

      • SariC

        että oli itse tienannut kahdesta viikosta pöytävuokrien jälkeen n. 200 € joten taidanpa itsekin kokeilla ja ottaa pöydän...en ole ennen myynyt mutta varmaan ihan kiva kokeilla! Paikat on vaan nyt Asemakirppiksellä kuulemma täynnä mutta pian saan raahata tavarani myyntiin :)


      • A_79
        SariC kirjoitti:

        että oli itse tienannut kahdesta viikosta pöytävuokrien jälkeen n. 200 € joten taidanpa itsekin kokeilla ja ottaa pöydän...en ole ennen myynyt mutta varmaan ihan kiva kokeilla! Paikat on vaan nyt Asemakirppiksellä kuulemma täynnä mutta pian saan raahata tavarani myyntiin :)

        Joo mäkin olen myynyt uudella Asemakirppiksellä, olen aiemmin myynyt Tähdellä useita kertoja mutta siirryin Asemakirppiksen asiakkaaksi kun aloittivat ja aion pysyäkin. Tykkään niistä viivakooditarroista, ei tarvi pelleillä nuppineulojen kanssa enkä pidä yhtään väliä mitä on myyty, 10 snt bodyjä sun muuta kun myyn. Olen ollut tyytyväinen myyntiin ja tykkään siitä että henkilökunta järkkää pöydät, ei tarvi itse käydä joka päivä järjestelemässä tavaroita.


      • Akus-85
        A_79 kirjoitti:

        Joo mäkin olen myynyt uudella Asemakirppiksellä, olen aiemmin myynyt Tähdellä useita kertoja mutta siirryin Asemakirppiksen asiakkaaksi kun aloittivat ja aion pysyäkin. Tykkään niistä viivakooditarroista, ei tarvi pelleillä nuppineulojen kanssa enkä pidä yhtään väliä mitä on myyty, 10 snt bodyjä sun muuta kun myyn. Olen ollut tyytyväinen myyntiin ja tykkään siitä että henkilökunta järkkää pöydät, ei tarvi itse käydä joka päivä järjestelemässä tavaroita.

        ite tykkään ku on siistiä, paikat sais olla isommatkin mut silti tosi jees. Äitillä oli viikon pöytä heti kun aukaisivat ja meni tosi hyvin eikä mitään pöllitty, pidettiin kotona sellaista listaa ja numeroitiin kaikki tavarat ja hintatarrat. Elikkäs siis suosittelen! Ehottomasti kylän paras paikka ostaa ja myydä:)


      • hra 47
        Akus-85 kirjoitti:

        ite tykkään ku on siistiä, paikat sais olla isommatkin mut silti tosi jees. Äitillä oli viikon pöytä heti kun aukaisivat ja meni tosi hyvin eikä mitään pöllitty, pidettiin kotona sellaista listaa ja numeroitiin kaikki tavarat ja hintatarrat. Elikkäs siis suosittelen! Ehottomasti kylän paras paikka ostaa ja myydä:)

        Hyvä ja siisti kirpputori mun mielestä. Myivät kesällä % myyntinä meidän lastenvaunut todella nopeasti . www.asemakirppis.com hyvät sivut.


      • äiskä 21
        hra 47 kirjoitti:

        Hyvä ja siisti kirpputori mun mielestä. Myivät kesällä % myyntinä meidän lastenvaunut todella nopeasti . www.asemakirppis.com hyvät sivut.

        Asemakirppis on mun mielestä paras kirppis, aina olen löytänyt mitä olen tarvinnut.Nyt sieltä saa kestovaippojakin.


      • lähteä
        äiskä 21 kirjoitti:

        Asemakirppis on mun mielestä paras kirppis, aina olen löytänyt mitä olen tarvinnut.Nyt sieltä saa kestovaippojakin.

        käymään! Mitä muita kirppiksia Vammalassa on, kun tulee hiukan kauempaa niin voisi kiertää kaikki samalla! Kiitos vinkeistä etukäteen!


      • Vammala
        lähteä kirjoitti:

        käymään! Mitä muita kirppiksia Vammalassa on, kun tulee hiukan kauempaa niin voisi kiertää kaikki samalla! Kiitos vinkeistä etukäteen!

        ...Myyvät muutakin upeaa tavaraa kuten vaatteita nuorille ja hieman vanhemmillekin! Farkkuja, housuja, paitoja ja vaikka mitä. Muutenkin todella laadukas kirppis, nettisivut ja kaikki...


      • ei-sastamalalainen
        lähteä kirjoitti:

        käymään! Mitä muita kirppiksia Vammalassa on, kun tulee hiukan kauempaa niin voisi kiertää kaikki samalla! Kiitos vinkeistä etukäteen!

        Hei! Tässä on pari muuta kirppistä osoitteineen. Tietenkin riippuu siitä, mitä etsii, että tykkääkö. Tähti-Kirppis on melko hämärä valaistukseltaan, mutta tavara on kohtuuhintaista, itse olen bongannut hyviä lastenvaate- ja käsityötarvikelöytöjä. Hopun kirppis on valoisampi, mutta melko pieni. Sieltä löytyi edullisia lehtiä, en ole käynyt Hopun kirppiksellä kuin kerran, joten enempää en osaa kertoa. Nämä kirpputorit sijaitsevat lähekkäin kai n. 300-500m? ja varsinkin tähti-kirppiksellä on suuri parkkipaikka, mutta hopun kirppiksenkin eteen auton saa.
        Tähti-kirppis, Nuutilankuja 4, Sastamala
        Hopun Kirppis, Trakinkatu 9, Hopun teoll.alue, Sastamala


      • seuseu
        ei-sastamalalainen kirjoitti:

        Hei! Tässä on pari muuta kirppistä osoitteineen. Tietenkin riippuu siitä, mitä etsii, että tykkääkö. Tähti-Kirppis on melko hämärä valaistukseltaan, mutta tavara on kohtuuhintaista, itse olen bongannut hyviä lastenvaate- ja käsityötarvikelöytöjä. Hopun kirppis on valoisampi, mutta melko pieni. Sieltä löytyi edullisia lehtiä, en ole käynyt Hopun kirppiksellä kuin kerran, joten enempää en osaa kertoa. Nämä kirpputorit sijaitsevat lähekkäin kai n. 300-500m? ja varsinkin tähti-kirppiksellä on suuri parkkipaikka, mutta hopun kirppiksenkin eteen auton saa.
        Tähti-kirppis, Nuutilankuja 4, Sastamala
        Hopun Kirppis, Trakinkatu 9, Hopun teoll.alue, Sastamala

        huittisissa kirppis tähtisilta ja kokemäellä tuohitori ihan hyviä


      • asiakas?
        seuseu kirjoitti:

        huittisissa kirppis tähtisilta ja kokemäellä tuohitori ihan hyviä

        Mikäs on ,kun eivät yhtään päivitä sivujaan , on ollut jo kauan samat kamat "nyt myynnissä" ? Olis kiva ,jos sivut olis ajantasalla.


      • potentiaaliasiakas
        äiskä 21 kirjoitti:

        Asemakirppis on mun mielestä paras kirppis, aina olen löytänyt mitä olen tarvinnut.Nyt sieltä saa kestovaippojakin.

        Mikähän on ,kun eivät yhtään päivitä sivujaan ? Aina vaan samat kamat "nyt myynnissä". Se ja sama ,mitä mainostetaan ,jos ei tiedä onko ajantasalla.


      • potentiaaliasiakas
        potentiaaliasiakas kirjoitti:

        Mikähän on ,kun eivät yhtään päivitä sivujaan ? Aina vaan samat kamat "nyt myynnissä". Se ja sama ,mitä mainostetaan ,jos ei tiedä onko ajantasalla.

        Siis kysymys koskee asemakirppistä .


      • onhan kirppari
        potentiaaliasiakas kirjoitti:

        Siis kysymys koskee asemakirppistä .

        Niin missä ,ja mikä tää Asemakirppis on ? Onko se vaan kakaraperheille tarkoitettu ? Ainakin kerran huomasin ,että naispuolinen "yrittäjä " halveerasi vanhempia henkilöitä,oli nuukia ja tinkaavia mummuja käynyt.pyhän laurin jälkeen..näitä ei ilmeisesti haluta asiakkaisiksi ollenkaan ...miten voi olla varaa kelläään valita noin asiakkaansa ...luulisi ,että kaikki ovat maksavina asiakkaina samanarvoisia ostivat sitten mitä tahansa ...vaippoja tai tenoja,,,,kusta se on niin kakaroilla kuin mummuillakin,,


      • kunhan utelen
        äiskä 21 kirjoitti:

        Asemakirppis on mun mielestä paras kirppis, aina olen löytänyt mitä olen tarvinnut.Nyt sieltä saa kestovaippojakin.

        SAAX MUMMUT TENOJA ?


      • tenatin
        kunhan utelen kirjoitti:

        SAAX MUMMUT TENOJA ?

        jos niitä hakee tuolta niitä saa....


      • on tietoo
        onhan kirppari kirjoitti:

        Niin missä ,ja mikä tää Asemakirppis on ? Onko se vaan kakaraperheille tarkoitettu ? Ainakin kerran huomasin ,että naispuolinen "yrittäjä " halveerasi vanhempia henkilöitä,oli nuukia ja tinkaavia mummuja käynyt.pyhän laurin jälkeen..näitä ei ilmeisesti haluta asiakkaisiksi ollenkaan ...miten voi olla varaa kelläään valita noin asiakkaansa ...luulisi ,että kaikki ovat maksavina asiakkaina samanarvoisia ostivat sitten mitä tahansa ...vaippoja tai tenoja,,,,kusta se on niin kakaroilla kuin mummuillakin,,

        En tiedä mikä tuo mummujuttu on ,mutta Asemakirppis on ainakin Sastamalassa (Vammalassa),on ollut noin vuoden ja on tosi siisti ja hyvin hoidettu. Olen sitä aika tarkasti seurannut alusta asti ,ja täytyy sanoa ,että saa hakea yhtä tasokasta ,ei haise likaiset lumput,joka on aika yleinen ilmiö esim. Tampereen kirppiksillä ,joissa on muutenkin "siivooja ulkoistettu" ja samat rojut pyörii nurkissa vuositolkulla.Hintatasosta en osaa sanoa,mutta näyttää siellä tavaraa olevan vauvasta vaariin ,hintahan selviää,kun käy katsomassa...
        Onkohan ollut "kilpailija" koeostolla ?


      • 20
        äiskä 21 kirjoitti:

        Asemakirppis on mun mielestä paras kirppis, aina olen löytänyt mitä olen tarvinnut.Nyt sieltä saa kestovaippojakin.

        Kävin viime keväänä ja nyt toisen kerran, tosi hyvä kirppis.Jos otan joskus pöydän niin tuolta.


      • muummeli
        20 kirjoitti:

        Kävin viime keväänä ja nyt toisen kerran, tosi hyvä kirppis.Jos otan joskus pöydän niin tuolta.

        Ensmäisen ja viimosen kerran tuli käytyä, siä oli joku ukko myymässä joka ei omannut minkäänlaisia käytöstapoja, en oo pitkän elämäni aikana vastaavaa kokenut. en tule enään.


      • klassius
        muummeli kirjoitti:

        Ensmäisen ja viimosen kerran tuli käytyä, siä oli joku ukko myymässä joka ei omannut minkäänlaisia käytöstapoja, en oo pitkän elämäni aikana vastaavaa kokenut. en tule enään.

        joo menkää tuohitorille tai tähtisillalle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe