Hyvä kosmetologi Turussa?

lähes rypytön

Hei, Saan taas mieheltäni joululahjaksi lahjakortin kauneushoitolaan, jos hyvin käy. Viime vuonna jouduin ihan kamalaan tehtaaseen nimeltään Kauniit ja ruskeat. Saman välttääkseni kaivoin esiin vanhan käyntikortin kosmetologille, jonka käsittelyyn haluaisin toistekin. Onneksi tarkistin netistä, ja totesin murheekseni, että Tiina Koppisen kauneushoitola Tuureporinkadulla on lopettanut toimintansa.

Olisko kellään tätä lukevalla suositella hyvää kosmetologia Turun keskustasta? Minulle tärkeitä ovat ammattitaito ja rauhallinen ilmapiiri. Olen jo yli nelikymppinen, enkä välitä trendipaikoista, vaan siitä, että asiakas otetaan huomioon yksilönä. Hinnat taitavat olla aika standardit, niillä ei taideta kauhestai kilpailla?

31

18491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jimmi

      moikka!
      tiedän 1 paikka
      Humalistonkadulla 15 .http://www.dtnail.com/ heillä hinta /laatu tosi hyvä.kävin siellä aina,olen tosityytyväinen

    • sivusta seurannut

      Ikävä kokemus kohdallasi.
      Henkilökunnassakin on ollut runsasta vaihtuvuutta hyvin lyhyellä aikavälillä, kymmenkunta.

      • Vakioasiakas N 45

        Ihonhoitoklinnikka Fiini, Puolalankatu 6. Ei ihan keskustassa, mutta palvelu on ensiluokkaista.


      • lähes rypytön
        Vakioasiakas N 45 kirjoitti:

        Ihonhoitoklinnikka Fiini, Puolalankatu 6. Ei ihan keskustassa, mutta palvelu on ensiluokkaista.

        Ihan tarpeeksi keskustassahan tuo on. Vaikuttaa hyvältä. Kiitos vinkistä! :) Lisää otetaan toki vielä vastaan.


      • myös 40+
        lähes rypytön kirjoitti:

        Ihan tarpeeksi keskustassahan tuo on. Vaikuttaa hyvältä. Kiitos vinkistä! :) Lisää otetaan toki vielä vastaan.

        Varasin juuri ajan Kauniit ja .... Mitä tarkoita "kamalaan tehtaaseen..."


      • vihdoinkin!
        myös 40+ kirjoitti:

        Varasin juuri ajan Kauniit ja .... Mitä tarkoita "kamalaan tehtaaseen..."

        Ei ainakaan Make up star -niminen paikka,on kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla!


      • Mistä tietoa
        vihdoinkin! kirjoitti:

        Ei ainakaan Make up star -niminen paikka,on kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla!

        Missä tällainen "musta lista" on nähtävillä?


      • byfiydyk
        Mistä tietoa kirjoitti:

        Missä tällainen "musta lista" on nähtävillä?

        Minä ainakin löysin hesarin sivuilta,kun googletin "kuluttajariitalautakunnan musta lista 2009".


    • Tiedustelua

      Sas Radissonin yhteydessä toimii nettisivuillaan houkutteleva hoitola Izumi. paikka jossa haluaisin käydä testaamassa, onko kokemuksia?
      http://www.hoitolaizumi.fi/

      • omlks

        Kävinpä silti siellä Kauniissa ja ruskeissa. Hoitoon pääsyä joudun odottamaan yli varttitunnin. Olin jo valmiiksi kiukkuinen hoidon alkaessa, kun ajattelin että sakkolappu odota auton ikkunassa. En pystynyt rentoutumaan ollenkaan. Ja miten kävikään: 90 min varattu hoito suoritettu 60minuutissa!!! Huomautus kassalla aiheutti selvästi hämmennystä, sain kuitenkin alennuksen.


      • eihemmottelevaa
        omlks kirjoitti:

        Kävinpä silti siellä Kauniissa ja ruskeissa. Hoitoon pääsyä joudun odottamaan yli varttitunnin. Olin jo valmiiksi kiukkuinen hoidon alkaessa, kun ajattelin että sakkolappu odota auton ikkunassa. En pystynyt rentoutumaan ollenkaan. Ja miten kävikään: 90 min varattu hoito suoritettu 60minuutissa!!! Huomautus kassalla aiheutti selvästi hämmennystä, sain kuitenkin alennuksen.

        Tuo asiasisältönä ikävä kyllä sisällä mitään uutta, palvelutasoa pitäisi huomattavasti nostaa, näin mainostaminen mielikuvien luonteineen olisi heillä totuudenmukaisempaa, tai edes lähempänä sitä.


      • adekaya

        voin suositella Izumia lämpimästi. Aivan ihana palvelu ja rauhallinen ympäristö. Muualla en suostu enää käymään. Kauniit ja Ruskeat oli ihan hirveä paikka. Kokeilin sitä pari kertaa enkä mene enää ikinä. Töykeä ja kiireinen palvelu.


      • missä mennään
        adekaya kirjoitti:

        voin suositella Izumia lämpimästi. Aivan ihana palvelu ja rauhallinen ympäristö. Muualla en suostu enää käymään. Kauniit ja Ruskeat oli ihan hirveä paikka. Kokeilin sitä pari kertaa enkä mene enää ikinä. Töykeä ja kiireinen palvelu.

        Joku tiesi kuulleensa että kiireinen palvelu siksi että ajanvaraus täytetään niin tiukassa tahdissa kuin että kun sisällä olevalla asiakkaalla hinnaston mukainen hoitoaika päättyy alkaa jo välittömästi samalla kellonlyömällä seuraavan asiakkaan hoitoaika.
        Jos noin toteutetaan ei kai mikään ihme myöhästely vailla siirtymäaikaa eikä myös se jos ei koe saavansa hemmottelua.


      • *xmas*
        missä mennään kirjoitti:

        Joku tiesi kuulleensa että kiireinen palvelu siksi että ajanvaraus täytetään niin tiukassa tahdissa kuin että kun sisällä olevalla asiakkaalla hinnaston mukainen hoitoaika päättyy alkaa jo välittömästi samalla kellonlyömällä seuraavan asiakkaan hoitoaika.
        Jos noin toteutetaan ei kai mikään ihme myöhästely vailla siirtymäaikaa eikä myös se jos ei koe saavansa hemmottelua.

        Hyvää Joulua!


    • ixia

      Mene ihmeessä kokeilemaan Kauneushoitola Izumia. Hoitola toimii Linnankadulla Radisson SAS Marina Palacen yhteydessä. Rauhallinen ympäristö ja ammattitaitoisia osaajia.Tykkäät varmasti! Itse en mene enää muualle.

    • kirsi 2011

      Monalisa paras turun yliopistonkadulla!!!

      • Manga17

        Missä on Turussa paras timanttihionta?


    • Lady18

      Kauneushoitola Gazelli on aivan loistava. Mukava palvelu ja kiireetön tunnelma. Viime kerralla käydessäni pääsin heti tuoliin ja tarjottiinpa minulle cappuccinokin:) Todellista hemmottelua. Joka kerta olen tullut tyytyväisenä ulos ja odottanut innolla seuraavaa kertaa. Gazelli sijaitsee Yliopistonkadulla.

      • Manga17

        Kiitos kovasti, Lady18. Katsoin Gazelin kotisivu, tuntuu heti, etta ihan kiireeton tunnelma. Tilan aika ensiviikkolle.


    • Satu 0000

      Pari kokemusta:
      Näin tuoreeltaan tänään jalka- ja hjeronymus-hoidoissa kauniissa ja ruskeissa. Johtopäätös; herttainen nuori kosmetologi, huonoin kokemus hoidossa ikinä. Pienistä asioista kiinni, et pystyykö rentoutumaan. Tuolla ei ja tuntui, että hoidoista jäi puuttumaan jotain.

      Pari vuotta sitten: Izumissa Marinassa. Ihana palvelu ja todella rentouttavaa.

      Kauneushoitola Sirpa Jyrkkänen: Tuntui, että nyt iho hoidetaan kuntoon. Määrätietoista palvelua. Ei ehkä niin leppoisan rentouttavaa, mutta tehokasta ja iho tuli kuntoon.

      • Emmi999

        Muutamasta paikasta kokemuksia lisää:

        -Ruissalon kylpylästä olen saanut varmaan parhaat, rentouttavimmat ja ehdottomasti tehokkaimmat kasvohoitokokemukseni ikinä. Myös ihana palvelu. Tosin tietty aika kaukana keskustasta.
        -Kauneuskeskus Nanasta myös pelkkää hyvää sanottavana, rentouttava ympäristö oli ainakin muutama vuosi sitten ja hyvä opastus kotihoitoon
        -Kauniista ja ruskeista ok kokemuksia - joskus on vähän jäänyt toivomisen varaa... mutta menen varmaan kuitenkin uudelleen taas joskus
        -Kauneushoitola Kosmosta en suosittelisi, omat kokemukset asiakaspalvelun laadusta huonoja.


    • pettynyt12

      Suosittelen kosmetologikoulun hoitolaa kävelykadulla. Hintataso mukavan edullinen ja kertaakaan en ole tyytymättömänä joutunut lähtemään. Opiskelijat ovat erilaisia, eikä rentoutuminen välttämättä onnistu, mutta lopputulos korvaa sen.

      erehdyin kauniissa ja ruskeissa käymään kun kosmetologikoulusta en saanut aikoja. Mukava tyttö, mutta puhui ainoastaan englantia, hirveällä kiireellä hoito tehtiin ja lopputulos oli vähän niin ja näin. Kahden päivän jälkeenkin naama punoitti niin, ettei viitsinyt paljon ihmisten ilmoille mennä, vaikka etukäteen ilmoitin, että ihoni on hyvin herkkä. todellinen pettymys hintaan nähden!

    • Elena9

      sinulle joka haluat laatua ja vastinetta rahoillesi,suosittelen ehdottomasti Hollywood Akatemia institute nimistä hoitolaa jossa työskentelee asiantuntia nimeltä Minna ja varmoin tuloksin! en paremmasta tiedä! ja se sijaitsee yliopistonkadulla aivan siellä päässä missä on ammattikoulu ja konserttitalo! huikeaa ja kun kerran käy huomaa eron! keväisin terveisin:Elena

    • naelena

      Ennen kuin varaa ajan ja menee asiakkaaksi mihinkään eo. maininnun Akatemiaan ja viestissä mainitulle henkilölle, kannattaa tutustua hieman asiaan ja jatkolinkeistä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10890114

    • Entinen finninaama

      Fiini sijaitsee nykyään Mehiläisen kauppakäytävässä (ennen Puolalankadulla) ja siellä mielestäni saa asiantuntevaa hoitoa ja erittäin laadukkaita tuotteita, mm. Environin A-vitamiinivoiteita ja Jane Iredale -meikkejä, joilla sain näppyläisen ja punoittavan naamani kuntoon. Ja palvelu on kiireetöntä ja ystävällistä.

    • ingaliina_

      RVB Wellness & Beautyssa olen käynyt (kuten suurin piirtein kaikki kollegatkin) jo toistakymmentä vuotta. Suosittelen.

      http://www.rvbturku.fi

      • Sissi' "

        Hoitola Sari Sibakow Kauppiaskadulla! Aivan ihana ja ammattitaitoinen kosmetologi! Hoidot tehdään aina kiireettä ja asiakkaaseen keskittyen! Voin suositella todella lämpimästiEn suostu enää muiden käsittelyyn;)!


    • Liisa_74

      Vanha ketju mutta itsellä ainakin tuli hyvä kokemus Elliwoodista kaskenkadulta. Todella mukava kasvohoito ja jäi hyllystäkin aivan ihana kosteusvoide mukaan. Suosittelen lämpimästi!

      • Anonyymi

        Elliwood kaskenkatu aivan loistava paikka. Kiireetön ja tekee huolellista työtä. Hyvät puhtaat sarjat käytössä. Iso peukutus!


    • JalkahoitoTurku
    • Anonyymi

      Mullakin ikäviä kokemuksia kauniista ja ruskeista paljon..

      Itse löysin alkuvuodesta kivan kosmetologin! Ei ihan keskustassa mutta paalupaikan vieressä! Beauty Studio M nimisessä paikassa Reetta! Kivan rento ja rauhallinen tunnelma! Ei mikään trendi paikka mutta todella ammattitaitoinen tekijä! sen jälkeen siitä tuli vakiopaikka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1583
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1040
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      95
      937
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe