Ravintola piilopaikka

Hakunila..

Oon ihmetellyt kun hakunilan piilopaikalla ei enää nettisivut aukee, meteli.netissä ei ole mitään uusia tapahtumia, facebookin ryhmässä oli muutama ihminen ja sielläkään ei ollut uusia tapahtumia. Paljon kyllä löytyy tietoja vanhoista esiintyjistä.. onko paikka konkurssin partaalla vai mikä mättää kun missää ei ole tietoja ko. paikasta?

10

3124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nindeeee

Tuli käytyä nollaamassa viikonloppuna piilossa ja pakko sanoo että juhliminen on palanut hakunilaan

• hennahakunilasta

paikassa on söpö dj :)

• ukteR

Twill paita että äidilläsi terapiassa mitään Kaikki mitä siellä puhutaan ja piilopaikka teki mitä tehdään ja piilopaikka mutta kun kävelet ulos kioskille tällästä hampurilaiset hirveetä leuhkii Moi kuinka v**** kuvia naisista miehet olette ja odottaa hampurilaista Se frendit vain nauraa teille niin pitää suojata pöllön piilopaikkaan hieno paikka mutta se ei vain yksinkertaisesti ole sellainen kun se pitäisi olla se on sellainen anonyymi piilopaikka anonyymi Missä jokainen saa olla juuri sitä mitä on jokainen saa tehdä mitä haluatte eikä kukaan puutu kenenkään asia Se on piilopaikka sellainen Se pitäis olla niin kun elämä Ei v**** mä oon niin loppu siihen että meitä haloota Missä oot ja mitä meidän pitäisi olla saatana kissa laatikossa kävelee niin mä oon sitten laatikoissa ylhäällä asuu naapurissa nauraa luetun ymmärtämisen siitä että jos tää ei lopu ja joku että sen loppua jo meitä älykkäimmät ihmiset ja hallitse kohta kaikkea mitä tehdä kaikkea en mä tarkoita kaikkea sen jälkeen tuotu kaikki sätkynukke että se paikka missä voit olla piilossa ja miettiä omilla aivoillaan Mitä vittua te haluutte Onks teillä mitään päämäärää koska ihmisen pitää aina olla päämäärä semmonen esimies No ei päämäärää se voi kävellä ja kävelee ja kävelee ja kävelee päämäärät loputtomiin Sun Club tuulessa lentelee sun lehti syksy ja menee närästykseen lehtien sekaan ton jalkakäytävä jos sä laittaa lailla tunnesyömiseen määrätyn 9 ja tuoksuja katuvalot pimeänä ja mä tunnistan itseni syksystä koska se kuolemaa tähän loppuu se saatanan hypetyksen loppu ihmiset ovat aika Suomessa ja sitten rupeet miettimään etteikö miettinyt silloin liian myöhästä kun paskat on jo housussa miettiä ihmiselle miettikää pilkku Kuulostaa varmaan siitä että että sinne mennään ja siellä ollaan jemmassa jotain siellä Mennään muija tarkoita pelkkää karhu tai ihan sama mulle se et se on me sinne se on Sello on siellä sano No perkele mitä sanottu asia mitä mä olen ymmärtänyt

• UkteR

Tämä teksti on kirjoitettu puhumalla koska en ole jaksanut kirjoittaa ja jatkan matkaa kävellen pyydän anteeksi kirjoitusvirheitä niin Etkö ymmärrä tää ymmärtää kun et ne ne jotka ei ymmärrä niin ei aina tarvi Ymmärtäkää ei Helmiä sioille

• piilis

Jemmassa käy vaan hyvätuloiset juopot, sekä porvarit.

• Hiprakka

Näin on, siellä myös poket hakkaa asiakkaita. Siksi käymme alemman tason baareissa, skabassa, vivassa ja hanassa. Toki joskus myös futuressa, mutta se alkaa olla jo semijuopollekin liian paha paikka!

• PuliBuli

Alemman tason baarit? 😂😂😂

• AperitaAatu

Skaba ja hana.Paikkakunnan tasokkaimmat mestat,siellä viihdyt parhaitten.

• fu-tu-re

Futuressa on tulevaisuus, parhaat naiset ja vessassa voi saada!

• oikeapiilopaikka

Mikäs piilopaikka se olisi, jos sivut olisi kaikille auki ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      295
      2183
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      210
      2099
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      46
      1315
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1251
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1193
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1191
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1175
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1121
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1060
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      60
      954
    Aihe