Miltä emanuela näyttää

niin?

ilman meikkiä.

23

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazuli

ärsyttävän pinnallinen tyyppi..=o(

mut mä uskon et hän näyttää kauniille...meikillä ja ilman..hän näyttää myös henkisesti hyvin kauniilta, kun luet hänen kirjoituksiaan..=o)

• niin?

on mielistellä tuntemattomia ihmisiä? Saat palkaksesi muutaman mukavan sanan ja siinä kaikki.

• monte34

juuret on syvällä maassa

• Jazuli
        niin? kirjoitti:

on mielistellä tuntemattomia ihmisiä? Saat palkaksesi muutaman mukavan sanan ja siinä kaikki.

onkin kun mä en mielistele..vaan ajattelen oikeasti niin..=o)

NIIN...

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

juuret on syvällä maassa

puskissa on tosi kivojakin tyyppejä mielin määrin..mutta jotkut ei kyllä kauheen kivoilta vaikuta..=o/

• niin? kirjoitti:

tuntemattomilta mielipiteitä tuntemattoman ulkonäöstä? Mikä siinä on palkkana?

• Nykyisellä kauneusmitta-asteikolla "arabilta".

;)

• salapoliiti.

on hienoa, että nainen uskaltaa antaa toiselle naiselle tunnustusta :D

• salapoliiti. kirjoitti:

on hienoa, että nainen uskaltaa antaa toiselle naiselle tunnustusta :D

Oon _botti_:

• maniamania

ettei näytä vililtä..

• Jazuli

kompsaa kompsaa..=o)

• sievältä nuorelta naiselta...?

Niinpä.

• hirviö-mies

oikein on?

• hirviö-mies kirjoitti:

oikein on?

Hyvä se on...

• hirviö-mies
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

Hyvä se on...

et muuten mielistelisi tuntemattomia nettikeskustelijoita.

• hirviö-mies kirjoitti:

Aukoa päätään tuntemattomille. Vittu sä oot tampio ja emanuela seksikäs - kumpaan vaaka kallistuu?

• hirviö-mies kirjoitti:

etes mielistele...näkisit vaan.

Onhan se sievä, kuten monet täällä nähdyt kuvat, ketä esittänevätkään. Ja hänenkin kuvasta voin kuvitella ne meikit pois. Pöh, en ala.

• hirviö-mies
        ttuplai kirjoitti:

Aukoa päätään tuntemattomille. Vittu sä oot tampio ja emanuela seksikäs - kumpaan vaaka kallistuu?

...

• hirviö-mies kirjoitti:

...

Joko vaihdoit ne sukkasi.

• paremmalta kuin sinä.

• hirviö-mies

mutta myös hyvin itsekeskeinen.

• Suomiämmä

.

• Jollen olisi lopen kyllästynyt tällaisiin aloituksiin, saisin alkaa kohta tuntea lähes ylpeyttä, sillä esim. nykyisessä kuvassani hädin tuskin on meikkiä ja sinä tietysti luulet että minulla on paksukin pakkelikerros.
      Tehdään asia nyt kerralla selväksi?! Minulla nyt vain sattuu olemaan tällaiset pelko vahvat piirteet: pulleahkot huulet, korkeahkot poskipäät, ulkonevahkot luomet, jotka edullisessa valossa aiheuttavat *varjoja*, joita sinä raukkaparka luulet - tai pikemminkin haluat luulla pelkäksi meikkaukseksi. Koska enhän minä voi mitenkään oll yhtään kenenkään mielestä kaunis!! En edes kumppanini joka on vain säälistä kanssani, eikö niin?!

Sovitaanko että minä olen maailman rumin ihminen, jota ei kukaan rakasta - sehän tuntuu olevan näiden emanuela meikki -aloitusten perimmäinen sanoma, ja sinä olet itse Miss Universum. Silti lyön vaikka vetoa että vaikka kuinka viitsisit etsiä ,et löytäisi yhtäkään viestiä jossa väitän että *kaikki miehet rakastavat, ihailevat ja palvovat minua*, sillä en ole sellaisia asioita koskaan sanonut. Eikä tarvitse jatkaa mitään tappelua ja antaa tämänkin ketjun vain kulkeutua taas unhoon ettei tarvi ylläpidolle taas valittaa. Joulun aikaan ei ole kiinnostusta eikä aikaa vänkäämiseen.

Keskityn itse mieluusti ihailemaan Luontoäidin luomaa kauneutta, joka on minulle triljoonasti tärkeämpää kuin oma pärstäni:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2f/Sun_Conure_(Aratinga_solstitialis)_-pet_on_finger.jpg

http://www.vic.com/nepal/images/annapurna.jpg

Hyvää joulua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6336
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      95
      2121
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      309
      1432
    8. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1305
    Aihe